Heino?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Weet je welke Duitser ook steeds in herhaling viel?
Man met een nare snor, die een denkbeeldige ober naspeelt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Rudi Völler?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Die ene van ein zwei Polizei?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Ik ken ook een Oostenrijker maar die ken jij weer niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Oostenrijker?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Ninja'dquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ken ook een Oostenrijker maar die ken jij weer niet.
Zit wel een hoog prijskaartje aanquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef Wespensteek het volgende:
Merkel blijkt steeds maar weer verstandig te zijn, echt de beste bestuurster in de EU op dit moment.
Heel verstandig, als ze niet al die mensen op haar feestje uitgenodigd had, had ze die overlast ook niet gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef Wespensteek het volgende:
Merkel blijkt steeds maar weer verstandig te zijn, echt de beste bestuurster in de EU op dit moment.
Eens, ze heeft groot gelijk. De Duitse economie doet het een stuk beter dan de Nederlandse op dit moment.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef Wespensteek het volgende:
Hebben we de man met de snor dan gevonden?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor klachten: Arthur Seyss-Inquart.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:53 schreef Elzies het volgende:
De AFD wordt de toekomst van Duitsland. Dag Merkel.
Gelul Seehofer word gewoon kanselier.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:53 schreef Elzies het volgende:
De AFD wordt de toekomst van Duitsland. Dag Merkel.
Merkel is er van overtuigd dat ze de mensheid een dienst bewijst met haar beleid.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef tralalala het volgende:
Zou ze überhaupt begrijpen dat ze een mini-genocide op de Middellandse zee heeft gepleegd met die 3 woordjes van haar?
Dat ligt meer aan jou idee van de Telegraaf. Hier meer achtergrondinfo:quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wil je proberen iets anders dan de telegraaf als bron te gebruiken?
Klinkt stoer, maar wat wil je hier precies mee zeggen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:16 schreef Alektorophobia. het volgende:
En opnieuw neemt ze geen enkele verantwoordelijkheid voor wat ze heeft aangericht. Ze wast gewoon het bloed van haar handen en slaapt als een roos.
Ze is actief Europa aan het verwoesten, maar zij geeft er geen ene neuk om.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klinkt stoer, maar wat wil je hier precies mee zeggen?
Lijkt me duidelijk toch? Terrorisme, criminaliteit en massa-aanrandingen binnen halen en dan vervolgens geen enkele verantwoording afleggen. Herr Merkel wist wat ze binnen haalde en nog steeds binnen haalt. Ze heeft willens en wetens levens in gevaar gebracht en levens opgeofferd in naam van de politieke correctheid. Politici horen onze veiligheid te waarborgen ipv ons met terroristen op te schepen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klinkt stoer, maar wat wil je hier precies mee zeggen?
Nieuwe media tactieken die we sinds Orlando en Nice zien. Het was een rechts-extreme Iraniër, een verwarde man, een psychiatrische patiënt, een homo die in de knoop zat blablablaquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren las ik hier ergens op het forum dat ze IS terroristen al rechts-extremistisch noemen.
Nou ben je heden ten dage al rechts-extremist als je niet voor Europa bent dus nog even en iedereen die niet voor Europa is wordt als terrorist gekenmerkt. Leuk gespinned ook weer.
Allemaal leugens natuurlijk. Enige reden waarom ze dit gedaan hebben is omdat ze moslim zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:41 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Nieuwe media tactieken die we sinds Orlando en Nice zien. Het was een rechts-extreme Iraniër, een verwarde man, een psychiatrische patiënt, een homo die in de knoop zat blablabla
Abquote:
Oh ja islam religion of piecesquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Allemaal leugens natuurlijk. Enige reden waarom ze dit gedaan hebben is omdat ze moslim zijn.
Omdat ze uit een cultuur komen die intolerantie als fundament heeft en haat tegen oa westerlingen er dagelijks wordt ingepompt. Even een vraagje die ik al jaren aan de goedpraters stel maar waar ik nog nooit een degelijk antwoord op heb gekregen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Allemaal leugens natuurlijk. Enige reden waarom ze dit gedaan hebben is omdat ze moslim zijn.
Jij denkt dat het allemaal moslims waren. Ik niet. Dus je kan beter deze vraag zelf proberen te antwoorden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:46 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Omdat ze uit een cultuur komen die intolerantie als fundament heeft en haat tegen oa westerlingen er dagelijks wordt ingepompt. Even een vraagje die ik al jaren aan de goedpraters stel maar waar ik nog nooit een degelijk antwoord op heb gekregen.
Vertel mij eens waarom deze ellende uit de islam komt en niet uit andere religies (en kom nou niet met incidenten of de verre geschiedenis aanzetten)
Ik snap wat je bedoeld. Jij hebt het vermoeden dat die Iraniër in München geen moslim was. Dat weet ik verder ook niet maar dat neemt de rest van de aanslagen van de afgelopen 15 jaar niet weg. (en mijn vraag wordt wederom niet beantwoord)quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal moslims waren. Ik niet. Dus je kan beter deze vraag zelf proberen te antwoorden.
Zozo. Dan vind ik haar best lui, voor een iemand die actief aan het verwoesten is. Dan heb ik haar verkeerd ingeschat en kan ze inderdaad maar weggaan. Als dit haar beste 'actieve verwoesting' is, dan faalt ze behoorlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:29 schreef ToT het volgende:
Ze is actief Europa aan het verwoesten, maar zij geeft er geen ene neuk om.
Niet dus!quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:38 schreef Alektorophobia. het volgende:
Lijkt me duidelijk toch? Terrorisme, criminaliteit en massa-aanrandingen binnen halen en dan vervolgens geen enkele verantwoording afleggen. Herr Merkel wist wat ze binnen haalde en nog steeds binnen haalt. Ze heeft willens en wetens levens in gevaar gebracht en levens opgeofferd in naam van de politieke correctheid. Politici horen onze veiligheid te waarborgen ipv ons met terroristen op te schepen.
Je haalt ze er zelf bij...quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:50 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Jij hebt het vermoeden dat die Iraniër in München geen moslim was. Dat weet ik verder ook niet maar dat neemt de rest van de aanslagen van de afgelopen 15 jaar niet weg. (en mijn vraag wordt wederom niet beantwoord)
quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:41 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Nieuwe media tactieken die we sinds Orlando en Nice zien. Het was een rechts-extreme Iraniër, een verwarde man, een psychiatrische patiënt, een homo die in de knoop zat blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |