Dan mag je dus niet boos wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik weleens nachtmerries over.
Haha, ja dat topic.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Echt 25 jaar en 3 kinderen en dan heel verwonderlijk doen over kijk mij ik ben lekker jong en de ouders op mijn kinderen hun school zijn allemaal 40+
Wat een figuren sommige mensen
Net als van die gebruikers die dan in hun ondertitel iets hebben staan als 'MOEDER VAN DAAN!!'donder een end op.
Zijn vaak ook van die domme meiden. Willen vroeg kinderen zodat ze maar parttime achter de kassa hoeven te zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Echt 25 jaar en 3 kinderen en dan heel verwonderlijk doen over kijk mij ik ben lekker jong en de ouders op mijn kinderen hun school zijn allemaal 40+
Net als van die gebruikers die dan in hun ondertitel iets hebben staan als 'MOEDER VAN DAAN!!'donder een end op.
Echt zo'n Kayleequote:
"Moeder van 2NutZ"quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Van die mislukte kapstersquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Zijn vaak ook van die domme meiden. Willen vroeg kinderen zodat ze maar parttime achter de kassa hoeven te zitten.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
"Moeder van 2NutZ"
Ja, maar dan ook echt.. alsof fokken een prestatie is.
Ja, en nu verwacht ik dat de TS aankomt met: "huh? Hoezo is dat tokkie?"quote:
Overigens zag ik de namen van de ouders van de klas waar mijn gup heen gaat na de vakantie, allemaal namen van mensen waarmee ik op de middelbare school in de klas heb gezetenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Kapsters zijn meestal niet enorm slim, maar wel sociaal vaardig.quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, en nu verwacht ik dat de TS aankomt met: "huh? Hoezo is dat tokkie?"
O, jij bent er zo eentje die veel waarde hecht aan de bloedlijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef zeer het volgende:
haha die kinderhater hier allemaal
stukje degeneratie hoor, je niet voor willen planten
Noem jij dit geen prestatie?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
"Moeder van 2NutZ"
Ja, maar dan ook echt.. alsof fokken een prestatie is.
Nou ze moeten toch redelijk sociaal vaardig zijn op zo'n leeftijd al 3 kinderen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Kapsters zijn meestal niet enorm slim, maar wel sociaal vaardig.
Kassamedewerksters zijn meestal dom en verzuurd.
Dat is op zich nog wel tof.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Overigens zag ik de namen van de ouders van de klas waar mijn gup heen gaat na de vakantie, allemaal namen van mensen waarmee ik op de middelbare school in de klas heb gezeten
Sorry zoon, wou ook eens kijken wat dat fok nou was :squote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou precies, elke debiel kan helaas kinderen maken.
Ik blijf liever de rest van mijn leven oefenen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou precies, elke debiel kan helaas kinderen maken.
Omdat je het zo lief vraagtquote:
Helemaal raar in zijn geval haha.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Germano het volgende:
[..]
O, jij bent er zo eentje die veel waarde hecht aan de bloedlijn?
Deze heb je serieus geknipt en geplakt van een reactie van zo'n moeder of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem jij dit geen prestatie?
5:30 opstaan en aankleden, douchen, haren kammen
6:00 spullen klaarmaken/ zetten voor het ontbijt, lunchtrommels klaarzetten voor school
6:15 baby wakker maken, aankleden, luier verschonen, voeding geven
6:45 kind 1 wakker maken aankleden, tanden poetsen met de baby op je arm.
7:00 kind 2 wakker maken etc etc etc
7:15ontbijten.
7:40 alle jassen, tassen en spullen verzamelen schoenen aan.
7:55 snel nog de baby zijn poepluier verschonen en hij wil ook nog even een slokje drinken.
8:05 kind in de wagen
8:10 naar school lopen (ongeveer 30 min per km)![]()
8:40 naar huis lopen
9:00 jassen uit, spullen opbergen etc etc
9:20 baby weer naar bed, voeden, luier verschonen pyjama aan
10:00 ontbijtspullen opruimen en de chaos in de badkamer schoonmaken.
10:30 kleding verzamelen voor de was, was aanzetten, droger uitruimen en was opruimen.
11:30 baby is wakker, aankleden, luier verschonen en voeden.
12:15 middag eten
12:45 kind 2 naar bed brengen voor een middag dutje.
13:00 baby weer naar bed brengen voor zijn middag dutje
13:30 al het speelgoed waar de hele dag mee is gespeeld opruimen zodat je kan schoonmaken.
13:45 stofzuigen en dweilen omdat de hele vloer vies is van het eten in die tijd zoveel mogelijk kamers als nodig is.
14:15 kind 2 uit bed halen en baby ook aankleden, luiersverschonen en schoenen aan om zo snel mogelijk de deur uit te gaan en naar school te lopen.
15:00 op school
15:15 boodschappen doen
16:15 drinken en koekje met de kinderen
16:30 baby voeden, luiers verschonen,
17:00 eten koken met 2 drukke kinderen en een huilerige baby op je arm
17:45 tafel klaarzetten
18:00 eten
18:30 alles afruimen
18:45 kinderen in bad en asap naar bed, ondertussen ook de baby voeden en hopelijk in bed zien te krijgen.
20:30 alles ligt in bed baby is wakker en heeft een clusteravond
22:00 de baby is klaar met klusteren
22:15 de baby naar bed brengen, luier verschonen.
Alle andere schoonmaak klussen en dingen die je nog moet doen na 22:15
En dan hopen dat je er een beetje optijd in kan liggen omda je weer vroeg op moet.
oh en de baby is ook nog 4 keer per nacht wakker![]()
Whehe, laatst een meid die zo heette ontmoet, ik dus zeggen: "Jij bent zeker van 1985-86?" Helemaal verbouwereerd hoe ik dat kon weten.quote:
Of evolutiequote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef zeer het volgende:
Waarom? Turkensletten lopen op hun 14e al met de string boven hun broek uit rond.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ze moeten toch redelijk sociaal vaardig zijn op zo'n leeftijd al 3 kinderen.
Nog steeds? zo vroeg begonnen en nu nog oefenen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik blijf liever de rest van mijn leven oefenen.
[..]
Omdat je het zo lief vraagt
Ik had jouw vader kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sorry zoon, wou ook eens kijken wat dat fok nou was :s
Laten we dat hopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze heb je serieus geknipt en geplakt van een reactie van zo'n moeder of niet?![]()
Wie maakt zo'n uiteenzetting?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem jij dit geen prestatie?
5:30 opstaan en aankleden, douchen, haren kammen
6:00 spullen klaarmaken/ zetten voor het ontbijt, lunchtrommels klaarzetten voor school
6:15 baby wakker maken, aankleden, luier verschonen, voeding geven
6:45 kind 1 wakker maken aankleden, tanden poetsen met de baby op je arm.
7:00 kind 2 wakker maken etc etc etc
7:15ontbijten.
7:40 alle jassen, tassen en spullen verzamelen schoenen aan.
7:55 snel nog de baby zijn poepluier verschonen en hij wil ook nog even een slokje drinken.
8:05 kind in de wagen
8:10 naar school lopen (ongeveer 30 min per km)![]()
8:40 naar huis lopen
9:00 jassen uit, spullen opbergen etc etc
9:20 baby weer naar bed, voeden, luier verschonen pyjama aan
10:00 ontbijtspullen opruimen en de chaos in de badkamer schoonmaken.
10:30 kleding verzamelen voor de was, was aanzetten, droger uitruimen en was opruimen.
11:30 baby is wakker, aankleden, luier verschonen en voeden.
12:15 middag eten
12:45 kind 2 naar bed brengen voor een middag dutje.
13:00 baby weer naar bed brengen voor zijn middag dutje
13:30 al het speelgoed waar de hele dag mee is gespeeld opruimen zodat je kan schoonmaken.
13:45 stofzuigen en dweilen omdat de hele vloer vies is van het eten in die tijd zoveel mogelijk kamers als nodig is.
14:15 kind 2 uit bed halen en baby ook aankleden, luiersverschonen en schoenen aan om zo snel mogelijk de deur uit te gaan en naar school te lopen.
15:00 op school
15:15 boodschappen doen
16:15 drinken en koekje met de kinderen
16:30 baby voeden, luiers verschonen,
17:00 eten koken met 2 drukke kinderen en een huilerige baby op je arm
17:45 tafel klaarzetten
18:00 eten
18:30 alles afruimen
18:45 kinderen in bad en asap naar bed, ondertussen ook de baby voeden en hopelijk in bed zien te krijgen.
20:30 alles ligt in bed baby is wakker en heeft een clusteravond
22:00 de baby is klaar met klusteren
22:15 de baby naar bed brengen, luier verschonen.
Alle andere schoonmaak klussen en dingen die je nog moet doen na 22:15
En dan hopen dat je er een beetje optijd in kan liggen omda je weer vroeg op moet.
oh en de baby is ook nog 4 keer per nacht wakker![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, laatst een meid die zo heette ontmoet, ik dus zeggen: "Jij bent zeker van 1985-86?" Helemaal verbouwereerd hoe ik dat kon weten.
Jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog steeds? zo vroeg begonnen en nu nog oefenen?
[..]
Ik had jouw vader kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom? Turkensletten lopen op hun 14e al met de string boven hun broek uit rond.
Nee, daar ben je te jong voor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog steeds? zo vroeg begonnen en nu nog oefenen?
[..]
Ik had jouw vader kunnen zijn.
Oh. Maar het gezicht dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Absoluut niet lelijk, maar ik hecht geen waarde aan grote tieten.
Ben maagd.quote:
Maar wel de tijd heeft om een uiteenzetting te typen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Een moeder die het heel druk heeft en geen enkel moment voor zichzelf
Waarom? Kunnen hem toch vastpakken en erin begeleiden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Maar.... je moet ook eens praten enzo toch?
Misschien...quote:
Jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar wel de tijd heeft om een uiteenzetting te typen.
zoveel ook ineensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef zeer het volgende:
Je denkt wel soms dat het zo maar allemaal gaat bij sommigen hequote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom? Kunnen hem toch vastpakken en erin begeleiden.
haha wow het is maar een forum hoor weet niet waarom je alles zo srs neemtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Germano het volgende:
[..]
O, jij bent er zo eentje die veel waarde hecht aan de bloedlijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |