Heino?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Weet je welke Duitser ook steeds in herhaling viel?
Man met een nare snor, die een denkbeeldige ober naspeelt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Rudi Völler?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Die ene van ein zwei Polizei?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Ik ken ook een Oostenrijker maar die ken jij weer niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Oostenrijker?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Ninja'dquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ken ook een Oostenrijker maar die ken jij weer niet.
Zit wel een hoog prijskaartje aanquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef Wespensteek het volgende:
Merkel blijkt steeds maar weer verstandig te zijn, echt de beste bestuurster in de EU op dit moment.
Heel verstandig, als ze niet al die mensen op haar feestje uitgenodigd had, had ze die overlast ook niet gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef Wespensteek het volgende:
Merkel blijkt steeds maar weer verstandig te zijn, echt de beste bestuurster in de EU op dit moment.
Eens, ze heeft groot gelijk. De Duitse economie doet het een stuk beter dan de Nederlandse op dit moment.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef Wespensteek het volgende:
Hebben we de man met de snor dan gevonden?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor klachten: Arthur Seyss-Inquart.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:53 schreef Elzies het volgende:
De AFD wordt de toekomst van Duitsland. Dag Merkel.
Gelul Seehofer word gewoon kanselier.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:53 schreef Elzies het volgende:
De AFD wordt de toekomst van Duitsland. Dag Merkel.
Merkel is er van overtuigd dat ze de mensheid een dienst bewijst met haar beleid.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef tralalala het volgende:
Zou ze überhaupt begrijpen dat ze een mini-genocide op de Middellandse zee heeft gepleegd met die 3 woordjes van haar?
Dat ligt meer aan jou idee van de Telegraaf. Hier meer achtergrondinfo:quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wil je proberen iets anders dan de telegraaf als bron te gebruiken?
Klinkt stoer, maar wat wil je hier precies mee zeggen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:16 schreef Alektorophobia. het volgende:
En opnieuw neemt ze geen enkele verantwoordelijkheid voor wat ze heeft aangericht. Ze wast gewoon het bloed van haar handen en slaapt als een roos.
Ze is actief Europa aan het verwoesten, maar zij geeft er geen ene neuk om.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klinkt stoer, maar wat wil je hier precies mee zeggen?
Lijkt me duidelijk toch? Terrorisme, criminaliteit en massa-aanrandingen binnen halen en dan vervolgens geen enkele verantwoording afleggen. Herr Merkel wist wat ze binnen haalde en nog steeds binnen haalt. Ze heeft willens en wetens levens in gevaar gebracht en levens opgeofferd in naam van de politieke correctheid. Politici horen onze veiligheid te waarborgen ipv ons met terroristen op te schepen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klinkt stoer, maar wat wil je hier precies mee zeggen?
Nieuwe media tactieken die we sinds Orlando en Nice zien. Het was een rechts-extreme Iraniër, een verwarde man, een psychiatrische patiënt, een homo die in de knoop zat blablablaquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren las ik hier ergens op het forum dat ze IS terroristen al rechts-extremistisch noemen.
Nou ben je heden ten dage al rechts-extremist als je niet voor Europa bent dus nog even en iedereen die niet voor Europa is wordt als terrorist gekenmerkt. Leuk gespinned ook weer.
Allemaal leugens natuurlijk. Enige reden waarom ze dit gedaan hebben is omdat ze moslim zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:41 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Nieuwe media tactieken die we sinds Orlando en Nice zien. Het was een rechts-extreme Iraniër, een verwarde man, een psychiatrische patiënt, een homo die in de knoop zat blablabla
Abquote:
Oh ja islam religion of piecesquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Allemaal leugens natuurlijk. Enige reden waarom ze dit gedaan hebben is omdat ze moslim zijn.
Omdat ze uit een cultuur komen die intolerantie als fundament heeft en haat tegen oa westerlingen er dagelijks wordt ingepompt. Even een vraagje die ik al jaren aan de goedpraters stel maar waar ik nog nooit een degelijk antwoord op heb gekregen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Allemaal leugens natuurlijk. Enige reden waarom ze dit gedaan hebben is omdat ze moslim zijn.
Jij denkt dat het allemaal moslims waren. Ik niet. Dus je kan beter deze vraag zelf proberen te antwoorden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:46 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Omdat ze uit een cultuur komen die intolerantie als fundament heeft en haat tegen oa westerlingen er dagelijks wordt ingepompt. Even een vraagje die ik al jaren aan de goedpraters stel maar waar ik nog nooit een degelijk antwoord op heb gekregen.
Vertel mij eens waarom deze ellende uit de islam komt en niet uit andere religies (en kom nou niet met incidenten of de verre geschiedenis aanzetten)
Ik snap wat je bedoeld. Jij hebt het vermoeden dat die Iraniër in München geen moslim was. Dat weet ik verder ook niet maar dat neemt de rest van de aanslagen van de afgelopen 15 jaar niet weg. (en mijn vraag wordt wederom niet beantwoord)quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal moslims waren. Ik niet. Dus je kan beter deze vraag zelf proberen te antwoorden.
Zozo. Dan vind ik haar best lui, voor een iemand die actief aan het verwoesten is. Dan heb ik haar verkeerd ingeschat en kan ze inderdaad maar weggaan. Als dit haar beste 'actieve verwoesting' is, dan faalt ze behoorlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:29 schreef ToT het volgende:
Ze is actief Europa aan het verwoesten, maar zij geeft er geen ene neuk om.
Niet dus!quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:38 schreef Alektorophobia. het volgende:
Lijkt me duidelijk toch? Terrorisme, criminaliteit en massa-aanrandingen binnen halen en dan vervolgens geen enkele verantwoording afleggen. Herr Merkel wist wat ze binnen haalde en nog steeds binnen haalt. Ze heeft willens en wetens levens in gevaar gebracht en levens opgeofferd in naam van de politieke correctheid. Politici horen onze veiligheid te waarborgen ipv ons met terroristen op te schepen.
Je haalt ze er zelf bij...quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:50 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Jij hebt het vermoeden dat die Iraniër in München geen moslim was. Dat weet ik verder ook niet maar dat neemt de rest van de aanslagen van de afgelopen 15 jaar niet weg. (en mijn vraag wordt wederom niet beantwoord)
quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:41 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Nieuwe media tactieken die we sinds Orlando en Nice zien. Het was een rechts-extreme Iraniër, een verwarde man, een psychiatrische patiënt, een homo die in de knoop zat blablabla
Frankrijk heeft geen vrouw?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:56 schreef Cattivo het volgende:
En daarom moet je een vrouw geen land laten leiden. Wat heeft ze er een puinhoop van gemaakt in Europa. Elke week een aanslag.
En dat is alleen de schuld van Merkel, want die zei "Wir schaffen das!" nou en toen kwamen er dus 100% zelfmoordterroristen naar Europa. Omdat Merkel dat zei! Ja. Dus...quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:56 schreef Cattivo het volgende:
En daarom moet je een vrouw geen land laten leiden. Wat heeft ze er een puinhoop van gemaakt in Europa. Elke week een aanslag.
Als dat je definitie is, kun je ook zeggen dat Turkije uitstekend functioneert.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:50 schreef SicSicSics het volgende:
Maar schaffen sie das nicht dan?
Heel Duitsland omgerold en met de pootjes omhoog?
Als het was gebleven bij die uitspraak, dan was de ellende lang niet zo erg geweest. Ze heeft heel wat meer fouten in de asielcrisis gemaakt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat is alleen de schuld van Merkel, want die zei "Wir schaffen das!" nou en toen kwamen er dus 100% zelfmoordterroristen naar Europa. Omdat Merkel dat zei! Ja. Dus...
IS is politiek gezien dan ook rechts, en ze lijken mij vrij extreem. Rechts-extremisten kan dus prima.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren las ik hier ergens op het forum dat ze IS terroristen al rechts-extremistisch noemen.
Nou ben je heden ten dage al rechts-extremist als je niet voor Europa bent dus nog even en iedereen die niet voor Europa is wordt als terrorist gekenmerkt. Leuk gespinned ook weer.
Ik denk dat Erdogan ook vindt dat hij het prima schaft!quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:04 schreef bascross het volgende:
Als dat je definitie is, kun je ook zeggen dan Turkije uitstekend functioneert.
Volgens mij maak jij dit er van.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
IS is politiek gezien dan ook rechts, en ze lijken mij vrij extreem. Rechts-extremisten kan dus prima.
Daarnaast ging dat topic gewoon over die kerel in München, en die had verder niets met IS te maken maar inderdaad wel met extreem-rechts.
Maar hou jezelf vooral voor dat het een complot is om binnenkort te kunnen zorgen dat elke anti-Europeaan van zijn bed gelicht kan worden door de veiligheidsdiensten op gronden van terrorisme hoor.
Iedereen maakt fouten. En alle politieke leiders doen dingen waar niet iedereen het mee eens is. Dat kan ook niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als het was gebleven bij die uitspraak, dan was de ellende lang niet zo erg geweest. Ze heeft heel wat meer fouten in de asielcrisis gemaakt.
Dat laatste zou ik in ieder geval een stuk realistischer zijn als je kijkt naar de gevolgen tot nu toe.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik denk dat Erdogan ook vindt dat hij het prima schaft!Maar daar gaat het nu niet om.
Wat is er mis met de uitspraak: Wij kunnen dat! Nadat je een setje maatregelen hebt gepresenteerd? Wat moet je dan zeggen?
"Ja; ik heb hier een setje maatregelen, maar das dweilen met de kraan open. Dat kunnen wij niet... Succes!"
Je en wat je wil zeggen? Ik ga er vanuit dat het een moslim was maar als dat niet zo is dan laat maar eens een bron zien. Het in de hoek van extreem rechts plaatsen lijkt me wel heel ver gezocht en past in het patroon van bagatelliseren.quote:
Ik zie het meer als de onwetendheid en wereldvreemdheid die we vaker zien bij de welvarende en politiek correcte elite. Dat soort mensen leven in hun eigen adellijke kringetje van hoogopgeleiden in hun veilige villawijkjes. Ze horen wel wat er op straat en in de immigratiewijken gebeurt maar geen van hun weten hoe het is om daarin te moeten leven en opgroeien. Ze beseffen en voelen niet wat ze aanrichten. Nu komt ze net als haar Europese counterparts weer met drogmaatregelen die niets zullen veranderen zoals we al zo vaak gezien hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
Dus ze staat er nou niet stilletjes bij te genieten, in haar handen te wrijven en een dansje te doen om de actieve vernietigingvan Europa te vieren.
Mini? Het gaat om duizenden als ik de media mag geloven.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef tralalala het volgende:
Zou ze überhaupt begrijpen dat ze een mini-genocide op de Middellandse zee heeft gepleegd met die 3 woordjes van haar?
Hoezo kom je niet met een bron dat het moslims zijnquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:12 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Je en wat je wil zeggen? Ik ga er vanuit dat het een moslim was maar als dat niet zo is dan laat maar eens een bron zien. Het in de hoek van extreem rechts plaatsen lijkt me wel heel ver gezocht en past in het patroon van bagatelliseren.
[..]
Ik zie het meer als de onwetendheid en wereldvreemdheid die we vaker zien bij de welvarende en politiek correcte elite. Dat soort mensen leven in hun eigen adellijke kringetje van hoogopgeleiden in hun veilige villawijkjes. Ze horen wel wat er op straat en in de immigratiewijken gebeurt maar geen van hun weten hoe het is om daarin te moeten leven en opgroeien. Ze beseffen en voelen niet wat ze aanrichten. Nu komt ze net als haar Europese counterparts weer met drogmaatregelen die niets zullen veranderen zoals we al zo vaak gezien hebben.
In Frankrijk zien we ook weer zo'n zinloze maatregel met het oprichten van een Nationale Garde. Noord-Ierse toestanden met al die militairen. En ook in Ierland heeft men de IRA er op die manier nooit onder gekregen. Allemaal zoethoudertjes die niet opleveren. En ondertussen groeien de lijsten van de inlichtingendiensten met radicale gekkies die om onbegrijpelijke redenen niet worden uitgezet maar op het volk worden losgelaten. De doden die gevallen zijn en de vele doden die nog gaan komen komen op rekening van mensen zoals Merkel.
Oppositiepartijen hoeven amper oppositie te voeren zo, ze hangt zichzelf al opquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:07 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik kijk uit naar de volgende verkiezingen in Duitsland.
Over wie heb je het nou precies? Welke aanslag van de afgelopen tijd is volgens jou niet gepleegd door moslims?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo kom je niet met een bron dat het moslims zijn
Jij stelde dat al dat die labeltjes die gegeven waren op de aanslagplegers van de laatste tijd niet correct waren toch?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:16 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou precies? Welke aanslag van de afgelopen tijd is volgens jou niet gepleegd door moslims?
Een nieuwe media tactiek zelfs. Nou bewijs dat maar dan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:41 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Dat is achteraf toch ook gebleken. De dader van Nice pleegde die aanslag niet omdat hij relatieproblemen had. De dader van Orlando was geen homo etc.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij stelde dat al dat die labeltjes die gegeven waren op de aanslagplegers van de laatste niet correct waren toch?
Waarom moet ik met bewijzen komen? Het was jouw eigen stelling. Namelijk een nieuwe media techniek. Een groot complot om mensen niet de waarheid te laten zien...quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:21 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Dat is achteraf toch ook gebleken. De dader van Nice pleegde die aanslag niet omdat hij relatieproblemen had. De dader van Orlando was geen homo etc.
Maar kom eens met een bron dat het geen moslims waren.
Je kunt politiek gezien beter zeggen dat je het wél kunt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:10 schreef bascross het volgende:
Dat laatste zou ik in ieder geval een stuk realistischer zijn als je kijkt naar de gevolgen tot nu toe.
Dat is ook een mooie, een wereldpolitica wereldvreemd noemen. Ben je al verkiesbaar? Want jij als, hoe identificeer je jezelf eigenlijk?, wereldwetende politicus van de straat kan natuurlijk wel wat beleid uit je mouw schudden om alles even op te lossen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:12 schreef Alektorophobia. het volgende:
Ik zie het meer als de onwetendheid en wereldvreemdheid die we vaker zien bij de welvarende en politiek correcte elite. Dat soort mensen leven in hun eigen adellijke kringetje van hoogopgeleiden in hun veilige villawijkjes. Ze horen wel wat er op straat en in de immigratiewijken gebeurt maar geen van hun weten hoe het is om daarin te moeten leven en opgroeien. Ze beseffen en voelen niet wat ze aanrichten. Nu komt ze net als haar Europese counterparts weer met drogmaatregelen die niets zullen veranderen zoals we al zo vaak gezien hebben.
In Frankrijk zien we ook weer zo'n zinloze maatregel met het oprichten van een Nationale Garde. Noord-Ierse toestanden met al die militairen. En ook in Ierland heeft men de IRA er op die manier nooit onder gekregen. Allemaal zoethoudertjes die niet opleveren. En ondertussen groeien de lijsten van de inlichtingendiensten met radicale gekkies die om onbegrijpelijke redenen niet worden uitgezet maar op het volk worden losgelaten. De doden die gevallen zijn en de vele doden die nog gaan komen komen op rekening van mensen zoals Merkel.
Nee hoor, dat doe je toch echt zelf.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij dit er van.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:
dus nog even en iedereen die niet voor Europa is wordt als terrorist gekenmerkt.
Ik kan niet bewijzen dat dat media tactieken zijn. Ik zou niet weten hoe. Ik zie alleen een patroon sinds Orlando. Ik neem aan dat ik ook niet op bewijzen van jou hoef te wachten dat de aanslagen geen islamitische achtergrond zouden hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom moet ik met bewijzen komen? Het was jouw eigen stelling. Namelijk een nieuwe media techniek. Een groot complot om mensen niet de waarheid te laten zien...
Als ik zeg dat bij sommige gebeurtenissen nergens uit blijkt dat deze zijn gepleegd omdat ze moslim zijn zal je waarschijnlijk gaan zeggen dat ik een goedprater ben
Maar ik moet aan het werk.
Ze doet tenminste wat.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het was gebleven bij die uitspraak, dan was de ellende lang niet zo erg geweest. Ze heeft heel wat meer fouten in de asielcrisis gemaakt.
Een gezonder asielbeleid gevoerd?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Ze doet tenminste wat.
Wat hebben Hollande, Cameron, Rutte & co nou helemaal gedaan?
Dat ene beleid, die conform Europese afspraken?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een gezonder asielbeleid gevoerd?
Jij denkt dat alle Europese landen hetzelfde asielbeleid hebben?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat ene beleid, die conform Europese afspraken?
Da's ook precies haar bedoeling: hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Gigantische stroom moslims deze kant op en als ze eenmaal met vele honderdduizenden of dik een miljoen hier gekomen zijn, rustig bekijken of er geen verkeerd volk er tussen hier naar toe gekomen is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Merkel is gewoon knettergek. Haar uitspraken worden door die kansloze schooiers uit Afrika en het MO gezien als een uitnodiging om hierheen te komen.
Deze weet ikquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef myShizzle het volgende:
Ja, wie sage ich das jetzt....Dieser Mann ist ........ tot.quote:
Tampert dan...quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja, wie sage ich das jetzt....Dieser Mann ist ........ tot.
Maar dan met hoofdletters "T".quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja, wie sage ich das jetzt....Dieser Mann ist ........ tot.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dan met hoofdletters "T".
/Offtopic.
Ja wat is daar complot aan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe je toch echt zelf.
[..]
Dat dus. Een klap in het gezicht voor de recente slachtoffers.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Mutti Merkel ist darin geschlagt um in ein Jahr Zeit die ganze Europa in ein Gazastrauch zu verandern. Und dan nochmals hat sie den euvelen Mut um wiederum "wir schaffen das" zu sagen und auch wiederholen. Dann hast du doch ein grosses Bord fur den Kopf????
Dat vind ik dus ook. Alles wordt maar recht geluld, maar het lijkt wel of al die doden niemand iets interesseert. Ook in Nice, Brussel of Parijs vind ik dat. Ik vind het echt nogal heftig, dat dit soort dingen hier gebeuren. En begint iedereen te roepen dat de kans groter is dat je in een verkeersongeluk komt of zo, maar ik begeef me vrijwillig in het verkeer. Om die gekken heb ik niet gevraagd.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus. Een klap in het gezicht voor de recente slachtoffers.
Kutwijf.
Verkeersongelukken zijn ook precies dat: ongelukken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Alles wordt maar recht geluld, maar het lijkt wel of al die doden niemand iets interesseert. Ook in Nice, Brussel of Parijs vind ik dat. Ik vind het echt nogal heftig, dat dit soort dingen hier gebeuren. En begint iedereen te roepen dat de kans groter is dat je in een verkeersongeluk komt of zo, maar ik begeef me vrijwillig in het verkeer. Om die gekken heb ik niet gevraagd.
Genau mein Punkt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verkeersongelukken zijn ook precies dat: ongelukken.
Aanslagen daarentegen zijn geen ongelukken maar weloverwogen gruweldaden. Nogal een verschil.
Je kan er van vinden wat je wilt, maar ik denk dat Wilders serieus een kans maakt om de grootste te worden komende verkiezingen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:30 schreef berko13 het volgende:
Merkel mag dat herhalen zoveel ze wil, maar Wilders bouwt toch een grote muur straks aan de oostgrens.
En Duitsland zal die betalen.
Theo van Gogh?quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan er van vinden wat je wilt, maar ik denk dat Wilders serieus een kans maakt om de grootste te worden komende verkiezingen.
En al helemaal als hier een aanslag plaatsvindt. En die gaat er plaatsvinden. De vraag is alleen wanneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |