SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2016 18:20:37 ]
Wat ik vandaag heb gezien weet ik het nog niet met die verdedigers, gaat weer een seizoen ergeren worden daar achterin vrees ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey Doublepain, gaat PSV weer kampioen worden?
Z'n hoofd valt er bijna af.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:31 schreef Doublepain het volgende: [..] Zo zie ik Drizzt voor me als ie aan het FOK!en is of zit te eten [ afbeelding ]
Maar nee niet echt last van. Enkel als ik te laat eetquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is na de zondagnacht toch weer verholpen
ik maak op zondagnacht Mac 3 uurtjes. Echt matigquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar nee niet echt last van. Enkel als ik te laat eet
Ik snap hier niet heel veel van.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik maak op zondagnacht Mac 3 uurtjes. Echt matig
Eigenlijk toch wel knap dat je dan je huis nog kan vinden. Een tijdje terug vond ik 's ochtends op de vloer in de woonkamer allemaal van die lange sigaretten die ik nooit rook, ik vraag me nog steeds af waar die dingen vandaan kwamen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nu weet ik vaak niet meer hoe een feest is afgelopen en hoe ik thuis ben gekomen
Dus niet bewust
Mac = max lolquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap hier niet heel veel van.
Het zal wel weer tussen Ajax en PSV gaan denk ik, Ajax gaat zeker in het begin van het seizoen veel punten verspelen denk ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ik vandaag heb gezien weet ik het nog niet met die verdedigers, gaat weer een seizoen ergeren worden daar achterin vrees ik.
Aha, ik doe nooit wat op zondag anders red ik het niet om door de weeks max 5 uur te slapen per nacht.quote:
Welterustenquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha, ik doe nooit wat op zondag anders red ik het niet om door de weeks max 5 uur te slapen per nacht.
Ik begrijp het nu pasquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook niet
Het probleem is dat ik dan alsnog niet kan slapen omdat de vrijdag en zaterdagavond mijn ritme hebben verstoord. De sociale jetlag dus.
Nog een plaatje zodat je lekker kunt slapen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook niet
Het probleem is dat ik dan alsnog niet kan slapen omdat de vrijdag en zaterdagavond mijn ritme hebben verstoord. De sociale jetlag dus.
Photoshopquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog een plaatje zodat je lekker kunt slapen.
[ afbeelding ]
Dat zeker, de FARC heeft nu toch een akkoord, dus daar is ze niet meer nodig, Nu kan de strijd mooi hier voortgezet worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niels de raf is terug in Nederland
Tijd voor tanja om thuis te komen
Hoe gaat het met jou, ben je inmiddels al getrouwd?quote:
Ik wil ook wel weten wie er doorgaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje moe, maar ik moet het eind van de Slimste Mens wel halen.
Ik vrees voor Dilan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weten wie er doorgaan.
Nee niet getrouwd. Wel gelukkigquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou, ben je inmiddels al getrouwd?
Heel soms, sinds een bangolf hier zit ik meestal op WZV. Maar hier kwam ik toch al altijd bijna alleen in voetbal. Oh, en alles is verder prima met mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee niet getrouwd. Wel gelukkig
Hoe is het met jou? Ben je nog wel actief op Fok verder?
Heb van die bangolf niks meegekregen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel soms, sinds een bangolf hier zit ik meestal op WZV. Maar hier kwam ik toch al altijd bijna alleen in voetbal. Oh, en alles is verder prima met mij.
Als bans afgelopen zijn worden het er altijd steeds minder, nu Littlerabbit en ik nog. Ajacied422 post daar natuurlijk ookquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb van die bangolf niks meegekregen.
Wie zitten er nu op WZV dan?
Toch nog best wat dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als bans afgelopen zijn worden het er altijd steeds minder, nu Littlerabbit en ik nog. Ajacied422 post daar natuurlijk ookGramulanion of zoiets komt hier volgens mij ook vandaan. Verder soms Saind. Eerst ook Knut, Doublepain en GGMM en nog wel wat die ik vergeten ben denk ik.
Dat weet ik niet, die heb ik al een hele tijd niet gezien, Rensajacied ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toch nog best wat dus.
Waar is Smoofie eigenlijk?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo zie ik Drizzt voor me als ie aan het FOK!en is of zit te eten
[ afbeelding ]
Genoten van Ajax?quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe. Misschien kom ik levensERVARING te kort.
Jahoor zeker, alleen in het laatste deel slibde het wat weg. Volgende week helaas op een streampje kijken, Het moet goed komen ondanks lollerDijks en Viergeverquote:
Ik was zowaar in het stadion.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jahoor zeker, alleen in het laatste deel slibde het wat weg. Volgende week helaas op een streampje kijken, Het moet goed komen ondanks lollerDijks en Viergever
El Ghazi heeft zich sure een ongeluk zitten fappen op Ronaldo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was zowaar in het stadion.
Die Dijks en Viergever kan echt niet meer. El Ghazi ook beperkt man man
Lekker de drukte in blijven rennen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi heeft zich sure een ongeluk zitten fappen op Ronaldo.
Ze gaan het (dus -20% = ongeveer 27.2 miljoen euro) wel herinvesteren in spits/buitenspeler.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
34 miljoen maar?
Bestuur tegen de muur!
Benieuwd wie ze op het oog hebben als spits.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze gaan het (dus -20% = ongeveer 27.2 miljoen euro) wel herinvesteren in spits/buitenspeler.
In ieder geval wil ik wel een spits die niet 'nog veel' te leren heeft en een buitenspeler die de achterlijn haalt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wie ze op het oog hebben als spits.
Of ze gaan voor iemand met ERVARING. En of Ajax nu nog een som van 10 miljoen ofzo wil uitgeven aan één speler. Dan kan je toch weer in een hoger segment vissen.
Gewoon een type Pantelic, aanspeelpunt waar je het spel aan kan ophangen. Kunnen Cassierra en Dolberg in de luwte klaargestoomd worden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval wil ik wel een spits die niet 'nog veel' te leren heeft en een buitenspeler die de achterlijn haalt.
De club Inter heeft geen enkel probleem met afbraakvoetbal spelen, dus dat is een prima match.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Inter wil De Boer als hoofdcoach volgens de Telegraaf.
Lijkt mij geen slimme keuze.
Ja dat over die buitenspeler bedoel ik dus ook he guppiequote:Op woensdag 27 juli 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een type Pantelic, aanspeelpunt waar je het spel aan kan ophangen. Kunnen Cassierra en Dolberg in de luwte klaargestoomd worden.
Buitenspeler moet wel ander type zijn dan Younes. Dus iemand met vooral snelheid en diepte
De achterlijn kan je ook gewoon halen op wandeltempo hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat over die buitenspeler bedoel ik dus ook he guppie
Maar wel intern veel gedoe volgens mijquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De club Inter heeft geen enkel probleem met afbraakvoetbal spelen, dus dat is een prima match.
Dan is De Boer juist nog wel geschikt, kijk maar hoe hij het toen deed met de chaos bij Ajax.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wel intern veel gedoe volgens mij
Ook de rvc, die gisteren bijeen was in de ArenA, begrijpt dat dit een superaanbieding is voor de Amsterdamse club. Van de 34 miljoen euro (aanvankelijk 35, maar er gaat een miljoen euro naar derden) gaat een percentage, naar verluidt ruim 10, naar Bayer Leverkusen. Ajax nam Milik voor 2,8 miljoen euro over van de Duitsers. Met het geld zal Ajax niet alleen een nieuwe spits, maar ook een buitenspeler aantrekken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is De Boer juist nog wel geschikt, kijk maar hoe hij het toen deed met de chaos bij Ajax.
Denk eerder dat hij totaal niet kan opschieten met de vedettes daar.
Gewoon 10 miljoen meer krijgen voor Milik dan voor Suarez hahahaquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook de rvc, die gisteren bijeen was in de ArenA, begrijpt dat dit een superaanbieding is voor de Amsterdamse club. Van de 34 miljoen euro (aanvankelijk 35, maar er gaat een miljoen euro naar derden) gaat een percentage, naar verluidt ruim 10, naar Bayer Leverkusen. Ajax nam Milik voor 2,8 miljoen euro over van de Duitsers. Met het geld zal Ajax niet alleen een nieuwe spits, maar ook een buitenspeler aantrekken.
zelfs 10% dus dat wordt 30.6 miljoen
Overmarsgod.
gewoon geen geld meer overmaken naar Brussel c.s.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:27 schreef Tarado het volgende:
was wel leuk London, alleen nog minder Engels op straat dan de laatste keer dat ik er was, hoe die de Brexit uit gaan voeren is mij een raadsel
ja dat is het eenvoudige deel, maar als alle EU paspoorten moeten vertrekken hebben ze echt een groot probleemquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon geen geld meer overmaken naar Brussel c.s.
gecondoleerdquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:13 schreef Dven het volgende:
Gisteren oma overleden. Ze wilde heel graag weer een hondje hebben. Rond hetzelfde tijdstip is m'n hond bevallen. Eentje gestorven. Ik ben niet zo zweverig maar dat vond ik toch wel symbolisch.
Gecondoleerd! En dat is bijzonder.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:13 schreef Dven het volgende:
Gisteren oma overleden. Ze wilde heel graag weer een hondje hebben. Rond hetzelfde tijdstip is m'n hond bevallen. Eentje gestorven. Ik ben niet zo zweverig maar dat vond ik toch wel symbolisch.
Goedemorgen zwangere!quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gecondoleerd! En dat is bijzonder.
Dat is al een verbetering.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen zwangere!
Hoeveel weken nog eigenlijk?
Nouja, misschien zie ik het verkeerd maar als ze eruit stappen en ze geven aan dat EU-paspoorthouders zonder problemen in het land mogen wonen/werken dan is er toch geen probleem?quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat is het eenvoudige deel, maar als alle EU paspoorten moeten vertrekken hebben ze echt een groot probleem
Dankquote:
Mja, soort van kers op de taart van een rollercoaster die de afgelopen weken zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gecondoleerd! En dat is bijzonder.
Feliquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is al een verbetering.
Moet er nog wel wat. Ik hou de uitgerekende datum voor mezelf
Sterkte!quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:13 schreef Dven het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:13 schreef Dven het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag dat je jezelf inzette in het Ajax-topic voor een waardig forum.
[ afbeelding ]
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:13 schreef Dven het volgende:
Gaat hij weer vreemd?quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag dat je jezelf inzette in het Ajax-topic voor een waardig forum.
[ afbeelding ]
In de oorlog werd er ook wel eens gejat.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij is gewoon van ons. Anders gewoon netjes betalen zoals de rest.
Dus dan is het goed? Nee nee nee, gewoon die pegels dokken vriend.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de oorlog werd er ook wel eens gejat.
Dan hoef ik de hortensia's in de tuin vanavond geen water te geven.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Een klein regenbuitje, God is met ons.
In Leiden hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan hoef ik de hortensia's in de tuin vanavond geen water te geven.
Minder zuipen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ben ineens flink draaierig
Wanneer ga jij eens meedoen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een slecht niveau vooralsnog bij de Slimste Mens
Maandag hadden ze grootste moeite om trefwoorden te noemen bij een filmpje over de verkiezingen voor de Tweede Kamer-voorzitter. Zelfs een (voor zover hij dat te noemen valt) journalist van RTL had het knap lastig en verloor ook van een griet die nog minder weet van het leven dan Bonnie St. Claire.quote:
Sinds zaterdag geen druppel gehad.quote:
GGMM walgt van pindakaas met stukjes noot. Walg jij daar ook van?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat het iedere dag is amice.
Brood met kipfilet en pindakaas
Van GGMM walgen wij allemaal.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM walgt van pindakaas met stukjes noot. Walg jij daar ook van?
Ik heb dan ook enkel normale pindakaas.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM walgt van pindakaas met stukjes noot. Walg jij daar ook van?
Ik vind het een beetje makkelijk om iemand in een kwaad daglicht te stellen als hij er zelf niet is.quote:
Hoezo is dat? Heb je hem een mooie loer gedraaid?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje makkelijk om iemand in een kwaad daglicht te stellen als hij er zelf niet is.
Wisten jullie trouwens dat GGMM straks een jaar lang de UI draagt van Drizzt?
Gaat hij dat echt doen of is het een GGtoMM?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje makkelijk om iemand in een kwaad daglicht te stellen als hij er zelf niet is.
Wisten jullie trouwens dat GGMM straks een jaar lang de UI draagt van Drizzt?
Was een weddenschapquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo is dat? Heb je hem een mooie loer gedraaid?
Door die licentiedingen toch? Of sportief?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was een weddenschapEven uit de losse pols gequote: "als FC Twente in de eredivisie blijft neem ik een jaar lang de UI van Drizzt."
Iets met een weddenschap omtrent Twente en het einde van het seizoen geloof ik.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo is dat? Heb je hem een mooie loer gedraaid?
Natuurlijk. In tegenstelling tot een hoop mensen (quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat hij dat echt doen of is het een GGtoMM?
Daar draai ik mijn hand niet voor om.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:48 schreef onlogisch het volgende:
Wel een leuke woordspeling trouwens Opper
quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar draai ik mijn hand niet voor om.
Ik vlieg donderdagavond naar Berlijn ja. Die club zal pas in het weekend zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan gelijk naar Berlijn en naar die technobar?
Maar men vond het niet nodig zich uit te laten over de onthoofding van die arme Franse priester?quote:An episode of Fireman Sam in which one character appears to tread on a page from the Koran has been withdrawn.
A scene in the children's programme shows a fireman slipping on a pile of papers - and as they fly into the air a page from the Koran is "briefly depicted", production firm Mattel said.
The episode was first broadcast in October 2014 on Channel 5 but the "error" has only recently been spotted.
Mattel apologised and said it did not believe it was done "maliciously".
Channel 5, which broadcasts Fireman Sam, has removed the episode from its streaming website.
Miqdaad Versi, assistant secretary general of the Muslim Council of Britain, tweeted: "I have no idea what went through the producers's minds when they thought this was a good idea #baffled".
He also said he had identified the page from the Koran as "Surah Mulk (67), verses 13-26".
'Never again'
A Mattel spokeswoman told the BBC: "It's just an unfortunate incident where someone from the production company thought they were just putting in random text.
"We have no reason to believe it was done maliciously."
In a statement, Mattel said: "The page was intended to show illegible text and we deeply regret this error.
"We sincerely apologise for any distress or offence it may have caused."
It said it would "no longer be working with the animation studio responsible", and would take "immediate action to remove this episode from circulation".
"We are reviewing our content production procedures to ensure this never happens again," it added.
tl;drquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:17 schreef onlogisch het volgende:
De religie van de vrede sprak zich direct uit over onderstaande.
[..]
Maar men vond het niet nodig zich uit te laten over de onthoofding van die arme Franse priester?
Onlogisch ben je er, open eens het nieuwe topic.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan gewoon geen Engels. Dat is geen schande om dat te zeggen hoor Rickertman
Ik snap waarom je dit zegt, maar waarom zouden zij zich nog specifiek uitlaten over dergelijke gevallen. Ieder weldenkend mens veroordeelt een dergelijke actie, dat zou je niet nog eens apart moeten melden. Toch?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:17 schreef onlogisch het volgende:
De religie van de vrede sprak zich direct uit over onderstaande.
[..]
Maar men vond het niet nodig zich uit te laten over de onthoofding van die arme Franse priester?
Natuurlijk. Maar als je het nodig vindt om over iets pietluttig een mening te hebben, sta dan ook vooraan om het over écht belangrijke zaken te hebben. Zeker in deze tijd en als moslimgemeenschap.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap waarom je dit zegt, maar waarom zouden zij zich nog specifiek uitlaten over dergelijke gevallen. Ieder weldenkend mens veroordeelt een dergelijke actie, dat zou je niet nog eens apart moeten melden. Toch?
Ik had geen inspiratie, mestkever.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je zelf geen Feyenoordtopic kunnen openen
Wanneer geen inspiratie, dan FACTA NON VERBA.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had geen inspiratie, mestkever.
Al kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de tekenaars dit toch wel expres hadden gedaan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar als je het nodig vindt om over iets pietluttig een mening te hebben, sta dan ook vooraan om het over écht belangrijke zaken te hebben. Zeker in deze tijd en als moslimgemeenschap.
Het zou mij niks verbazen. Anderzijds kan ik me haast niet voorstellen dat de christelijke communie op haar achterste poten zou staan als het een passage uit de bijbel betreft.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de tekenaars dit toch wel expres hadden gedaan.
quote:Het Engelse voetbal staat bol van tradities waar niet aan mag worden getornd, maar niet alle regels blijken voor de eeuwigheid te zijn. Vanaf komend seizoen komt er bijvoorbeeld verandering in het wisselbeleid tijdens de FA Cup. Er mag namelijk een vierde wissel worden ingebracht, dat heeft de FA op zijn website bekendgemaakt.
Er zitten wel een paar mitsen en maren aan. Zo mogen de coaches de vierde wissel pas in de verlenging inbrengen en gaat de regel pas in vanaf de kwartfinales.
Een maand geleden werd tijdens de Copa América al getest met een extra wisselmogelijkheid in de verlenging. Hoewel op dat toernooi maar twee duels uitmondden in een verlenging, werd de test als een succes ervaren.
Waarom heb je geen stok tussen zijn spaken gestoken?quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Froome was gisteren in Nederland.
Er is wel vaker drugs in Nederland.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Froome was gisteren in Nederland.
Naar Surhuisterveen reizen ging me iets te ver.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom heb je geen stok tussen zijn spaken gestoken?
Je moet er iets voor over hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar Surhuisterveen reizen ging me iets te ver.
Alleen als hij door de wijk zou fietsen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben.
Een rondje om de Maria Middelareskerk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen als hij door de wijk zou fietsen.
Of een tijdrit over de Leidse Singels met natte steentjes.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een rondje om de Maria Middelareskerk.
Dat is jouw wijk niet, maar het lijkt me wel leuk ja.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of een tijdrit over de Leidse Singels met natte steentjes.
Daar was zelfs een Andere Tijden Sport over.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is jouw wijk niet, maar het lijkt me wel leuk ja.
Ooit begon de Tour nog in Leiden.
Mee eens ja, vind de Tour wel wat hebben, meestal is er dan ook nauwelijks andere sport dus pik ik wel mee dan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind wielrennen maar een kutsport. 3 weken per jaar is het leuk. Met de tour.
en via de houtribdijk terugquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste concept blijft een tijdrit over de Afsluitdijk.
Alleen is de Tour zo'n ongelofelijk saaie koers geworden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mee eens ja, vind de Tour wel wat hebben, meestal is er dan ook nauwelijks andere sport dus pik ik wel mee dan.
Sowieso zijn er weinig uitzendingen van de Giro en Vuelta heb ik het idee. Ja, een korte samenvatting gepropt in het sportjournaal van 18.45.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mee eens ja, vind de Tour wel wat hebben, meestal is er dan ook nauwelijks andere sport dus pik ik wel mee dan.
Eurosport heeft dat toch best vaak?quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso zijn er weinig uitzendingen van de Giro en Vuelta heb ik het idee. Ja, een korte samenvatting gepropt in het sportjournaal van 18.45.
De Tour is altijd saai. Je hebt steeds een periode waarin één iemand jaaaaaaaaaren lang domineert.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is de Tour zo'n ongelofelijk saaie koers geworden.
De legendarische Groenoordhallen. Grote sterren als U2, Queen, The Police, Dire Strais, Genesis, Metallica en The Backstreet Boys hebben daar nog opgetreden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar was zelfs een Andere Tijden Sport over.
Start vanuit de Groenoordhallen.
Froome is echt eng.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is de Tour zo'n ongelofelijk saaie koers geworden.
Hinaultquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Tour is altijd saai. Je hebt steeds een periode waarin één iemand jaaaaaaaaaren lang domineert.
164km, wel een radicaal lange tijdrit dan. De menselijke maat is niet aan je besteed. Vlakke etappe dan maar.quote:
Snuffelmarkten, schooltoernooien.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De legendarische Groenoordhallen. Grote sterren als U2, Queen, The Police, Dire Strais, Genesis, Metallica en The Backstreet Boys hebben daar nog opgetreden.
Wel raar dat dit soort sterren naar Leiden kwamen. Al kwamen The Beatles, Louis Armstrong en Cliff Richard naar Blokker. JC komt ook wel eens in Blokker denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snuffelmarkten, schooltoernooien.
Zonde dat het plat moest.
Ik zal der eens bellen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:39 schreef Bolasie het volgende:
Ik las zojuist boven deze pagina dat Ariana Grande weer single is. Dat dit kan.
Rondje Markenquote:
Volgens mij is het nu weer bebouwd met allerlei kutflats en huizen. Alleen maar bouwen, bouwen en bouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel raar dat dit soort sterren naar Leiden kwamen. Al kwamen The Beatles, Louis Armstrong en Cliff Richard naar Blokker. JC komt ook wel eens in Blokker denk ik.
je moet ergens de kansparels van de maatschappij huisvestenquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu weer bebouwd met allerlei kutflats en huizen. Alleen maar bouwen, bouwen en bouwen.
Geen nieuwe moskee? Die schieten ook als paddenstoelen uit de grond in Leiden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu weer bebouwd met allerlei kutflats en huizen. Alleen maar bouwen, bouwen en bouwen.
Die zit iets verder op de De Zwijgerlaan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen nieuwe moskee? Die schieten ook als paddenstoelen uit de grond in Leiden.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zit iets verder op de De Zwijgerlaan.
Ff maps pakken
Waren het maar paddenstoelen. Alhoewel, paddenstoelen komen ook vaak voor in sprookjes.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen nieuwe moskee? Die schieten ook als paddenstoelen uit de grond in Leiden.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat vlak naast de oude Groenoordhal.
En van paddenstoelen ga je rare dingen doen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waren het maar paddenstoelen. Alhoewel, paddenstoelen komen ook vaak voor in sprookjes.
Waar die huiskranen staan, daar was de hal. Is net aan de andere kant van de Gooimeerlaan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groenoord zat dichterbij Leiden CS volgens mij toch?
Ah ja, het is alweer een tijdje weg natuurlijk. Duurde ook lang voor het uiteindelijk gesloopt werd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar die huiskranen staan, daar was de hal. Is net aan de andere kant van de Gooimeerlaan.
Zag hem gisteren al langskomen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:50 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)slied_van_syri_.html
godverdomme ik moest echt best hard lachen
oh dat zal best, maar hier in het zuiden lopen we een bietje achter he.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zag hem gisteren al langskomen.
Opa Verstappengodquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dat zal best, maar hier in het zuiden lopen we een bietje achter he.
Ja of een keer een normale burgemeester en niet zon rooie natnek .quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enige wat Leiden nog kan redden is ZZ.
Je kan het ook overdrijven. Weinig gezeik met Lenferink momenteel. Die zit ook weer sinds 2003.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja of een keer een normale burgemeester en niet zon rooie natnek .
Die van ons blijft nog een tijdje, de tering wat een debiel is dat zegquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven. Weinig gezeik met Lenferink momenteel. Die zit ook weer sinds 2003.
Burgmeesters zitten toch in termijnen van zes jaar? Wij zitten sowieso nog vijf jaar vast aan Lenferink.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die van ons blijft nog een tijdje, de tering wat een debiel is dat zeg
Goekoopgodquote:Hij was burgemeester van de gemeente Leiden van 16 augustus 1980 tot 1 januari 1999 (in verband met pensioen). Hij werd opgevolgd door Jan Postma, die tot 2002 aanbleef als burgemeester. Goekoop was regelmatig te vinden onder de burgers onder het genot van een hapje en een drankje en vierde uitbundig de 3 oktober-vieringen (Leidens Ontzet).
Voortvloeiend uit zijn burgemeesterschap was Goekoop tevens voorzitter van de Stichting Pieterskerk Leiden, van 1980 tot 1999. In die hoedanigheid leidde hij de afronding van de ingrijpende restauratie (1978–1982) in goede banen en was hij de drijvende motor achter de startende exploitatie. Op 17 juli 1989 ontving hij de Amerikaanse president George H.W. Bush, de eerste president van de Verenigde Staten, die Nederland tijdens zijn ambtsperiode bezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |