Ik snap dat het wel zo over kon komen ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben gewoon in de war en las jouw post ja...
Moslims zijn ook slachtoffer? Niet alleen in het midden oosten maar ook hier omdat wat zij geloven totaal gekaapt wordt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Nou, het is denk ik voornamelijk de slachtoffer rol die ze aannemen.
Ook dat, absoluut!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Nou, het is denk ik voornamelijk de slachtoffer rol die ze aannemen.
Dat, maar ook hun gebrek aan maatschappelijke inbreng is tekenend. Vrijwel geen moslim doet aan vrijwilligerswerk, bij ouderavonden zie je ze niet, vaak werkloos, etcetera. Ze zijn opvallend onbereisd, ooit een Marokkaan zien backpacken in Thailand? Ze leven echt totaal in hun eigen wereldje. Het mag allemaal in een vrij land als Nederland, maar het is wel tegen het schrijnende aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
En dit is dus ook echt waarom er zo veel weerstand tegen moslims is; weinig bereidheid om terroristische daden te veroordelen en continu de daders maar verdedigen.
(Bij een aantal moslims, maar degenen met de grootste mond vallen het meeste op natuurlijk.)
In een discussie over moslimterroristen? Ik zou haast wegrennen voor ik shoarma word!quote:
Dan ken je er echt te weinig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:04 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat, maar ook hun gebrek aan maatschappelijke inbreng is tekenend. Vrijwel geen moslim doet aan vrijwilligerswerk, bij ouderavonden zie je ze niet, vaak werkloos, etcetera. Ze zijn opvallend onbereisd, ooit een Marokkaan zien backpacken in Thailand? Ze leven echt totaal in hun eigen wereldje. Het mag allemaal in een vrij land als Nederland, maar het is wel tegen het schrijnende aan.
Hij was veroordeeld en zat in de laatste fase van zijn huisarrest om te voorkomen dat hij weer de benen zou nemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Vermoedelijke wanabe Syriëganger bedoel je. Is niet verder dan Turkije geraakt, en ik las ergens dat ie nog niet veroordeeld is, heeft enkel in voorarrest gezeten.
Alsof niet moslims heel snel vrijwilligerswerk gaan doen in een moskee?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:09 schreef Homey het volgende:
[..]
Als moslims aan vrijwilligerswerk doen, is het alleen ten gunste van andere moslims; een zeer discriminerende manier van handelen.
Het is de bittere waarheid. Al zou ik nu naar Frankrijk rijden, tol betalen en bloemetjes aan de nabestaanden geven. Ik ben me er ter degen van bewust dat ik het nooit goed genoeg kan doen. Dus houd ik mijn rug recht. Ruggengraten van papier maché laat ik aan anderen over.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:09 schreef PXY225 het volgende:
[..]
IS breekt met één aanslag af wat jij met 10 jaar bruggen bouwen opbouwt. Daar kun je niet tegen opboksen.
Ja kan je wel jij bak zeggen maar het wordt door jullie wel gebruikt om een groep als slecht weg te zetten. Dat is toch hypocriet of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik lees artikel na artikel na artikel waar een hoop van deze punten bevestigd worden.
En ook over het aanvoeren van de foute lijstjes hoeven we het niet te hebben.
[..]
Jij bak.
Kijk uit met generaliseren en dat "jouw" visie bepaald wat waardevol en goed is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:04 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat, maar ook hun gebrek aan maatschappelijke inbreng is tekenend. Vrijwel geen moslim doet aan vrijwilligerswerk, bij ouderavonden zie je ze niet, vaak werkloos, etcetera. Ze zijn opvallend onbereisd, ooit een Marokkaan zien backpacken in Thailand? Ze leven echt totaal in hun eigen wereldje. Het mag allemaal in een vrij land als Nederland, maar het is wel tegen het schrijnende aan.
Het is niet nodig omdat ik met integratie de samenleving genoeg geef en niet tot last ben. Mij vragen om per se stamppot te eten en te schuifelen op de dansschool is een brug ver.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |