die is best mooi ja...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:37 schreef bijdehand het volgende:
Haha mensen verraden bij een vijandige overheid omdat ze je nsb'er noemt 😢😂😅
Wat is een verboden belediging?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De vraag is of er sprake is van verboden belediging, niet racisme.
Ik zie dat helemaal voor me; Erdogan, nog met rode ogen van het huilen op het getuigenbankje, naast de protserige gouden lijkenkist van Atatürk met een briefje erop; "ik ben beledigd !"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:07 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Ze moet zich op 6 september verantwoorden voor uitspraken over de Turkse president Erdogan en Atatürk
Jammer dat deze man zo onzeker als een tienermeisje was. Nu zijn al zijn volgelingen ook zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:40 schreef Jigzoz het volgende:
Als Mohammed zich beledigd voelt, dan moet Mohammed maar aangifte doen.
Dit. Ik heb serieus nog nooit zo'n hypocriet volk als de Turken meegemaakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:37 schreef bijdehand het volgende:
Haha mensen verraden bij een vijandige overheid omdat ze je nsb'er noemt 😢😂😅
Gebaseerd op de extreme kleinzerigheid van z'n god hè.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Jammer dat deze man zo onzeker als een tienermeisje was. Nu zijn al zijn volgelingen ook zo.
Wat is dit dan weer voor laffe hans verhaalquote:Het lijkt erop dat alle klachten anoniem of onder een alias zijn ingediend.
Dat staat gewoon in de OPquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor laffe hans verhaal
Maar goed, ik neem aan dat ze gewoon lekker in Rotterdam blijft en niet komt opdagen voor dit soort onzin.
quote:Ze is overigens niet van plan om naar Turkije af te reizen om de zittingen bij te wonen. Ze vreest dat ze dan opnieuw voor langere tijd vast zit in Turkije.
Ohjaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat staat gewoon in de OP
[..]
Nou...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:09 schreef possetje het volgende:
Waren de Turken altijd zo gek of zou het ook een fase kunnen zijn van massagekte?
Knap dat jij dat kan zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Bekijk de video nou goed. Het was gewoon zelfverdediging.
Wat is er leuk aan? Besef wel dat Ebru Umar zelf Turks is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ook een leuke:
http://www.dumpert.nl/med(...)_opgefokte_turk.html
Ja, en dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan? Besef wel dat Ebru Umar zelf Turks is.
Ja, dat zei je al, maar de reden geef je er nog steeds niet bij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zij ook Turks is. En dit niet grappig is.
Wat zou jij dan doen? Jezelf laten lynchen door een groep bavianen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Knap dat jij dat kan zien.
Ik krijg de indruk dat jij een langer filmpje hebt gezien dan ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:10 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen? Jezelf laten lynchen door een groep bavianen?
Altijd mooi om te zien hoe mensen andermans profeet en geloof ridiculiseren. Direct een hele groep wegzetten want anders gaat er teveel denkwerk in zitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Jammer dat deze man zo onzeker als een tienermeisje was. Nu zijn al zijn volgelingen ook zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |