Minder zuipen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ben ineens flink draaierig
Wanneer ga jij eens meedoen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een slecht niveau vooralsnog bij de Slimste Mens
Maandag hadden ze grootste moeite om trefwoorden te noemen bij een filmpje over de verkiezingen voor de Tweede Kamer-voorzitter. Zelfs een (voor zover hij dat te noemen valt) journalist van RTL had het knap lastig en verloor ook van een griet die nog minder weet van het leven dan Bonnie St. Claire.quote:
Sinds zaterdag geen druppel gehad.quote:
GGMM walgt van pindakaas met stukjes noot. Walg jij daar ook van?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat het iedere dag is amice.
Brood met kipfilet en pindakaas
Van GGMM walgen wij allemaal.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM walgt van pindakaas met stukjes noot. Walg jij daar ook van?
Ik heb dan ook enkel normale pindakaas.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM walgt van pindakaas met stukjes noot. Walg jij daar ook van?
Ik vind het een beetje makkelijk om iemand in een kwaad daglicht te stellen als hij er zelf niet is.quote:
Hoezo is dat? Heb je hem een mooie loer gedraaid?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje makkelijk om iemand in een kwaad daglicht te stellen als hij er zelf niet is.
Wisten jullie trouwens dat GGMM straks een jaar lang de UI draagt van Drizzt?
Gaat hij dat echt doen of is het een GGtoMM?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje makkelijk om iemand in een kwaad daglicht te stellen als hij er zelf niet is.
Wisten jullie trouwens dat GGMM straks een jaar lang de UI draagt van Drizzt?
Was een weddenschapquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo is dat? Heb je hem een mooie loer gedraaid?
Door die licentiedingen toch? Of sportief?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was een weddenschapEven uit de losse pols gequote: "als FC Twente in de eredivisie blijft neem ik een jaar lang de UI van Drizzt."
Iets met een weddenschap omtrent Twente en het einde van het seizoen geloof ik.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo is dat? Heb je hem een mooie loer gedraaid?
Natuurlijk. In tegenstelling tot een hoop mensen (quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat hij dat echt doen of is het een GGtoMM?
Daar draai ik mijn hand niet voor om.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:48 schreef onlogisch het volgende:
Wel een leuke woordspeling trouwens Opper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |