abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164071972
De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
[url=https://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Johnson_presidential_campaign,_2016]Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

Voorverkiezingen:

Poll: Op welke republikein zou jij stemmen?
Jeb Bush
Ben Carson
Chris Christie
Ted Cruz
Carly Fiorina
Jim Gilmore
Lindsey Graham
Mike Huckabee
Bobby Jindal
John Kasich
George Pataki
Rand Paul
Rick Perry
Marco Rubio
Rick Santorum
Donald Trump
Scott Walker
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke democraat zou jij stemmen?
Lincoln Chafee
Hillary Clinton
Martin O'Malley
Bernie Sanders
Jim Webb
Lawrence Lessig
Joe Biden
Tussenstand:

Two-way race

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Four-way race

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.

Game on. *O* .
pi_164072046
Trump is een Russische plant. Als hij wint zit Amerika in Poetins zak. Een stem op Trump is een stem op Poetin.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_164072116
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 19:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Trump is een Russische plant. Als hij wint zit Amerika in Poetins zak. Een stem op Trump is een stem op Poetin.
Bedankt Hans
pi_164072417
Als Hillary dan al zeker wist dat ze zou winnen, waarom dan toch vals spelen?

Als in Hillary's persoonlijke e-mails verder geen schokkende dingen staan, waarom dan zo'n paniekreflex als Trump grapt dat de Russen het moeten hacken.
pi_164073272
Als Trump dan zo eerlijk is en het beste met het volk voor heeft, waarom dan niet z'n tax returns openbaar maken zodat we kunnen zien dat 'ie niet de hele handel bij elkaar belazert?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_164073671
Trump probeert weer eens de bernies te paaien.
https://www.instagram.com/p/BIalBvcjIQQ/

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:41 schreef OMG het volgende:
Als Trump dan zo eerlijk is en het beste met het volk voor heeft, waarom dan niet z'n tax returns openbaar maken zodat we kunnen zien dat 'ie niet de hele handel bij elkaar belazert?
Ik heb geen idee of Trump zo eerlijk is, maar ik weet wel dat zijn onschuldige scheldpartijtjes, onhandige uitspraken en gestuntel minder slecht van aard zijn dan de corruptie waar Hillary Clinton het toonbeeld van is. Zou Trump liegen en zeggen dat hij onder sniper fire was, terwijl hij in werkelijkheid bloemen in zijn handen gedrukt kreeg?

Daarbij als Trump uit de bocht vliegt dan is het Amerikaanse systeem zo ingericht dat het Congress hem gemakkelijk kan impeachen en Mike Pence het stokje overneemt.
Hillary en haar 'aides' zijn altijd goed om zichzelf uit de wind te houden en andere onder de bus te gooien. Daarbij start ze binnen mum van tijd (nieuwe) oorlogen in Syrie en daar buiten op aanraden van de CIA. Om nog maar te zwijgen over de spanningen die gaan ontstaan tussen Hillary en Putin. Trump riep al zoiets: "Zou het niet mooi zijn als we met de Russen konden samenwerken?" "Zou dat niet veel beter zijn?". Ik sluit me bij hem aan. Ik geloof er geen sikkepit van dat Putin op het punt staat met zijn tanks de Baltische staten binnen te rijden, want iedere minuut dat hij langer wacht is het moeilijker uitvoerbaar.

Ik bedoel, als Putin de NAVO niet aanvalt als de Engelsen geen leider hebben. De Turken geen controle hebben over de luchtmacht... wanneer dan wel?

Nog een interessant stuk over hoe Hillary naar rechts draait en daardoor de linker flank open laat, omdat daar in het verleden nooit een competitie over was.
https://www.theguardian.com/commentisfree/2016/jul/28/hillary-clinton-donald-trump-voters-republicans-democrats
quote:
Think about it this way. For years, Republican orthodoxy on trade made possible endless Democratic sell-outs of working people, with the two-party consensus protecting the D's from any consequences. They could ram Nafta through Congress, they could do trade deals with China, they could negotiate the Trans Pacific Partnership, they could attend their conferences at Davos and congratulate themselves for being so global and so enlightened, secure in the belief that the people whose livelihoods they had just ruined had "nowhere else to go".

In other words, it was only possible for our liberal leaders to be what they are - a tribe of sunny believers in globalization and its favored classes - as long as the Republicans held down their left flank for them. Democrats could only celebrate globalization's winners and scold its uneducated losers so long as there was no possibility that they might face a serious challenge on the matter from the other party in the system.

Well, today all that has changed. The free-trade consensus lies in shards on the floor. The old Republican party has been smashed by this man Trump. It is a new political world out there. How will Democrats react to this altered state of affairs? How will they present themselves to voters now that the bipolar system of the last four decades has exploded, now that they can no longer count on free-trading Republicans to make their own passion for globaloney seem acceptable?

[ Bericht 32% gewijzigd door Nintex op 28-07-2016 20:59:00 ]
  donderdag 28 juli 2016 @ 20:59:35 #7
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_164074012
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 28 juli 2016 @ 21:30:31 #8
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_164075010
Alles wat Trump heeft gezegd op Reddit, de AMA (ask me anything) hier:

https://www.reddit.com/user/the-realDonaldTrump

(is niet zoveel)

Moet zeggen dat Trump goed op dreef begint te raken nu het hem wel makkelijk gemaakt is door de Wikileaks over Clinton.
pi_164075280
De Amerikaanse journaliste Abby Martin, presentatrice van het programma Empire Files, werd hardhandig gearresteerd toen ze voor teleSUR verslag deed van protesten rondom de Democratische conventie, die maandag van start ging in Philadelphia.

Hoewel ze maandag werd vrijgelaten, zei ze dat er vele anderen waren die nog vastzaten. Dat terwijl de politie zei dat er geen arrestaties waren verricht bij de Democratische conventie.

Martin was op weg naar een plek waar werd geprotesteerd en aanhoudingen zouden zijn verricht. De politie had alle straten afgesloten en stuurde Martin naar een uitgang, waar ze werd gearresteerd omdat ze niet beschikte over de juiste accreditatie.

Samen met haar producent Mike Prysner werd ze nietsvermoedend naar een gebied geleid waar alleen geaccrediteerde journalisten mochten komen die toegang hadden tot de Democratische conventie. Terwijl ze meewerkten en het gebied verlieten, pakte een agent Martin hardhandig vast, draaide haar arm om, scheurde haar jurk kapot en arresteerde haar wegens 'wanordelijk gedrag'. Meermaals gaven ze te kennen dat ze geaccrediteerde journalisten waren.
"Ik werd door drie agenten mishandeld," zei ze, voordat ze haar in een politiebusje gooiden en naar een basisschool reden waar ook vele demonstranten naartoe werden gebracht.

"Ik probeerde te accepteren hoe onwerkelijk het allemaal was," zei Martin. "Ik dacht aan wat mensen moeten doormaken die iedere dag op zo'n hardhandige manier worden gearresteerd in Amerika. Het is verbazingwekkend dat de politie mensen elke dag op deze manier behandelt in dit land."

[ Bericht 37% gewijzigd door Euribob op 28-07-2016 21:49:17 (samenvoeging) ]
pi_164075674
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:30 schreef OuwePers het volgende:
Alles wat Trump heeft gezegd op Reddit, de AMA (ask me anything) hier:

https://www.reddit.com/user/the-realDonaldTrump

(is niet zoveel)

Moet zeggen dat Trump goed op dreef begint te raken nu het hem wel makkelijk gemaakt is door de Wikileaks over Clinton.
Die AMA was best wel matig. Werd enorm gehyped daar en nu nog steeds alsof het de beste AMA op Reddit is. Uiteindelijk heeft hij 12 posts gemaakt met vrij weinig diepgang.
  donderdag 28 juli 2016 @ 21:55:00 #11
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_164075868
Daar was inderdaad niks aan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_164076565
Was redelijk teleurstellend ja. Aan de andere kant was die van Obama ook niet uitgebreider.
pi_164079180
Mooie vergelijking tussen het debat in 2012 en 2016

Ook al kun je stellen dat Trump meer tegen money in politics heeft gedaan dan iedere andere kandidaat:

pi_164079263
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:48 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Die AMA was best wel matig. Werd enorm gehyped daar en nu nog steeds alsof het de beste AMA op Reddit is. Uiteindelijk heeft hij 12 posts gemaakt met vrij weinig diepgang.
Bij de AMA's zijn hype en werkelijkheid altijd omgekeerd evenredig
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juli 2016 @ 00:31:34 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_164079266
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 00:24 schreef Nintex het volgende:
Mooie vergelijking tussen het debat in 2012 en 2016

[ afbeelding ]

Ook al kun je stellen dat Trump meer tegen money in politics heeft gedaan dan iedere andere kandidaat:

[ afbeelding ]
pijnlijk treurig antwoord van trump ja
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_164079268
Nee, dat kun je niet stellen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_164080057
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 00:31 schreef OMG het volgende:
Nee, dat kun je niet stellen.
Deze cycle wel tot dusver.

Bush en Clinton hebben miljoenen weggepist van rijke donoren. (in de DNC mails nog wat interessante anecdotes daarover). Trump heeft naar verluid 50 miljoen van zijn eigen geld geinvesteerd.

Bernie heeft zich ook ingezet tegen het geld in de politiek, maar de keerzijde is dat hij miljarden van zijn supporters heeft gevraagd die uiteindelijk met niets zijn achter gebleven.
pi_164080103
Gratis publiciteit door onder andere debiele hersenscheten op Twitter != iets aan money in politics doen.
pi_164081419
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 18:32 schreef Poolbal het volgende:
En blijf vooral hier meelezen: https://m.reddit.com/r/DNCleaks/

Want in de reguliere media lees je er nauwelijks over. Uitholling van de democratie... Niet interessant, ook best ingewikkeld. Heeft Trump eigenlijk al weer getweet?

Bij de link van Reddit zit je op dit moment het dichtst op het nieuws. Mensen die de emails en dus nu de gelekte voicemails uitpluizen. De NEW sectie is interessant, maar ook de POPULAR en TOP geeft leesvoer.
Deze vind ik aardig. Er is geen enkel bewijs dat dit klopt maar het is zeker plausibel dat zoiets zou kunnen gebeuren. Je kan je zo inbeelden dat een dergelijk scenario voor House of Cards wordt bedacht door de schrijver. ;)

Los van deze ene theorie is het volstrekt helder dat de DNC vanaf dag partijdig handelde en zelfs de mensen die het hier niet over eens zijn moeten toch erkennen dat het nogal een aanfluiting is om de nummer 1 campagnemedewerkster van een van de kandidaten aan te stellen tot het hoofd van de DNC. Dat is zoiets als dat je een voormalige Ajax-voetballer die nog steeds veel vrienden heeft die daar spelen en werken Ajax-PSV laat fluiten, geen goed idee!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 29 juli 2016 @ 03:06:07 #20
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_164081578
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:20 schreef Nintex het volgende:

[..]

Deze cycle wel tot dusver.

Bush en Clinton hebben miljoenen weggepist van rijke donoren. (in de DNC mails nog wat interessante anecdotes daarover). Trump heeft naar verluid 50 miljoen van zijn eigen geld geinvesteerd.

Bernie heeft zich ook ingezet tegen het geld in de politiek, maar de keerzijde is dat hij miljarden van zijn supporters heeft gevraagd die uiteindelijk met niets zijn achter gebleven.
Je bedoelt miljoenen neem ik aan? Geld uitgeven betekend geen garantie dat je kandidaat wint, dus wat wil je precies zeggen?

Kan je me meer vertellen over de kandidaten die verloren hebben in de voorgaande verkiezingen? Zijn de supporters van Jeb ook voor miljarden het schip in gegaan?
pi_164081797
quote:
De mainstream media verlegt al weer lekker de focus naar de vermeende rol van Rusland in plaats van de inhoud van de leaks, alles om Hillary te helpen.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 03:58:48 #22
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164081828
Bijna genot.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 juli 2016 @ 04:26:20 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_164081916
Clinton nu.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164081934
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:51 schreef Nintex het volgende:
Ik bedoel, als Putin de NAVO niet aanvalt als de Engelsen geen leider hebben. De Turken geen controle hebben over de luchtmacht... wanneer dan wel?
Ook al vertrouw ik Putin voor geen meter, met de lage olieprijs kunnen de Russen geen oorlog voeren, dus vanuit die hoek verwacht ik verder weinig gevaar.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_164081940
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')