Dan klopt het altijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want niet weg neemt dat de suggestie gewekt is, bij meer dan 1 persoon zelfs.
Agree to disagree. Ik ben van mening dat je aan zo'n iemand meer hebt als ie nog leeft.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:31 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Als mensen dit soort daden hebben gepleegd, moeten ze eigenlijk doodgeschoten worden, dat zei ik.
Nog meer bommen gooien, zal vast helpen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Straks persco Hollande, kijken welke grote taal hij nu weer uit gaat slaan.
Ah op die manier, in het algemeen dus. Ja dan begrijp ik het idd!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:44 schreef Nintex het volgende:
[..]
De veiligheidsdiensten schreeuwen al maanden moord en brand dat de ISIS strijders over de grens komen met de vluchtelingen mee. Dat ze niet genoeg mensen hebben om het werk te doen en sommige agenten willen de Franse prutspresident niet eens meer een hand geven.
Dit is het directe gevolg van een onrealistisch migratie/integratie beleid.
Dat wel, die priester had nog een levensverwachting van 5.5 jaar, de twee daders waarschijnlijk meer dan 100. Vrij domme ruil...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef Nintex het volgende:
Wat een zinloze daad, een 86 jarige priester.
Wij zijn in oorlog met IS , Ik ga zo naar mijn 10k kapperquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom anders de hoop uit spreken dat het filmpje misschien nog wel komt?quote:
Vast niet in het zelfde kader als de toespraken van die jongedeerne in jouw UI!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Die smiliey toont volgens jouw hoop?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Waarom anders de hoop uit spreken dat het filmpje misschien nog wel komt?
Neem aan dat hij eindelijk en per direct aftreedt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
De hoop?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dat eruit opmaakte.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, jij zegt:quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die smiliey toont volgens jouw hoop?
Serieus jongens
Niet ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien dat het filmpje nog opduikt.
Hollande? Daar kom je niet meer vanaf tot de volgende verkiezingen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:46 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Neem aan dat hij eindelijk en per direct aftreedt?
Zo zwart wit is het natuurlijk ook niet. De opstandelingen in b.v. Libië en Syrië wilden/willen ook graag financiële en militaire steun van de Westerse landen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het lastige is dat je niet weet wie de beesten zijn. Je kunt niet iemand preventief oppakken voor louter (radicale) gedachtes, voor zover je die al kunt doorzien.
Wat we wel weten is wie de beesten zijn die huishouden in het Midden-Oosten. Dat zijn o.a. de Amerikanen die steeds weer drogredenen in de media gooien voor hun graaiwerkzaamheden en verdeel en heers politiek.
Als we dat nou staken zal het hier ook rustiger gaan. Ben ik van overtuigd. Ja.²
Het staat blijkbaar open voor interpretatie.quote:
Die priester was hun ticket naar het paradijs. Daarom hebben ze hem gedood.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat wel, die priester had nog een levensverwachting van 5.5 jaar, de twee daders waarschijnlijk meer dan 100. Vrij domme ruil...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |