abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juli 2016 @ 20:21:27 #226
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_164117018
quote:
quote:
A key figure at the Republican national convention where Donald Trump was nominated for president has strong business ties with Ukraine, the Guardian has learned.

The party platform, written at the convention in Cleveland last week, removed references to arming Ukraine in its fight against pro-Russia rebels, who have received material support from the Kremlin. Trump’s links to Russia are under scrutiny after a hack of Democratic national committee emails, allegedly by Russian agents.

The coordinator of the Washington diplomatic corps for the Republicans in Cleveland was Frank Mermoud, a former state department official involved in business ventures in Ukraine via Cub Energy, a Black Sea-focused oil and gas company of which he is a director. He is also on the board of the US Ukraine Business Council.

Mermoud has longstanding ties to Trump’s campaign chairman, Paul Manafort, who in 2010 helped pro-Russia Viktor Yanukovych refashion his image and win a presidential election in Ukraine. Manafort was brought in earlier this year to oversee the convention operations and its staffing.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_164117297
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een puntje eruit pikken is natuurlijk niet zo zinvol. Het ging om de vraag of de VS een 'idioot tweepartijenstelsel' had waarbij mensen hypothetisch gedwongen zouden worden tussen twee van de grootste massamoordenaars uit de geschiedenis.
Dat eerste punt zullen we onthouden.
pi_164118450
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:32 schreef Slaro het volgende:

[..]

Dat eerste punt zullen we onthouden.
Nou, bedankt maar weer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164118694
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Ach, Saudi-Arabië is nog veel erger en die worden zelfs met wapens gesteund door Hillary.
pi_164119707
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:30 schreef TLC het volgende:
http://nos.nl/artikel/212(...)itair-valt-trump-aan.

Een klein stukje uit bovenstaand artikel :

Amerikaanse media bestempelen de toespraak als een van de hoogtepunten van de conventie. De Wall Street Journal roemt de "kalme waardigheid" van Khan. "In de overvolle lijst van sprekers zullen Amerikanen zich dit moment waarschijnlijk lang herinneren."

The New York Times noemt de toespraak "het meest gedenkwaardige en dramatische moment van de avond". Volgens de krant was het een "emotionele afwijzing van de immigratievoorstellen en ideeën over religieuze tolerantie van Trump". Op Twitter werd Khizr Khan al snel trending.

Grote uitzondering was de conservatieve zender Fox News, die halverwege de speech wegschakelde naar commentatoren en reclame. De zender kwam pas weer terug toen zangeres Katy Perry ging optreden.

---------

Trump :') :r :r Fox News :') :r :r

Ik hoop bij God dat Hillary Clinton de eerste vrouwelijke president van de VS gaat worden.
Dat ben je een idioot als je een wall street puppet wilt hebben die geilt op oorlog. sukkel
pi_164119843
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 19:51 schreef OMG het volgende:
Ik verwacht met Trump geen vrede in binnen- of buitenland.
Waarom niet?
pi_164119894
quote:
_O-
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:23:55 #233
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_164120045
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Brrrr.

Hillary Clinton will reset Syria policy against 'murderous' Assad regime

Ik zie alweer voor me hoe er allerlei Jihadistische groeperingen worden bewapend om Syrië in de volgende crisis te storten net nu er wat hoop gloort aan de horizon.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_164120357
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:23 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Brrrr.

Hillary Clinton will reset Syria policy against 'murderous' Assad regime

Ik zie alweer voor me hoe er allerlei Jihadistische groeperingen worden bewapend om Syrië in de volgende crisis te storten net nu er wat hoop gloort aan de horizon.
Dit. Als je denkt dat Trump gevaarlijk is omdat hij oorlog gaat veroorzaken dan ben je enorm dom en een hersenloze schaap die gehersenspoeld is. Voor wat ik allemaal hoor en lees is dat Trump juist geen confrontatie zoekt en niet als de wereldpolitie wilt spelen, met Clinton is het andersom, die gaat zich overal mee bemoeien en dingen nog erger maken. Wat een succes is Libië geworden he? Wat een succes is Syrië geworden. Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen Clinton steunen, ze neemt enorm veel geld aan van lobbyisten, wall street etc. Ze liegt enorm veel en liegt zelfs wanneer ze er niets meer bereikt ( bosnië verhaal met kogels )

Als je serieus denkt dat Clinton beter is dan Trump dan ben je echt een hopeloos geval. Die vrouw zegt alles om mensen maar te misleiden, ze gaat TPP ook doorvoeren let maar op. Ze is een pure ophitser en zal alles doen om de wapenindustrie nog rijker te maken.

Trump daar in tegen wilt ISIS aanpakken en dan het liefst samen met Rusland. Trump ziet niets in het steeds bemoeien met andere landen. Hij wilt geen wereldpolitie spelen, Trump is dan wel onervaren maar geef die man een kans, wie weet doet hij goede dingen waarvan je al weet je Clinton dat niet gaat doen.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:50:41 #235
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_164120645
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:37 schreef vigen98 het volgende:
Als je serieus denkt dat Clinton beter is dan Trump dan ben je echt een hopeloos geval. Die vrouw zegt alles om mensen maar te misleiden, ze gaat TPP ook doorvoeren let maar op. Ze is een pure ophitser en zal alles doen om de wapenindustrie nog rijker te maken.
Mogelijk is Hillary zowat de verpersoonlijking van alle slechte eigenschappen die een mens kan bezitten, maar ik denk toch dat ik in alle bescheidenheid mag stellen dat ze op het vlak van ophitsen nog wel het één en ander kan leren van de heer Trump.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_164120670
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Mogelijk is Hillary zowat de verpersoonlijking van alle slechte eigenschappen die een mens kan bezitten, maar ik denk toch dat ik in alle bescheidenheid mag stellen dat ze op het vlak van ophitsen nog wel het één en ander kan leren van de heer Trump.
Maar waarom dan als ik vragen mag? Wat heeft trump gedaan dan? :{
pi_164120992
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik doe zomaar de veilige aanname dat na het kapot bombarderen van alles wat met ISIS te maken heeft daar toch wel wat uit voort vloeit. Daarnaast helpt z'n eigen gedrag ook niet echt; als je ziet hoe hij nu al reageert op personen die tijdens conventies uitspraken over hem doen, zoals een Bloomberg, wat kunnen we dan wel niet verwachten als een staatshoofd zich kritisch over hem uitlaat als hij aan de knoppen van het leger zit?

Daarnaast heeft hij nog nooit iets wat betreft het bij elkaar brengen van de bevolking bereikt. Het is alleen maar beledigen en zeiken over hoe hij niet PC wil kunnen zijn. Hoe gaan we hier gelijkheid in de VS krijgen onder alle etniciteiten, geslachten, etc. als de beste Cheeto vooral goed doet bij figuren met twijfelachtige denkbeelden, en er ook geen probleem mee heeft om white supremacist troep te re-tweeten?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 30 juli 2016 @ 23:18:06 #238
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_164121236
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:51 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Maar waarom dan als ik vragen mag? Wat heeft trump gedaan dan? :{
Wel, ik weet niet of je het al was opgevallen, maar zijn campagne, zijn toekomstvisie, zijn bestaansreden is om hele groepen te schofferen en zonder enige rem of filter 2 zijdes die met elkaar in conflict zijn nog meer tegen elkaar op te zetten... ophitsen zoals ze zeggen.

Maar soit, wat eigenlijk nog schrikbarender is, is dat fragiele en broze ego. Hij is zo snel op zijn teentjes getrapt en dermate opvliegend dat zo iemand eigenlijk nergens over zou mogen beslissen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_164121352
Wat zijn we toch gezegend met zulke eerlijke politici altijd
pi_164122299
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:23 schreef alwaysbenice het volgende:
Wat zijn we toch gezegend met zulke eerlijke politici altijd
Trump in een notendop: Een narcistische persoonlijkheid - slash - pathologische leugenaar. Het is bij hem gewoon tweede natuur geworden. Op zich helemaal niet erg, daar zijn er genoeg van in de wereld en het kunnen hele aardige mensen zijn, maar niet als president van de VS. Dan wordt elk leugentje namelijk direct gespot. Dat zie je dan ook terug in de factcheck sites.

Ik denk dat als mensen goed gaan zoeken er nog wel meer zaken boven water komen. Dat hij nooit een opleiding heeft afgemaakt, diploma's op eigen kracht heeft gehaald enzo (daar lijkt hij me niet intelligent genoeg voor). Streetwise en handig in praten met mensen sure, maar Trump is niet -zoals een Obama bijv.- in staat om gesprekken op ook maar enigszins intellectuele diepte te voeren. Bush jr. was ook geen licht, maar die heeft zijn opleidingen nog met redelijke cijfers voltooid. Trump? Not so sure.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_164122318
NAVO geeft Trump gelijk:
http://www.washingtonexaminer.com/nato-commander-agrees-members-should-pay-up/article/2598183
quote:
Amid the controversy over Donald Trump's demand that NATO nations meet their financial obligations before they expect the United States to defend them, NATO's top commander says he agrees it's important for alliance members to pay their bills.

In an interview at the Aspen Security Forum, Army Gen. Curtis Scaparrotti said it's something he regularly discusses with other countries.

[...]

Without mentioning his name, Scaparrotti agreed with Trump's point that without all countries in the alliance paying their fair share, it can't be militarily effective.

"It's very important," he said of the need for members to provide adequate funding for the alliance. "Without it we're not going to outpace Russia's modernization. We've got to have that in order to provide a credible force."
En Trump is daar blij mee

realDonaldTrump twitterde op zondag 31-07-2016 om 00:18:58 Wow, NATO's top commander just announced that he agrees with me that alliance members must PAY THEIR BILLS. This is a general I will like! reageer retweet

[ Bericht 5% gewijzigd door Nintex op 31-07-2016 00:28:44 ]
pi_164122400
Nintex en Trump lijken het (wederom) niet helemaal begrepen te hebben.
pi_164122503
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 00:22 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Trump in een notendop: Een narcistische persoonlijkheid - slash - pathologische leugenaar. Het is bij hem gewoon tweede natuur geworden. Op zich helemaal niet erg, daar zijn er genoeg van in de wereld en het kunnen hele aardige mensen zijn, maar niet als president van de VS. Dan wordt elk leugentje namelijk direct gespot. Dat zie je dan ook terug in de factcheck sites.

Ik denk dat als mensen goed gaan zoeken er nog wel meer zaken boven water komen. Dat hij nooit een opleiding heeft afgemaakt, diploma's op eigen kracht heeft gehaald enzo (daar lijkt hij me niet intelligent genoeg voor). Streetwise en handig in praten met mensen sure, maar Trump is niet -zoals een Obama bijv.- in staat om gesprekken op ook maar enigszins intellectuele diepte te voeren. Bush jr. was ook geen licht, maar die heeft zijn opleidingen nog met redelijke cijfers voltooid. Trump? Not so sure.
Iemand die een schietincident in Bosnië gewoon verzint lijkt me niet meer geschikt dan Trump.
  zondag 31 juli 2016 @ 00:40:48 #244
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_164122603
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 00:34 schreef Delibird het volgende:

[..]

Iemand die een schietincident in Bosnië gewoon verzint lijkt me niet meer geschikt dan Trump.
Als je niet inhoudelijk kan reageren reageer dan niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Euribob op 31-07-2016 00:46:41 ]
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_164122723
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 21:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou, bedankt maar weer.
Ik kan me immers herinneren dat in het topic over Trump (en over of hij wel of niet een gevaar is trouwens niet lastig te vinden in het subforum over Amerikaanse Verkiezingen) dat ik een persoonlijk relaas over hem en zijn ideeen gaf en dat jij alleen reageerde op het punt dat ik stelde dat zijn strategie was om zoveel mogelijk lieden te pleasen.

Nou vind ik dat niet zo erg, reageren op een punt, maar de bovenstaande reactie is dan toch wel enigszins opvallend te noemen.
pi_164122754
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 00:40 schreef Euribob het volgende:

[..]

Als je niet inhoudelijk kan reageren reageer dan niet.
Het is inhoudelijk, hij zegt dat Trump niet gezegd is vanwege bepaalde redenen dus geef ik in mij ogen nog ergere reden waarom Hillary niet geschikt is.
  zondag 31 juli 2016 @ 01:03:48 #247
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_164122954
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 00:49 schreef Delibird het volgende:

[..]

Het is inhoudelijk, hij zegt dat Trump niet gezegd is vanwege bepaalde redenen dus geef ik in mij ogen nog ergere reden waarom Hillary niet geschikt is.
Je gaat helemaal niet in op de inhoud. Je noemt een of andere vage reden zonder bron of enige uitleg en gaat helemaal niet in op het stuk wat je quote. Dan ben je niet aan het discussiëren, dan ventileer je alleen maar je mening.

Licht toe wat je vindt, onderbouw met argumenten. Een beetje diepgang mag wel geëist worden.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_164123000
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:03 schreef Euribob het volgende:

[..]

Je gaat helemaal niet in op de inhoud. Je noemt een of andere vage reden zonder bron of enige uitleg en gaat helemaal niet in op het stuk wat je quote. Dan ben je niet aan het discussiëren, dan ventileer je alleen maar je mening.

Licht toe wat je vindt, onderbouw met argumenten. Een beetje diepgang mag wel geëist worden.
Het is een algemeen bekend incident, en er is weinigs vaags aan. Maar hierbij een bron:
http://www.politifact.com(...)bosnia-sniper-story/
pi_164123046
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 00:22 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Toch is hij geen typische narcist, voor mij is het ook een grote show, op een of andere manier [ook kijkend naar hoe hij in het verleden over politiek praat en denkt] probeert hij dus wel over deze grotere zaken na te denken, wat betreft leugenaar ben ik het niet met je eens, meer grootspraak en opruiende woorden, dat is toch wat anders. Verder denk ik dat bijna elke President in het verleden wel eens overdreven heeft en een klein beetje narcist is (op z'n minst). Verder zal Trump natuurlijk nooit alleen heersen, kan hij niet, en je kan ook zeggen dat als Trump echt zo erg is hij het toch niet 4 jaar volhoudt, en een korte periode Trump of 8 jaar Clinton, wat is erger?

quote:
Moet je hoogopgeleid zijn om een Goede leider te zijn? Sowieso wordt er een heleboel in Amerika afgekocht en betaald, dure en mooie opleidingen betekenen in mijn ogen niet zo veel, verder moet een leider iemand zijn die door zo veel mogelijk mensen wordt geaccepteerd en zoveel mogelijk mensen kan vertegenwoordigen. Sociale intelligentie is dan ook niet per se hetzelfde als een hoog IQ te hebben. Intellectuele mensen zijn in mijn ogen immers vaak heel beroerde Volksvertegenwoordigers wat dan ook een van mijn grote problemen met een Technocratie is bijvoorbeeld. Opleiding vind ik dus een heel erg matig argument overigens.
pi_164123061
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:06 schreef Delibird het volgende:

[..]

Het is een algemeen bekend incident, en er is weinigs vaags aan. Maar hierbij een bron:
http://www.politifact.com(...)bosnia-sniper-story/
Als iemand een heel lange mening geeft en je reageert met een dergelijke kort punt los van alle punten die de ander in zijn betoog noemt, of je nu gelijk hebt of niet, dan kan dat als frustrerend worden ervaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')