Die lui hebben ook helemaal geen angst om te sterven. Dat is bijna een doel op zich..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Het enge is dat als het dus IS achtige terroristen waren dat er geen angst is bij hen om te sterven.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die lui hebben ook helemaal geen angst om te sterven. Dat is bijna een doel op zich..
Niet eens "bijna". Sterven voor hun god is het nobelste wat ze kunnen doen, en dan krijgen ze die 72 maagden, en ik meen iets gelezen te hebben over grote paleizen en met robijnen ingelegde paarden en weet ik wat nog meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die lui hebben ook helemaal geen angst om te sterven. Dat is bijna een doel op zich..
Sterker, voor sommigen is het een eer. Hoe geschoffeld wil je het hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tja ik moet toch wat met de quoteringenquote:
Dat maakt ze inderdaad link, rationaliteit is dan helemaal pleite en onderhandelen lukt eigenlijk ook niet want, ja.. het zal hun wat bommen of ze de kogel krijgen of niet. Dan worden ze een martelaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Maar dat maakt het zo gevaarlijk. Denk ik dan.
Dat met varkensbloed is zo'n onzin. Gaan wij mee doen in die debiele verzinsels.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat maakt ze inderdaad link, rationaliteit is dan helemaal pleite en onderhandelen lukt eigenlijk ook niet want, ja.. het zal hun wat bommen of ze de kogel krijgen of niet. Dan worden ze een martelaar.
Ik ben er ook echt voor om gewoon met kogels getipt in varkensbloed te schieten in zulke gevallen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Sterker, voor sommigen is het een eer. Hoe geschoffeld wil je het hebben.
Lastig vechten tegen zo'n vijand.. anders dan te zorgen dat de manier waarop ze sterven martelaar onwaardig is. Door een vrouw doodgeschoten worden met kogels gedrenkt in varkensbloed ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet eens "bijna". Sterven voor hun god is het nobelste wat ze kunnen doen, en dan krijgen ze die 72 maagden, en ik meen iets gelezen te hebben over grote paleizen en met robijnen ingelegde paarden en weet ik wat nog meer.
Die kogels vangen ze toch wel, linksom of rechtsom. Ze geloven toch ook dat als een vrouw ze ombrengt ze ook niet naar de hemel gaan? Hun achterlijkheid moet je tegen ze gebruiken. Wij weten wel beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat met varkensbloed is zo'n onzin. Gaan wij mee doen in die debiele verzinsels.
Jaques Hamel, 84 jaar en was 20 jaar pastoor en zorgde voor de mis in juli (of zoiets).quote:La victime est le père Jacques Hamel, 84 ans
Le prêtre assassiné pendant une messe à Saint-Etienne-du-Rouvray est le père Jacques Hamel, 84 ans. Il était prêtre de la paroisse depuis une vingtaine d'années, et assurait la permanence pour le mois de juillet.
Helpt ook weer niet, want ik heb gehoord dat als iemand anders een moslims bewust onrein maakt (bijvoorbeeld door hem varkensvlees te laten eten en te zeggen dat het halal lamsvlees is), dat de straf van Allah dan naar die ander zal gaan en niet naar de moslim die onschuldig is aan de vervuiling van zijn lichaam.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat maakt ze inderdaad link, rationaliteit is dan helemaal pleite en onderhandelen lukt eigenlijk ook niet want, ja.. het zal hun wat bommen of ze de kogel krijgen of niet. Dan worden ze een martelaar.
Ik ben er ook echt voor om gewoon met kogels getipt in varkensbloed te schieten in zulke gevallen.
Nee wij verlagen ons danquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die kogels vangen ze toch wel, linksom of rechtsom. Ze geloven toch ook dat als een vrouw ze ombrengt ze ook niet naar de hemel gaan? Hun achterlijkheid moet je tegen ze gebruiken. Wij weten wel beter.
Is dit serieus de strategie waar we het over gaan hebben. Varkensvlees....quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Helpt ook weer niet, want ik heb gehoord dat als iemand anders een moslims bewust onrein maakt (bijvoorbeeld door hem varkensvlees te laten eten en te zeggen dat het halal lamsvlees is), dat de straf van Allah dan naar die ander zal gaan en niet naar de moslim die onschuldig is aan de vervuiling van zijn lichaam.
Heeft geen zin. Een vriendin van me is exmoslim (was fundamentalistisch zelfs) en die heeft het me een keer uitgelegd. Ook dat begraven in varkenshuid heeft totaal geen effect op de paradijsverwachting. Zelfs als een extremist voor zijn daad nog uitgebreid mannen zou neuken, alcohol zou drinken en ham zou eten: zijn martelaarschap compenseert dat allemaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Was ff inhaken op dat met die kogels met varkensbloed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dit serieus de strategie waar we het over gaan hebben. Varkensvlees....
Ze hebben geen angst omdat ze in hun ogen niet ophouden te bestaan. Ze leven gewoon verder maar nu voor eeuwig en in een paradijs. Het is niet voor niets dat de islam de wetenschap ver van zich vandaan wil houden. De mensen zouden zomaar eens kunnen gaan beseffen dat religie een farce is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Srsly? Dat verklaart wel het één en ander wat betreft de daders van eerdere aanslagen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Een vriendin van me is exmoslim (was fundamentalistisch zelfs) en die heeft het me een keer uitgelegd. Ook dat begraven in varkenshuid heeft totaal geen effect op de paradijsverwachting. Zelfs als een extremist voor zijn daad nog uitgebreid mannen zou neuken, alcohol zou drinken en ham zou eten: zijn martelaarschap compenseert dat allemaal.
Alsof ze hun superkrachten verliezen bij het zien van varkensvlees.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Een vriendin van me is exmoslim (was fundamentalistisch zelfs) en die heeft het me een keer uitgelegd. Ook dat begraven in varkenshuid heeft totaal geen effect op de paradijsverwachting. Zelfs als een extremist voor zijn daad nog uitgebreid mannen zou neuken, alcohol zou drinken en ham zou eten: zijn martelaarschap compenseert dat allemaal.
Nog onbekend, zeggen NOS en AD.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:56 schreef Odaiba het volgende:
Al iets bekend over de daders? Zijn het weer....?
onthoofding.. lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:56 schreef Odaiba het volgende:
Al iets bekend over de daders? Zijn het weer....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |