What? On September 11, 2012, attackers overran a U.S. consulate in Benghazi, Libya, killing Ambassador Chris Stevens and three other Americans. Since then, Republicans have charged that Hillary Clinton failed to adequately protect U.S. installations or that she attempted to spin the attacks as spontaneous when she knew they were planned terrorist operations. She testifies for the first time on October 22.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kun je even quoten waar wordt vermeld dat ze zich met criminele activiteiten bezighield?
Trump is niet corrupt? Hij behoort volgens de methodologie van The Economist tot de 100 grootste crony capitalists van de planeet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:38 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik niet, omdat ik voor vrede ben. De corrupte, kille hypocrisie is crimineel en de onwetende, impulsieve grootheidswaanzin valt wel mee.
Trump is populairder onder de mensen die de hele dag niets te doen hebben. Hillary is populairder onder de mensen die een druk en bezig leven hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
Kan iemand mij verklaren waarom trump op elke website meer volgers/abonnees heeft.
Kijk bijvoorbeeld op reddit:
Hillary : rond de 50.000
Trump : rond de 200.000
Dat bevestigt alleen maar wat voor veel mensen al duidelijk is; Hillary is het establishment. En dat is nu net de essentie van deze hele campagne. Trump had nooit zover gekomen, als er niet zo'n grote afkeer van het establishment was geweest.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:09 schreef Slaro het volgende:
[..]
Wat ik altijd al zei en de hele reden dat zoveel gevestigde Republikeinen haar steunen, bang voor verandering, bang dat de oude elite hun positie kan verliezen.
Niemand is perfect maar Sanders zou bijvoorbeeld al veel geschikter zijn. Betere idealen, niet in de zak van de miljardairs en de NV's, betere waarden, een beter rechtvaardigheidsgevoel, geen corporatist en geen militairist.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik hoop bij God dat Hillary president gaat worden ja, en als volgens jou Hillary al superslecht is wat is trump dan in jouw ogen ?
Trump misstaat niet in het rijtje Erdogan, Saddam Hoessein en Kim Jung Un.
Mevrouw Clinton zal wellicht niet perfect zijn, maarja welk mens is dat wel ?
The Young Turks? Moeten die niet gaan vechten met Alex Jonesquote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Gelukkig is er ook nog wat grappig nieuws. De Republikeinen die moeite hebben met feiten van fictie te onderscheiden en die het niet kunnen hebben dat Bradley Cooper de DNC-conventie bijwoonde.
Trump is al jaren Twitter koningquote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
Kan iemand mij verklaren waarom trump op elke website meer volgers/abonnees heeft.
Omdat Trump voornamelijk communiceert via de nieuwe media en zich daarbij niet laat hinderen door enige nuance of feitenkennis. Zijn fans zullen hem dus graag volgen om te kijken hoe heerlijk politiek correct hij nu weer uit de hoek komt, terwijl zijn opponenten hem graag zullen volgen om te kijken met wat voor onzin hij nu weer komt aanzetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dat heb ik niet gezegd. Trump is ook wel corrupt, maar heeft nog geen oorlogen veroorzaakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Trump is niet corrupt? Hij behoort volgens de methodologie van The Economist tot de 100 grootste crony capitalists van de planeet.
Moet je even hillary supporters op youtube zoeken, dan zie je dat je onzin verkondigt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Trump is populairder onder de mensen die de hele dag niets te doen hebben. Hillary is populairder onder de mensen die een druk en bezig leven hebben.
Ook in NL zie je dat Links-Rechts omgedraaid is. Links is conservatief geworden en rechts progressief.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:40 schreef drexciya het volgende:
Merk ook op dat het, bizar genoeg, nu de Democraten zijn, die de oorlogszuchtige partij zijn en niet de Republikeinen.
Nou? Ik weet het niet. Volgens mij is het duidelijk wat ik van H vind, maar Sanders begrijp ik nog minder. Idealen van Sanders is overigens net als bij alle democraten een PR/marketingstunt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Niemand is perfect maar Sanders zou bijvoorbeeld al veel geschikter zijn. Betere idealen, niet in de zak van de miljardairs en de NV's, betere waarden, een beter rechtvaardigheidsgevoel, geen corporatist en geen militairist.
In tegenstelling tot Tumpetters heb ik wel betere dingen te doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:21 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Moet je even hillary supporters op youtube zoeken, dan zie je dat je onzin verkondigt.
Nee Trump is al zeer schadelijk voor Amerika terwijl hij nog niet eens gekozen is.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:20 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Trump is ook wel corrupt, maar heeft nog geen oorlogen veroorzaakt.
twitter:NickRiccardi twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 23:34:46Trump is trying to encourage small donations. "I don't know what number you call....why should I know a thing like that?" reageer retweet
twitter:Bencjacobs twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 23:04:09Trump guarantees that George Patton wouldn't use emails reageer retweet
twitter:ajjaffe twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 23:15:34Trump preemptively blames voters for a loss: "Just in case we don’t make it because you people get lazy and don’t vote, CO's very important" reageer retweet
Wat de wattwitter:ajjaffe twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 23:03:25Trump says he likes the "old days": "You wanna attack, it’s called courier – lets put it in an envelope and you send it to the general." reageer retweet
Can't stump the Trumptwitter:CBCAlerts twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 23:36:57Trump's acceptance speech beat Clinton's in TV viewership: Nielsen. 29.8M tuned in to watch Clinton, 32.2M for Trump. reageer retweet
Dat was niet best. Alex Jones brak in in de uitzending, zijn groep mensen deden een aantal schandalige dingen en aan de kant van TYT ging er ook wat fout. Jammer. Interessante televisie maar jammer.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
The Young Turks? Moeten die niet gaan vechten met Alex Jones
Die Turk deed precies wat Alex Jones wilde. Jones is een malloot, maar laat zich niet zo gemakkelijk trollen. Zelfs Eric Andre kon Jones niet echt van het padje krijgen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 00:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat was niet best. Alex Jones brak in in de uitzending, zijn groep mensen deden een aantal schandalige dingen en aan de kant van TYT ging er ook wat fout. Jammer. Interessante televisie maar jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |