koffie of thee voor ontbijt?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
trollen op tinder is ook gewoon leuk
dat is ook zo moeilijkquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb 2 nummers gefixt van blonde goden terwijl ze wisten dat mijn tinder getroll was
Ik ben een expert
Vind thee een stuk milder smaken dan koffie en dat vind ik in de ochtend wel prettig.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah liever koffie, word je tenminste wakker van.
Thee drink ik alleen als ik keelpijn heb
Oh ik hou wel van een lekker sterk bakkie.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind thee een stuk milder smaken dan koffie en dat vind ik in de ochtend wel prettig.
gewoon puur waterquote:
Ik drink eigenlijk altijd melk of iets van optimel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik hou wel van een lekker sterk bakkie.
Al drink in de ochtend meestal chocomel. Of ik eet gewoon cornflakes dus dan gewoon melk.
Mooie cinematografiequote:Op donderdag 28 juli 2016 19:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
weet niet of je deze gezien bent
of
Optimel is nooit in huis hier, maar opzich wel te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk altijd melk of iets van optimel.
water en limonadequote:Op donderdag 28 juli 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat drink jij dan in de ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |