Ja al drie jaar maar ik rij echt nooit.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je houdt van harde grappen, dan hou je zeker ook wel van wat anders hard.
Waar het hart vol van is...je stopte net op tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reden waarom ik geen rijbewijs ging halen. Vind het nog steeds kut dat ik het nu doe, maar nou houdt iedereen op met dat gekanker iedere keer over dat ik nog steeds geen lessen had genomenquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja al drie jaar maar ik rij echt nooit.
Laatste keer gereden was zo'n twee jaar terug loller![]()
Ik had er helemaal haat aan dat mensen mij opeens zagen als taxidienst. En ik vind autorijden al zo kut met al die keuzes.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je stopte net op tijd
[..]
reden waarom ik geen rijbewijs ging halen. Vind het nog steeds kut dat ik het nu doe, maar nou houdt iedereen op met dat gekanker iedere keer over dat ik nog steeds geen lessen had genomen
paxcon heeft altijd rare gedachtesquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben alleen goed in standpunten inslikken hoor.
Dit voor Paxcon weer rare gedachtes krijgt.
Hij wil piemels die tot op de knie komen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
paxcon heeft een knie fetisj wist je dat?
wel mee eens. Henry uithuwelijken aan een burqa en Charlotte kan vier kinderen van vijf negers werpen om dit te fixenquote:
BBC staat dan ook voor Big Black Cock.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel mee eens. Henry uithuwelijken aan een burqa en Charlotte kan vier kinderen van vijf negers werpen om dit te fixen
wie is Henryquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel mee eens. Henry uithuwelijken aan een burqa en Charlotte kan vier kinderen van vijf negers werpen om dit te fixen
Harryquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben alleen goed in standpunten inslikken hoor.
Dit voor Paxcon weer rare gedachtes krijgt.
Hoezo? Henry is zijn officiele naamquote:
Dat is nogal zacht uitgedrukt ja!!quote:
Houd je bek johquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nogal zacht uitgedrukt ja!!
Nee grapjeIedereen kent hem als Harry natuurlijk
Ik denk dat Inso al zijn voornamen wel uit het hoofd weet jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd je bek joh
Ja maar echte kenners weten dus dat het Henry is. Kan gebeuren.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Inso al zijn voornamen wel uit het hoofd weet ja
ik weet toch wel dat ik niet zulke etters van kinderen krijgquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik kijk die Engelse nanny. Mijn kinderwens is weer enorm uitgesteld
Nu een gezin van 4 kinderen, 5e op komst. En ze hebben nu al geld problemen zonder 5e kind. Man man man.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik weet toch wel dat ik niet zulke etters van kinderen krijg
Ach als je graag kinderen wil snap ik het wel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu een gezin van 4 kinderen, 5e op komst. En ze hebben nu al geld problemen zonder 5e kind. Man man man.Ik snap dat niet.
Omdat het een vrouwenprofiel is?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb vet veel succes op tinder met mijn obvious fake profiel HOE DAN
Inc dickpics?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het een vrouwenprofiel is?
Ik had vrouwenprofiel op fok, en binnen 20 posts had ik dm van mannen.
Dit wekt m'n interessequote:Op woensdag 27 juli 2016 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het een vrouwenprofiel is?
Ik had vrouwenprofiel op fok, en binnen 20 posts had ik dm van mannen.
ik heb grote borsten lolquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat heb je liever een hele grote lul of hele grote borsten
dacht dat hij George bedoeldequote:
Heb 2 nummers gefixt van blonde goden terwijl ze wisten dat mijn tinder getroll wasquote:
trollen op tinder is ook gewoon leukquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb 2 nummers gefixt van blonde goden terwijl ze wisten dat mijn tinder getroll was
Ik ben een expert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |