Dan misschien maar goed geweest dat het toch niet gebeurd wasquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan was ik ook wel van mijn apropos (schitterend woord) geweest hoor.
Bij spontane dingen slaat mijn autisme meter vaak op hol.
Kleine stapjes nemen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan misschien maar goed geweest dat het toch niet gebeurd was
of parachute uitvouwen als je in de lucht bentquote:
El Ghazi heeft dat nog niet helemaal begrepen denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
of parachute uitvouwen als je in de lucht bent
en zo zijn er nog wel meer enigszins praktische voorbeelden waarbij snel handelen toch handig kan zijn
ik heb de wedstrijd niet gezien en eerlijk gezegd volg ik ajax ook nauwelijks. Volgens mij volg ik voetbal sowieso weinig maar wat ik dus wil zeggen. Ik geloof je gelijk als dat je mening is over een ajax spelerquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi heeft dat nog niet helemaal begrepen denk ik.
Wow kijk je niet eens Ajaxquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb de wedstrijd niet gezien en eerlijk gezegd volg ik ajax ook nauwelijks. Volgens mij volg ik voetbal sowieso weinig maar wat ik dus wil zeggen. Ik geloof je gelijk als dat je mening is over een ajax speler
Het is maar ajax hoor..quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow kijk je niet eens Ajaxwat is dit
ja can confirmquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is die user Helsinki echt die lekkere chick uit haar fobo?
dit dusquote:
doet het over het algemeen beter in europa als je even vergeet dat we dus EL halen en geen CLquote:
link eensquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is die user Helsinki echt die lekkere chick uit haar fobo?
Ja maar verder is het ook allemaal niet bijzonder.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
doet het over het algemeen beter in europa als je even vergeet dat we dus EL halen en geen CL
zeer zeker waarquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar verder is het ook allemaal niet bijzonder.
Daar geloof ik geen zak van.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik hheb haar op snapchay ze is eht lief en aatdih
ik zweer het kijk maar in de reacties van mijn foboquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen zak van.
Wat doet zo'n meisje dan in godsnaam op FOK!
Ik gooi nog liever zoutzuur in mijn ogen dan Ajax weer te zien afgaan in de EL.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zeer zeker waar
maar ben wel beetje dol op EL wedstrijden
Schattige foto van jou wel in je fobo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik zweer het kijk maar in de reacties van mijn fobo
thnxquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schattige foto van jou wel in je fobo.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gooi nog liever zoutzuur in mijn ogen dan Ajax weer te zien afgaan in de EL.
er zitten toch best meer mooie meiden op FOK!quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen zak van.
Wat doet zo'n meisje dan in godsnaam op FOK!
ja idd jij bent ook gwn mooiquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
er zitten toch best meer mooie meiden op FOK!
alsof je lelijk moet zijn om op het internet te zitten
Bedankt voor je bijdrage Fylax.quote:
oke we zien t wel volgend jaarquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage Fylax.
Als ik nog een keer wil weten waar ik niet op ga inzetten, zal ik het aan je vragen.
Nee oké dat klopt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
er zitten toch best meer mooie meiden op FOK!
alsof je lelijk moet zijn om op het internet te zitten
quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee oké dat klopt.
Ik keek net even in de spiegel, en moest mijn standpunt inslikken.
quote:
niet echtquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. Ik val op ouder.
Geen uitzonderingen.
Ik ben alleen goed in standpunten inslikken hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat heb je wel snel gedaan dan. Beetje jammer dat je in de spiuegel moest kijken om standpunt in te sliken
Oh ik het had niet over jou hoorquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
niet echt
goed had geweest als ik nu enigszins interesse zou hebben in Fylax
Hehehehequote:Op woensdag 27 juli 2016 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben alleen goed in standpunten inslikken hoor.
Dit voor Paxcon weer rare gedachtes krijgt.
ohhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik het had niet over jou hoor, maar wat Mortaxx zei in Helsinki haar fobo.
En alsof jij niet KEIHARD over Fylax heen zou gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhh
met een auto misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
NU? als in nu nu?quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mijn vader maakt nu ook al een grote pan met macaroni met smac.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhh
met een auto misschienAh je houdt van harde grappen, dan hou je zeker ook wel van wat anders hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar het hart vol van is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |