Je kon er op wachten. De AKP-adepten voelen zich aangesproken door een paar rake uitspraken van een relcolumniste en gaan nu huilie huilie lopen doen. De segregatie bevorderende 'Stichting Turks-Islamitische Culturele Federatie' representeert in feite de lange arm vanuit Ankara aangezien ze nauw verbonden zijn aan Diyanet en zo probeert het Erdogan regime ook in Nederland de vrije media de mond te snoeren.quote:De Stichting Turks-Islamitische Culturele Federatie en 22 Turkse Nederlanders hebben aangifte gedaan tegen columnist Ebru Umar. Volgens hen heeft Umar de afgelopen tijd uitlatingen gedaan die ze als "uitermate beledigend" ervaren.
De columnist van onder meer Metro heeft volgens de aangevers de Turkse Nederlanders geregeld vergeleken met NSB'ers. Daarnaast zou ze de Turkse gemeenschap kleineren en vernederen door te spreken over een mislukt Nederlanderschap en door hen geitenneukers en lui te noemen.
De advocaat van de groep Turkse Nederlanders heeft het Openbaar Ministerie gevraagd om Ebru Umar te vervolgen voor groepsbelediging.Umar reageert op Twitter op de aanklacht tegen haar. "Turken die beledigd zijn dat ik ze geen Nederlander noem. Je kunt me wegdragen", schrijft ze.twitter:umarebru twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 00:58:12Dit zal column zijn waar Nederturkjes het OM mee opzadelt - succes! @metro @NOS Lieve familie, vrienden en collega’s https://t.co/enmq0NhUQ8 reageer retweet
Ook zegt ze dat het zwaaien met Turkse vlaggen op de Erasmusbrug en het steun betuigen aan president Erdogan een duidelijk voorbeeld is van een mislukt Nederlanderschap.
bron
Mensen jennen en dan wachten tot ze negatieve aandacht krijgt end at weer gebruiken voor extra publiciteit.quote:
Zo komt het wel over idd...quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mensen jennen en dan wachten tot ze negatieve aandacht krijgt end at weer gebruiken voor extra publiciteit.
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Even los van de boodschap: wat een kut column. Schrijfstijl is gewoon zeer matig.
Van mij hoeft ze nou niet echt een podium te krijgen hiervoor, leest niet prettig.
Dat is meestal op een forum, maar bedankt dat je me er nog op wijst.quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is meestal op een forum, maar bedankt dat je me er nog op wijst.
Ayaan Hersi Cola geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:01 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Ga dat mens steeds meer waarderen, die Ebru. We moeten er, als Nederlanders, alles aan doen om haar te beschermen.
Het is nog net geen heldin, zoals Ayan Hishi Ali, of hoe dat mens heet, maar ze verdiend wel dezelfde bescherming.
Mag niet!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een soap zeg. Eerst dat gedoe met die arrestatie daar, de inbraak in Amsterdam en nu dit weer.
Je zou er onderhand bijna een boek of film over kunnen maken.
[ afbeelding ]
Maar dan aangepast in "Ebru Umar in Turkie-turkie-land"
Sinds wanneer is beledigen een misdaad geworden?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Volgens hen heeft Umar de afgelopen tijd uitlatingen gedaan die ze als "uitermate beledigend" ervaren.
Daar heb je een punt...wanneer is iets beledigen en wanneer racisme?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Sinds wanneer is beledigen een misdaad geworden?
Niet belangrijk of ter sprake wanneer men naar de rechter stapt omdat men zich beledigd voelt, zoals nu tegen Ebru.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar heb je een punt...wanneer is iets beledigen en wanneer racisme?
voor de rechter wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:20 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Niet belangrijk of ter sprake wanneer men naar de rechter stapt omdat men zich beledigd voelt, zoals nu tegen Ebru.
Wat voor straf krijg je daarvoor als het om racisme zou gaan?quote:
Moeten we eerst een groep vormen. Want groepsbelediging mag niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:20 schreef Kassamiep het volgende:
Ik voel mij ook beledigd wanneer een Nederlander roept dat hij een Turk is en Erdogan zijn grote leider. Dat is gewoon verraad jegens onze nobele vorst.
Waar kan ik aangifte doen ?
wat is een verboden beledeging?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De vraag is of er sprake is van verboden belediging, niet racisme.
Ik denk dat je beter langs je huisarts kan gaan, klinkt niet echt gezond.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:20 schreef Kassamiep het volgende:
Ik voel mij ook beledigd wanneer een Nederlander roept dat hij een Turk is en Erdogan zijn grote leider. Dat is gewoon verraad jegens onze nobele vorst.
Waar kan ik aangifte doen ?
Hoezo niet ? 10.000en Nederlanders gaan de straat op om de leider van een ander land te prijzen en hun trouw aan hem te zweren.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 23:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter langs je huisarts kan gaan, klinkt niet echt gezond.
Volgens de Nederlandse media is er vrij weinig mis met Gulen-achtige praktijken. Niet zo kleinzerig doen dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:32 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoezo niet ? 10.000en Nederlanders gaan de straat op om de leider van een ander land te prijzen en hun trouw aan hem te zweren.
Doen ze hetzelfde voor Willem ? Nee.
Lijkt dat op verraad ? Ja.
quote:Eerloze jank-Turken klagen Ebru aan
Turken. Dat zijn macho's, strijders, trotse mannen en all round binken. Dus daar kun je heus wel een beetje mee sollen, dat kunnen ze prima hebben. GEINTJE! Het zijn eerloze jankwijven die jankend naar de jankjuf rennen zodra een vrouwtje van 1 meter 20 iets zegt dat ze kwetsend vinden. "De Stichting Turks-Islamitische Jank-Federatie en 22 Turkse Nederjankers hebben aangifte gedaan tegen columnist Ebru Umar. Volgens hen heeft Umar de afgelopen tijd uitlatingen gedaan die ze als "uitermate beledigend" ervaren." Dat clubje slachtoffer-fetisjten lijdt natuurlijk stuk voor stuk aan de islamitische persoonlijkheidsstoornis, en daar hoort het introspectieve vermogen van een amoebe bij. We zullen dus maar niet eens beginnen met suggereren dat iets pas beledigend is als het deels of in zijn geheel waar is. Zo wordt Ebru bijvoorbeeld aangeklaagd omdat ze Turken "geen Nederlanders" noemt. Tsja. Maar goed, al ben je beledigd? "So the fuck what? Nothing actually happens."
Update: Dit is de club achter de aanklacht, en hun baas, Aydin Üre, werkt op het Ministerie van Financiën. Een soort Yasmina Haifi dus.
Ze heeft het ook niet zo op fatsoen en gezond verstand.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik denk eerder een Atheïst. Ze heeft het niet zo op "religekkies".
Dat is jouw mening. Ik vind haar het toonbeeld van fatsoen ten opzichte van die AKP-orks waar ze op afgeeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Ze heeft het ook niet zo op fatsoen en gezond verstand.
De lange arm van Erdogan.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De Stichting Turks-Islamitische Culturele Federatie en 22 Turkse Nederlanders
Ze zijn nauw verbonden aan Diyanet, het Turkse ministerie van religieuze zaken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De lange arm van Erdogan.
Het gaat om de inhoud, allochtonenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Even los van de boodschap: wat een kut column. Schrijfstijl is gewoon zeer matig.
Van mij hoeft ze nou niet echt een podium te krijgen hiervoor, leest niet prettig.
Die ik ken; ongeïntegreerde kutquote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:52 schreef tong80 het volgende:
De enige Mohammeds die ik kan zijn Marokkanen uit Amsterdam.”
Ik mis de juiste interpunctie in je zin.quote:
die is best mooi ja...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:37 schreef bijdehand het volgende:
Haha mensen verraden bij een vijandige overheid omdat ze je nsb'er noemt 😢😂😅
Wat is een verboden belediging?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De vraag is of er sprake is van verboden belediging, niet racisme.
Ik zie dat helemaal voor me; Erdogan, nog met rode ogen van het huilen op het getuigenbankje, naast de protserige gouden lijkenkist van Atatürk met een briefje erop; "ik ben beledigd !"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:07 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Ze moet zich op 6 september verantwoorden voor uitspraken over de Turkse president Erdogan en Atatürk
Jammer dat deze man zo onzeker als een tienermeisje was. Nu zijn al zijn volgelingen ook zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:40 schreef Jigzoz het volgende:
Als Mohammed zich beledigd voelt, dan moet Mohammed maar aangifte doen.
Dit. Ik heb serieus nog nooit zo'n hypocriet volk als de Turken meegemaakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:37 schreef bijdehand het volgende:
Gebaseerd op de extreme kleinzerigheid van z'n god hè.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Jammer dat deze man zo onzeker als een tienermeisje was. Nu zijn al zijn volgelingen ook zo.
Wat is dit dan weer voor laffe hans verhaalquote:Het lijkt erop dat alle klachten anoniem of onder een alias zijn ingediend.
Dat staat gewoon in de OPquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor laffe hans verhaal
Maar goed, ik neem aan dat ze gewoon lekker in Rotterdam blijft en niet komt opdagen voor dit soort onzin.
quote:Ze is overigens niet van plan om naar Turkije af te reizen om de zittingen bij te wonen. Ze vreest dat ze dan opnieuw voor langere tijd vast zit in Turkije.
Ohjaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat staat gewoon in de OP
[..]
Nou...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:09 schreef possetje het volgende:
Waren de Turken altijd zo gek of zou het ook een fase kunnen zijn van massagekte?
Knap dat jij dat kan zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Bekijk de video nou goed. Het was gewoon zelfverdediging.
Wat is er leuk aan? Besef wel dat Ebru Umar zelf Turks is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ook een leuke:
http://www.dumpert.nl/med(...)_opgefokte_turk.html
Ja, en dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan? Besef wel dat Ebru Umar zelf Turks is.
Ja, dat zei je al, maar de reden geef je er nog steeds niet bij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zij ook Turks is. En dit niet grappig is.
Wat zou jij dan doen? Jezelf laten lynchen door een groep bavianen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Knap dat jij dat kan zien.
Ik krijg de indruk dat jij een langer filmpje hebt gezien dan ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:10 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen? Jezelf laten lynchen door een groep bavianen?
Altijd mooi om te zien hoe mensen andermans profeet en geloof ridiculiseren. Direct een hele groep wegzetten want anders gaat er teveel denkwerk in zitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Jammer dat deze man zo onzeker als een tienermeisje was. Nu zijn al zijn volgelingen ook zo.
Geloof is mooi, maar hou het wel achter je voordeur.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Altijd mooi om te zien hoe mensen andermans profeet en geloof ridiculiseren. Direct een hele groep wegzetten want anders gaat er teveel denkwerk in zitten.
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat moslims bijzonder lange tenen hebben wanneer het om kritiek op, of grappen over de islam gaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Altijd mooi om te zien hoe mensen andermans profeet en geloof ridiculiseren. Direct een hele groep wegzetten want anders gaat er teveel denkwerk in zitten.
Want er gaan niet hele groepen de straten op als er een cartoon wordt getekend ergens in Denemarken? Het is allemaal erg onzeker. Bij het overgrote deel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Helaas staan racisme en onwetendheid meestal in de voortuin.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Geloof is mooi, maar hou het wel achter je voordeur.
Dat het mensen houvast of troost kan geven.quote:
Valt ook niet te ontkennen, die geluiden zijn er, vind ik ook niet gek dat er altijd een paar zijn die iets laten horen als je met anderhalf miljard bent. Is kansberekening. Maar mooi om te zien dat mensen met lange tenen worden gezien als de rechtvaardiging van alle haat en afstand tussen mensen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat moslims bijzonder lange tenen hebben wanneer het om kritiek op, of grappen over de islam gaat.
Vreemd dat daar in het dagelijks leven of in statistieken helemaal niets van te zien is. Gelovigen zijn niet gelukkiger, rustiger of succesvoller dan atheïsten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat het mensen houvast of troost kan geven.
Beter een racist in je tuin dan een extremist in je keuken.....quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Helaas staan racisme en onwetendheid meestal in de voortuin.
Wow, hele groepen? Dus niet eens een paar, maar echt zeg maar groepen enzo. Fascinerend. Dat is opzich wel een reden om iedereen van eem dergelijk geloof weg te zetten en te beschimpen. Omdat het kan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Want er gaan niet hele groepen de straten op als er een cartoon wordt getekend ergens in Denemarken? Het is allemaal erg onzeker. Bij het overgrote deel.
Ik heb niet echt een voorkeur tussen iemand die mensen niet ziet voor wie ze zijn en iemand die zijn wil op wil leggen aan een ander. Zijn allebei vrij trieste figuren en daar onderscheid in maken is hetzelfde als de ene drol boven de andere verkiezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Beter een racist in je tuin dan een extremist in je keuken.....
(vrij naar: beter een raket in je tuin dan een Rus in je keuken)
Was dom van me om te reageren op een trolletje. Zal hierna niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wow, hele groepen? Dus niet eens een paar, maar echt zeg maar groepen enzo. Fascinerend. Dat is opzich wel een reden om iedereen van eem dergelijk geloof weg te zetten en te beschimpen. Omdat het kan.
Ten eerste gebeurt dat niet en ten tweede is satire over en kritiek op religie, ideologie, overheden en andere instituties essentieel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wow, hele groepen? Dus niet eens een paar, maar echt zeg maar groepen enzo. Fascinerend. Dat is opzich wel een reden om iedereen van eem dergelijk geloof weg te zetten en te beschimpen. Omdat het kan.
Nee, maar je moet mensen wel de keuze laten gelovig te zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vreemd dat daar in het dagelijks leven of in statistieken helemaal niets van te zien is. Gelovigen zijn niet gelukkiger, rustiger of succesvoller dan atheïsten.
Uiteraard.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, maar je moet mensen wel de keuze laten gelovig te zijn.
Maar dat moeten ze dan niet aan anderen opdringen.quote:
Mooi om te zien hoe ik je generaliseren benoem en hoe je ook dat weer weg zet omdat ik een troll zou zijn, net zoals je in elke moslim een gevaar ziet. De realiteit is jou onbekend, jij maakt m gewoon zelf. Chapeau daarvoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Was dom van me om te reageren op een trolletje. Zal hierna niet meer gebeuren.
Dat zou bijzonder fijn zijn. Ook het einde van religie, overigens.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar dat moeten ze dan niet aan anderen opdringen.
Dat gebeurt zeker wel, jij bent neem ik aan ook in staat om andermans comments in te zien. Beetje raar om t dan te ontkennen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ten eerste gebeurt dat niet en ten tweede is satire over en kritiek op religie, ideologie, overheden en andere instituties essentieel.
Dus cartoons en andere grappen over Mohammed, moet dat nou? Ja, dat moet.
Ik denk dan dat je iets teveel gewicht toekent aan internetfora.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat gebeurt zeker wel, jij bent neem ik aan ook in staat om andermans comments in te zien. Beetje raar om t dan te ontkennen.
Het is juist bekrompen als je het niet kan verkroppen dat er satire wordt gemaakt over je geloof.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat gebeurt zeker wel, jij bent neem ik aan ook in staat om andermans comments in te zien. Beetje raar om t dan te ontkennen.
Verder zeg ik nergens dat satire niet zou mogen, humor is noodzakelijk. Daarom kom ik ook vaak naar dit soort topics om te beseffen hoe bekrompen je kan worden als je maar echt je best doet.
Geen idee, als ik reageer op iemand op n internetforum gaat het over de tendens op dat internetforum. Of die representatief is, is een ander verhaal. Maar stiekem geloof ik wel dat zulke mensen bestaan want sommige teksten zijn zo dom dat kan een bot echt niet bedenken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk dan dat je iets teveel gewicht toekent aan internetfora.
Je reactie leest alsof ik ergens heb gezegd dat ik satire afkeur. Ik denk dan ook dat je me verward met iemand anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het is juist bekrompen als je het niet kan verkroppen dat er satire wordt gemaakt over je geloof.
Zodra je ergens geen grappen meer over "mag maken" begeven we ons op gevaarlijk gebied. Zo simpel is het.
Hmja, maar om daar dan uit op te maken dat iedereen die een bepaald geloof volgt 'weggezet' en 'beschimpt' wordt is dan weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee, als ik reageer op iemand op n internetforum gaat het over de tendens op dat internetforum. Of die representatief is, is een ander verhaal. Maar stiekem geloof ik wel dat zulke mensen bestaan want sommige teksten zijn zo dom dat kan een bot echt niet bedenken.
NWS / Turkse organisatie doet aangifte tegen Ebru Umarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je reactie leest alsof ik ergens heb gezegd dat ik satire afkeur. Ik denk dan ook dat je me verward met iemand anders.
Er is geen reden verder nodig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al, maar de reden geef je er nog steeds niet bij.
Dan heb je een nietszeggende post gedaan, sorry.quote:
Volgens mij niet. Maar dat kun je in vrijheid denken. Of klaag mij aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dan heb je een nietszeggende post gedaan, sorry.
Ik mag geen voorbeelden van Turkse gekheid geven volgens jou, omdat Ebru Umar zelf ook Turk is. De logica ontgaat mij enigzins als je geen motivatie geeft.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar kun je in vrijheid denken. Of klaag mij aan.
Dat mag wel. Ik zie het niet als vb van Turkse mensen. Net een teveel Telegraaf gehalte.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik mag geen voorbeelden van Turkse gekheid geven volgens jou, omdat Ebru Umar zelf ook Turk is. De logica ontgaat mij enigzins als je geen motivatie geeft.
Wat ik zeg is dat mensen kritiek op satire van een aantal mensen met lange tenen gebruiken om een hele groep weg te zetten. Gebeurt wel vaker op dit forum, lekker de onderbuik laten spreken en incidenten aangrijpen om je eigen haat te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
NWS / Turkse organisatie doet aangifte tegen Ebru Umar
Dat is toch echt wat je hiermee zegt. Dat er mensen mee worden weggezet ook nog eens terwijl dat helemaal niet het doel van satire is.
Dus wat jij zegt is dat het gros van de moslims prima tegen kritiek kan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat mensen kritiek op satire van een aantal mensen met lange tenen gebruiken om een hele groep weg te zetten. Gebeurt wel vaker op dit forum, lekker de onderbuik laten spreken en incidenten aangrijpen om je eigen haat te rechtvaardigen.
Dat zegt hij niet. Jij wil iets zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dus wat jij zegt is dat het gros van de moslims prima tegen kritiek kan?
Het is òf het een of het ander. Hij beweert dat het clubje moslims met lange tenen slechts incidenteel en marginaal is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Jij wil iets zien.
Maar hij zegt het niet zo. Ik weet niet meer of jij werkelijk kwam met een incidenteel filmpje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het is òf het een of het ander. Hij beweert dat het clubje moslims met lange tenen slechts incidenteel en marginaal is.
Deductie is niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar hij zegt het niet zo. Ik weet niet meer of jij werkelijk kwam met een incidenteel filmpje.
Het is duidelijk wel moeilijk. Mensen mogen iets zeggen. Maar dan het dat begrijpen kan moeilijke zijn..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Deductie is niet zo moeilijk hoor.
Helemaal leegtrekken voor je het destroyt. Geef ze eens ongelijk. Doen onze eigen graaiers ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:31 schreef Jaroon het volgende:
Het kost de staat weer geld. Men staat zelf niet achter een vrije samenleving maar wil er wel misbruik van maken.
Het bestaat......duidelijk. En het werkt niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:09 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Helemaal leegtrekken voor je het destroyt. Geef ze eens ongelijk. Doen onze eigen graaiers ook.
Die cryptische wartaal van jou wel ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is duidelijk wel moeilijk. Mensen mogen iets zeggen. Maar dan het dat begrijpen kan moeilijke zijn..
Voor mij is het niet cryptisch. Ik zag dat filmpje als raar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Die cryptische wartaal van jou wel ja.
Hoeveel moslims zie jij uit hun pan gaan bij een gewaagde cartoon? Zijn het er anderhalf miljard? Op basis daarvan heb je je antwoord.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dus wat jij zegt is dat het gros van de moslims prima tegen kritiek kan?
Nee, je hebt antwoord op basis van peilingen van meningen onder moslims.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoeveel moslims zie jij uit hun pan gaan bij een gewaagde cartoon? Zijn het er anderhalf miljard? Op basis daarvan heb je je antwoord.
En wat is die mening?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, je hebt antwoord op basis van peilingen van meningen onder moslims.
Dat meer dan de helft liever de sharia zou invoeren bijvoorbeeld.quote:
nou ja, 10 duizenden toch zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoeveel moslims zie jij uit hun pan gaan bij een gewaagde cartoon? Zijn het er anderhalf miljard? Op basis daarvan heb je je antwoord.
Volgens mij is dat anders. Misschien omdat er ook moslims in ons gezin zijn. En ik ben heel tegen sharia en dat soort zaken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat meer dan de helft liever de sharia zou invoeren bijvoorbeeld.
Honderdduizendenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies. Er is een langere filmpje waar ze de chauffeur aanvallen en proberen te lynchen. Daarna stapt de man in de auto en rijd hij weg om zijn leven te redden. Die bavianen die ervoor staan hebben er zelf voor gevraagd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij een langer filmpje hebt gezien dan ik.
Dat is inderdaad wel het lolligste aan dit hele verhaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:37 schreef bijdehand het volgende:
Ebruquote:Op 22 september draait het om een tweet uit 2011 met als letterlijke tekst: “Mohammed is een homo, succes gegarandeerd.” Volgens de Turkse justitie bedoelt Umar hiermee profeet Mohammed. Umar bestrijdt dit desgevraagd. “Ik heb niets met de profeet. De enige Mohammeds die ik kan zijn Marokkanen uit Amsterdam.”
Volgens mij zijn we het meer eens dan niet. Mijn fout deels.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, maar je moet mensen wel de keuze laten gelovig te zijn.
Andersom moet dat ook gelden: gelovigen moeten atheisten respecteren, maar daar zit wel vaak een probleem.....
Ah ok. Hoe dan ook, de situatie is idioot.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:03 schreef Atak het volgende:
[..]
Precies. Er is een langere filmpje waar ze de chauffeur aanvallen en proberen te lynchen. Daarna stapt de man in de auto en rijd hij weg om zijn leven te redden. Die bavianen die ervoor staan hebben er zelf voor gevraagd.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het meer eens dan niet. Mijn fout deels.
Is ze dat ? Ze vindt zichtzelf toch Nederlander ?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan? Besef wel dat Ebru Umar zelf Turks is.
Ze wil zelfs van haar Turkse nationaliteit af, maar dat schijnt niet zo makkelijk te gaan tot haar grote verdriet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 06:42 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Is ze dat ? Ze vindt zichtzelf toch Nederlander ?
Zoals al die "Turken" zouden moeten doen ipv met Erdogan vlaggen zwaaien. Zwaai maar lekker met Willemvlaggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |