SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2016 18:20:37 ]
Wat ik vandaag heb gezien weet ik het nog niet met die verdedigers, gaat weer een seizoen ergeren worden daar achterin vrees ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey Doublepain, gaat PSV weer kampioen worden?
Z'n hoofd valt er bijna af.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:31 schreef Doublepain het volgende: [..] Zo zie ik Drizzt voor me als ie aan het FOK!en is of zit te eten [ afbeelding ]
Maar nee niet echt last van. Enkel als ik te laat eetquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is na de zondagnacht toch weer verholpen
ik maak op zondagnacht Mac 3 uurtjes. Echt matigquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar nee niet echt last van. Enkel als ik te laat eet
Ik snap hier niet heel veel van.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik maak op zondagnacht Mac 3 uurtjes. Echt matig
Eigenlijk toch wel knap dat je dan je huis nog kan vinden. Een tijdje terug vond ik 's ochtends op de vloer in de woonkamer allemaal van die lange sigaretten die ik nooit rook, ik vraag me nog steeds af waar die dingen vandaan kwamen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nu weet ik vaak niet meer hoe een feest is afgelopen en hoe ik thuis ben gekomen
Dus niet bewust
Mac = max lolquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap hier niet heel veel van.
Het zal wel weer tussen Ajax en PSV gaan denk ik, Ajax gaat zeker in het begin van het seizoen veel punten verspelen denk ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ik vandaag heb gezien weet ik het nog niet met die verdedigers, gaat weer een seizoen ergeren worden daar achterin vrees ik.
Aha, ik doe nooit wat op zondag anders red ik het niet om door de weeks max 5 uur te slapen per nacht.quote:
Welterustenquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha, ik doe nooit wat op zondag anders red ik het niet om door de weeks max 5 uur te slapen per nacht.
Ik begrijp het nu pasquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook niet
Het probleem is dat ik dan alsnog niet kan slapen omdat de vrijdag en zaterdagavond mijn ritme hebben verstoord. De sociale jetlag dus.
Nog een plaatje zodat je lekker kunt slapen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook niet
Het probleem is dat ik dan alsnog niet kan slapen omdat de vrijdag en zaterdagavond mijn ritme hebben verstoord. De sociale jetlag dus.
Photoshopquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog een plaatje zodat je lekker kunt slapen.
[ afbeelding ]
Dat zeker, de FARC heeft nu toch een akkoord, dus daar is ze niet meer nodig, Nu kan de strijd mooi hier voortgezet worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niels de raf is terug in Nederland
Tijd voor tanja om thuis te komen
Hoe gaat het met jou, ben je inmiddels al getrouwd?quote:
Ik wil ook wel weten wie er doorgaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje moe, maar ik moet het eind van de Slimste Mens wel halen.
Ik vrees voor Dilan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weten wie er doorgaan.
Nee niet getrouwd. Wel gelukkigquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou, ben je inmiddels al getrouwd?
Heel soms, sinds een bangolf hier zit ik meestal op WZV. Maar hier kwam ik toch al altijd bijna alleen in voetbal. Oh, en alles is verder prima met mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee niet getrouwd. Wel gelukkig
Hoe is het met jou? Ben je nog wel actief op Fok verder?
Heb van die bangolf niks meegekregen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel soms, sinds een bangolf hier zit ik meestal op WZV. Maar hier kwam ik toch al altijd bijna alleen in voetbal. Oh, en alles is verder prima met mij.
Als bans afgelopen zijn worden het er altijd steeds minder, nu Littlerabbit en ik nog. Ajacied422 post daar natuurlijk ookquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb van die bangolf niks meegekregen.
Wie zitten er nu op WZV dan?
Toch nog best wat dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als bans afgelopen zijn worden het er altijd steeds minder, nu Littlerabbit en ik nog. Ajacied422 post daar natuurlijk ookGramulanion of zoiets komt hier volgens mij ook vandaan. Verder soms Saind. Eerst ook Knut, Doublepain en GGMM en nog wel wat die ik vergeten ben denk ik.
Dat weet ik niet, die heb ik al een hele tijd niet gezien, Rensajacied ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toch nog best wat dus.
Waar is Smoofie eigenlijk?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo zie ik Drizzt voor me als ie aan het FOK!en is of zit te eten
[ afbeelding ]
Genoten van Ajax?quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe. Misschien kom ik levensERVARING te kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |