-Doe normaal, aub!-quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Is er binnen de moslim religie geen mogelijkheid om deze mensen met terugwerkende kracht vlak voor hun overlijden te ontmoslimmen.... Dan hebben ze dat martelaars, maagden, etc argument ook niet meer.
Ik dacht dat het de naam van de voorganger van ISIS was. Of de naam van een soortgelijke organisatie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:55 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat "Daesh" een soort scheldnaam is voor ISIS. Als dat correct is, lijkt me dat sympathisanten dat niet roepen.
Ik bedoel meer vanuit de religie zelf...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:57 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Kogels met varkensbloed eraan was de oplossing toch ofzo?
Daesh is de arabische naam voor IS.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:55 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat "Daesh" een soort scheldnaam is voor ISIS. Als dat correct is, lijkt me dat sympathisanten dat niet roepen.
Er zijn dagen dat ik niet in de slip van daders en verdachten duik. Dus nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En jij valt niet over onze en jouw aanname dat dat de daders waarschijnlijk wel weer mannen zouden zijn....
Miljarden? Zullen we het op 1,5 miljard houden. En denk je dat die 2,2 miljard christenen niet beledigd zijn na deze aanslag en al die moordpartijen in midden Oosten?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar waarom zou je daar miljarden Moslims voor moeten beledigen die hier niks mee te maken hebben?²
Zo'n 95%. Wen er maar aan. Dit was niet de laatstequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe normaal man. Alsof dit een vanzelfsprekendheid is. Als Moslim vind ik dit echt beledigend.²
1,5 miljard mensen afrekenen en beledigen op de daden van 232 man en een visstick. Lijkt me behoorlijk vochtig en onredelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Miljarden? Zullen we het op 1,5miljard houden. En denk je dat die 2,2 miljard christen niet beledigd zijn na deze aanslag en al die moordpartijen in midden Oosten?
jep, de lone wolves in de zolderkamers worden wakker. Er komen nare tijden aanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar vreemde locatie voor een IS aanslag....
Sociale controle en integratie is hier veel beter, Nederland heeft probleemwijken en groepen maar in omvang en ongelijkheid weinig in vergelijking met de omringende landen, de stap om zoiets te doen is dan vele malen groter.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me toch af.. Rondom Nederland hebben er verschillende terroristische plaatsgevonden, maar hier nog niks (geen illusie dat dat nooit zal gebeuren). Waarom? Vind het vrij opvallend.
Helaas wel allemaal mensen die zweren bij hetzelfde heilige boekje dat oproept tot het voeren van de heilige oorlog.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
1,5 miljard mensen afrekenen en beledigen op de daden van 232 man en een visstick. Lijkt me behoorlijk vochtig en onredelijk.²
Hoezo is dat raar? Frankrijk is een broeiend nest van partijen die IS niet aanstaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar vreemde locatie voor een IS aanslag....
Dacht altijd dat die angst voor copycats beetje overdreven was. Snap niet zo goed waarom mensen dit dan ook willen doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:01 schreef byah het volgende:
[..]
jep, de lone wolves in de zolderkamers worden wakker. Er komen nare tijden aan
Ben je echt moslim?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe normaal man. Alsof dit een vanzelfsprekendheid is. Als Moslim vind ik dit echt beledigend.²
Sommige religies hebben begrafenisvoorschriften. Weet niet of die noodzakelijk zijn om "het paradijs" te bereiken...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Is er binnen de moslim religie geen mogelijkheid om deze mensen met terugwerkende kracht vlak voor hun overlijden te ontmoslimmen.... Dan hebben ze dat martelaars, maagden, etc argument ook niet meer.
twitter:SkyNewsAust twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 11:57:00French interior ministry says a second hostage is fighting for life after attack on church in Saint-Etienne-du-Rouvray in #Normandy reageer retweet
Hoezo afrekenen? De kans is tegenwoordig nou eenmaal vrij groot dat er een moslim verantwoordelijk is voor dit soort barbarij. Je kunt er beter maar vanuit gaan en sporadisch blijkt dan later dat het anders ligt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
1,5 miljard mensen afrekenen en beledigen op de daden van 232 man en een visstick. Lijkt me behoorlijk vochtig en onredelijk.²
Ja maar volgens mij kan je meer slachtoffers maken op andere plekken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Frankrijk is een broeiend nest van partijen die IS niet aanstaat.
Zijn de laatste 15 jaar al meer dan 28000 dodelijke aanslagen geweest in de naam van Islam. En dan nog de gefaalde. En de geplande. En heel ISIS bij elkaar. Zijn meer dan 232 man en een visstick.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |