Gewoon een type Pantelic, aanspeelpunt waar je het spel aan kan ophangen. Kunnen Cassierra en Dolberg in de luwte klaargestoomd worden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval wil ik wel een spits die niet 'nog veel' te leren heeft en een buitenspeler die de achterlijn haalt.
De club Inter heeft geen enkel probleem met afbraakvoetbal spelen, dus dat is een prima match.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Inter wil De Boer als hoofdcoach volgens de Telegraaf.
Lijkt mij geen slimme keuze.
Ja dat over die buitenspeler bedoel ik dus ook he guppiequote:Op woensdag 27 juli 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een type Pantelic, aanspeelpunt waar je het spel aan kan ophangen. Kunnen Cassierra en Dolberg in de luwte klaargestoomd worden.
Buitenspeler moet wel ander type zijn dan Younes. Dus iemand met vooral snelheid en diepte
De achterlijn kan je ook gewoon halen op wandeltempo hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat over die buitenspeler bedoel ik dus ook he guppie
Maar wel intern veel gedoe volgens mijquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De club Inter heeft geen enkel probleem met afbraakvoetbal spelen, dus dat is een prima match.
Dan is De Boer juist nog wel geschikt, kijk maar hoe hij het toen deed met de chaos bij Ajax.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wel intern veel gedoe volgens mij
Ook de rvc, die gisteren bijeen was in de ArenA, begrijpt dat dit een superaanbieding is voor de Amsterdamse club. Van de 34 miljoen euro (aanvankelijk 35, maar er gaat een miljoen euro naar derden) gaat een percentage, naar verluidt ruim 10, naar Bayer Leverkusen. Ajax nam Milik voor 2,8 miljoen euro over van de Duitsers. Met het geld zal Ajax niet alleen een nieuwe spits, maar ook een buitenspeler aantrekken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is De Boer juist nog wel geschikt, kijk maar hoe hij het toen deed met de chaos bij Ajax.
Denk eerder dat hij totaal niet kan opschieten met de vedettes daar.
Gewoon 10 miljoen meer krijgen voor Milik dan voor Suarez hahahaquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook de rvc, die gisteren bijeen was in de ArenA, begrijpt dat dit een superaanbieding is voor de Amsterdamse club. Van de 34 miljoen euro (aanvankelijk 35, maar er gaat een miljoen euro naar derden) gaat een percentage, naar verluidt ruim 10, naar Bayer Leverkusen. Ajax nam Milik voor 2,8 miljoen euro over van de Duitsers. Met het geld zal Ajax niet alleen een nieuwe spits, maar ook een buitenspeler aantrekken.
zelfs 10% dus dat wordt 30.6 miljoen
Overmarsgod.
gewoon geen geld meer overmaken naar Brussel c.s.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:27 schreef Tarado het volgende:
was wel leuk London, alleen nog minder Engels op straat dan de laatste keer dat ik er was, hoe die de Brexit uit gaan voeren is mij een raadsel
ja dat is het eenvoudige deel, maar als alle EU paspoorten moeten vertrekken hebben ze echt een groot probleemquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon geen geld meer overmaken naar Brussel c.s.
gecondoleerdquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:13 schreef Dven het volgende:
Gisteren oma overleden. Ze wilde heel graag weer een hondje hebben. Rond hetzelfde tijdstip is m'n hond bevallen. Eentje gestorven. Ik ben niet zo zweverig maar dat vond ik toch wel symbolisch.
Gecondoleerd! En dat is bijzonder.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:13 schreef Dven het volgende:
Gisteren oma overleden. Ze wilde heel graag weer een hondje hebben. Rond hetzelfde tijdstip is m'n hond bevallen. Eentje gestorven. Ik ben niet zo zweverig maar dat vond ik toch wel symbolisch.
Goedemorgen zwangere!quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gecondoleerd! En dat is bijzonder.
Dat is al een verbetering.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen zwangere!
Hoeveel weken nog eigenlijk?
Nouja, misschien zie ik het verkeerd maar als ze eruit stappen en ze geven aan dat EU-paspoorthouders zonder problemen in het land mogen wonen/werken dan is er toch geen probleem?quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat is het eenvoudige deel, maar als alle EU paspoorten moeten vertrekken hebben ze echt een groot probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |