Hoezo, we weten onderhand wel genoeg. Islam is de oorzaak en heeft geen plaats in onze westerse cultuur.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Agree to disagree. Ik ben van mening dat je aan zo'n iemand meer hebt als ie nog leeft.²
Zucht. Ik verwacht van getrainde politiediensten dat ze welbewust, weloverwogen hun besluiten nemen en niet vanuit emotie welke dan ook zullen reageren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah nu is de terrorist die 1 persoon vermoord heeft, 1 persoon levensgevaarlijk heeft verwond en waarschijnlijk de anderen ook wilde doden maar liefst TERECHT GESTELD door hem dood te schieten?
Ja let's face it; die arme terroristen zijn hier uiteraard de enige ware slachtoffers van het verhaal he.
Het is jammer dat ze nooit meer zullen weten dat het allemaal onzin is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:50 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Die priester was hun ticket naar het paradijs. Daarom hebben ze hem gedood.
Dit ja, maar het was ook voor IS, dus misschien ook weer een daad om Frankrijk te laten stoppen zich met hen te bemoeien.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:50 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Die priester was hun ticket naar het paradijs. Daarom hebben ze hem gedood.
Je hebt een onrealistisch beeld van de politie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zucht. Ik verwacht van getrainde politiediensten dat ze welbewust, weloverwogen hun besluiten nemen en niet vanuit emotie welke dan ook zullen reageren.
Waar ? Ga ik natuurlijk kijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Straks persco Hollande, kijken welke grote taal hij nu weer uit gaat slaan.
Dit ja!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je hebt een onrealistisch beeld van de politie.
Waar heb je dan op gehoopt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat moeten we hier nu tegen doen....ik heb echt heel lang het beste gehoopt maar die hoop is wel weg...
Ze willen dus echt persé een oorlog hier uitvechten ofzo...
man man wat een zooi
Klopt idd, een combinatie van paradijs (persoonlijk gewin los van IS) en hun makkers die achterblijven op aarde een gunst doen (IS).quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit ja, maar het was ook voor IS, dus misschien ook weer een daad om Frankrijk te laten stoppen zich met hen te bemoeien.
Op zich wel sympathiek, maar helaas ook zeer naïef.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik weet het niet... verstand
Verdomd goede vraag. Ik vrees dat we, door onze eigen politieke correctheid en wetten en '40 - '45 syndroom deze strijd gewoon echt nooit kunnen winnen. Alleen een aanpak zoals dat van Erdogan zou misschien nog werken: grote groepen oppakken waarvan je verdenkt dat ze banden met terrorisme hebben en dan rustig kijken of er bewijzen zijn of ze misschien toch onschuldig zijn. Walgelijk, maar ik zie weinig andere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat moeten we hier nu tegen doen....ik heb echt heel lang het beste gehoopt maar die hoop is wel weg...
Ze willen dus echt persé een oorlog hier uitvechten ofzo...
man man wat een zooi
een terechtstelling ?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zucht. Ik verwacht van getrainde politiediensten dat ze welbewust, weloverwogen hun besluiten nemen en niet vanuit emotie welke dan ook zullen reageren.
De politie heeft het mandaat geweld te mogen gebruiken wat verantwoordelijkheid vraagt en meebrengt.
En ja, met wat ik nu weet. Wanneer BRI (swat) de kerk hadden omsingeld en de naar buiten komende daders vervolgens neerschieten, noem ik dat een terechtstelling.
Het is niet aan de BRI om op grond wat zich heeft afgepeeld in de kerk, het recht in eigen hand te nemen. Wanneer dat is gedaan op grond van de noodtoestand, is de franse regering daarvoor verantwoordelijk.
Wanneer BRI legitiem handelde, dienen de fransen zich voor te bereiden op verder escalerend geweld want het is dan idd een soort van oorlog (op eigen bodem). Eerst schieten en dan vragen.
Wat we juist proberen te vermijden.
Daarbij vergeet de kleine Napoleon Hollande met z'n timmerfransjes gedrag, dat je nooit en te nimmer een ideologische oorlog met wapens kunt winnen. Zorg ervoor dat je eigen samenleving betere kansen geeft.
Dat gaat uit van het beginsel dat als wij hun met rust laten, wij ook met rust gelaten worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee maar het logisch vinden dat wij ons inzetten om die barbarij van die mogolen te laten stoppen is natuurlijk volkomen debiel....
Ik zie hem al, op France2 & TF1, nationwide.... hij koppelt alles gelijk samen..... ik snap hem ineens.quote:
En dit is dus ook echt waarom er zo veel weerstand tegen moslims is; weinig bereidheid om terroristische daden te veroordelen en continu de daders maar verdedigen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
een terechtstelling ?
oh je probeert er een soort draai aan te geven ?
de politie is schuldig ?
Vermoedelijke wanabe Syriëganger bedoel je. Is niet verder dan Turkije geraakt, en ik las ergens dat ie nog niet veroordeeld is, heeft enkel in voorarrest gezeten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:40 schreef Peachbird het volgende:
Ik vind het wel grappig dat het altijd types waren die BEKEND STAAN BIJ INTELLIGENCE SERVICES als gevaarlijke moslimterroristen.
En maar laten lopen die lui..
Nou, het is denk ik voornamelijk de slachtoffer rol die ze aannemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
En dit is dus ook echt waarom er zo veel weerstand tegen moslims is; weinig bereidheid om terroristische daden te veroordelen en continu de daders maar verdedigen.
(Bij een aantal moslims, maar degenen met de grootste mond vallen het meeste op natuurlijk.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |