Ben je alweer thuis?quote:
Ga je nog terug denk je?quote:
Ik zag het, ja. Was je in een dronken bui?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
heb in feyenoord topic gepost vandaag
Ik ben altijd POSITIEF over de kansen van feyenoord.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag het, ja. Was je in een dronken bui?
Ik ben liever realist.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd POSITIEF over de kansen van feyenoord.
Hoezo?quote:
Ik ben eigenlijk alleen vooraf altijd POSITIEF zodat ik als het gebeurd mn gelijk kan halenquote:
Jawel, heel gezellig hoor.quote:
Hattrick Jorgensengodquote:
Opperkleurder gelooft niet dat hij er minstens 18 gaat maken in het komende seizoen. Ik ben er heilig van overtuigd.quote:
Ik denk 25quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opperkleurder gelooft niet dat hij er minstens 18 gaat maken in het komende seizoen. Ik ben er heilig van overtuigd.
Meer dan 15 zeker ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opperkleurder gelooft niet dat hij er minstens 18 gaat maken in het komende seizoen. Ik ben er heilig van overtuigd.
Dat vind ik altijd zo vreselijk. Dan zie je 9 van de 10 keer iets gebeuren en als net die andere 1/10e andere mensen meekijken gebeurt het niet: ''HAHA SKKL HAHAHA''. Dan sterft er iets in me.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen vooraf altijd POSITIEF zodat ik als het gebeurd mn gelijk kan halen
We hebben ook nieuwe buitenspeler hequote:
ja zei mn schoonzusjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben ook nieuwe buitenspeler he
EIndelijk uit Zuid-Amerika
He sofquote:
nee heb een erg saaie op dit moment. Hoe is werkleef?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He sof
Gaat het nog goed met je typewerk?
zeker door gebrek aan school (lol)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
Ik slaap echt veel de laatste tijd en ik blijf maar moe. Voel me net een baby
Ja en ik slaap ook op rare tijden. Hahahquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker door gebrek aan school (lol)
Krijg je wel veel elke week gewoon?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb een erg saaie op dit moment. Hoe is werkleef?
Ik slaap op moment ERG weinig, maar ben topfit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ik slaap ook op rare tijden. Hahah
misschien heb je ook pfeifferquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
Ik slaap echt veel de laatste tijd en ik blijf maar moe. Voel me net een baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |