Eerst trouwen.quote:
33 was het toch?quote:
Ja, hebben ze op hun 20e een kind van 3 of 4 jaar en dan gaan ze uit elkaar. Hoera, je hele leven verneukt want niemand wil een vriendin van die leeftijd met een kind dat niet van hem is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je denkt wel soms dat het zo maar allemaal gaat bij sommigen he
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
33 was het toch?
Of was dat iemand anders, weet niet meer.
Als jij serieus doet, dan kan ik dat ook. Wens je veel plezier met je bloedlijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:42 schreef zeer het volgende:
[..]
haha wow het is maar een forum hoor weet niet waarom je alles zo srs neemt
komt door alle hormonen die ze binnen krijgen door het eten van vlees en zuivelquote:
Zelf voor gekozen, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Een moeder die het heel druk heeft en geen enkel moment voor zichzelf
Oh ken er via via twee in die situatie, maar dat is hen wel gelukt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, hebben ze op hun 20e een kind van 3 of 4 jaar en dan gaan ze uit elkaar. Hoera, je hele leven verneukt want niemand wil een vriendin van die leeftijd met een kind dat niet van hem is.
waarom niet adopterenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Als jij serieus doet, dan kan ik dat ook. Wens je veel plezier met je bloedlijn.
Zie je echt heel vaak. Ik ken ze ook btw. Alleen als ze echt lekker zijn hebben ze constant van die gasten die na een tijdje idd wel weer weg zijn...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, hebben ze op hun 20e een kind van 3 of 4 jaar en dan gaan ze uit elkaar. Hoera, je hele leven verneukt want niemand wil een vriendin van die leeftijd met een kind dat niet van hem is.
weet ik, aansteller, doemdenkerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Was dat al. Ga geen soldaten voor WOIII produceren.
Goeie instelling wel. Je bent wel te laat volgens mij.quote:
Vind je?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef Germano het volgende:
Cach, was trouwens beter geweest als ze haar haren niet blond had geverfd.
Zou serieus adopteren als m'n toekomstige vriendin/vrouw niet vruchtbaar is en wel kinderen wil.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom niet adopteren
zwart staat me goed
het is ook niet écht moeilijk natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ken er via via twee in die situatie, maar dat is hen wel gelukt.
Geheimzinnigquote:
Hormonaal wil ik wel kinderen en weet ook nog niet of mijn ratio die strijd gaat winnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef zeer het volgende:
[..]
komt door alle hormonen die ze binnen krijgen door het eten van vlees en zuivel
mannen vol oestrogeen
vrouwen vol testosteron
geen wonder
beter gwn niet en af en toe cheaten met wwn patatje oorlogquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef zeer het volgende:
[..]
komt door alle hormonen die ze binnen krijgen door het eten van vlees en zuivel
mannen vol oestrogeen
vrouwen vol testosteron
geen wonder
waarom alleen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou serieus adopteren als m'n toekomstige vriendin/vrouw niet vruchtbaar is en wel kinderen wil.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom niet adopteren
zwart staat me goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |