Het ligt wel voor de hand, helaas.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe normaal man. Alsof dit een vanzelfsprekendheid is. Als Moslim vind ik dit echt beledigend.²
Inderdaad jammer dat voordehandliggendheid tegenwoordig vaak verward wordt met waarheid...quote:
Dan kan je je ongetwijfeld ook voorstellen dat veel Europeanen beledigd zijn na al die religieuze aanslagen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe normaal man. Alsof dit een vanzelfsprekendheid is. Als Moslim vind ik dit echt beledigend.²
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
volgens mij zijn dat de enige beesten op deze aarde die andere mensen onthoofden en de laatste tijd nogal veel in het nieuws komen, en dan niet op een positieve manier.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat "Daesh" een soort scheldnaam is voor ISIS. Als dat correct is, lijkt me dat sympathisanten dat niet roepen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:54 schreef Montelly het volgende:
Update: Volgens LePoint riepen de gijzelnemers heel hard DAESH toen ze de kerk binnenvielen. Dit topic wordt aangevuld.
Waarom geen IS? Ik vind IS beter klinken dan Dash. Lijkt wel zo'n afwasmiddel naamquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:55 schreef Montelly het volgende:
EN DIRECT. Un prêtre et un fidèle égorgés dans une église de Seine-Maritime
Le curé, deux s½urs et deux fidèles ont été retenus dans l'église. Les preneurs d'otages ont été tués. Ils auraient crié "Daech" en entrant dans l'église.
http://www.lepoint.fr/soc(...)-2016-2057039_23.php
Je zit nog in de ontkenningsfase?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar waarom zou je daar miljarden Moslims voor moeten beledigen die hier niks mee te maken hebben?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:55 schreef byah het volgende:
[..]
volgens mij zijn dat de enige beesten op deze aarde die andere mensen onthoofden en de laatste tijd nogal veel in het nieuws komen, en dan niet op een positieve manier.
Barbaarse slachtpartijen met messen en bijlen is wel een dingetje van moslims, vriend. Maar je hebt gelijk, het zouden ook japanners kunnen zijn met een tyfushekel aan andersgelovigen en kafirs.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd begrepen. Daesh is namelijk het Arabische acroniem voor 'al-Dawla al-Islamiya fi Iraq wal-Sham' (DAIISH).quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:55 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat "Daesh" een soort scheldnaam is voor ISIS. Als dat correct is, lijkt me dat sympathisanten dat niet roepen.
Hoeveel decibel?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:54 schreef Montelly het volgende:
Update: Volgens LePoint riepen de gijzelnemers heel hard DAESH toen ze de kerk binnenvielen. Dit topic wordt aangevuld.
Omdat IS een eervolle naam is en DASH zoveel betekent als vieze ratten. Belachelijk dat hier in NL nog altijd IS gebruikt word.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:55 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Waarom geen IS? Ik vind IS beter klinken dan Dash. Lijkt wel zo'n afwasmiddel naam
Is gewoon een ander woord voor IS, eigenlijk de oude naam (al-Dawla al-Islamiya fi Iraq wal-Sham)quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:55 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat "Daesh" een soort scheldnaam is voor ISIS. Als dat correct is, lijkt me dat sympathisanten dat niet roepen.
NAH... Ray Donovan vermoorde de priester die hem misbuikt had, dus was geheel on topic,quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was vast offtopic.
Daar zijn ze streng in hier.
Ik heb tijdje terug een ban gekregen (1 dag) voor een offtopic discussie.
En jij valt niet over onze en jouw aanname dat dat de daders waarschijnlijk wel weer mannen zouden zijn....quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar waarom zou je daar miljarden Moslims voor moeten beledigen die hier niks mee te maken hebben?²
eens met jou en snap je gevoel. Voelt een beetje alsof Ajax weer eens verliest in Slobovan Liberic. Beetje 3e divisie dit. Madrid, Barca, Milan. Dat is pas champions league.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |