maar waarom vragen na 1 datequote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze wil weten waar ze aan toe is. Iets maanden lang door laten gaan zonder duidelijkheid is ook kut. En als je het niet weet dan zeg je dat je meer tijd nodig hebt voor een antwoord op die vraag.
Geen idee. Ik ken haar niet.quote:
niet vragenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken haar niet.
Ik zou het doen uit onzekerheid denk ik. Bang dat ik anders te veel zou gaan voelen/verwachten. Maar dat ben ik.
gewoon Tinderquote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik niet
Daarvoor moet je trouwens uberhaupt daten
Sterkte met die chick.
Wanneer moet je zonnestraaltje?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:14 schreef Flippiee het volgende:
Beter slaag ik voor mijn rijbewijs. Deze week al 3x een hoosbui gehad omdat ik er per se uit moest (en op de fiets).
als je zakt ben je een beetje de mannelijke braddiequote:
Hoezo de mannelijke braddie. Ik snap deze vergelijking totaal niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je zakt ben je een beetje de mannelijke braddie
moet je alleen nog vlogs gaan maken lol
braddie kan ook niet auto rijdenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo de mannelijke braddie. Ik snap deze vergelijking totaal niet.
Hoezo kan ik niet auto rijden?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
braddie kan ook niet auto rijden
hoe gaat het op werk
omdat je vorige keer was gezaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
omdat je vorige keer was gezakt
echte baasjes slagen na een keerIk heb nog nooit een rij examen gedaan. Dus geen flauw idee waar jij je vorige keer gezakt vandaan haalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook mijn theorie heb ik in 1x gehaald. En ik heb, voordat ik met mijn lessen begon eind april, ook nog nooit eerder rijlessen gehad. Dus lul niet zo veel onzin en maak geen rare vergelijkingen die nergens op slaan.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een rij examen gedaan. Dus geen flauw idee waar jij je vorige keer gezakt vandaan haalt.
Ook mijn theorie heb ik in 1x gehaald. En ik heb, voordat ik met mijn lessen begon eind april, ook nog nooit eerder rijlessen gehad. Dus lul niet zo veel onzin en maak geen rare vergelijkingen die nergens op slaan.
Succes alvast!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:14 schreef Flippiee het volgende:
Beter slaag ik voor mijn rijbewijs. Deze week al 3x een hoosbui gehad omdat ik er per se uit moest (en op de fiets).
U riepquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je zakt ben je een beetje de mannelijke braddie
moet je alleen nog vlogs gaan maken lol
Zeker nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is niet best hoe dood het hier is.
Ga alsjeblieft een vlog opnemen met OmgevallenFlatgodquote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuurlijk.
https://www.youtube.com/channel/UCufHU1PdqiUbKqq-xM63laQ
Doet die vloggen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft een vlog opnemen met OmgevallenFlatgod
Was gewoon prank, was gewoon prank tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdient zijn eigen televisieprogramma
Denk je de mogelijkheden eens in als jij en OF de krachten gaan bundelen voor sensationele tv.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was gewoon prank, was gewoon prank toch
Ja, maar ik ga niks doen met pranks of andere kut humor..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je de mogelijkheden eens in als jij en OF de krachten gaan bundelen voor sensationele tv.
Een soort Probleemwijken 2.0 kunnen jullie maken, dan zit heel FOK! voor de buis hoor.
Het ligt aan de prank of het kuthumor is of goede humor.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niks doen met pranks of andere kut humor..
Ik zou grof geld betalen voor OF die een prank op braddie doetquote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je de mogelijkheden eens in als jij en OF de krachten gaan bundelen voor sensationele tv.
Een soort Probleemwijken 2.0 kunnen jullie maken, dan zit heel FOK! voor de buis hoor.
Hehehe.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Op die 2e foto is sanders aan het uitdenken hoe je links economisch beleid kan voeren
Nee. Want ik geloof niet zo dat presidenten veel macht hebben. Net zoals dat Cruz niet gelijk was gaan carpetbombenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Denk jij ook dat er een aardig conflict met Rusland komt als Hillary wint?
lijkt me ook wel leukquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:06 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil ook nog eens naar Moskou. Of St. Petersburg eigenlijk vooral
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |