Dan misschien maar goed geweest dat het toch niet gebeurd wasquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan was ik ook wel van mijn apropos (schitterend woord) geweest hoor.
Bij spontane dingen slaat mijn autisme meter vaak op hol.
Kleine stapjes nemen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan misschien maar goed geweest dat het toch niet gebeurd was
of parachute uitvouwen als je in de lucht bentquote:
El Ghazi heeft dat nog niet helemaal begrepen denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
of parachute uitvouwen als je in de lucht bent
en zo zijn er nog wel meer enigszins praktische voorbeelden waarbij snel handelen toch handig kan zijn
ik heb de wedstrijd niet gezien en eerlijk gezegd volg ik ajax ook nauwelijks. Volgens mij volg ik voetbal sowieso weinig maar wat ik dus wil zeggen. Ik geloof je gelijk als dat je mening is over een ajax spelerquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi heeft dat nog niet helemaal begrepen denk ik.
Wow kijk je niet eens Ajaxquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb de wedstrijd niet gezien en eerlijk gezegd volg ik ajax ook nauwelijks. Volgens mij volg ik voetbal sowieso weinig maar wat ik dus wil zeggen. Ik geloof je gelijk als dat je mening is over een ajax speler
Het is maar ajax hoor..quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow kijk je niet eens Ajaxwat is dit
ja can confirmquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is die user Helsinki echt die lekkere chick uit haar fobo?
dit dusquote:
doet het over het algemeen beter in europa als je even vergeet dat we dus EL halen en geen CLquote:
link eensquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is die user Helsinki echt die lekkere chick uit haar fobo?
Ja maar verder is het ook allemaal niet bijzonder.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
doet het over het algemeen beter in europa als je even vergeet dat we dus EL halen en geen CL
zeer zeker waarquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar verder is het ook allemaal niet bijzonder.
Daar geloof ik geen zak van.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik hheb haar op snapchay ze is eht lief en aatdih
ik zweer het kijk maar in de reacties van mijn foboquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen zak van.
Wat doet zo'n meisje dan in godsnaam op FOK!
Ik gooi nog liever zoutzuur in mijn ogen dan Ajax weer te zien afgaan in de EL.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zeer zeker waar
maar ben wel beetje dol op EL wedstrijden
Schattige foto van jou wel in je fobo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik zweer het kijk maar in de reacties van mijn fobo
thnxquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schattige foto van jou wel in je fobo.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gooi nog liever zoutzuur in mijn ogen dan Ajax weer te zien afgaan in de EL.
er zitten toch best meer mooie meiden op FOK!quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen zak van.
Wat doet zo'n meisje dan in godsnaam op FOK!
ja idd jij bent ook gwn mooiquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
er zitten toch best meer mooie meiden op FOK!
alsof je lelijk moet zijn om op het internet te zitten
Bedankt voor je bijdrage Fylax.quote:
oke we zien t wel volgend jaarquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage Fylax.
Als ik nog een keer wil weten waar ik niet op ga inzetten, zal ik het aan je vragen.
Nee oké dat klopt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
er zitten toch best meer mooie meiden op FOK!
alsof je lelijk moet zijn om op het internet te zitten
quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee oké dat klopt.
Ik keek net even in de spiegel, en moest mijn standpunt inslikken.
quote:
niet echtquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. Ik val op ouder.
Geen uitzonderingen.
Ik ben alleen goed in standpunten inslikken hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat heb je wel snel gedaan dan. Beetje jammer dat je in de spiuegel moest kijken om standpunt in te sliken
Oh ik het had niet over jou hoorquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
niet echt
goed had geweest als ik nu enigszins interesse zou hebben in Fylax
Hehehehequote:Op woensdag 27 juli 2016 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben alleen goed in standpunten inslikken hoor.
Dit voor Paxcon weer rare gedachtes krijgt.
ohhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik het had niet over jou hoor, maar wat Mortaxx zei in Helsinki haar fobo.
En alsof jij niet KEIHARD over Fylax heen zou gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhh
met een auto misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
NU? als in nu nu?quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mijn vader maakt nu ook al een grote pan met macaroni met smac.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhh
met een auto misschienAh je houdt van harde grappen, dan hou je zeker ook wel van wat anders hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar het hart vol van is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ja al drie jaar maar ik rij echt nooit.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je houdt van harde grappen, dan hou je zeker ook wel van wat anders hard.
Waar het hart vol van is...je stopte net op tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reden waarom ik geen rijbewijs ging halen. Vind het nog steeds kut dat ik het nu doe, maar nou houdt iedereen op met dat gekanker iedere keer over dat ik nog steeds geen lessen had genomenquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja al drie jaar maar ik rij echt nooit.
Laatste keer gereden was zo'n twee jaar terug loller![]()
Ik had er helemaal haat aan dat mensen mij opeens zagen als taxidienst. En ik vind autorijden al zo kut met al die keuzes.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je stopte net op tijd
[..]
reden waarom ik geen rijbewijs ging halen. Vind het nog steeds kut dat ik het nu doe, maar nou houdt iedereen op met dat gekanker iedere keer over dat ik nog steeds geen lessen had genomen
paxcon heeft altijd rare gedachtesquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil piemels die tot op de knie komen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
paxcon heeft een knie fetisj wist je dat?
wel mee eens. Henry uithuwelijken aan een burqa en Charlotte kan vier kinderen van vijf negers werpen om dit te fixenquote:
BBC staat dan ook voor Big Black Cock.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel mee eens. Henry uithuwelijken aan een burqa en Charlotte kan vier kinderen van vijf negers werpen om dit te fixen
wie is Henryquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel mee eens. Henry uithuwelijken aan een burqa en Charlotte kan vier kinderen van vijf negers werpen om dit te fixen
Harryquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Henry is zijn officiele naamquote:
Dat is nogal zacht uitgedrukt ja!!quote:
Houd je bek johquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nogal zacht uitgedrukt ja!!
Nee grapjeIedereen kent hem als Harry natuurlijk
Ik denk dat Inso al zijn voornamen wel uit het hoofd weet jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd je bek joh
Ja maar echte kenners weten dus dat het Henry is. Kan gebeuren.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Inso al zijn voornamen wel uit het hoofd weet ja
ik weet toch wel dat ik niet zulke etters van kinderen krijgquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik kijk die Engelse nanny. Mijn kinderwens is weer enorm uitgesteld
Nu een gezin van 4 kinderen, 5e op komst. En ze hebben nu al geld problemen zonder 5e kind. Man man man.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik weet toch wel dat ik niet zulke etters van kinderen krijg
Ach als je graag kinderen wil snap ik het wel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu een gezin van 4 kinderen, 5e op komst. En ze hebben nu al geld problemen zonder 5e kind. Man man man.Ik snap dat niet.
Omdat het een vrouwenprofiel is?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb vet veel succes op tinder met mijn obvious fake profiel HOE DAN
Inc dickpics?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het een vrouwenprofiel is?
Ik had vrouwenprofiel op fok, en binnen 20 posts had ik dm van mannen.
Dit wekt m'n interessequote:Op woensdag 27 juli 2016 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het een vrouwenprofiel is?
Ik had vrouwenprofiel op fok, en binnen 20 posts had ik dm van mannen.
ik heb grote borsten lolquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat heb je liever een hele grote lul of hele grote borsten
dacht dat hij George bedoeldequote:
Heb 2 nummers gefixt van blonde goden terwijl ze wisten dat mijn tinder getroll wasquote:
trollen op tinder is ook gewoon leukquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb 2 nummers gefixt van blonde goden terwijl ze wisten dat mijn tinder getroll was
Ik ben een expert
koffie of thee voor ontbijt?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
trollen op tinder is ook gewoon leuk
dat is ook zo moeilijkquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb 2 nummers gefixt van blonde goden terwijl ze wisten dat mijn tinder getroll was
Ik ben een expert
Vind thee een stuk milder smaken dan koffie en dat vind ik in de ochtend wel prettig.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah liever koffie, word je tenminste wakker van.
Thee drink ik alleen als ik keelpijn heb
Oh ik hou wel van een lekker sterk bakkie.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind thee een stuk milder smaken dan koffie en dat vind ik in de ochtend wel prettig.
gewoon puur waterquote:
Ik drink eigenlijk altijd melk of iets van optimel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik hou wel van een lekker sterk bakkie.
Al drink in de ochtend meestal chocomel. Of ik eet gewoon cornflakes dus dan gewoon melk.
Mooie cinematografiequote:Op donderdag 28 juli 2016 19:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
weet niet of je deze gezien bent
of
Optimel is nooit in huis hier, maar opzich wel te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk altijd melk of iets van optimel.
water en limonadequote:Op donderdag 28 juli 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat drink jij dan in de ochtend
moet jij wetenquote:Op donderdag 28 juli 2016 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
water drink ik al als ik wakker word in de nacht
ben je gehekt?quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kan niet kan niet meer op google
ja man pff nog even he dan weer keihard kannenquote:Op donderdag 28 juli 2016 19:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja rustig man gangetje bijna weekend
quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je niet wat te oud voor Rollercoaster Tycoon?
Tegenwoordig heb je Planet Coasterquote:Op donderdag 28 juli 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je niet wat te oud voor Rollercoaster Tycoon?
jaman in augustus wel 2 weken vakantie man weekje nogquote:Op donderdag 28 juli 2016 19:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja man pff nog even he dan weer keihard kannen
Je eigen planeet bouwen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Tegenwoordig heb je Planet Coaster
ik 1 weekje maar dat is meer inspanning dan nuquote:Op donderdag 28 juli 2016 19:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jaman in augustus wel 2 weken vakantie man weekje nog
Gewoon een pretparkquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja een coaster planeet. (ik heb het nog steeds niet gespeeld)
Ik vond Zoo Tycoon leuker eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja een coaster planeet. (ik heb het nog steeds niet gespeeld)
hmm vrij altijd goedquote:Op donderdag 28 juli 2016 19:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik 1 weekje maar dat is meer inspanning dan nu
Gewoon eerlijk zeggen wat je wil. Aan lijntje houden is kut.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had date en chick vraagt nu wat ik wil. Of het alleen seks is of ook elkaar leren kennen
maar waarom nou zo gelijk zo direct. Ik weet toch niet wat ik wilquote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zeggen wat je wil. Aan lijntje houden is kut.
Ze wil weten waar ze aan toe is. Iets maanden lang door laten gaan zonder duidelijkheid is ook kut. En als je het niet weet dan zeg je dat je meer tijd nodig hebt voor een antwoord op die vraag.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar waarom nou zo gelijk zo direct. Ik weet toch niet wat ik wil
maar waarom vragen na 1 datequote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze wil weten waar ze aan toe is. Iets maanden lang door laten gaan zonder duidelijkheid is ook kut. En als je het niet weet dan zeg je dat je meer tijd nodig hebt voor een antwoord op die vraag.
Geen idee. Ik ken haar niet.quote:
niet vragenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken haar niet.
Ik zou het doen uit onzekerheid denk ik. Bang dat ik anders te veel zou gaan voelen/verwachten. Maar dat ben ik.
gewoon Tinderquote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik niet
Daarvoor moet je trouwens uberhaupt daten
Sterkte met die chick.
Wanneer moet je zonnestraaltje?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:14 schreef Flippiee het volgende:
Beter slaag ik voor mijn rijbewijs. Deze week al 3x een hoosbui gehad omdat ik er per se uit moest (en op de fiets).
als je zakt ben je een beetje de mannelijke braddiequote:
Hoezo de mannelijke braddie. Ik snap deze vergelijking totaal niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je zakt ben je een beetje de mannelijke braddie
moet je alleen nog vlogs gaan maken lol
braddie kan ook niet auto rijdenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo de mannelijke braddie. Ik snap deze vergelijking totaal niet.
Hoezo kan ik niet auto rijden?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
braddie kan ook niet auto rijden
hoe gaat het op werk
omdat je vorige keer was gezaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
omdat je vorige keer was gezakt
echte baasjes slagen na een keerIk heb nog nooit een rij examen gedaan. Dus geen flauw idee waar jij je vorige keer gezakt vandaan haalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook mijn theorie heb ik in 1x gehaald. En ik heb, voordat ik met mijn lessen begon eind april, ook nog nooit eerder rijlessen gehad. Dus lul niet zo veel onzin en maak geen rare vergelijkingen die nergens op slaan.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een rij examen gedaan. Dus geen flauw idee waar jij je vorige keer gezakt vandaan haalt.
Ook mijn theorie heb ik in 1x gehaald. En ik heb, voordat ik met mijn lessen begon eind april, ook nog nooit eerder rijlessen gehad. Dus lul niet zo veel onzin en maak geen rare vergelijkingen die nergens op slaan.
Succes alvast!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:14 schreef Flippiee het volgende:
Beter slaag ik voor mijn rijbewijs. Deze week al 3x een hoosbui gehad omdat ik er per se uit moest (en op de fiets).
U riepquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je zakt ben je een beetje de mannelijke braddie
moet je alleen nog vlogs gaan maken lol
Zeker nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is niet best hoe dood het hier is.
Ga alsjeblieft een vlog opnemen met OmgevallenFlatgodquote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuurlijk.
https://www.youtube.com/channel/UCufHU1PdqiUbKqq-xM63laQ
Doet die vloggen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft een vlog opnemen met OmgevallenFlatgod
Was gewoon prank, was gewoon prank tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdient zijn eigen televisieprogramma
Denk je de mogelijkheden eens in als jij en OF de krachten gaan bundelen voor sensationele tv.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was gewoon prank, was gewoon prank toch
Ja, maar ik ga niks doen met pranks of andere kut humor..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je de mogelijkheden eens in als jij en OF de krachten gaan bundelen voor sensationele tv.
Een soort Probleemwijken 2.0 kunnen jullie maken, dan zit heel FOK! voor de buis hoor.
Het ligt aan de prank of het kuthumor is of goede humor.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niks doen met pranks of andere kut humor..
Ik zou grof geld betalen voor OF die een prank op braddie doetquote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je de mogelijkheden eens in als jij en OF de krachten gaan bundelen voor sensationele tv.
Een soort Probleemwijken 2.0 kunnen jullie maken, dan zit heel FOK! voor de buis hoor.
Hehehe.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Op die 2e foto is sanders aan het uitdenken hoe je links economisch beleid kan voeren
Nee. Want ik geloof niet zo dat presidenten veel macht hebben. Net zoals dat Cruz niet gelijk was gaan carpetbombenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Denk jij ook dat er een aardig conflict met Rusland komt als Hillary wint?
lijkt me ook wel leukquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:06 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil ook nog eens naar Moskou. Of St. Petersburg eigenlijk vooral
En hoe vond je oma het?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lijkt me ook wel leuk
maar was met mn oma ook en die wilde naar moskou omdat ze vroeger daar was gewoond
wel leuk hequote:
Wow dat is wel een lange tijd. Lijkt me ergens echt bizar als je zo lang niet komt en je hebt er gewoond. Hoe lang heeft ze daar gewoond?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel leuk he
maar veel veranderd natuurlijk als je er 40 jaar niet komt sinds je 21e
Denk 1,5-2 jaar ofzo totaal, niet zo lang.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow dat is wel een lange tijd. Lijkt me ergens echt bizar als je zo lang niet komt en je hebt er gewoond. Hoe lang heeft ze daar gewoond?
Kon zijn dat ze de veranderingen niet leuk vond.
Nee. Staan 2 auto's voor de deur en ik verwacht eigenlijk niet veel te gaan auto rijden want ik heb er een hekel aan.quote:
je hebt nog nooit echt gereden johquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Staan 2 auto's voor de deur en ik verwacht eigenlijk niet veel te gaan auto rijden want ik heb er een hekel aan.
Dat is inderdaad niet lang. Wel bijzonder om daar studeren meegemaakt te hebben lijkt me.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk 1,5-2 jaar ofzo totaal, niet zo lang.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je hebt nog nooit echt gereden joh
Dat scheelt wel ja. Ik moest vooral wachten tot examen kon. Wachttijd van een maand of 2 maanden of zoquote:
Weinig keuze in de commietijd op iets anders (lol)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:20 schreef Flippiee het volgende:
Dat is inderdaad niet lang. Wel bijzonder om daar studeren meegemaakt te hebben lijkt me.
wow zo langquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:20 schreef Flippiee het volgende:
Dat scheelt wel ja. Ik moest vooral wachten tot examen kon. Wachttijd van een maand of 2 maanden of zo
Daar weet ik allemaal veel te weinig van. Kennis, met name over Noord en Oost Europa, is bij mij gewoon slecht.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig keuze in de commietijd op iets anders (lol)
Je kon nu eenmaal niet zo makkelijk naar andere landen buiten communistisch blok.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar weet ik allemaal veel te weinig van. Kennis, met name over Noord en Oost Europa, is bij mij gewoon slecht.
Ja kan me voorstellen dat het best relaxed kan zijn hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow zo lang
Maar heerlijk hoor, rijden, vooral in een automaat.
Sigaretje erbij (mag ik niet van de verloofde helaas, dus heb eigen auto nodig)
beetje rijden, beetje nadenken
Maar ook studeren was dus beperkter? Als in diversiteit in steden etc.? Als in, het huidige Rusland was een 'goede' optie?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kon nu eenmaal niet zo makkelijk naar andere landen buiten communistisch blok.
Wat een godenideologie was het toch ook.
Thuisstudie voor master. Beetje erbij ingeschoten deze week. Dus dan maar vandaag. En moet nog werken.quote:
Was beste ja. Rusland. En als je Russisch kon had je ook oneindig meer kansen. Na de val van het communisme heeft mn oma het alleen pak hem beet 23 jaar niet meer gesproken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:35 schreef Flippiee het volgende:
Maar ook studeren was dus beperkter? Als in diversiteit in steden etc.? Als in, het huidige Rusland was een 'goede' optie?
Lekker hoor. Wanneer begint je nieuwe werk wat je had.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:35 schreef Flippiee het volgende:
Thuisstudie voor master. Beetje erbij ingeschoten deze week. Dus dan maar vandaag. En moet nog werken.
Verjaardag en begraafplaats zijn ook twee uiteenlopende dingen
Geef je oma groot gelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was beste ja. Rusland. En als je Russisch kon had je ook oneindig meer kansen. Na de val van het communisme heeft mn oma het alleen pak hem beet 23 jaar niet meer gesproken.
Euhm over 2 weken als goed is. Zat nog met opzegtermijn etc. Dus nog iets van 2 weken te gaan.quote:[..]
Lekker hoor. Wanneer begint je nieuwe werk wat je had.
Ja zeker. Even naar de graf van mn peettante en daarna VERJAARDAG.
Sla m neer. Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pakje bezorgd, is het niet compleet. En nu is de verzender 2 weken op vakantie.
Kutje
Doe OF een voorstelquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou grof geld betalen voor OF die een prank op braddie doet
Doet me denken aan een vriendin van mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Staan 2 auto's voor de deur en ik verwacht eigenlijk niet veel te gaan auto rijden want ik heb er een hekel aan.
hoezoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vriendin van mij.
Die heeft een half jaar terug haar rijbewijs gehaald, en ze heeft nu slechts 3 keer gereden (2 keer met mij er naast en 1 keer met d`r stiefpa)
Waarom?
Ze vind autorijden verschrikkelijk en ze "Kan het niet" En heeft het pasje puur gehaald omdat het wel handig is
Dat vind ik zonde..
Je geeft 1500-2000 euro uit aan je rijbewijs gemiddeld toch? Vervolgens ga je in het half jaar dat je het pasje hebt maar 3 keer autorijden en zeg je dat je het verschrikkelijk vind omdat je het niet kan, en dat je het puur hebt gehaald omdat het wel handig is.quote:
Omdat het handig is te kunnen rijden als het moet in noodgevallen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je geeft 1500-2000 euro uit aan je rijbewijs gemiddeld toch? Vervolgens ga je in het half jaar dat je het pasje hebt maar 3 keer autorijden en zeg je dat je het verschrikkelijk vind omdat je het niet kan, en dat je het puur hebt gehaald omdat het wel handig is.
Als je het rijden verschrikkelijk vind, waarom heb je het dan gehaald?
True true, maar toch... Je geeft een flinke klap geld uit, en vervolgens ga je sporadisch rijden, dat vind ik zonde..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het handig is te kunnen rijden als het moet in noodgevallen.
Waarom moet je zoveel rijden? Voor je werk?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
True true, maar toch... Je geeft een flinke klap geld uit, en vervolgens ga je sporadisch rijden, dat vind ik zonde..
Maar goed, zeg ik.. Heb deze week 1000 kilometer gereden
Nee, voor m`n werk rij ik 10 kilometer per dagquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom moet je zoveel rijden? Voor je werk?
Ik heb geen auto nodig voor mijn werk, dus ik vind het zonde van mijn geld om een auto te hebben die ik zelden zou gebruiken.
Ik kom wel strippen voor je :$quote:
Moest hieraan denkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan voer ik je wel chili.
En wat penis.
In de polder vind ik autorijden wel fijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, voor m`n werk rij ik 10 kilometer per dagIk ben een keyboardcollectie aan het opstarten en zoek hele goedkope/gratis keyboards, buitenkansjes, om deze vervolgens door het halve land op te halen.
Ben afgelopen week naar Slagharen geweest (Afgelopen Donderdag, gewoon een dagje weg met vrienden) En dat was al +- 530 kilometer. Als je dan vervolgens:
- Bodegraven.
- Bergen Op Zoom
- Badhoevedorp.
- Rotterdam.
- Hillegom.
Aan doet daarna, zit je zo over de 1000 kilometer in een week
Word nu wel minder, hou het bij een keer per week vanaf nu, en maximaal een afstand van 100 kilometer, anders kost het mij iets teveel, maar goed, ik vind autorijden heerlijk
Lekker.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan voer ik je wel chili.
En wat penis.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker.
Hihi is dat niet een beetje te veel dan? :$
Omdat je voor veel banen een auto nodig hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je geeft 1500-2000 euro uit aan je rijbewijs gemiddeld toch? Vervolgens ga je in het half jaar dat je het pasje hebt maar 3 keer autorijden en zeg je dat je het verschrikkelijk vind omdat je het niet kan, en dat je het puur hebt gehaald omdat het wel handig is.
Als je het rijden verschrikkelijk vind, waarom heb je het dan gehaald?
Ben je alweer thuis?quote:
Ga je nog terug denk je?quote:
Ik zag het, ja. Was je in een dronken bui?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
heb in feyenoord topic gepost vandaag
Ik ben altijd POSITIEF over de kansen van feyenoord.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag het, ja. Was je in een dronken bui?
Ik ben liever realist.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd POSITIEF over de kansen van feyenoord.
Hoezo?quote:
Ik ben eigenlijk alleen vooraf altijd POSITIEF zodat ik als het gebeurd mn gelijk kan halenquote:
Jawel, heel gezellig hoor.quote:
Hattrick Jorgensengodquote:
Opperkleurder gelooft niet dat hij er minstens 18 gaat maken in het komende seizoen. Ik ben er heilig van overtuigd.quote:
Ik denk 25quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opperkleurder gelooft niet dat hij er minstens 18 gaat maken in het komende seizoen. Ik ben er heilig van overtuigd.
Meer dan 15 zeker ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opperkleurder gelooft niet dat hij er minstens 18 gaat maken in het komende seizoen. Ik ben er heilig van overtuigd.
Dat vind ik altijd zo vreselijk. Dan zie je 9 van de 10 keer iets gebeuren en als net die andere 1/10e andere mensen meekijken gebeurt het niet: ''HAHA SKKL HAHAHA''. Dan sterft er iets in me.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen vooraf altijd POSITIEF zodat ik als het gebeurd mn gelijk kan halen
We hebben ook nieuwe buitenspeler hequote:
ja zei mn schoonzusjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben ook nieuwe buitenspeler he
EIndelijk uit Zuid-Amerika
He sofquote:
nee heb een erg saaie op dit moment. Hoe is werkleef?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He sof
Gaat het nog goed met je typewerk?
zeker door gebrek aan school (lol)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
Ik slaap echt veel de laatste tijd en ik blijf maar moe. Voel me net een baby
Ja en ik slaap ook op rare tijden. Hahahquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker door gebrek aan school (lol)
Krijg je wel veel elke week gewoon?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb een erg saaie op dit moment. Hoe is werkleef?
Ik slaap op moment ERG weinig, maar ben topfit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ik slaap ook op rare tijden. Hahah
misschien heb je ook pfeifferquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
Ik slaap echt veel de laatste tijd en ik blijf maar moe. Voel me net een baby
Ik val echt smerig vroeg in slaap voor mijn doen, ook als ik dag ernaa vrij ben. Erg irritantquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik slaap op moment ERG weinig, maar ben topfit.
En altijd zelfde ritme
beter tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik val echt smerig vroeg in slaap voor mijn doen, ook als ik dag ernaa vrij ben. Erg irritant
Hopelijk ook je laatste keerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je wel veel elke week gewoon?
Ja goed, vandaag half 10 tot 6. En ben meerdere malen verrot gescholdenGoeie dag
maar 150 procent dus dan heb ik het er wel voor over.
1 keer kon ik me echt niet inhouden en ben ikterug gaan reageren dus hoop niet dat ze dat gesprek toevallig meegeluisterd hebben
Opzich wel, maar als je dan avondje vrij bent wil je er ook wel wat van meekrijgenquote:
gewoon vroeg van wakker wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel, maar als je dan avondje vrij bent wil je er ook wel wat van meekrijgen
Oh ik ging niet bijdehand doen of terug schelden hoor, maar hij was zo denigrerend aan het doen, en schelden, en van dat, ja hoe lang werk je hier al blabla, beter je best doen jochiequote:
Dat komt wel hoor, je bent pas echt net begonnen hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel, maar als je dan avondje vrij bent wil je er ook wel wat van meekrijgen
ik zou echt slecht zijn bij callcenterquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik ging niet bijdehand doen of terug schelden hoor, maar hij was zo denigrerend aan het doen, en schelden, en van dat, ja hoe lang werk je hier al blabla, beter je best doen jochieTerwijl ik gewoon kundige antwoorden gaf en bij hem het prlobleem lag, en normaal blijf ik echt een ijskonijjn maar nu had ik zoiets van ja, beetje aardig doen kan ook nog weleens helpen he
Hij reageerde er gelukkig nog best luchtig op maar neit echt de bedoeling natuurlijk
En daarna zeggen dat je kat over het toetsenbord liep.quote:
nee, en dat het niet de bedoeling is is de enige reden waarom het hopelijk je laatste keer is. Ik heb zo vaak dat ik vind ja hee doe eens normaal man, maar management ziet dat echt never nooit zoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik ging niet bijdehand doen of terug schelden hoor, maar hij was zo denigrerend aan het doen, en schelden, en van dat, ja hoe lang werk je hier al blabla, beter je best doen jochieTerwijl ik gewoon kundige antwoorden gaf en bij hem het prlobleem lag, en normaal blijf ik echt een ijskonijjn maar nu had ik zoiets van ja, beetje aardig doen kan ook nog weleens helpen he
Hij reageerde er gelukkig nog best luchtig op maar neit echt de bedoeling natuurlijk
quote:
Gelukkig nemen ze mijn toch niet aan bij een callcenterquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarna zeggen dat je kat over het toetsenbord liep.
Klopt. Wat er ook tegen je gezegd wordt ja. Je mag ook meteen de lijn uit als je zo`n gesprek hebt gehad, kan je even naar buiten en daar je frustratie uitenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, en dat het niet de bedoeling is is de enige reden waarom het hopelijk je laatste keer is. Ik heb zo vaak dat ik vind ja hee doe eens normaal man, maar management ziet dat echt never nooit zo. Ja of moet echt discriminatie oid zijn
maar anders is en bijft het 'ja, dan moet jij professioneel blijven' hoe moelijk ook arrghghg
ooh, dat is wel echt heel erg goed van ze zegquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Wat er ook tegen je gezegd wordt ja. Je mag ook meteen de lijn uit als je zo`n gesprek hebt gehad, kan je even naar buiten en daar je frustratie uiten
Zou dat echt te irritant vinden om te doen hahahha wel lekker 150%quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je wel veel elke week gewoon?
Ja goed, vandaag half 10 tot 6. En ben meerdere malen verrot gescholdenGoeie dag
maar 150 procent dus dan heb ik het er wel voor over.
1 keer kon ik me echt niet inhouden en ben ikterug gaan reageren dus hoop niet dat ze dat gesprek toevallig meegeluisterd hebben
Aardige werkgever opzich wel ja. Ze hebben ook speciale stoelmassages waar je je voor kan aanmelden tijdens je dienst hehehequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooh, dat is wel echt heel erg goed van ze zegwat fijn!
hoe krijg je datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |