Ik heb een lekker lichaam.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:05 schreef zeer het volgende:
xcachet die loopt te peilen of ze niet te dik is
Hehe, lekker onopvallend wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:05 schreef zeer het volgende:
xcachet die loopt te peilen of ze niet te dik is
Ik weet niet wat voor kronkel jij hebt, maar kun je niet lezen? Er staat toch dat ze in verhouding is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:06 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie maar dat is toch gewoon een moker lekker wijf
We moeten zeggen of we ze zouden neuken, een soort spel denk ik, ik heb drie punten.quote:
Ik ook, maar 2 met drank.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We moeten zeggen of we ze zouden neuken, een soort spel denk ik, ik heb drie punten.
in verhouding vind ik als je curry wel lekker is oidquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor kronkel jij hebt, maar kun je niet lezen? Er staat toch dat ze in verhouding is.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó wel 5%.
Dan ga je van 975 per maand naar 940 per maand, zo zo
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga juist binnenkort als het meezit weer fulltime aan het werk, dan krijg ik 2x m`n uitkering als normaal salaris. Ben ik van die Uitkering af.
Het is toch zo?
Je KRIJGT gratis even 1000 euro op je rekening, omdat je afgekeurd bent, en dan gaat die flip lopen zeiken dat ze hem +- 40 euro ontnemen elke maand.. booeeehooeee.
Als die Wajong nou van 75% naar 50% zou zijn gegaan had ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar 5%...
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nogmaals, het is geld wat jij KRIJGT van de overheid. Als ze 5% willen uitkeren doen ze dat.
En het is niet zo alsof je er 40 uur in de week hard voor moet werken. Dus die 5% neem je maar voor lief. Heb ik ook gedaan.
Maar goed, ik wacht de 8e even af, en dan is het misschien vaarwel UWV, hallo loonstrookjes en 40+ urige werk week
....quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja IK ga daar over zeiken.
Want je KRIJGT geld van de overheid VOOR NIKS.
Je kan niet werken, hier heb je 600-700-800-900-1000 euro elke maand.
Ik snap dat het dan krap is om rond te komen, want guess what?! IK HEB ZELF AL SINDS 2008 WAJONG.
Maar om dan te gaan zeiken op 5% korten!!!!! 5% waar praten we over, 30 euro-40 euro
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We moeten zeggen of we ze zouden neuken, een soort spel denk ik, ik heb drie punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |