Was gewoon prank, was gewoon prank tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdient zijn eigen televisieprogramma
Denk je de mogelijkheden eens in als jij en OF de krachten gaan bundelen voor sensationele tv.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was gewoon prank, was gewoon prank toch
Ja, maar ik ga niks doen met pranks of andere kut humor..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je de mogelijkheden eens in als jij en OF de krachten gaan bundelen voor sensationele tv.
Een soort Probleemwijken 2.0 kunnen jullie maken, dan zit heel FOK! voor de buis hoor.
Het ligt aan de prank of het kuthumor is of goede humor.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niks doen met pranks of andere kut humor..
Ik zou grof geld betalen voor OF die een prank op braddie doetquote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je de mogelijkheden eens in als jij en OF de krachten gaan bundelen voor sensationele tv.
Een soort Probleemwijken 2.0 kunnen jullie maken, dan zit heel FOK! voor de buis hoor.
Hehehe.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Op die 2e foto is sanders aan het uitdenken hoe je links economisch beleid kan voeren
Nee. Want ik geloof niet zo dat presidenten veel macht hebben. Net zoals dat Cruz niet gelijk was gaan carpetbombenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Denk jij ook dat er een aardig conflict met Rusland komt als Hillary wint?
lijkt me ook wel leukquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:06 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil ook nog eens naar Moskou. Of St. Petersburg eigenlijk vooral
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |