Heino?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Weet je welke Duitser ook steeds in herhaling viel?
Man met een nare snor, die een denkbeeldige ober naspeelt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Rudi Völler?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Die ene van ein zwei Polizei?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Ik ken ook een Oostenrijker maar die ken jij weer niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Oostenrijker?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Ninja'dquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ken ook een Oostenrijker maar die ken jij weer niet.
Zit wel een hoog prijskaartje aanquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef Wespensteek het volgende:
Merkel blijkt steeds maar weer verstandig te zijn, echt de beste bestuurster in de EU op dit moment.
Heel verstandig, als ze niet al die mensen op haar feestje uitgenodigd had, had ze die overlast ook niet gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef Wespensteek het volgende:
Merkel blijkt steeds maar weer verstandig te zijn, echt de beste bestuurster in de EU op dit moment.
Eens, ze heeft groot gelijk. De Duitse economie doet het een stuk beter dan de Nederlandse op dit moment.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef Wespensteek het volgende:
Hebben we de man met de snor dan gevonden?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor klachten: Arthur Seyss-Inquart.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:53 schreef Elzies het volgende:
De AFD wordt de toekomst van Duitsland. Dag Merkel.
Gelul Seehofer word gewoon kanselier.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:53 schreef Elzies het volgende:
De AFD wordt de toekomst van Duitsland. Dag Merkel.
Merkel is er van overtuigd dat ze de mensheid een dienst bewijst met haar beleid.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef tralalala het volgende:
Zou ze überhaupt begrijpen dat ze een mini-genocide op de Middellandse zee heeft gepleegd met die 3 woordjes van haar?
Dat ligt meer aan jou idee van de Telegraaf. Hier meer achtergrondinfo:quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wil je proberen iets anders dan de telegraaf als bron te gebruiken?
Klinkt stoer, maar wat wil je hier precies mee zeggen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:16 schreef Alektorophobia. het volgende:
En opnieuw neemt ze geen enkele verantwoordelijkheid voor wat ze heeft aangericht. Ze wast gewoon het bloed van haar handen en slaapt als een roos.
Ze is actief Europa aan het verwoesten, maar zij geeft er geen ene neuk om.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klinkt stoer, maar wat wil je hier precies mee zeggen?
Lijkt me duidelijk toch? Terrorisme, criminaliteit en massa-aanrandingen binnen halen en dan vervolgens geen enkele verantwoording afleggen. Herr Merkel wist wat ze binnen haalde en nog steeds binnen haalt. Ze heeft willens en wetens levens in gevaar gebracht en levens opgeofferd in naam van de politieke correctheid. Politici horen onze veiligheid te waarborgen ipv ons met terroristen op te schepen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klinkt stoer, maar wat wil je hier precies mee zeggen?
Nieuwe media tactieken die we sinds Orlando en Nice zien. Het was een rechts-extreme Iraniër, een verwarde man, een psychiatrische patiënt, een homo die in de knoop zat blablablaquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren las ik hier ergens op het forum dat ze IS terroristen al rechts-extremistisch noemen.
Nou ben je heden ten dage al rechts-extremist als je niet voor Europa bent dus nog even en iedereen die niet voor Europa is wordt als terrorist gekenmerkt. Leuk gespinned ook weer.
Allemaal leugens natuurlijk. Enige reden waarom ze dit gedaan hebben is omdat ze moslim zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:41 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Nieuwe media tactieken die we sinds Orlando en Nice zien. Het was een rechts-extreme Iraniër, een verwarde man, een psychiatrische patiënt, een homo die in de knoop zat blablabla
Abquote:
Oh ja islam religion of piecesquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Allemaal leugens natuurlijk. Enige reden waarom ze dit gedaan hebben is omdat ze moslim zijn.
Omdat ze uit een cultuur komen die intolerantie als fundament heeft en haat tegen oa westerlingen er dagelijks wordt ingepompt. Even een vraagje die ik al jaren aan de goedpraters stel maar waar ik nog nooit een degelijk antwoord op heb gekregen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Allemaal leugens natuurlijk. Enige reden waarom ze dit gedaan hebben is omdat ze moslim zijn.
Jij denkt dat het allemaal moslims waren. Ik niet. Dus je kan beter deze vraag zelf proberen te antwoorden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:46 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Omdat ze uit een cultuur komen die intolerantie als fundament heeft en haat tegen oa westerlingen er dagelijks wordt ingepompt. Even een vraagje die ik al jaren aan de goedpraters stel maar waar ik nog nooit een degelijk antwoord op heb gekregen.
Vertel mij eens waarom deze ellende uit de islam komt en niet uit andere religies (en kom nou niet met incidenten of de verre geschiedenis aanzetten)
Ik snap wat je bedoeld. Jij hebt het vermoeden dat die Iraniër in München geen moslim was. Dat weet ik verder ook niet maar dat neemt de rest van de aanslagen van de afgelopen 15 jaar niet weg. (en mijn vraag wordt wederom niet beantwoord)quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal moslims waren. Ik niet. Dus je kan beter deze vraag zelf proberen te antwoorden.
Zozo. Dan vind ik haar best lui, voor een iemand die actief aan het verwoesten is. Dan heb ik haar verkeerd ingeschat en kan ze inderdaad maar weggaan. Als dit haar beste 'actieve verwoesting' is, dan faalt ze behoorlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:29 schreef ToT het volgende:
Ze is actief Europa aan het verwoesten, maar zij geeft er geen ene neuk om.
Niet dus!quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:38 schreef Alektorophobia. het volgende:
Lijkt me duidelijk toch? Terrorisme, criminaliteit en massa-aanrandingen binnen halen en dan vervolgens geen enkele verantwoording afleggen. Herr Merkel wist wat ze binnen haalde en nog steeds binnen haalt. Ze heeft willens en wetens levens in gevaar gebracht en levens opgeofferd in naam van de politieke correctheid. Politici horen onze veiligheid te waarborgen ipv ons met terroristen op te schepen.
Je haalt ze er zelf bij...quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:50 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Jij hebt het vermoeden dat die Iraniër in München geen moslim was. Dat weet ik verder ook niet maar dat neemt de rest van de aanslagen van de afgelopen 15 jaar niet weg. (en mijn vraag wordt wederom niet beantwoord)
quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:41 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Nieuwe media tactieken die we sinds Orlando en Nice zien. Het was een rechts-extreme Iraniër, een verwarde man, een psychiatrische patiënt, een homo die in de knoop zat blablabla
Frankrijk heeft geen vrouw?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:56 schreef Cattivo het volgende:
En daarom moet je een vrouw geen land laten leiden. Wat heeft ze er een puinhoop van gemaakt in Europa. Elke week een aanslag.
En dat is alleen de schuld van Merkel, want die zei "Wir schaffen das!" nou en toen kwamen er dus 100% zelfmoordterroristen naar Europa. Omdat Merkel dat zei! Ja. Dus...quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:56 schreef Cattivo het volgende:
En daarom moet je een vrouw geen land laten leiden. Wat heeft ze er een puinhoop van gemaakt in Europa. Elke week een aanslag.
Als dat je definitie is, kun je ook zeggen dat Turkije uitstekend functioneert.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:50 schreef SicSicSics het volgende:
Maar schaffen sie das nicht dan?
Heel Duitsland omgerold en met de pootjes omhoog?
Als het was gebleven bij die uitspraak, dan was de ellende lang niet zo erg geweest. Ze heeft heel wat meer fouten in de asielcrisis gemaakt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat is alleen de schuld van Merkel, want die zei "Wir schaffen das!" nou en toen kwamen er dus 100% zelfmoordterroristen naar Europa. Omdat Merkel dat zei! Ja. Dus...
IS is politiek gezien dan ook rechts, en ze lijken mij vrij extreem. Rechts-extremisten kan dus prima.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren las ik hier ergens op het forum dat ze IS terroristen al rechts-extremistisch noemen.
Nou ben je heden ten dage al rechts-extremist als je niet voor Europa bent dus nog even en iedereen die niet voor Europa is wordt als terrorist gekenmerkt. Leuk gespinned ook weer.
Ik denk dat Erdogan ook vindt dat hij het prima schaft!quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:04 schreef bascross het volgende:
Als dat je definitie is, kun je ook zeggen dan Turkije uitstekend functioneert.
Volgens mij maak jij dit er van.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
IS is politiek gezien dan ook rechts, en ze lijken mij vrij extreem. Rechts-extremisten kan dus prima.
Daarnaast ging dat topic gewoon over die kerel in München, en die had verder niets met IS te maken maar inderdaad wel met extreem-rechts.
Maar hou jezelf vooral voor dat het een complot is om binnenkort te kunnen zorgen dat elke anti-Europeaan van zijn bed gelicht kan worden door de veiligheidsdiensten op gronden van terrorisme hoor.
Iedereen maakt fouten. En alle politieke leiders doen dingen waar niet iedereen het mee eens is. Dat kan ook niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als het was gebleven bij die uitspraak, dan was de ellende lang niet zo erg geweest. Ze heeft heel wat meer fouten in de asielcrisis gemaakt.
Dat laatste zou ik in ieder geval een stuk realistischer zijn als je kijkt naar de gevolgen tot nu toe.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik denk dat Erdogan ook vindt dat hij het prima schaft!Maar daar gaat het nu niet om.
Wat is er mis met de uitspraak: Wij kunnen dat! Nadat je een setje maatregelen hebt gepresenteerd? Wat moet je dan zeggen?
"Ja; ik heb hier een setje maatregelen, maar das dweilen met de kraan open. Dat kunnen wij niet... Succes!"
Je en wat je wil zeggen? Ik ga er vanuit dat het een moslim was maar als dat niet zo is dan laat maar eens een bron zien. Het in de hoek van extreem rechts plaatsen lijkt me wel heel ver gezocht en past in het patroon van bagatelliseren.quote:
Ik zie het meer als de onwetendheid en wereldvreemdheid die we vaker zien bij de welvarende en politiek correcte elite. Dat soort mensen leven in hun eigen adellijke kringetje van hoogopgeleiden in hun veilige villawijkjes. Ze horen wel wat er op straat en in de immigratiewijken gebeurt maar geen van hun weten hoe het is om daarin te moeten leven en opgroeien. Ze beseffen en voelen niet wat ze aanrichten. Nu komt ze net als haar Europese counterparts weer met drogmaatregelen die niets zullen veranderen zoals we al zo vaak gezien hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
Dus ze staat er nou niet stilletjes bij te genieten, in haar handen te wrijven en een dansje te doen om de actieve vernietigingvan Europa te vieren.
Mini? Het gaat om duizenden als ik de media mag geloven.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef tralalala het volgende:
Zou ze überhaupt begrijpen dat ze een mini-genocide op de Middellandse zee heeft gepleegd met die 3 woordjes van haar?
Hoezo kom je niet met een bron dat het moslims zijnquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:12 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Je en wat je wil zeggen? Ik ga er vanuit dat het een moslim was maar als dat niet zo is dan laat maar eens een bron zien. Het in de hoek van extreem rechts plaatsen lijkt me wel heel ver gezocht en past in het patroon van bagatelliseren.
[..]
Ik zie het meer als de onwetendheid en wereldvreemdheid die we vaker zien bij de welvarende en politiek correcte elite. Dat soort mensen leven in hun eigen adellijke kringetje van hoogopgeleiden in hun veilige villawijkjes. Ze horen wel wat er op straat en in de immigratiewijken gebeurt maar geen van hun weten hoe het is om daarin te moeten leven en opgroeien. Ze beseffen en voelen niet wat ze aanrichten. Nu komt ze net als haar Europese counterparts weer met drogmaatregelen die niets zullen veranderen zoals we al zo vaak gezien hebben.
In Frankrijk zien we ook weer zo'n zinloze maatregel met het oprichten van een Nationale Garde. Noord-Ierse toestanden met al die militairen. En ook in Ierland heeft men de IRA er op die manier nooit onder gekregen. Allemaal zoethoudertjes die niet opleveren. En ondertussen groeien de lijsten van de inlichtingendiensten met radicale gekkies die om onbegrijpelijke redenen niet worden uitgezet maar op het volk worden losgelaten. De doden die gevallen zijn en de vele doden die nog gaan komen komen op rekening van mensen zoals Merkel.
Oppositiepartijen hoeven amper oppositie te voeren zo, ze hangt zichzelf al opquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:07 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik kijk uit naar de volgende verkiezingen in Duitsland.
Over wie heb je het nou precies? Welke aanslag van de afgelopen tijd is volgens jou niet gepleegd door moslims?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo kom je niet met een bron dat het moslims zijn
Jij stelde dat al dat die labeltjes die gegeven waren op de aanslagplegers van de laatste tijd niet correct waren toch?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:16 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou precies? Welke aanslag van de afgelopen tijd is volgens jou niet gepleegd door moslims?
Een nieuwe media tactiek zelfs. Nou bewijs dat maar dan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:41 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Dat is achteraf toch ook gebleken. De dader van Nice pleegde die aanslag niet omdat hij relatieproblemen had. De dader van Orlando was geen homo etc.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij stelde dat al dat die labeltjes die gegeven waren op de aanslagplegers van de laatste niet correct waren toch?
Waarom moet ik met bewijzen komen? Het was jouw eigen stelling. Namelijk een nieuwe media techniek. Een groot complot om mensen niet de waarheid te laten zien...quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:21 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Dat is achteraf toch ook gebleken. De dader van Nice pleegde die aanslag niet omdat hij relatieproblemen had. De dader van Orlando was geen homo etc.
Maar kom eens met een bron dat het geen moslims waren.
Je kunt politiek gezien beter zeggen dat je het wél kunt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:10 schreef bascross het volgende:
Dat laatste zou ik in ieder geval een stuk realistischer zijn als je kijkt naar de gevolgen tot nu toe.
Dat is ook een mooie, een wereldpolitica wereldvreemd noemen. Ben je al verkiesbaar? Want jij als, hoe identificeer je jezelf eigenlijk?, wereldwetende politicus van de straat kan natuurlijk wel wat beleid uit je mouw schudden om alles even op te lossen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:12 schreef Alektorophobia. het volgende:
Ik zie het meer als de onwetendheid en wereldvreemdheid die we vaker zien bij de welvarende en politiek correcte elite. Dat soort mensen leven in hun eigen adellijke kringetje van hoogopgeleiden in hun veilige villawijkjes. Ze horen wel wat er op straat en in de immigratiewijken gebeurt maar geen van hun weten hoe het is om daarin te moeten leven en opgroeien. Ze beseffen en voelen niet wat ze aanrichten. Nu komt ze net als haar Europese counterparts weer met drogmaatregelen die niets zullen veranderen zoals we al zo vaak gezien hebben.
In Frankrijk zien we ook weer zo'n zinloze maatregel met het oprichten van een Nationale Garde. Noord-Ierse toestanden met al die militairen. En ook in Ierland heeft men de IRA er op die manier nooit onder gekregen. Allemaal zoethoudertjes die niet opleveren. En ondertussen groeien de lijsten van de inlichtingendiensten met radicale gekkies die om onbegrijpelijke redenen niet worden uitgezet maar op het volk worden losgelaten. De doden die gevallen zijn en de vele doden die nog gaan komen komen op rekening van mensen zoals Merkel.
Nee hoor, dat doe je toch echt zelf.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij dit er van.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:
dus nog even en iedereen die niet voor Europa is wordt als terrorist gekenmerkt.
Ik kan niet bewijzen dat dat media tactieken zijn. Ik zou niet weten hoe. Ik zie alleen een patroon sinds Orlando. Ik neem aan dat ik ook niet op bewijzen van jou hoef te wachten dat de aanslagen geen islamitische achtergrond zouden hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom moet ik met bewijzen komen? Het was jouw eigen stelling. Namelijk een nieuwe media techniek. Een groot complot om mensen niet de waarheid te laten zien...
Als ik zeg dat bij sommige gebeurtenissen nergens uit blijkt dat deze zijn gepleegd omdat ze moslim zijn zal je waarschijnlijk gaan zeggen dat ik een goedprater ben
Maar ik moet aan het werk.
Ze doet tenminste wat.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het was gebleven bij die uitspraak, dan was de ellende lang niet zo erg geweest. Ze heeft heel wat meer fouten in de asielcrisis gemaakt.
Een gezonder asielbeleid gevoerd?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Ze doet tenminste wat.
Wat hebben Hollande, Cameron, Rutte & co nou helemaal gedaan?
Dat ene beleid, die conform Europese afspraken?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een gezonder asielbeleid gevoerd?
Jij denkt dat alle Europese landen hetzelfde asielbeleid hebben?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat ene beleid, die conform Europese afspraken?
Da's ook precies haar bedoeling: hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Gigantische stroom moslims deze kant op en als ze eenmaal met vele honderdduizenden of dik een miljoen hier gekomen zijn, rustig bekijken of er geen verkeerd volk er tussen hier naar toe gekomen is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Merkel is gewoon knettergek. Haar uitspraken worden door die kansloze schooiers uit Afrika en het MO gezien als een uitnodiging om hierheen te komen.
Deze weet ikquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Ja, wie sage ich das jetzt....Dieser Mann ist ........ tot.quote:
Tampert dan...quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja, wie sage ich das jetzt....Dieser Mann ist ........ tot.
Maar dan met hoofdletters "T".quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja, wie sage ich das jetzt....Dieser Mann ist ........ tot.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dan met hoofdletters "T".
/Offtopic.
Ja wat is daar complot aan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe je toch echt zelf.
[..]
Dat dus. Een klap in het gezicht voor de recente slachtoffers.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Mutti Merkel ist darin geschlagt um in ein Jahr Zeit die ganze Europa in ein Gazastrauch zu verandern. Und dan nochmals hat sie den euvelen Mut um wiederum "wir schaffen das" zu sagen und auch wiederholen. Dann hast du doch ein grosses Bord fur den Kopf????
Dat vind ik dus ook. Alles wordt maar recht geluld, maar het lijkt wel of al die doden niemand iets interesseert. Ook in Nice, Brussel of Parijs vind ik dat. Ik vind het echt nogal heftig, dat dit soort dingen hier gebeuren. En begint iedereen te roepen dat de kans groter is dat je in een verkeersongeluk komt of zo, maar ik begeef me vrijwillig in het verkeer. Om die gekken heb ik niet gevraagd.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus. Een klap in het gezicht voor de recente slachtoffers.
Kutwijf.
Verkeersongelukken zijn ook precies dat: ongelukken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Alles wordt maar recht geluld, maar het lijkt wel of al die doden niemand iets interesseert. Ook in Nice, Brussel of Parijs vind ik dat. Ik vind het echt nogal heftig, dat dit soort dingen hier gebeuren. En begint iedereen te roepen dat de kans groter is dat je in een verkeersongeluk komt of zo, maar ik begeef me vrijwillig in het verkeer. Om die gekken heb ik niet gevraagd.
Genau mein Punkt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verkeersongelukken zijn ook precies dat: ongelukken.
Aanslagen daarentegen zijn geen ongelukken maar weloverwogen gruweldaden. Nogal een verschil.
Je kan er van vinden wat je wilt, maar ik denk dat Wilders serieus een kans maakt om de grootste te worden komende verkiezingen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:30 schreef berko13 het volgende:
Merkel mag dat herhalen zoveel ze wil, maar Wilders bouwt toch een grote muur straks aan de oostgrens.
En Duitsland zal die betalen.
Theo van Gogh?quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan er van vinden wat je wilt, maar ik denk dat Wilders serieus een kans maakt om de grootste te worden komende verkiezingen.
En al helemaal als hier een aanslag plaatsvindt. En die gaat er plaatsvinden. De vraag is alleen wanneer.
Nouja ik doel meer op een aanslag met tientallen dooien. Op Utrecht Centraal ofzo; weet ik het.quote:
Stalin = communist = antifa = pro open grenzenquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:33 schreef tesssssssss het volgende:
....en ook maar hopen dat er geen aanslag op Merkel zelf komt.
door één of andere verwarde extreem rechtse Breivik/Hitler/Stalin fan.
Moeten ze daar lekker zelf weten, toch?quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die paar aanslagen zijn gek genoeg nog niet eens het grootste probleem.
Een probleem, dat is het feit dat Duitsland een miljoen asielzoekers heeft binnengehaald waarvan het overgrote deel waarschijnlijk de komende decennia 0,0 gaat opleveren voor het land. Terwijl de kosten en alle bijbehorende problemen de pan zullen uitrijzen.
Nou ja, feitelijk doet Nederland hetzelfde, maar dan in het klein.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:36 schreef berko13 het volgende:
[..]
Moeten ze daar lekker zelf weten, toch?
Is hun keuze. Heeft Nederland niets mee te maken.
Zodra ze permanente verblijfsvergunning hebben mogen ze in heel Europa gaan wonen he... of is het pas bij paspoort?quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:36 schreef berko13 het volgende:
[..]
Moeten ze daar lekker zelf weten, toch?
Is hun keuze. Heeft Nederland niets mee te maken.
Daarom Nexit en een mooie grote muur die dat knettergekke oikofobe wijf gaat betalen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zodra ze permanente verblijfsvergunning hebben mogen ze in heel Europa gaan wonen he... of is het pas bij paspoort?
plus dat ze groot aantal terroristen hebben binnengehaald. Merkel zou hiervoor berecht moeten worden, crimineel wat ze heeft gedaan. Met die open grenzen kan een deel van die terroristen bovendien zomaar hierheen reizen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een probleem, dat is het feit dat Duitsland een miljoen asielzoekers heeft binnengehaald waarvan het overgrote deel waarschijnlijk de komende decennia 0,0 gaat opleveren voor het land. Terwijl de kosten en alle bijbehorende problemen de pan zullen uitrijzen.
En daarna hebben ze de angel uit de Hofstadgroep gehaald, wat waarschijnlijk in die jaren toen erger heeft voorkomen.quote:
Snap nooit zo goed waarom haar achtergrond haar niet in de weg staat. Ze werd in Hamburg geboren en haar ouders verhuisden in 54 naar OostDuitsland, pastoor in de Lutherse Kerk die zeer na aan de SED stond. Ze hadden zeer veel privileges, zoals het reizen naar westerse landen en pakjes ontvangen uit het westen. Als kind droeg ze nooit DDR kleding.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:39 schreef matigeuser het volgende:
Wat vreemd. Een politicus die geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen onkunde en / of een uitspraak terug wil nemen. Dat zien we nou nooit.
Merkel = Quasi-intellectueel teringwijf.
Waar is pro-Rusland nou weer goed voorquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Hoogste tijd dat in Duitsland een andere wind gaat waaien. Ik hoop op Frauke petry met haar alternative für Deutschland de macht krijgt. We krijgen dan een anti islam en vooral pro Russische partij aan de macht. Lijkt me voor heel europa een goede zaak.
Dit is eigenlijk de kern van het verhaal. Die paar aanslagen zullen geen enkel land veranderen, laat staan Duitsland. Een analfabete Arabische vrouw die 5 kinderen baart is vele malen schadelijker op de langere termijn voor het welzijn van een land dan welke terrorist dan ook.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
De enige partij die Erdogan aan zijn ballen kan ophangen, denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Waar is pro-Rusland nou weer goed voor
"De vijand van mijn vijand is mijn vriend" is een domme strategie.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:59 schreef Pek het volgende:
[..]
De enige partij die Erdogan aan zijn ballen kan ophangen, denk ik.
Daarom snap ik haar anti Rusland beleid ook niet. Volgens mij is het puur dat zij Poetin niet mag (met zijn hond. ) Duitsland zou enorm veel baat hebben van een pro Russische koers. Met haar achtergrond zou je verwachten dat ze de lijn van Schröder voortzet. Laten we hopen dat zij afgerekend gaat worden op haar liefdadigheid voor de terroristen en dat er weer een pro Russische wind gaat waaien in Brlijn na de volgende verkiezingenquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snap nooit zo goed waarom haar achtergrond haar niet in de weg staat. Ze werd in Hamburg geboren en haar ouders verhuisden in 54 naar OostDuitsland, pastoor in de Lutherse Kerk die zeer na aan de SED stond. Ze hadden zeer veel privileges, zoals het reizen naar westerse landen en pakjes ontvangen uit het westen. Als kind droeg ze nooit DDR kleding.
Ze ging naar de uni Leipzig en was van 1978 tot 1990 was zij secretaris van Cultuur van de FDJ (de Ulbrichtjugend)
Werkt goed tot op heden, zonder Putin was ISIS veel groter gegroeid.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:01 schreef Igen het volgende:
[..]
"De vijand van mijn vijand is mijn vriend" is een domme strategie.
Hoezo? Wat heeft dat schijtland nou helemaal te bieden behalve dictatuur, mensen die zich doodzuipen en niet-duurzame brandstoffen die het klimaat verpesten?quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:02 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Daarom snap ik haar anti Rusland beleid ook niet. Volgens mij is het puur dat zij Poetin niet mag (met zijn hond. ) Duitsland zou enorm veel baat hebben van een pro Russische koers.
Het Baijkalmeer schijnt wel een uniek stukje natuur te zijn op deze planeet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heeft dat schijtland nou helemaal te bieden behalve dictatuur, mensen die zich doodzuipen en niet-duurzame brandstoffen die het klimaat verpesten?
Bommen op islamietjesquote:Op donderdag 28 juli 2016 18:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heeft dat schijtland nou helemaal te bieden behalve dictatuur, mensen die zich doodzuipen en niet-duurzame brandstoffen die het klimaat verpesten?
Dat kunnen we zelf ook wel. En doen we ook.quote:
De Russen kunnen dat beter, die maken geen onderscheid tussen al die splintergroepjes terroristen, alles met een baard en een vinger in de lucht kan een bom op zijn knar verwachten, en zo hoort het.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat kunnen we zelf ook wel. En doen we ook.
Ja, okee, het was meer een rijtje van euh.......massamoordenaars Mao kon er in principe ook nog bij.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:35 schreef berko13 het volgende:
[..]
Stalin = communist = antifa = pro open grenzen
Wat doet die in dat rijtje?
Nee men gaat gewoon rechts stemmen. Niet voor niets dat rechtse partijen door heel Europa sterk in opkomst zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:19 schreef Joezi het volgende:
Als je het niet meer schafft dan pleeg je tot lekker zelfmoord?
Nee, dat is geen gewoon rechts. Het is achterlijk-conservatief rechts. Het rechts dat de Islam wil bestrijden door Europa net zo bekrompen, wereldvreemd en vrouwonvriendelijk als een conservatief islamitisch land te maken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee men gaat gewoon rechts stemmen. Niet voor niets dat rechtse partijen door heel Europa sterk in opkomst zijn.
Mooi handgebaartje, absoluut geen deja-vu ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:45 schreef luxerobots het volgende:
Ook een man met een snor die in herhaling valt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef Wespensteek het volgende:
Liever dat dan dat we hier een islamitische staat krijgen. De islamisering is gewoon een feit en daar moet iets tegen gedaan worden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, dat is geen gewoon rechts. Het is achterlijk-conservatief rechts. Het rechts dat de Islam wil bestrijden door Europa net zo bekrompen, wereldvreemd en vrouwonvriendelijk als een conservatief islamitisch land te maken.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)lf-veroorzaakt.dhtmlquote:De Wever: "Merkel heeft deze puinhoop zelf veroorzaakt"
In een reactie op de recente aanslagen in Duitsland heeft bondskanselier Angela Merkel vandaag haar mantra van vorig jaar, 'Wir schaffen das', herhaald. "Een goedkoop trucje", vindt N-VA-voorzitter en Antwerps burgemeester Bart De Wever. "Want vandaag betekent 'Wir schaffen das' iets heel anders dan een jaar geleden."
Bart De Wever liet in De wereld vandaag op Radio 1 geen spaander heel van de verklaring die Merkel eerder vandaag aflegde tijdens een persconferentie. "Wij zijn een sterk land", klonk het daar. "Terroristen willen onze bereidheid om vluchtelingen op te nemen schaden, maar wij vormen daar een front tegen." Daarnaast kondigde Merkel negen maatregelen aan die de veiligheid moeten verbeteren
"Dit had voor een stuk vermeden kunnen worden, mocht Merkel een jaar geleden een echte leider geweest zijn", haalde De Wever uit. Hij verwijst naar het opengrenzenbeleid dat de Duitse bondskanselier verdedigde met haar bekende leuze 'Wir schaffen das'. "Wat ze vandaag eigenlijk zegt, is dat ze de Duitsers zal beschermen tegen de gevolgen van de puinhoop die ze zelf heeft veroorzaakt."
Met wortel en tak uitroeien
"Merkel is met haar opengrenzenbeleid voor een stuk verantwoordelijk voor wat we vandaag zien", aldus nog De Wever. "Vandaag zegt ze: maak je geen zorgen, ik zal de gevolgen van mijn beleid zo goed mogelijk bestrijden. Maar had zij dit een jaar geleden niet kunnen helpen voorkomen?"
De mededeling van Merkel bevestigt volgens Bart De Wever het gevoel dat velen al hadden, "dat we alleen bezig zijn met de gevolgen van het extremisme". "Maar dit moet met wortel en tak uitgeroeid worden. We moeten de zaken op orde zetten en krachtiger optreden tegen extremisme op eigen bodem. Meer daadkracht tonen, en niet wat Merkel nu doet."
Volgens De Wever is er dringend een daadkrachtiger optreden nodig tegen de terreur die Europa vandaag bedreigt. "Als onze waarden, onze cultuur van gelijkheid, onze democratie, vrije meningsuiting nog iets betekenen, moeten we daarvoor leren vechten", zegt hij. "IS is een zootje ongeregeld van enkele tienduizenden mensen, en toch moeten we al jaren aanzien hoe ze genocide plegen, hoe ze hier mensen komen vermoorden. Wij zijn verleerd voor onze rechten te vechten en ervoor op te komen."
Beke: "IJzersterk"
De Belgische politiek reageert verdeeld op Merkels 'Wir schaffen das'. In tegenstelling tot De Wever vindt CD&V-voorzitter Wouter Beke het "ijzersterk" van Merkel dat ze haar koers aanhoudt. "In tijden van grote beroering is de wereldleider met de grootste ballen aan het lijf een vrouw. IJzersterk van #Merkel #sticktoyourplan", zei hij op Twitter.
Ook zijn partijgenoot en Justitieminister Koen Geens reageert verheugd. "Een onverschrokken en toch gematigde gids houdt 'ons' gezamenlijk Europa andermaal op de juiste weg", zegt hij.
Nee, dat hier een "islamitische staat" dreigt te komen is gewoon volstrekte lulkoek.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Liever dat dan dat we hier een islamitische staat krijgen. De islamisering is gewoon een feit en daar moet iets tegen gedaan worden.
In maart stemt bijna heel Europa rechts, vermoed ik. Degenen die verkiezingen hebben dan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee men gaat gewoon rechts stemmen. Niet voor niets dat rechtse partijen door heel Europa sterk in opkomst zijn.
Als wij niet samen met de Russen gaan optrekken dreigt dat wel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, dat hier een "islamitische staat" dreigt te komen is gewoon volstrekte lulkoek.
Nee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:31 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Als wij niet samen met de Russen gaan optrekken dreigt dat wel.
In ieder geval zijn dan niet de Duitsers degenen die voor een nieuwe ronde extreem-rechts hebben gekozen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
In maart stemt bijna heel Europa rechts, vermoed ik. Degenen die verkiezingen hebben dan.
Nou.
Maak dan je borst maar nat.
Je hoort het: Igen zegt dat het volslagen lulkoek is en niet zo is. Deal with it.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:31 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Als wij niet samen met de Russen gaan optrekken dreigt dat wel.
Nee, maar dat doet niks af aan het feit dat de meerderheid rechts gaat stemmen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:33 schreef Igen het volgende:
[..]
In ieder geval zijn dan niet de Duitsers degenen die voor een nieuwe ronde extreem-rechts hebben gekozen.
Die homo's krijgen inderdaad geen poot aan de grond zolang ik er iets over te zeggen hebquote:
Tja. Wat doe je eraan als de meerderheid niet beschaafd en verstandig wil zijn maar bewust ervoor kiest om een stammenstrijd zoals in de oertijd aan te gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, maar dat doet niks af aan het feit dat de meerderheid rechts gaat stemmen.
Niet vandaag of morgen nee maar over decennia is dat wel aan de orde, de islamisering is een langzaam maar continu proces. Zodra de moslimpopulatie dusdanig is gegroeid zal er een veel sterkere maatschappelijke en politieke invloed vanuit islamitische hoek gaan komen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, dat hier een "islamitische staat" dreigt te komen is gewoon volstrekte lulkoek.
Daar doe je nu niks meer aan. Dat is nu juist het probleem. Ook als je het een "soort van" objectief probeert te bekijken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Tja. Wat doe je eraan als de meerderheid niet beschaafd en verstandig wil zijn maar bewust ervoor kiest om een stammenstrijd zoals in de oertijd aan te gaan.
Ik bedoel, 'hooggeleid' is toch een scheldwoord in die kringen?
Wie weet. Maar achterlijk-conservatieven zoals jij willen liever nu al dezelfde denkbeelden invoeren, met een ander plakkertje dan 'Islam' erop. Dat is een veel groter en reëler gevaar.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Niet vandaag of morgen nee maar over decennia is dat wel aan de orde, de islamisering is een langzaam maar continu proces. Zodra de moslimpopulatie dusdanig is gegroeid zal er een veel sterkere maatschappelijke en politieke invloed vanuit islamitische hoek gaan komen.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Met de huidige demografische ontwikkelingen zeker wel. Landen als Frankrijk, Duitsland en Groot-Britannië zijn voor een deel al onherkenbaar voor de gewone autochtone burger. Laat staan over 10,20 of 50 jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja en de hyper-progressiefjes zorgen ervoor dat er miljoenen kansloze schooiers uit Afrika en het MO hierheen komen om te roven, verkrachten en levenslang uitkering komen genieten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Wie weet. Maar achterlijk-conservatieven zoals jij willen liever nu al dezelfde denkbeelden invoeren, met een ander plakkertje dan 'Islam' erop. Dat is een veel groter en reëler gevaar.
Het plakkertje "Islam" blijft toch echt het grootste gevaar hoor, wegkijkertquote:Op donderdag 28 juli 2016 18:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Wie weet. Maar achterlijk-conservatieven zoals jij willen liever nu al dezelfde denkbeelden invoeren, met een ander plakkertje dan 'Islam' erop. Dat is een veel groter en reëler gevaar.
Is die vent eigenlijk zelf niet gewoon moslim?quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Het plakkertje "Islam" blijft toch echt het grootste gevaar hoor, wegkijkert
Eh nee, dat is de schuld van rechtsche handel en wapens, de puinhopen van eeuwig rechtschquote:Op donderdag 28 juli 2016 18:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja en de hyper-progressiefjes zorgen ervoor dat er miljoenen kansloze schooiers uit Afrika en het MO hierheen komen om te roven, verkrachten en levenslang uitkering komen genieten.
quote:Bron: Welt.de
Plan zur Terrorbekaempfung
1. Frühwarnsystem beim Asylverfahren
Zu Merkels Konzept gehört ein "besseres Frühwarnsystem", das Behörden ein Tätigwerden auch ermögliche, wenn bei Asylverfahren Hinweise auf eine Radikalisierung erkennbar würden.
2. Mehr Polizisten
Die Polizei soll durch personelle und technische Maßnahmen gestärkt werden.
3. Stelle zur Entschlüsselung der Netzkommunikation
Die bereits beschlossene zentrale Stelle für Informationstechnik im Sicherheitsbereich zur Entschlüsselung der Internetkommunikation sollte schnellstmöglich aufgebaut werden.
4. Hilfe der Bundeswehr
Vorbereitungen für Bundeswehreinsätze im Inneren bei großen Terroranschlägen. Dazu zählen gemeinsame Übungen von Bundeswehr und Polizei. Am Abend des Amoklaufs von München waren bereits 100 Feldjäger und Sanitäter der Bundeswehr in Bereitschaft versetzt worden.
5. Forschung und Prävention
Alle bestehenden Forschungsvorhaben zum islamistischen Terror und zur Radikalisierung von Menschen müssten fortgesetzt und gegebenenfalls erweitert werden.
6. Mehr Datenfluss in Europa
Auf europäischer Ebene sollten alle bestehenden Dateien schnellstmöglich vernetzt werden.
7. Online-Waffenkauf unterbinden
Das neue europäische Waffenrecht müsse schnellstmöglich verabschiedet werden. Auf nationaler Ebene werde rasch der Handel oder Kauf von Waffen online nicht mehr möglich sein. Der Amokläufer von München hatte sich seine Waffe im Darknet, einem abgeschotteten Teil des Internets, besorgt.
8. Stärkere Kooperation der Geheimdienste
Die Kooperation mit befreundeten Diensten soll verstärkt und Aufklärung beschleunigt werden. So könne das Kommunikationsverhalten der Täter besser analysiert werden. Darüber habe sie mit US-Präsident Barack Obama gesprochen: "Wir haben es mit einer großen Bewährungsprobe zu tun."
9. Mehr Abschiebungen
Die Hürden für die Abschiebung von abgelehnten Asylbewerbern sollen gesenkt werden. Dabei sei zwar schon "einiges erreicht" worden, so Merkel. "Wir sind aber nicht so vorangekommen, wie das gewünscht wird." Zum Beispiel müsse weiter mit Afghanistan zusammengearbeitet werden, um innerstaatliche Fluchtalternativen zu finden und auch Rückführungen möglich zu machen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |