Wou net posten en toen sloot hij.quote:
Kreeg je een whatsapje van je moeder?quote:
quote:
Mijn droomvrouw.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een of andere pokemon ofzo.
Eevee?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een of andere pokemon ofzo.
Gerrit?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik Zalm. Kun je mij voor wakker maken hoor.
Gewoon een keer een vinger door je sloot halen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Idd wel op je strepen staan nielsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:30 schreef Kurovski het volgende:
Of ik vanavond weer oppas wil spelen.Ga ik maar ff niet doen. Moet geen gewoonte worden want dan had ik zelf wel kinderen genomen.
Echt he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:30 schreef Kurovski het volgende:
Of ik vanavond weer oppas wil spelen.Ga ik maar ff niet doen. Moet geen gewoonte worden want dan had ik zelf wel kinderen genomen.
:squote:
Ik ga je blokkeren. Dit was de druppel Zosk!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon een keer een vinger door je sloot halen.
Zalm is ook lekker ja. Met dillesaus?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iedereen woont thuis.quote:
quote:
Druppels genoeg in een sloot.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga je blokkeren. Dit was de druppel Zosk!
Ja bij 1 kan je je hele leven overhoop gooien. Maar na verloop van tijd heb je dat wel weer op orde en kan je ademhalen. Dan denk je ach zo'n tweede erbij is ook leuk, hoe moeilijk kan het zijn. Voorheen had je altijd een oog op de eerste, nu sta je even de poepluier van de tweede te verschonen en de eerste hangt in de gordijnen om de muren onder te krijten.quote:
Nee, op een wrap met avocado, crčme fraîche, paprika en slaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Zalm is ook lekker ja. Met dillesaus?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop wel voor je dat je thuis woont, ja.
quote:
Ha-ha.quote:
achterom is wel zo snel niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ga je wel via de juiste ingang naar binnen?
skkltjquote:
Hoeveel heb je er dan? Vind zo'n wrap meer een tussendoortje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, op een wrap met avocado, crčme fraîche, paprika en sla
Daar heb ik weleens nachtmerries over.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja bij 1 kan je je hele leven overhoop gooien. Maar na verloop van tijd heb je dat wel weer op orde en kan je ademhalen. Dan denk je ach zo'n tweede erbij is ook leuk, hoe moeilijk kan het zijn. Voorheen had je altijd een oog op de eerste, nu sta je even de poepluier van de tweede te verschonen en de eerste hangt in de gordijnen om de muren onder te krijten.
Deze vullen echt heel goed. 3quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan? Vind zo'n wrap meer een tussendoortje.
Hoe noem je een neger die een hele kip opeet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja er is op het forum toch bijna niks te doen.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoe noem je een neger die een hele kip opeet?SlechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Hell on earthquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja bij 1 kan je je hele leven overhoop gooien. Maar na verloop van tijd heb je dat wel weer op orde en kan je ademhalen. Dan denk je ach zo'n tweede erbij is ook leuk, hoe moeilijk kan het zijn. Voorheen had je altijd een oog op de eerste, nu sta je even de poepluier van de tweede te verschonen en de eerste hangt in de gordijnen om de muren onder te krijten.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoe noem je een neger die een hele kip opeet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dan mag je dus niet boos wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik weleens nachtmerries over.
Haha, ja dat topic.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Echt 25 jaar en 3 kinderen en dan heel verwonderlijk doen over kijk mij ik ben lekker jong en de ouders op mijn kinderen hun school zijn allemaal 40+
Wat een figuren sommige mensen
Net als van die gebruikers die dan in hun ondertitel iets hebben staan als 'MOEDER VAN DAAN!!'donder een end op.
Zijn vaak ook van die domme meiden. Willen vroeg kinderen zodat ze maar parttime achter de kassa hoeven te zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Echt 25 jaar en 3 kinderen en dan heel verwonderlijk doen over kijk mij ik ben lekker jong en de ouders op mijn kinderen hun school zijn allemaal 40+
Net als van die gebruikers die dan in hun ondertitel iets hebben staan als 'MOEDER VAN DAAN!!'donder een end op.
Echt zo'n Kayleequote:
"Moeder van 2NutZ"quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Van die mislukte kapstersquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Zijn vaak ook van die domme meiden. Willen vroeg kinderen zodat ze maar parttime achter de kassa hoeven te zitten.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
"Moeder van 2NutZ"
Ja, maar dan ook echt.. alsof fokken een prestatie is.
Ja, en nu verwacht ik dat de TS aankomt met: "huh? Hoezo is dat tokkie?"quote:
Overigens zag ik de namen van de ouders van de klas waar mijn gup heen gaat na de vakantie, allemaal namen van mensen waarmee ik op de middelbare school in de klas heb gezetenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Kapsters zijn meestal niet enorm slim, maar wel sociaal vaardig.quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, en nu verwacht ik dat de TS aankomt met: "huh? Hoezo is dat tokkie?"
O, jij bent er zo eentje die veel waarde hecht aan de bloedlijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef zeer het volgende:
haha die kinderhater hier allemaal
stukje degeneratie hoor, je niet voor willen planten
Noem jij dit geen prestatie?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
"Moeder van 2NutZ"
Ja, maar dan ook echt.. alsof fokken een prestatie is.
Nou ze moeten toch redelijk sociaal vaardig zijn op zo'n leeftijd al 3 kinderen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Kapsters zijn meestal niet enorm slim, maar wel sociaal vaardig.
Kassamedewerksters zijn meestal dom en verzuurd.
Dat is op zich nog wel tof.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Overigens zag ik de namen van de ouders van de klas waar mijn gup heen gaat na de vakantie, allemaal namen van mensen waarmee ik op de middelbare school in de klas heb gezeten
Sorry zoon, wou ook eens kijken wat dat fok nou was :squote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou precies, elke debiel kan helaas kinderen maken.
Ik blijf liever de rest van mijn leven oefenen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou precies, elke debiel kan helaas kinderen maken.
Omdat je het zo lief vraagtquote:
Helemaal raar in zijn geval haha.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Germano het volgende:
[..]
O, jij bent er zo eentje die veel waarde hecht aan de bloedlijn?
Deze heb je serieus geknipt en geplakt van een reactie van zo'n moeder of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem jij dit geen prestatie?
5:30 opstaan en aankleden, douchen, haren kammen
6:00 spullen klaarmaken/ zetten voor het ontbijt, lunchtrommels klaarzetten voor school
6:15 baby wakker maken, aankleden, luier verschonen, voeding geven
6:45 kind 1 wakker maken aankleden, tanden poetsen met de baby op je arm.
7:00 kind 2 wakker maken etc etc etc
7:15ontbijten.
7:40 alle jassen, tassen en spullen verzamelen schoenen aan.
7:55 snel nog de baby zijn poepluier verschonen en hij wil ook nog even een slokje drinken.
8:05 kind in de wagen
8:10 naar school lopen (ongeveer 30 min per km)![]()
8:40 naar huis lopen
9:00 jassen uit, spullen opbergen etc etc
9:20 baby weer naar bed, voeden, luier verschonen pyjama aan
10:00 ontbijtspullen opruimen en de chaos in de badkamer schoonmaken.
10:30 kleding verzamelen voor de was, was aanzetten, droger uitruimen en was opruimen.
11:30 baby is wakker, aankleden, luier verschonen en voeden.
12:15 middag eten
12:45 kind 2 naar bed brengen voor een middag dutje.
13:00 baby weer naar bed brengen voor zijn middag dutje
13:30 al het speelgoed waar de hele dag mee is gespeeld opruimen zodat je kan schoonmaken.
13:45 stofzuigen en dweilen omdat de hele vloer vies is van het eten in die tijd zoveel mogelijk kamers als nodig is.
14:15 kind 2 uit bed halen en baby ook aankleden, luiersverschonen en schoenen aan om zo snel mogelijk de deur uit te gaan en naar school te lopen.
15:00 op school
15:15 boodschappen doen
16:15 drinken en koekje met de kinderen
16:30 baby voeden, luiers verschonen,
17:00 eten koken met 2 drukke kinderen en een huilerige baby op je arm
17:45 tafel klaarzetten
18:00 eten
18:30 alles afruimen
18:45 kinderen in bad en asap naar bed, ondertussen ook de baby voeden en hopelijk in bed zien te krijgen.
20:30 alles ligt in bed baby is wakker en heeft een clusteravond
22:00 de baby is klaar met klusteren
22:15 de baby naar bed brengen, luier verschonen.
Alle andere schoonmaak klussen en dingen die je nog moet doen na 22:15
En dan hopen dat je er een beetje optijd in kan liggen omda je weer vroeg op moet.
oh en de baby is ook nog 4 keer per nacht wakker![]()
Whehe, laatst een meid die zo heette ontmoet, ik dus zeggen: "Jij bent zeker van 1985-86?" Helemaal verbouwereerd hoe ik dat kon weten.quote:
Of evolutiequote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef zeer het volgende:
Waarom? Turkensletten lopen op hun 14e al met de string boven hun broek uit rond.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ze moeten toch redelijk sociaal vaardig zijn op zo'n leeftijd al 3 kinderen.
Nog steeds? zo vroeg begonnen en nu nog oefenen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik blijf liever de rest van mijn leven oefenen.
[..]
Omdat je het zo lief vraagt
Ik had jouw vader kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sorry zoon, wou ook eens kijken wat dat fok nou was :s
Laten we dat hopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze heb je serieus geknipt en geplakt van een reactie van zo'n moeder of niet?![]()
Wie maakt zo'n uiteenzetting?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
6:00 spullen klaarmaken/ zetten voor het ontbijt, lunchtrommels klaarzetten voor school
7:55 snel nog de baby zijn poepluier verschonen en hij wil ook nog even een slokje drinken.
10:30 kleding verzamelen voor de was, was aanzetten, droger uitruimen en was opruimen.
13:30 al het speelgoed waar de hele dag mee is gespeeld opruimen zodat je kan schoonmaken.
13:45 stofzuigen en dweilen omdat de hele vloer vies is van het eten in die tijd zoveel mogelijk kamers als nodig is.
14:15 kind 2 uit bed halen en baby ook aankleden, luiersverschonen en schoenen aan om zo snel mogelijk de deur uit te gaan en naar school te lopen.
18:45 kinderen in bad en asap naar bed, ondertussen ook de baby voeden en hopelijk in bed zien te krijgen.
En dan hopen dat je er een beetje optijd in kan liggen omda je weer vroeg op moet.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, laatst een meid die zo heette ontmoet, ik dus zeggen: "Jij bent zeker van 1985-86?" Helemaal verbouwereerd hoe ik dat kon weten.
Jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog steeds? zo vroeg begonnen en nu nog oefenen?
[..]
Ik had jouw vader kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom? Turkensletten lopen op hun 14e al met de string boven hun broek uit rond.
Nee, daar ben je te jong voor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog steeds? zo vroeg begonnen en nu nog oefenen?
[..]
Ik had jouw vader kunnen zijn.
Oh. Maar het gezicht dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Absoluut niet lelijk, maar ik hecht geen waarde aan grote tieten.
Ben maagd.quote:
Maar wel de tijd heeft om een uiteenzetting te typen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Een moeder die het heel druk heeft en geen enkel moment voor zichzelf
Waarom? Kunnen hem toch vastpakken en erin begeleiden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Maar.... je moet ook eens praten enzo toch?
Misschien...quote:
Jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar wel de tijd heeft om een uiteenzetting te typen.
zoveel ook ineensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef zeer het volgende:
Je denkt wel soms dat het zo maar allemaal gaat bij sommigen hequote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom? Kunnen hem toch vastpakken en erin begeleiden.
haha wow het is maar een forum hoor weet niet waarom je alles zo srs neemtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Germano het volgende:
[..]
O, jij bent er zo eentje die veel waarde hecht aan de bloedlijn?
Eerst trouwen.quote:
33 was het toch?quote:
Ja, hebben ze op hun 20e een kind van 3 of 4 jaar en dan gaan ze uit elkaar. Hoera, je hele leven verneukt want niemand wil een vriendin van die leeftijd met een kind dat niet van hem is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je denkt wel soms dat het zo maar allemaal gaat bij sommigen he
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
33 was het toch?
Of was dat iemand anders, weet niet meer.
Als jij serieus doet, dan kan ik dat ook. Wens je veel plezier met je bloedlijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:42 schreef zeer het volgende:
[..]
haha wow het is maar een forum hoor weet niet waarom je alles zo srs neemt
komt door alle hormonen die ze binnen krijgen door het eten van vlees en zuivelquote:
Zelf voor gekozen, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Een moeder die het heel druk heeft en geen enkel moment voor zichzelf
Oh ken er via via twee in die situatie, maar dat is hen wel gelukt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, hebben ze op hun 20e een kind van 3 of 4 jaar en dan gaan ze uit elkaar. Hoera, je hele leven verneukt want niemand wil een vriendin van die leeftijd met een kind dat niet van hem is.
waarom niet adopterenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Als jij serieus doet, dan kan ik dat ook. Wens je veel plezier met je bloedlijn.
Zie je echt heel vaak. Ik ken ze ook btw. Alleen als ze echt lekker zijn hebben ze constant van die gasten die na een tijdje idd wel weer weg zijn...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, hebben ze op hun 20e een kind van 3 of 4 jaar en dan gaan ze uit elkaar. Hoera, je hele leven verneukt want niemand wil een vriendin van die leeftijd met een kind dat niet van hem is.
weet ik, aansteller, doemdenkerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Was dat al. Ga geen soldaten voor WOIII produceren.
Goeie instelling wel. Je bent wel te laat volgens mij.quote:
Vind je?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef Germano het volgende:
Cach, was trouwens beter geweest als ze haar haren niet blond had geverfd.
Zou serieus adopteren als m'n toekomstige vriendin/vrouw niet vruchtbaar is en wel kinderen wil.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom niet adopteren
zwart staat me goed
het is ook niet écht moeilijk natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ken er via via twee in die situatie, maar dat is hen wel gelukt.
Geheimzinnigquote:
Hormonaal wil ik wel kinderen en weet ook nog niet of mijn ratio die strijd gaat winnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef zeer het volgende:
[..]
komt door alle hormonen die ze binnen krijgen door het eten van vlees en zuivel
mannen vol oestrogeen
vrouwen vol testosteron
geen wonder
beter gwn niet en af en toe cheaten met wwn patatje oorlogquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef zeer het volgende:
[..]
komt door alle hormonen die ze binnen krijgen door het eten van vlees en zuivel
mannen vol oestrogeen
vrouwen vol testosteron
geen wonder
waarom alleen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou serieus adopteren als m'n toekomstige vriendin/vrouw niet vruchtbaar is en wel kinderen wil.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom niet adopteren
zwart staat me goed
Hier klopt niet zo heel veel van.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ken er ook eentje. Zou haar best een keer doen, maar dat was het dan ook wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie je echt heel vaak. Ik ken ze ook btw. Alleen als ze echt lekker zijn hebben ze constant van die gasten die na een tijdje idd wel weer weg zijn...
De lelijken zitten heel actief op tinder met fotos uit goeie hoeken
Oh bedoelde aan de man komen. Verder weet ik het niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef zeer het volgende:
[..]
het is ook niet écht moeilijk natuurlijk
iedereen doet altijd zo panisch over mensen die vroeg zwanger raken
als die kerel gewoon een baan heeft en zij tot 10 kan tellen is er niet zo gek veel aan de hand
wacht maar tot je een keer stopt met anticonceptie dan boeit die ratio niet meer ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hormonaal wil ik wel kinderen en weet ook nog niet of mijn ratio die strijd gaat winnen.
Ik vind niet mooi eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind je?
Nu is ze blond met donkere ogen. Een van de zeven schoonheden.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:45 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom alleen dan?
hecht je waarde aan je bloedlijn?
is niet cheatenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beter gwn niet en af en toe cheaten met wwn patatje oorlog
Zwart staat iedereen goed behalve gekleurde vrouwen. Die zie ik liever in spetterende kleuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom niet adopteren
zwart staat me goed
Nee, maar wil wel ooit kinderen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:45 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom alleen dan?
hecht je waarde aan je bloedlijn?
en met een penis tussen de benenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zwart staat iedereen goed behalve gekleurde vrouwen. Die zie ik liever in spetterende kleuren.
jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Ken er ook eentje. Zou haar best een keer doen, maar dat was het dan ook wel.
waarom perse van je zelf? er zijn kinderen die leiden en geen ouders hebben, waarom is jouw wil voor eigen dna kindjes belangrijker dan hun leed?quote:
Dan word ik wel pleegmoeder.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:45 schreef zeer het volgende:
[..]
wacht maar tot je een keer stopt met anticonceptie dan boeit die ratio niet meer ;s
Leiders moet je ook hebben ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:46 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom perse van je zelf? er zijn kinderen die leiden en geen ouders hebben, waarom is jouw wil voor eigen dna kindjes belangrijker dan hun leed?
Ik ga ook lekker 10 minuten eerder naar huis. Probeer me maar tegen te houden.quote:
Het niet snappen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:46 schreef zeer het volgende:
[..]
en met een penis tussen de benen
JA TOCH
STOP!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker 10 minuten eerder naar huis. Probeer me maar tegen te houden.
Omdat ik goede genen heb.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:46 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom perse van je zelf? er zijn kinderen die leiden en geen ouders hebben, waarom is jouw wil voor eigen dna kindjes belangrijker dan hun leed?
Nee niet echt. Als 'ie er maar een beetje goed en verzorgd uitziet. Innerlijk gaat 't om toch.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb jij wel een bepaald soort uiterlijk waar je op valt?
meen jequote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet echt. Als 'ie er maar een beetje goed en verzorgd uitziet. Innerlijk gaat 't om toch.
Alleen op de lange termijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet echt. Als 'ie er maar een beetje goed en verzorgd uitziet. Innerlijk gaat 't om toch.
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier is je prins op het witte paard.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als 'ie er maar een beetje goed en verzorgd uitziet.
Heb je weer een blik opengetrokken?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het niet snappen.Denken dat dat echt zo is.
Niet gereisd hebben.
Voor korte termijn liever blond, blauwe ogen en gespierd.quote:
Ja ok. Dat valt onder er goed uitzien. Gezond gewicht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik ook.O, te dik of te dun valt trouwens wel af.
Niks te neuqen dan als je zo moeilijk bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
snap dat niwt, adopteer een Afrikaan, geed hem hardloopschoenen en goed te eten en hij wordt usain bolt en kan dan jou onderhouden terwijl je jezelf ondee zit te schijten in een verlaten kamertjequote:
Of twee, kan jou het schelen wat het kost?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:50 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie op lange termijn wil ik ook nog wel een lekker wijf hebben eigenlijk
Beetje gezet kan ik nog wel mee leven, maar hoef geen molenpaard.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ok. Dat valt onder er goed uitzien. Gezond gewicht.
Veegt hij niet mijn billen af? Is toch zijn cultuur? Gvdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap dat niwt, adopteer een Afrikaans, gwed hem hardloopschoenen en goed te eten en hij wordt usain bolt en kan dan jou onderhouden terwijl je jezelf ondee zit te schijten in een verlaten kamertje
één is genoeg en nee want ik heb toch geen geldquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of twee, kan jou het schelen wat het kost?
Doe dan een aziaatjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap dat niwt, adopteer een Afrikaan, geed hem hardloopschoenen en goed te eten en hij wordt usain bolt en kan dan jou onderhouden terwijl je jezelf ondee zit te schijten in een verlaten kamertje
Jawel hoor. Net alsof jij kunt bepalen wat ik te dun of te dik vind.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks te neuqen dan als je zo moeilijk bent.
Mijn collega Adolf kickt hier ook heel hard op, vreemd wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor korte termijn liever blond, blauwe ogen en gespierd.
Zou mij nooit aangetrokken voelen tot braddie bijv.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Beetje gezet kan ik nog wel mee leven, maar hoef geen molenpaard.
zou wel een git zwart kind wil hebben en dan bij hoog en laag volhouden dat 'ie niet geadopteerd isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap dat niwt, adopteer een Afrikaan, geed hem hardloopschoenen en goed te eten en hij wordt usain bolt en kan dan jou onderhouden terwijl je jezelf ondee zit te schijten in een verlaten kamertje
Hoe lees je hier iets moeilijks in?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks te neuqen dan als je zo moeilijk bent.
Ik wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou mij nooit aangetrokken voelen tot braddie bijv.
Ariërs zijn gewoon knapquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn collega Adolf kickt hier ook heel hard op, vreemd wel.
Ze dat laten geloven volstaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:51 schreef zeer het volgende:
[..]
één is genoeg en nee want ik heb toch geen geld
Ze zouden je terug bellen over een participatiebaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou twee instanties zouden vandaag bellen, nog geen 5 uur maar afspraken nakomen, ho maar
Ik ken alleen 'Te gek'.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Jawel hoor. Net alsof jij kunt bepalen wat ik te dun of te dik vind.
terwijl je een blanke vrouw hebt met tribaltattoo en hertengewijtattoo?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:52 schreef zeer het volgende:
[..]
zou wel een git zwart kind wil hebben en dan bij hoog en laag volhouden dat 'ie niet geadopteerd is
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zouden je terug bellen over een participatiebaan?
Moeilijk in woorden uit te leggen. Post maar wat plaatjes en dan zeg ik wat ermee door kan en wat niet.quote:
60 blijft ze slapen. Moet je wel lief zijn en eten erbij betalen.quote:
WAT IS ER NOU WEER?quote:
Dat valt ook onder lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Waar val je onder met bruin haar, blauwgrijze ogen en een licht tintje?
Ik had een keer een goed plaatje gepost. Ff zoeken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Moeilijk in woorden uit te leggen. Post maar wat plaatjes en dan zeg ik wat ermee door kan en wat niet.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Had het je liever persoonlijk verteld, maar is al te laat.
story of my lifequote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Awwlullig, iemand buitensluiten terwijl hij wil participeren.
Je bent hier succesvol geparticipeerd.quote:
Ik ben al bezet srryquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Thanks, zal je toevoegen aan m'n to do-lijstje.
voel me nog niet echt thuis in deze circklejerk hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent hier succesvol geparticipeerd.
Maar komt misschien doordat dat bij zwakke broeders wat eenvoudiger is.
Donkere uitspraken wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben het wel gewend ondertussen, maak je niet dik.
Beter dik dan een piemel van 6cm.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben het wel gewend ondertussen, maak je niet dik.
Precies.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is zo, soms vallen, soms opstaan.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je beter die van Miss K8 luisteren.
Beter dan Angerfist? Wat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je beter die van Miss K8 luisteren.
Gewoon dikke wijfequote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, wist niet waar ik op moest zoeken.
Zou je dit nog raken?
is verder ook niet heel moeilijk hčquote:
Contrast is schoonheid.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bruin haar bruine ogen is mooist toch? Matcht tenminste alsof je hele lichaam het eens is met elkaar
Met drank op.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je dit nog raken?
dat is waarquote:
Met drank op waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je dit nog raken?
goede postquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha
Oke deze dan?
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiPzsGMs5HOAhXG2hoKHaAbDEIQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.target.com%2Fp%2Fwomen-s-plus-size-bikini-swim-top-watercolor-floral-ava-viv%2F-%2FA-16857953&bvm=bv.127984354,d.bGg&psig=AFQjCNFY3PYJrJj7sJgcWHouCUzy_y-eMQ&ust=1469631555015327]afbeelding[/url] ]
lekker hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha
Oke deze dan?
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiPzsGMs5HOAhXG2hoKHaAbDEIQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.target.com%2Fp%2Fwomen-s-plus-size-bikini-swim-top-watercolor-floral-ava-viv%2F-%2FA-16857953&bvm=bv.127984354,d.bGg&psig=AFQjCNFY3PYJrJj7sJgcWHouCUzy_y-eMQ&ust=1469631555015327]afbeelding[/url] ]
Niks mis mee, ja tetten mogen groter maar ja ik blijf aan de gang dat te zeggen.quote:
Ik heb een lekker lichaam.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:05 schreef zeer het volgende:
xcachet die loopt te peilen of ze niet te dik is
Hehe, lekker onopvallend wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:05 schreef zeer het volgende:
xcachet die loopt te peilen of ze niet te dik is
Ik weet niet wat voor kronkel jij hebt, maar kun je niet lezen? Er staat toch dat ze in verhouding is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:06 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie maar dat is toch gewoon een moker lekker wijf
We moeten zeggen of we ze zouden neuken, een soort spel denk ik, ik heb drie punten.quote:
Ik ook, maar 2 met drank.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We moeten zeggen of we ze zouden neuken, een soort spel denk ik, ik heb drie punten.
in verhouding vind ik als je curry wel lekker is oidquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor kronkel jij hebt, maar kun je niet lezen? Er staat toch dat ze in verhouding is.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó wel 5%.
Dan ga je van 975 per maand naar 940 per maand, zo zo
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga juist binnenkort als het meezit weer fulltime aan het werk, dan krijg ik 2x m`n uitkering als normaal salaris. Ben ik van die Uitkering af.
Het is toch zo?
Je KRIJGT gratis even 1000 euro op je rekening, omdat je afgekeurd bent, en dan gaat die flip lopen zeiken dat ze hem +- 40 euro ontnemen elke maand.. booeeehooeee.
Als die Wajong nou van 75% naar 50% zou zijn gegaan had ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar 5%...
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nogmaals, het is geld wat jij KRIJGT van de overheid. Als ze 5% willen uitkeren doen ze dat.
En het is niet zo alsof je er 40 uur in de week hard voor moet werken. Dus die 5% neem je maar voor lief. Heb ik ook gedaan.
Maar goed, ik wacht de 8e even af, en dan is het misschien vaarwel UWV, hallo loonstrookjes en 40+ urige werk week
....quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja IK ga daar over zeiken.
Want je KRIJGT geld van de overheid VOOR NIKS.
Je kan niet werken, hier heb je 600-700-800-900-1000 euro elke maand.
Ik snap dat het dan krap is om rond te komen, want guess what?! IK HEB ZELF AL SINDS 2008 WAJONG.
Maar om dan te gaan zeiken op 5% korten!!!!! 5% waar praten we over, 30 euro-40 euro
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We moeten zeggen of we ze zouden neuken, een soort spel denk ik, ik heb drie punten.
Braddie verwart 40+ uur werken per week met 40 frikandelbroodjes eten op een dag denk ik anders zou ie daar nooit zo enthousiast over zijn.quote:
Kauwen lijkt ook op werkenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Braddie verwart 40+ uur werken per week met 40 frikandelbroodjes eten op een dag denk ik anders zou ie daar nooit zo enthousiast over zijn.
Laat me vrij koud eigenlijk maar vooruit, met drank.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laat me vrij koud eigenlijk maar vooruit, met drank.
Ja, dan wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laat me vrij koud eigenlijk maar vooruit, met drank.
Botten voor honden, vlees voor mannen, vriend.quote:
en w.b.t. de beharing?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wil je die foto aub weghalen? Ik heb die broek ook.
ging me meer om die houding over wajong terwijl hij zelf laatst nog liep te klagen dat ie zo weinig overhoudt vergeleken met werkenden en dat hij soms moet kiezen tussen benzine en een dagje wegquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Braddie verwart 40+ uur werken per week met 40 frikandelbroodjes eten op een dag denk ik anders zou ie daar nooit zo enthousiast over zijn.
jammer dat ze geen borsten heeft mar wel kutvet of is dat een penisquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:12 schreef Germano het volgende:
Dit is perfect qua figuur.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |