Die lui hebben ook helemaal geen angst om te sterven. Dat is bijna een doel op zich..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Het enge is dat als het dus IS achtige terroristen waren dat er geen angst is bij hen om te sterven.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die lui hebben ook helemaal geen angst om te sterven. Dat is bijna een doel op zich..
Niet eens "bijna". Sterven voor hun god is het nobelste wat ze kunnen doen, en dan krijgen ze die 72 maagden, en ik meen iets gelezen te hebben over grote paleizen en met robijnen ingelegde paarden en weet ik wat nog meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die lui hebben ook helemaal geen angst om te sterven. Dat is bijna een doel op zich..
Sterker, voor sommigen is het een eer. Hoe geschoffeld wil je het hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tja ik moet toch wat met de quoteringenquote:
Dat maakt ze inderdaad link, rationaliteit is dan helemaal pleite en onderhandelen lukt eigenlijk ook niet want, ja.. het zal hun wat bommen of ze de kogel krijgen of niet. Dan worden ze een martelaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Maar dat maakt het zo gevaarlijk. Denk ik dan.
Dat met varkensbloed is zo'n onzin. Gaan wij mee doen in die debiele verzinsels.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat maakt ze inderdaad link, rationaliteit is dan helemaal pleite en onderhandelen lukt eigenlijk ook niet want, ja.. het zal hun wat bommen of ze de kogel krijgen of niet. Dan worden ze een martelaar.
Ik ben er ook echt voor om gewoon met kogels getipt in varkensbloed te schieten in zulke gevallen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Sterker, voor sommigen is het een eer. Hoe geschoffeld wil je het hebben.
Lastig vechten tegen zo'n vijand.. anders dan te zorgen dat de manier waarop ze sterven martelaar onwaardig is. Door een vrouw doodgeschoten worden met kogels gedrenkt in varkensbloed ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet eens "bijna". Sterven voor hun god is het nobelste wat ze kunnen doen, en dan krijgen ze die 72 maagden, en ik meen iets gelezen te hebben over grote paleizen en met robijnen ingelegde paarden en weet ik wat nog meer.
Die kogels vangen ze toch wel, linksom of rechtsom. Ze geloven toch ook dat als een vrouw ze ombrengt ze ook niet naar de hemel gaan? Hun achterlijkheid moet je tegen ze gebruiken. Wij weten wel beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat met varkensbloed is zo'n onzin. Gaan wij mee doen in die debiele verzinsels.
Jaques Hamel, 84 jaar en was 20 jaar pastoor en zorgde voor de mis in juli (of zoiets).quote:La victime est le père Jacques Hamel, 84 ans
Le prêtre assassiné pendant une messe à Saint-Etienne-du-Rouvray est le père Jacques Hamel, 84 ans. Il était prêtre de la paroisse depuis une vingtaine d'années, et assurait la permanence pour le mois de juillet.
Helpt ook weer niet, want ik heb gehoord dat als iemand anders een moslims bewust onrein maakt (bijvoorbeeld door hem varkensvlees te laten eten en te zeggen dat het halal lamsvlees is), dat de straf van Allah dan naar die ander zal gaan en niet naar de moslim die onschuldig is aan de vervuiling van zijn lichaam.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat maakt ze inderdaad link, rationaliteit is dan helemaal pleite en onderhandelen lukt eigenlijk ook niet want, ja.. het zal hun wat bommen of ze de kogel krijgen of niet. Dan worden ze een martelaar.
Ik ben er ook echt voor om gewoon met kogels getipt in varkensbloed te schieten in zulke gevallen.
Nee wij verlagen ons danquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die kogels vangen ze toch wel, linksom of rechtsom. Ze geloven toch ook dat als een vrouw ze ombrengt ze ook niet naar de hemel gaan? Hun achterlijkheid moet je tegen ze gebruiken. Wij weten wel beter.
Is dit serieus de strategie waar we het over gaan hebben. Varkensvlees....quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Helpt ook weer niet, want ik heb gehoord dat als iemand anders een moslims bewust onrein maakt (bijvoorbeeld door hem varkensvlees te laten eten en te zeggen dat het halal lamsvlees is), dat de straf van Allah dan naar die ander zal gaan en niet naar de moslim die onschuldig is aan de vervuiling van zijn lichaam.
Heeft geen zin. Een vriendin van me is exmoslim (was fundamentalistisch zelfs) en die heeft het me een keer uitgelegd. Ook dat begraven in varkenshuid heeft totaal geen effect op de paradijsverwachting. Zelfs als een extremist voor zijn daad nog uitgebreid mannen zou neuken, alcohol zou drinken en ham zou eten: zijn martelaarschap compenseert dat allemaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Was ff inhaken op dat met die kogels met varkensbloed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dit serieus de strategie waar we het over gaan hebben. Varkensvlees....
Ze hebben geen angst omdat ze in hun ogen niet ophouden te bestaan. Ze leven gewoon verder maar nu voor eeuwig en in een paradijs. Het is niet voor niets dat de islam de wetenschap ver van zich vandaan wil houden. De mensen zouden zomaar eens kunnen gaan beseffen dat religie een farce is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Srsly? Dat verklaart wel het één en ander wat betreft de daders van eerdere aanslagen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Een vriendin van me is exmoslim (was fundamentalistisch zelfs) en die heeft het me een keer uitgelegd. Ook dat begraven in varkenshuid heeft totaal geen effect op de paradijsverwachting. Zelfs als een extremist voor zijn daad nog uitgebreid mannen zou neuken, alcohol zou drinken en ham zou eten: zijn martelaarschap compenseert dat allemaal.
Alsof ze hun superkrachten verliezen bij het zien van varkensvlees.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Een vriendin van me is exmoslim (was fundamentalistisch zelfs) en die heeft het me een keer uitgelegd. Ook dat begraven in varkenshuid heeft totaal geen effect op de paradijsverwachting. Zelfs als een extremist voor zijn daad nog uitgebreid mannen zou neuken, alcohol zou drinken en ham zou eten: zijn martelaarschap compenseert dat allemaal.
Nog onbekend, zeggen NOS en AD.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:56 schreef Odaiba het volgende:
Al iets bekend over de daders? Zijn het weer....?
onthoofding.. lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:56 schreef Odaiba het volgende:
Hier zou ik heel uitgebreid op in willen gaan, maar dat is te offtopic.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:55 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Ze hebben geen angst omdat ze in hun ogen niet ophouden te bestaan. Ze leven gewoon verder maar nu voor eeuwig en in een paradijs. Het is niet voor niets dat de islam de wetenschap ver van zich vandaan wil houden. De mensen zouden zomaar eens kunnen gaan beseffen dat religie een farce is.
Ze schenen "DAESH!" geroepen te hebben, en specifiek die kerk stond al op het "To do"-lijstje van een eerder gearresteerde moslimterrorist.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:56 schreef Odaiba het volgende:
Niet iedereen is even extremistisch, niet iedereen even vatbaar voor radicale actie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:01 schreef Physsic het volgende:
Maar waarom blazen moslims zich dan niet echt massaal op?
een priester zijn keel doorsnijden..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:56 schreef Odaiba het volgende:
Of niet iedereen wil graag moorden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet iedereen is even extremistisch, niet iedereen even vatbaar voor radicale actie.
Ik weet niet, tegelijkertijd lees ik berichten uit Fr. dat er de term "Daesh" geroepen zou zijn. Maar dat lijkt me vreemd aangezien voor echte ISIS-luitjes, die term beledigend schijnt te zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:01 schreef Klummie het volgende:
[..]
Het feit dat ze zo lang wachten lijkt me een poging tot damage control.
De totale afwezigheid van Merkel laat die van Rutte verbleken inderdaad. Echt schandaligquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet, tegelijkertijd lees ik berichten uit Fr. dat er de term "Daesh" geroepen zou zijn. Maar dat lijkt me vreemd aangezien voor echte ISIS-luitjes, die term beledigend schijnt te zijn.
Dus idd nog even afwachten.
Wat wel opvalt is dat de president heel snel ter plaatse is, totaal anders dan Merkel dus. Geeft wel aan dat dit wrs toch gezien wordt als een daad van "terrorisme".
Ik zie het eerder als uitzaaiingen een gezwel gaat meestal zelf nergens heen en heeft een duidelijker e locatie...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:53 schreef Onnoman het volgende:
jongens jongens.. dit gaat echt als een gezwel door heel Europa
dit gaat nooit meer ophouden
Oh, wacht. Ik bedoelde dat absoluut niet als hoe het nu misschien overkomt. Het was echt een vraag.quote:
Er zal onderhand toch wel een tekort ontstaan aan maagden met zoveel gepleegde aanslagen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Het liefst zouden ze ons allemaal vermoorden ja. Maar die 72 maagden willen ze toch niet mislopen.
twitter:petervermaas twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 13:02:30Net als bij alle eerdere aanslagen in Frankrijk sinds jan. 2015 menen ooggetuigen dat de daders bij de kerk "Allahu Akbar" hebben geroepen. reageer retweet
Merkel is op vakantie, begreep ik eergisteren. Moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De totale afwezigheid van Merkel laat die van Rutte verbleken inderdaad. Echt schandaligofftopic verder
Ja, luister eens, bij haar beroep mag je verwachten dat ze oproepbaar is, mocht haar aanwezigheid noodzakelijk zijn hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Merkel is op vakantie, begreep ik eergisteren. Moet ook gebeuren.
Op het moment dat er in je land zoveel gaande is kom je gewoon terug hoor. Oh een bomaanslag? Treingekkie die mensen met een bijl in stukken hakt? Das schaff ich nicht. Noch ein wurst bitte.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Merkel is op vakantie, begreep ik eergisteren. Moet ook gebeuren.
Omdat zelfmoord geloof ik wel een dingetje is. Als er anderen meegaan die "geoorloofd" zijn is dat zelfmoord stukje weer wat minder aanwezig....quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:01 schreef Physsic het volgende:
Maar waarom blazen moslims zich dan niet echt massaal op?
Omdat ze niet allemaal moordzuchtig zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oh, wacht. Ik bedoelde dat absoluut niet als hoe het nu misschien overkomt. Het was echt een vraag.
Als ik er echt in zou geloven dat ik na het leven op aarde in een paradijs terecht kom, dan zie ik geen reden om daar in deze 'kutwereld' op te wachten, zegmaar.
Blijkbaar is er toch iets wat veel van de moslims (die daar sterk wel in geloven) toch nog hier houdt. Ik vroeg me af wat dat dan is.
Ik bedoelde niet dat ik vind dat alle moslims zich moeten opblazen.
Zo beginnen burgeroorlogen altijd.. Oog om oog, tand om tand.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik begin wel steeds banger te worden voor extreme tegenreacties.
Nou met die nonnen erbij stijgt t aantal daarboven wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef Elzies het volgende:
[..]
Er zal onderhand toch wel een tekort ontstaan aan maagden met zoveel gepleegde aanslagen.
Misschien beseft Merkel dat die aanslagen de komende tijd nog wel vaker zullen opduiken, dus geniet ze nog maar even van de vakantie, nu het nog kan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Op het moment dat er in je land zoveel gaande is kom je gewoon terug hoor. Oh een bomaanslag? Treingekkie die mensen met een bijl in stukken hakt? Das schaff ich nicht. Noch ein wurst bitte.
Precies. Nu zijn ''wij'' nogal apathisch misschien, maar de groep die tegen ons is (om even te generaliseren) is dat niet. Een groepje kaalkopjes die een moskee overhoop schiet en je hebt de poppen aan het dansen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo beginnen burgeroorlogen altijd.. Oog om oog, tand om tand.
Denk eerder dat ze beseft dat haar tijd als kanselier erop zit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Misschien beseft Merkel dat die aanslagen de komende tijd nog wel vaker zullen opduiken, dus geniet ze nog maar even van de vakantie, nu het nog kan.
Zo'n oude non is toch niet wat je verwacht na zo'n zelfmoorddaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou met die nonnen erbij stijgt t aantal daarboven wel natuurlijk.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als uitzaaiingen een gezwel gaat meestal zelf nergens heen en heeft een duidelijker e locatie...
Tja: https://civilusdefendus.w(...)of-islamic-conquest/quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef Onnoman het volgende:
het broeiende gezwel wat thuishoort in die schaapbatsende landen hebben zich nu als virus verspreid over heel Europa..
die laffe linkse politici staan er vervolgens als makke lammetjes aan de zijlijn hun afschuw te verkondigen.. maar daadkrachtig opstellen "ho maar"
Daarvoor gaan we eerst nog wel door hel natuurlijk, gaat niet zonder slag of stoot.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
daar zou je juist niet bang voor moeten zijn, zij zijn enkel de mensen die Europa nog kunnen redden van de totale ondergang
Dat zorgt voor escalatie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom ben je bang voor tegenreacties? Is dat je grootste vrees?
Kan inderdaad alleen nog maar van kwaad tot erger worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo beginnen burgeroorlogen altijd.. Oog om oog, tand om tand.
niks extreem.. maar wel streng.. en geen slappe hapquote:
Ik mag hopen dat niemand daar op zit te wachten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Precies. Nu zijn ''wij'' nogal apathisch misschien, maar de groep die tegen ons is (om even te generaliseren) is dat niet. Een groepje kaalkopjes die een moskee overhoop schiet en je hebt de poppen aan het dansen.
Heb jij schijt in je ogen? De acties komen al een hele lange tijd van een kant.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jezus christus, hebben jullie allemaal schijt in de ogen of wat?
Mwah, kaalkopjes (no pun @ je UIquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik begin wel steeds banger te worden voor extreme tegenreacties.
Ik denk werkelijk dat zo'n 50 % v/d NLse bevolking daar van geniet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat niemand daar op zit te wachten.
From the fryingpan into the firequote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Kan inderdaad alleen nog maar van kwaad tot erger worden.
Ja en 2 keer een groepje kaalkopjes die een moskee overhoop knallen en je hebt de rapen gaar. Dat is wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heb jij schijt in je ogen? De acties komen al een hele lange tijd van een kant.
Nou.. met zoveel aanslagen als de afgelopen tijd heb je best kans dat je een stel van die verstotelingen zoiets gaat zien doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, kaalkopjes (no pun @ je UI) blijven wel sterk in de minderheid en de rest van de bevolking gaat liever 's avonds lekker op de bank tv kijken i.p.v. het risico lopen dat ze de gevangenis in gesmeten worden wegens rechts-extremistisch geweld.
Wat wil je dan? Afwachten tot alles vanzelf goed komt? Of hopen dat er daadkrachtigere politici gekozen gaan worden die wat wetten er doorheen blazen die dit soort tuig het land uit knikkert?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kosmo zegt 't goed.
[..]
Dat laatste en zorgen dat zulke ellende nooit meer voet kan zetten op onze bodem. Salafisme. Wahabisme, alles wat er op lijkt. (eigenlijk al dat fundamentalistische gezeik) moet oprotten. Geen buitenlandse moskees, geldstromen en imams.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Afwachten tot alles vanzelf goed komt? Of hopen dat er daadkrachtigere politici gekozen gaan worden die wat wetten er doorheen blazen die dit soort tuig het land uit knikkert?
Tot nu toe blijft het gelukkig bij vele aanslagen van een kantquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja en 2 keer een groepje kaalkopjes die een moskee overhoop knallen en je hebt de rapen gaar. Dat is wat ik bedoel.
Volgensmij kun je beter de lont eruit halen dan proberen stukjes kaars weg te kappen...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen wil je per week hebben om te spreken over escalatie?
"Ze"? Degenen die de aanslagen plegen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Het wordt gevaarlijk als elke moslim hierop wordt aangekeken. En geloof dat ze dat willen.
En dan kunnen ze geen aanslagen meer plegen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Afwachten tot alles vanzelf goed komt? Of hopen dat er daadkrachtigere politici gekozen gaan worden die wat wetten er doorheen blazen die dit soort tuig het land uit knikkert?
Heel begrijpelijk en dat is ook wel het beste, maar waar zou je dan op moeten stemmen? Wilders gaat met veel dingen duidelijk te ver en niemand wil met hem samenwerken, en de rest zijn op dit terrein allemaal slappe zakken. Volgens mij zit er gewoon niets er tussenin.quote:
Dus het is een vereiste dat je anderen mee de dood in neemt om te tellen als 'martelaarschap' en in het paradijs te komen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ze niet allemaal moordzuchtig zijn?
Dat snap je zelf toch ook wel?
Wat is de lont en wat is de kaars in deze? En hoe verwijderen we de lont nu nog uit onze samenleving, na de grote welkomsacties van Merkel en Rutte?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgensmij kun je beter de lont eruit halen dan proberen stukjes kaars weg te kappen...
Als de lont niet meer brand kun je vervolgens de branstof ook verwijderen.
Het slappe optreden van de één creeert de ander. En maar tegen elkaar tekeer gaan in de tweede kamer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk en dat is ook wel het beste, maar waar zou je dan op moeten stemmen? Wilders gaat met veel dingen duidelijk te ver en niemand wil met hem samenwerken, en de rest zijn op dit terrein allemaal slappe zakken. Volgens mij zit er gewoon niets er tussenin.
Tja, of ze via de vluchtelingenstroom binnenkomen, of het zijn haatbaarden die hier geboren en getogen zijn; als IS wil dat er hier aanslagen gepleegd gaan worden, gebeurt het toch wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dan kunnen ze geen aanslagen meer plegen?
Er zit ook echt niets tussenin. Wilders is een clown en de rest is minstens zo erg. Wilders zegt alleen wat men wil horen.. denk niet dat hij en zijn eventuele staf in staat zouden zijn het daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk en dat is ook wel het beste, maar waar zou je dan op moeten stemmen? Wilders gaat met veel dingen duidelijk te ver en niemand wil met hem samenwerken, en de rest zijn op dit terrein allemaal slappe zakken. Volgens mij zit er gewoon niets er tussenin.
Dat geloof is er bij de hele opvoeding er wel heel sterk in geramd, en elke vorm van kritisch denken is er uit geramd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:16 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dus het is een vereiste dat je anderen mee de dood in neemt om te tellen als 'martelaarschap' en in het paradijs te komen?
Ik bedoelde overigens met moslims niet alle moslims, maar de extremisten. Bij IS zijn ze bijvoorbeeld bezig met mensen beschieten en onthoofden, terwijl de stap naar het paradijs dus niet zo groot is. Toch blijven de meesten blijkbaar liever nog een tijdje op aarde mensen beschieten. Ik was benieuwd waarom.![]()
Ik kan me lastig voorstellen hoe sterk dat geloven in 'het paradijs' is (of kan zijn), omdat ik dat zelf totaaal niet heb.
De lont is het conflict (de conflicten) in het midden oosten. De kaars is het extremistische gedachtegoed gemengd met slechte/kansloze leefomstandigheden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wat is de lont en wat is de kaars in deze? En hoe verwijderen we de lont nu nog uit onze samenleving, na de grote welkomsacties van Merkel en Rutte?
Geloof en kinderen.. zou het bijna strafbaar willen stellen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat geloof is er bij de hele opvoeding er wel heel sterk in geramd, en elke vorm van kritisch denken is er uit geramd.
Ik geloof dat er helemaal niks gebeurd. Europa is traag en politiek correct, Europeanen zijn gewoon niet meer in staat om te vechten na decennia van welvaart en betrekkelijke rust.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is net zo'n groep relmarokkaanjes die de hele tijd loopt te treiteren, te treiteren, te treiteren. Straatterreur. Ze doen dit juist om een reactie uit te lokken. En dan piepen ze het hardst 'racisme' en 'oneerlijk'. Ze beseffen niet dat ze met vuur spelen en wat er gebeurt als de woede in de Germaan ontwaakt. Dan is er voor hen geen redden meer aan.
Ik heb een paar discussies gezien: Wilders die het heeft over een filmpje met mannen met baarden die deze kant op komen...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het slappe optreden van de één creeert de ander. En maar tegen elkaar tekeer gaan in de tweede kamer.
Haha. Nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:19 schreef LXIV het volgende:
Het is ongeveer hetzelfde als destijds de Serven tegen de moslims. De moslims hadden daar ook de steden in bezit, de Serven als autochtonen het platteland. Alleen heeft de navo toen de moslims geholpen. Dat gaat dit keer niet gebeuren.
Ben niet zo van de godwins, maar de laatste keer dat we dat dachten vond ''Europa'' zo'n beetje genocide en vervolging op industriele schaal uit en zijn er miljoenen omgekomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:20 schreef Allesreiniger het volgende:
[..]
Ik geloof dat er helemaal niks gebeurd. Europa is traag en politiek correct, Europeanen zijn gewoon niet meer in staat om te vechten na decennia van welvaart en betrekkelijke rust.
We kunnen niet eens de grenzen verdedigen
Precies dus in plaats van ze het land uit te knikkeren kun je ze beter controleren, in de gaten houden en oppakken als ze strafbare feiten plegen. De "landuitflikker" oplossing lijkt mij helemaal geen oplossing.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, of ze via de vluchtelingenstroom binnenkomen, of het zijn haatbaarden die hier geboren en getogen zijn; als IS wil dat er hier aanslagen gepleegd gaan worden, gebeurt het toch wel.
Het zo komisch zijn als het niet zo treurig zou zijn. Maar dit zijn dus onze volksvertegenwoordigers.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een paar discussies gezien: Wilders die het heeft over een filmpje met mannen met baarden die deze kant op komen...
"Ja de één heeft een baard, de ander een gek geblondeerd kapsel!"
En hij had het over dat ze allemaal Allah aanriepen tijdens hun komst.
"Ja, ze hebben een lange reis achter de rug he. Dan is het niet zo raar dat je een gebedje opzegt als dank dat het er op zit."
controleren.. haha.. 1,5 miljoen vluchtelingen controleren..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies dus in plaats van ze het land uit te knikkeren kun je ze beter controleren, in de gaten houden en oppakken als ze strafbare feiten plegen. De "landuitflikker" oplossing lijkt mij helemaal geen oplossing.
Je hebt zelf allerlei shit in je ogen. Want juist het jarenlange nietsdoen zorgt voor de escalatie. De afgelopen weken/jaren wordt het steeds erger, en zo zijn er al 10 bekende gevallen in de laatste paar weken. En daar is nog geen enkele extreme tegenreactie aan te pas gekomen. De komende maanden/jaren zal het alleen nog maar veel erger worden zonder extreme tegenreacties.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kosmo zegt 't goed.
[..]
In een eerdere post gaf ik al aan dat ik denk dat deze aanslagen redelijk los staan van de jihad / het veroveren van Europa. Het is meer gericht op het laten stoppen van de bombardementen. Dat is ook wat ze steeds bij die aanslagen roepen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:19 schreef LXIV het volgende:
Ik denk wel dat ze te vroeg aan het pieken zijn. Als er nu een burger/rassenoorlog uitbreekt dan wint de autochtone bevolking nog met gemak. Over 20 jaar zouden we kansloos zijn. Misschien dat het beeld van de jihadisten vertekend is omdat de wijken/steden waar zij wonen al volledig islamitisch zijn. Maar dat is niet het geval in de rest van Europa.
Het is ongeveer hetzelfde als destijds de Serven tegen de moslims. De moslims hadden daar ook de steden in bezit, de Serven als autochtonen het platteland. Alleen heeft de navo toen de moslims geholpen. Dat gaat dit keer niet gebeuren.
Elk geloof. Als jij van kinds af aan geleerd word dat god bestaat en weet ik veel wat, dan geloof je dat stellig tot aan je dood.quote:
Je bekrachtigd mijn punt gewoon..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Je hebt zelf allerlei shit in je ogen. Want juist het jarenlange nietsdoen zorgt voor de escalatie. De afgelopen weken/jaren wordt het steeds erger, en zo zijn er al 10 bekende gevallen in de laatste paar weken. En daar is nog geen enkele extreme tegenreactie aan te pas gekomen. De komende maanden/jaren zal het alleen nog maar veel erger worden zonder extreme tegenreacties.
Joh als kind geloofde ik al niet in de God waar mijn ouders in geloofden, en toen ik er achter kwam dat Sinterklaas niet bestond, stond het al helemaal voor mij vast!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geloof en kinderen.. zou het bijna strafbaar willen stellen.
Als kinderen niet vanaf de baarmoeder al geindoctrineerd zouden worden met geloof en die kolder, zou geloof allang niet meer bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |