Hier zou ik heel uitgebreid op in willen gaan, maar dat is te offtopic.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:55 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Ze hebben geen angst omdat ze in hun ogen niet ophouden te bestaan. Ze leven gewoon verder maar nu voor eeuwig en in een paradijs. Het is niet voor niets dat de islam de wetenschap ver van zich vandaan wil houden. De mensen zouden zomaar eens kunnen gaan beseffen dat religie een farce is.
Ze schenen "DAESH!" geroepen te hebben, en specifiek die kerk stond al op het "To do"-lijstje van een eerder gearresteerde moslimterrorist.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:56 schreef Odaiba het volgende:
Al iets bekend over de daders? Zijn het weer....?
Niet iedereen is even extremistisch, niet iedereen even vatbaar voor radicale actie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:01 schreef Physsic het volgende:
Maar waarom blazen moslims zich dan niet echt massaal op?
een priester zijn keel doorsnijden..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:56 schreef Odaiba het volgende:
Al iets bekend over de daders? Zijn het weer....?
Of niet iedereen wil graag moorden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet iedereen is even extremistisch, niet iedereen even vatbaar voor radicale actie.
Ik weet niet, tegelijkertijd lees ik berichten uit Fr. dat er de term "Daesh" geroepen zou zijn. Maar dat lijkt me vreemd aangezien voor echte ISIS-luitjes, die term beledigend schijnt te zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:01 schreef Klummie het volgende:
[..]
Het feit dat ze zo lang wachten lijkt me een poging tot damage control.
De totale afwezigheid van Merkel laat die van Rutte verbleken inderdaad. Echt schandaligquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet, tegelijkertijd lees ik berichten uit Fr. dat er de term "Daesh" geroepen zou zijn. Maar dat lijkt me vreemd aangezien voor echte ISIS-luitjes, die term beledigend schijnt te zijn.
Dus idd nog even afwachten.
Wat wel opvalt is dat de president heel snel ter plaatse is, totaal anders dan Merkel dus. Geeft wel aan dat dit wrs toch gezien wordt als een daad van "terrorisme".
Ik zie het eerder als uitzaaiingen een gezwel gaat meestal zelf nergens heen en heeft een duidelijker e locatie...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:53 schreef Onnoman het volgende:
jongens jongens.. dit gaat echt als een gezwel door heel Europa
dit gaat nooit meer ophouden
Oh, wacht. Ik bedoelde dat absoluut niet als hoe het nu misschien overkomt. Het was echt een vraag.quote:
Er zal onderhand toch wel een tekort ontstaan aan maagden met zoveel gepleegde aanslagen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Het liefst zouden ze ons allemaal vermoorden ja. Maar die 72 maagden willen ze toch niet mislopen.
twitter:petervermaas twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 13:02:30Net als bij alle eerdere aanslagen in Frankrijk sinds jan. 2015 menen ooggetuigen dat de daders bij de kerk "Allahu Akbar" hebben geroepen. reageer retweet
Merkel is op vakantie, begreep ik eergisteren. Moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De totale afwezigheid van Merkel laat die van Rutte verbleken inderdaad. Echt schandaligofftopic verder
Ja, luister eens, bij haar beroep mag je verwachten dat ze oproepbaar is, mocht haar aanwezigheid noodzakelijk zijn hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Merkel is op vakantie, begreep ik eergisteren. Moet ook gebeuren.
Op het moment dat er in je land zoveel gaande is kom je gewoon terug hoor. Oh een bomaanslag? Treingekkie die mensen met een bijl in stukken hakt? Das schaff ich nicht. Noch ein wurst bitte.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Merkel is op vakantie, begreep ik eergisteren. Moet ook gebeuren.
Omdat zelfmoord geloof ik wel een dingetje is. Als er anderen meegaan die "geoorloofd" zijn is dat zelfmoord stukje weer wat minder aanwezig....quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:01 schreef Physsic het volgende:
Maar waarom blazen moslims zich dan niet echt massaal op?
Omdat ze niet allemaal moordzuchtig zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oh, wacht. Ik bedoelde dat absoluut niet als hoe het nu misschien overkomt. Het was echt een vraag.
Als ik er echt in zou geloven dat ik na het leven op aarde in een paradijs terecht kom, dan zie ik geen reden om daar in deze 'kutwereld' op te wachten, zegmaar.
Blijkbaar is er toch iets wat veel van de moslims (die daar sterk wel in geloven) toch nog hier houdt. Ik vroeg me af wat dat dan is.
Ik bedoelde niet dat ik vind dat alle moslims zich moeten opblazen.
Zo beginnen burgeroorlogen altijd.. Oog om oog, tand om tand.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik begin wel steeds banger te worden voor extreme tegenreacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |