NWS / Turkse organisatie doet aangifte tegen Ebru Umarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je reactie leest alsof ik ergens heb gezegd dat ik satire afkeur. Ik denk dan ook dat je me verward met iemand anders.
Er is geen reden verder nodig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al, maar de reden geef je er nog steeds niet bij.
Dan heb je een nietszeggende post gedaan, sorry.quote:
Volgens mij niet. Maar dat kun je in vrijheid denken. Of klaag mij aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dan heb je een nietszeggende post gedaan, sorry.
Ik mag geen voorbeelden van Turkse gekheid geven volgens jou, omdat Ebru Umar zelf ook Turk is. De logica ontgaat mij enigzins als je geen motivatie geeft.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar kun je in vrijheid denken. Of klaag mij aan.
Dat mag wel. Ik zie het niet als vb van Turkse mensen. Net een teveel Telegraaf gehalte.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik mag geen voorbeelden van Turkse gekheid geven volgens jou, omdat Ebru Umar zelf ook Turk is. De logica ontgaat mij enigzins als je geen motivatie geeft.
Wat ik zeg is dat mensen kritiek op satire van een aantal mensen met lange tenen gebruiken om een hele groep weg te zetten. Gebeurt wel vaker op dit forum, lekker de onderbuik laten spreken en incidenten aangrijpen om je eigen haat te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
NWS / Turkse organisatie doet aangifte tegen Ebru Umar
Dat is toch echt wat je hiermee zegt. Dat er mensen mee worden weggezet ook nog eens terwijl dat helemaal niet het doel van satire is.
Dus wat jij zegt is dat het gros van de moslims prima tegen kritiek kan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat mensen kritiek op satire van een aantal mensen met lange tenen gebruiken om een hele groep weg te zetten. Gebeurt wel vaker op dit forum, lekker de onderbuik laten spreken en incidenten aangrijpen om je eigen haat te rechtvaardigen.
Dat zegt hij niet. Jij wil iets zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dus wat jij zegt is dat het gros van de moslims prima tegen kritiek kan?
Het is òf het een of het ander. Hij beweert dat het clubje moslims met lange tenen slechts incidenteel en marginaal is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Jij wil iets zien.
Maar hij zegt het niet zo. Ik weet niet meer of jij werkelijk kwam met een incidenteel filmpje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het is òf het een of het ander. Hij beweert dat het clubje moslims met lange tenen slechts incidenteel en marginaal is.
Deductie is niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar hij zegt het niet zo. Ik weet niet meer of jij werkelijk kwam met een incidenteel filmpje.
Het is duidelijk wel moeilijk. Mensen mogen iets zeggen. Maar dan het dat begrijpen kan moeilijke zijn..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Deductie is niet zo moeilijk hoor.
Helemaal leegtrekken voor je het destroyt. Geef ze eens ongelijk. Doen onze eigen graaiers ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:31 schreef Jaroon het volgende:
Het kost de staat weer geld. Men staat zelf niet achter een vrije samenleving maar wil er wel misbruik van maken.
Het bestaat......duidelijk. En het werkt niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:09 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Helemaal leegtrekken voor je het destroyt. Geef ze eens ongelijk. Doen onze eigen graaiers ook.
Die cryptische wartaal van jou wel ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is duidelijk wel moeilijk. Mensen mogen iets zeggen. Maar dan het dat begrijpen kan moeilijke zijn..
Voor mij is het niet cryptisch. Ik zag dat filmpje als raar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Die cryptische wartaal van jou wel ja.
Hoeveel moslims zie jij uit hun pan gaan bij een gewaagde cartoon? Zijn het er anderhalf miljard? Op basis daarvan heb je je antwoord.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dus wat jij zegt is dat het gros van de moslims prima tegen kritiek kan?
Nee, je hebt antwoord op basis van peilingen van meningen onder moslims.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoeveel moslims zie jij uit hun pan gaan bij een gewaagde cartoon? Zijn het er anderhalf miljard? Op basis daarvan heb je je antwoord.
En wat is die mening?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, je hebt antwoord op basis van peilingen van meningen onder moslims.
Dat meer dan de helft liever de sharia zou invoeren bijvoorbeeld.quote:
nou ja, 10 duizenden toch zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoeveel moslims zie jij uit hun pan gaan bij een gewaagde cartoon? Zijn het er anderhalf miljard? Op basis daarvan heb je je antwoord.
Volgens mij is dat anders. Misschien omdat er ook moslims in ons gezin zijn. En ik ben heel tegen sharia en dat soort zaken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat meer dan de helft liever de sharia zou invoeren bijvoorbeeld.
Honderdduizendenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies. Er is een langere filmpje waar ze de chauffeur aanvallen en proberen te lynchen. Daarna stapt de man in de auto en rijd hij weg om zijn leven te redden. Die bavianen die ervoor staan hebben er zelf voor gevraagd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij een langer filmpje hebt gezien dan ik.
Dat is inderdaad wel het lolligste aan dit hele verhaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:37 schreef bijdehand het volgende:
Haha mensen verraden bij een vijandige overheid omdat ze je nsb'er noemt 😢😂😅
Ebruquote:Op 22 september draait het om een tweet uit 2011 met als letterlijke tekst: “Mohammed is een homo, succes gegarandeerd.” Volgens de Turkse justitie bedoelt Umar hiermee profeet Mohammed. Umar bestrijdt dit desgevraagd. “Ik heb niets met de profeet. De enige Mohammeds die ik kan zijn Marokkanen uit Amsterdam.”
Volgens mij zijn we het meer eens dan niet. Mijn fout deels.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, maar je moet mensen wel de keuze laten gelovig te zijn.
Andersom moet dat ook gelden: gelovigen moeten atheisten respecteren, maar daar zit wel vaak een probleem.....
Ah ok. Hoe dan ook, de situatie is idioot.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:03 schreef Atak het volgende:
[..]
Precies. Er is een langere filmpje waar ze de chauffeur aanvallen en proberen te lynchen. Daarna stapt de man in de auto en rijd hij weg om zijn leven te redden. Die bavianen die ervoor staan hebben er zelf voor gevraagd.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het meer eens dan niet. Mijn fout deels.
Is ze dat ? Ze vindt zichtzelf toch Nederlander ?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan? Besef wel dat Ebru Umar zelf Turks is.
Ze wil zelfs van haar Turkse nationaliteit af, maar dat schijnt niet zo makkelijk te gaan tot haar grote verdriet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 06:42 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Is ze dat ? Ze vindt zichtzelf toch Nederlander ?
Zoals al die "Turken" zouden moeten doen ipv met Erdogan vlaggen zwaaien. Zwaai maar lekker met Willemvlaggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |