Antwoorden op wat?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je op beestenlevel uit bent op wraak wellicht. Als je antwoorden wilt kun je ze beter in leven houden.˛
Je had verwacht dat hij nog wel uit de dood zou herrijzen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Ontopic dus. Het slachtoffer is nog steeds dood.
Die priester geloofde in ene Jezus kuchquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:29 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Je had verwacht dat hij nog wel uit de dood zou herrijzen?
Lees de duizenden haat reacties op de FB pagina's van DENK en consorten. Het zijn er echt duizenden. Geen nuance te ontdekken. Wie gaat die haat aankaarten? Het is die haat wat onheil voortbrengt. Als maar 1% van die posters een aanslag gaat plegen, hebben we een groot probleem.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan moet jezelf mee doen? niet meer nadenken en de nuance verliezen of wat?
Nee maar we moeten ontopic. En er is niet zoveel nieuws bekend nu.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:29 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Je had verwacht dat hij nog wel uit de dood zou herrijzen?
Jij weet blijkbaar alles al? Ik heb nog zoveel vragen. Nu blijft het gissen met die neppe zeemansgraven.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:28 schreef Hooters het volgende:
[..]
Antwoorden op wat?
Denk je dat ze een zinnig antwoord hebben op de vraag waarom ze een oude priester hebben vermoord?
Ja ik las dit ook. http://news.sky.com/story(...)ive-updates-10512947quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:26 schreef StaceySinger het volgende:
A nun, who identified herself as Sister Danielle, said she was in the church at the time.
"They forced Fr Hamel to his knees. He wanted to defend himself, and that's when the tragedy happened," she told French media.
"They recorded themselves. They did a sort of sermon around the altar, in Arabic. It's a horror".
She said she managed to flee as they were preparing to kill him.
http://www.bbc.com/news/world-europe-36892785
Ik geef het alleen maar aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan moet jezelf mee doen? niet meer nadenken en de nuance verliezen of wat?
Dan krijg je in mijn optiek een amalgaam van persoonlijke wanhoop met een flinke vleug religieus extremisme.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar alles al? Ik heb nog zoveel vragen. Nu blijft het gissen met die neppe zeemansgraven.
George Costanza˛
Dat sluit ik zeker niet uit. Maar ook dat zijn antwoorden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan krijg je in mijn optiek een amalgaam van persoonlijke wanhoop met een flinke vleug religieus extremisme.
tja een soort preek ?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja ik las dit ook. http://news.sky.com/story(...)ive-updates-10512947
Wat zou dat voor ceremonie zijn, dan?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat sluit ik zeker niet uit. Maar ook dat zijn antwoorden.˛
De opgenomen Arabische preek zal vast ook wel inzicht geven. Het roepen van "Daesh" is ook wel een hint.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:28 schreef Hooters het volgende:
[..]
Antwoorden op wat?
Denk je dat ze een zinnig antwoord hebben op de vraag waarom ze een oude priester hebben vermoord?
quote:Adel Kermiche is being investigated as one of the ISIS terrorists in the murder and possible beheading of an elderly French priest who was made to kneel after being attacked during Mass. According to The Sun and French news channel 24, the terrorist killed the priest during a four-hour period of unsupervised release that he was allowed following a previous terrorist conviction. The Sun cited French TV news channel I-Tele for its information.
Possible beheading, zouden de eerste berichten dan toch waar kunnen zijn, en zijn ze daarna genuanceerd?quote:
Riepen ze nou Daesh of L'État islamique? Heeft de Franse media L'État islamique niet gewoon veranderd naar Daesh?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Het roepen van "Daesh" is ook wel een hint.
Ik denk dat het onderhand gewoontjes aan het worden is. Zeker na deze week zo onderhand!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:37 schreef havanagila het volgende:
Waar zijn de protesten en de massale verontwaardiging. Blijft buiten internet toch angstvallig stil.
quote:
Ik ben ook benieuwd wat dat dan voor preek zal zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
De opgenomen Arabische preek zal vast ook wel inzicht geven. Het roepen van "Daesh" is ook wel een hint.
Ze riepen Daesh.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:37 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Riepen ze nou Daesh of L'État islamique? Heeft de Franse media L'État islamique niet gewoon veranderd naar Daesh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |