Het niet snappen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:46 schreef zeer het volgende:
[..]
en met een penis tussen de benen
JA TOCH
STOP!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker 10 minuten eerder naar huis. Probeer me maar tegen te houden.
Omdat ik goede genen heb.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:46 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom perse van je zelf? er zijn kinderen die leiden en geen ouders hebben, waarom is jouw wil voor eigen dna kindjes belangrijker dan hun leed?
Nee niet echt. Als 'ie er maar een beetje goed en verzorgd uitziet. Innerlijk gaat 't om toch.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb jij wel een bepaald soort uiterlijk waar je op valt?
meen jequote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet echt. Als 'ie er maar een beetje goed en verzorgd uitziet. Innerlijk gaat 't om toch.
Alleen op de lange termijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet echt. Als 'ie er maar een beetje goed en verzorgd uitziet. Innerlijk gaat 't om toch.
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier is je prins op het witte paard.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als 'ie er maar een beetje goed en verzorgd uitziet.
Heb je weer een blik opengetrokken?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het niet snappen.Denken dat dat echt zo is.
Niet gereisd hebben.
Voor korte termijn liever blond, blauwe ogen en gespierd.quote:
Ja ok. Dat valt onder er goed uitzien. Gezond gewicht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik ook.O, te dik of te dun valt trouwens wel af.
Niks te neuqen dan als je zo moeilijk bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik ook.O, te dik of te dun valt trouwens wel af.
snap dat niwt, adopteer een Afrikaan, geed hem hardloopschoenen en goed te eten en hij wordt usain bolt en kan dan jou onderhouden terwijl je jezelf ondee zit te schijten in een verlaten kamertjequote:
Of twee, kan jou het schelen wat het kost?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:50 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie op lange termijn wil ik ook nog wel een lekker wijf hebben eigenlijk
Beetje gezet kan ik nog wel mee leven, maar hoef geen molenpaard.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ok. Dat valt onder er goed uitzien. Gezond gewicht.
Veegt hij niet mijn billen af? Is toch zijn cultuur? Gvdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap dat niwt, adopteer een Afrikaans, gwed hem hardloopschoenen en goed te eten en hij wordt usain bolt en kan dan jou onderhouden terwijl je jezelf ondee zit te schijten in een verlaten kamertje
één is genoeg en nee want ik heb toch geen geldquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of twee, kan jou het schelen wat het kost?
Doe dan een aziaatjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap dat niwt, adopteer een Afrikaan, geed hem hardloopschoenen en goed te eten en hij wordt usain bolt en kan dan jou onderhouden terwijl je jezelf ondee zit te schijten in een verlaten kamertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |