abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164107934
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 12:46 schreef Chewie het volgende:
je had ook alleen mijn zin over gezondheid kunnen quoten en waarom die randdebiel Trump daarbij gehaald word is mij ook een raadsel aangezien ik hem niet aanhaalde wat betreft gezondheid.

Zijn lichamelijk gezondheid ziet er wel prima uit i.t.t. zijn geestelijke gezondheid
Hehe wat je ook zegt, nintex draait zijn Trumpplaat af :P
  Moderator zaterdag 30 juli 2016 @ 13:27:17 #177
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_164108679
Dat van de gezondheid van Clinton is een van de greatest hits van FOX News.

Ik vind het ook jammer dat men na Obama weer terug gaat naar een oudere generatie. Ik denk dat een jonger iemand veel meer enthousiasme zou kunnen genereren.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_164108721
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 00:20 schreef Nintex het volgende:
NickRiccardi twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 23:34:46 Trump is trying to encourage small donations. "I don't know what number you call....why should I know a thing like that?" reageer retweet
Bencjacobs twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 23:04:09 Trump guarantees that George Patton wouldn't use emails reageer retweet
ajjaffe twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 23:15:34 Trump preemptively blames voters for a loss: "Just in case we don’t make it because you people get lazy and don’t vote, CO's very important" reageer retweet
ajjaffe twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 23:03:25 Trump says he likes the "old days": "You wanna attack, it’s called courier – lets put it in an envelope and you send it to the general." reageer retweet
Wat de wat
Ah, blijft me verbazen dat ze altijd maar 1 zin quoten ipv de hele context eromheen, zo simpel om Trump telkens af te branden op 1 zin/woordje ipv gewoon helemaal te luisteren en dan erachter komen dat hij het totaal anders bedoelt of niet eens zo zwaar aanhaalt.
pi_164108742
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 13:27 schreef Mike het volgende:
Dat van de gezondheid van Clinton is een van de greatest hits van FOX News.

Ik vind het ook jammer dat men na Obama weer terug gaat naar een oudere generatie. Ik denk dat een jonger iemand veel meer enthousiasme zou kunnen genereren.
Helaas wil Kanye West pas in 2020 een gooi doen.
pi_164108775
Over een jongere generatie gesproken, gaat Chelsea Clinton ooit nog runnen, vast wel he de Clinton-dynastie moet worden voorgezet. Alhoewel ik eerst een hele campagne rondom Michelle Obama verwacht.
pi_164108777
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 13:30 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Helaas wil Kanye West pas in 2020 een gooi doen.
Dj khaled ook. :')

http://www.complex.com/music/2016/07/dj-khaled-run-for-president
  zaterdag 30 juli 2016 @ 13:47:52 #182
78918 SeLang
Black swans matter
pi_164109031
Okee, matige grap die alleen oldbie-Fok!-ers snappen:
Lloyd Blankfein (CEO Goldmans Sachs) is uitgenodigd op DNC om Hillary te endorsen. Als ze samen op het podium staan trapt hij Hillary opeens helemaal in elkaar. "Ja ik had haar toch gekocht!!!!!111EINZ111"
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_164109133
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 13:47 schreef SeLang het volgende:
Okee, matige grap die alleen oldbie-Fok!-ers snappen:
Lloyd Blankfein (CEO Goldmans Sachs) is uitgenodigd op DNC om Hillary te endorsen. Als ze samen op het podium staan trapt hij Hillary opeens helemaal in elkaar. "Ja ik had haar toch gekocht!!!!!111EINZ111"
Nou dat is inmiddels zo vaak herhaald in allerlei kranten en weet ik veel wat dat je er niet een oldtimer voor hoeft te zijn.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 14:00:22 #184
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_164109229
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 13:54 schreef Slaro het volgende:
"Ja ik had haar toch gekocht!!!!!111EINZ111"
"Ja ik had haar toch gekocht!!!!!111EINZ111" heeft in kranten gestaan?
pi_164109288
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:41 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er wordt naar een steeds groter wordende groep gewoon niet meer geluisterd. Er is dus (allang) geen sprake meer van democratie.
Onzin natuurlijk. Er wordt al eeuwenlang naar dezelfde groep niet geluisterd. Het grote verschil is die groep elkaar dankzij internet en sociale media steeds beter te vinden en elkaar op te hitsen. 'luisteren ze niet naar jou? Bah, ze luisteren ook al niet naar mij :('.
Vroeger kwam er dan een beeldenstorm, of werden er ineens duizenden edelen van hun hoofd ontdaan. Maar goed, toen had die groep het ook echt slecht. Tegenwoordig heeft de groep waar al jaren niet naar geluisterd wordt wel gewoon een platte tv, een iphone en een auto voor de deur.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_164109336
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:41 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er wordt naar een steeds groter wordende groep gewoon niet meer geluisterd. Er is dus (allang) geen sprake meer van democratie.
Dat is juist inherent aan een democratie en de reden dat er geen gekke veranderingen doorgevoerd kunnen worden.
pi_164109341
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 14:00 schreef Tweek het volgende:

[..]

"Ja ik had haar toch gekocht!!!!!111EINZ111" heeft in kranten gestaan?
Blijkbaar zie ik een andere grap.
pi_164109387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 13:54 schreef Slaro het volgende:

[..]

Nou dat is inmiddels zo vaak herhaald in allerlei kranten en weet ik veel wat dat je er niet een oldtimer voor hoeft te zijn.
Ja, hij vergeet een zinnetje.
Blankfein trapt haar in mekaar en Bill zegt: mijn Hillary, (wat doe je?)
En dan zegt Blankfein: ik heb haar gekocht, dan mag ik ermee doen wat ik wil ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 30-07-2016 14:17:09 ]
I´m back.
pi_164109394
https://www.reddit.com/r/(...)_and_i_can_prove_it/

Dit slaat echt nergens op. :')_____
pi_164109405
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 14:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, hij vergeet een zinnetje.
Blankfein trapt haar in mekaar en Bill zegt: mijn, Hillary, wat doe je?
En dan zegt Blankfein: ik heb haar gekocht, dan mag ik ermee doen wat ik wil ook.
;)
pi_164109423
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 14:10 schreef Slaro het volgende:

[..]

;) :)
Oud topic en één van de leukste topics ooit.

ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
I´m back.
pi_164109473
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 12:28 schreef crystal_meth het volgende:
Als ik een Sanders fan was zou ik op Trump stemmen: ze krijgen sowieso een president die geen rekening houdt met hen, maar hun keuze bepaalt of ze in 2020 wel serieus genomen worden. Als de democratische partij weet dat ze toch steeds op de linkerzijde kan rekenen zullen ze nooit iets bereiken.
Dat is vooral het gevolg van een gebrek aan kennis van de politiek in de VS. Niet alleen krijgen ze best veel, gezien de verschuiving van het DNC platform, maar gezien de stand van zaken in het congres is een Republikeinse president op veel vlakken ook vrij problematisch. Het huis houden de Republikeinen wel. De Democraten lijken vooralsnog een iets betere kans te hebben op een meerderheid in de senaat, maar dat hangt zo rond de 55-60% kans.

Met een openstaande SC benoeming en een risico dat er nog één of zelfs twee 'liberal' leden van de SC noodgedwongen stoppen kan dat de komende tien a twintig jaar aardig vervelend worden voor de progressieven. Als je dan de lijstjes ziet van potentiële nominaties van Trump, dan wordt het een aartsconservatieve bende.

Verder ga je met een Republikeinse president + congres natuurlijk gewoon 'tax cuts for the rich', geen verdere verhoging of zelfs verlaging van het minimumloon, aan banden leggen van vakbonden, afbraak van sociale zekerheid en meer van dat soort zaken krijgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 30 juli 2016 @ 14:27:24 #193
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_164109666
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 14:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_and_i_can_prove_it/

Dit slaat echt nergens op. :')_____
Ze lijkt af en toe in de war te zijn (of liegt ze dan weer eens? ;)) maar buiten dat zal het waarschijnlijk wel meevallen met de symptomen die bij hersenletsel horen. Helaas voor de wereld (TTIP, escalerend buitenlands beleid wat leidt tot nieuwe oorlogjes).
Een mooie illustratie waarom artsen niet familieleden en vrienden mogen diagnosticeren. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 30 juli 2016 @ 14:34:24 #194
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_164109756
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 12:28 schreef crystal_meth het volgende:
Als ik een Sanders fan was zou ik op Trump stemmen: ze krijgen sowieso een president die geen rekening houdt met hen, maar hun keuze bepaalt of ze in 2020 wel serieus genomen worden. Als de democratische partij weet dat ze toch steeds op de linkerzijde kan rekenen zullen ze nooit iets bereiken.
Als Europeaan heb ik liever dat Trump wint dan Hillary. Waarom? Trump is incompetent, Hillary is competent en volgt een verkeerde agenda van haar broodheren en zal dus ook effectief zijn terwijl er bij Trump hooguit schade ontstaat doordat er wordt geblunderd.
Als ik in de USA zou wonen en zou mogen stemmen dan zou ik als progressieve burger (dus pro-Sanders) op de groene partij stemmen, wetende dat dit minder effectief is om Hillary van de troon te houden. Ik denk dat voor de eigen bevolking Trump slechter uit gaat pakken dan Hillary. Hoe slecht de agenda van haar broodheren ook is, in ieder geval is er enige politieke druk vanuit ongeveer de helft van de partij namens wie ze de president mag spelen om nog enigszins met progressief beleid te komen. Of dat ze gevoelig is voor die druk en of dat ze de beloftes die ze maakte (de 3 bekende beloftes die ze aan de progressieve stemmers deed teneinde Sanders steun te krijgen) zullen we moeten afwachten. Het hangt wellicht mede af van of dat ze kans ziet om een tweede termijn te krijgen.
Mijn gutfeeling is dat zij sowieso een one term president zou worden, ze heeft een te groot talent om mensen tegen zich in het harnas te jagen om een voldoende hoge likeability te krijgen aan het einde van haar eerste termijn en die is nu al histroisch laag.

Ik volg zeker jouw redenatie. Ik ben het met jou eens dat je niet op Hillary moet stemmen als je progressief bent omdat in dat geval de volgende keer weer een neoliberaal wordt afgevaardigd namens die partij.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_164109769
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 14:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is vooral het gevolg van een gebrek aan kennis van de politiek in de VS. Niet alleen krijgen ze best veel, gezien de verschuiving van het DNC platform, maar gezien de stand van zaken in het congres is een Republikeinse president op veel vlakken ook vrij problematisch. Het huis houden de Republikeinen wel. De Democraten lijken vooralsnog een iets betere kans te hebben op een meerderheid in de senaat, maar dat hangt zo rond de 55-60% kans.

Met een openstaande SC benoeming en een risico dat er nog één of zelfs twee 'liberal' leden van de SC noodgedwongen stoppen kan dat de komende tien a twintig jaar aardig vervelend worden voor de progressieven. Als je dan de lijstjes ziet van potentiële nominaties van Trump, dan wordt het een aartsconservatieve bende.

Verder ga je met een Republikeinse president + congres natuurlijk gewoon 'tax cuts for the rich', geen verdere verhoging of zelfs verlaging van het minimumloon, aan banden leggen van vakbonden, afbraak van sociale zekerheid en meer van dat soort zaken krijgen.
Gezien het klimaat binnen de Democratische partij zelf, de mentaliteit van vele politici, kan het sowieso wel vervelend gaan worden voor de ware progressieven in Amerika.
pi_164109778
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 22:08 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Tumpetters heb ik wel betere dingen te doen.
Daarom zit je op FOK?
pi_164109789
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 14:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is juist inherent aan een democratie en de reden dat er geen gekke veranderingen doorgevoerd kunnen worden.
Er zijn alleen maar gekke veranderingen.
pi_164109810
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 22:41 schreef TheTraveler het volgende:

[..]

Nee Trump is al zeer schadelijk voor Amerika terwijl hij nog niet eens gekozen is.

Mexico
NAVO
China

Allemaal verneukte relaties als hij zo doorgaat.
:')
pi_164109856
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 14:03 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Er wordt al eeuwenlang naar dezelfde groep niet geluisterd. Het grote verschil is die groep elkaar dankzij internet en sociale media steeds beter te vinden en elkaar op te hitsen. 'luisteren ze niet naar jou? Bah, ze luisteren ook al niet naar mij :('.
Vroeger kwam er dan een beeldenstorm, of werden er ineens duizenden edelen van hun hoofd ontdaan. Maar goed, toen had die groep het ook echt slecht. Tegenwoordig heeft de groep waar al jaren niet naar geluisterd wordt wel gewoon een platte tv, een iphone en een auto voor de deur.
Jij hebt dus 0,0 historisch besef en leeft in een waanwereld. Misschien als je later groot bent, dat je dan eindelijk snapt waar het over ging.
pi_164109879
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 14:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ondanks de nodige reserves kun je idd beter op Hillary stemmen, en wat voor Trump geldt, geldt ook voor Hillary, hele gekke bokkensprongen kan ze ook niet uithalen door voldoende checks and balances.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')