Nope, ik had het oprecht verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:45 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Meer Jappen in Japan dan Moslims in Europa. Aangezien de steekpartij in Japan was. Volgens mij probeer je bewust mijn post te misinterpreteren. Het is bloody obvious wat ik bedoel.
In het verleden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom? Vanwege de controle die hij zou kunnen uitoefenen over levens? Het misbruik in het verleden door de Kerk?
Ik heb nog nooit een beest een keel van een ander zien doorsnijden misschien moeten we zeggen "wat een mensen zijn het ook.." Verreweg de gewelddadigste diersoort die er is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:45 schreef aloa het volgende:
De priester zijn keel doorgesneden. Wat een beesten zijn het ook.
Weet niet of dit al gepost was?quote:In Normandië heeft de politie twee mannen doodgeschoten, die een aantal mensen in een kerk gegijzeld hielden.
De twee mannen hielden een priester, twee nonnen en een aantal kerkgangers vast in de kerk van Saint-Etienne-du-Rouvray, vlak bij Rouen. Ze waren de kerk binnengekomen tijdens de mis en deden de deur op slot. De aanvallers waren gewapend met messen.
Na enige tijd bestormde de politie de kerk en schoten agenten de gijzelnemers dood. Ook de priester is bij de gijzeling omgekomen. De gijzelnemers zouden zijn keel hebben doorgesneden.
De Franse president Hollande en minister van Binnenlandse Zaken Cazeneuve reizen af naar Saint-Etienne-du-Rouvray.
http://nos.nl/artikel/211(...)-kerk-normandie.html
We zijn eerder en beter op de hoogte dan ooit in de menselijke geschiedenis.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens. Maar goede, bruikbare en hapklare informatie lijkt verder weg dan ooit. Het is geen pretje om het te moeten doen met 99,9% Fok!kers die semi-grappig info brengen.²
Je denkt dat het nog steeds gebeurd?quote:
de jaren 90 herleven.. misschien waren het black-metal fans.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:48 schreef Alektorophobia. het volgende:
Zover ik weet hebben ze nog niet eerder kerken aangevallen in Europa. Een nieuwe trend?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de jaren 90 herleven.. misschien waren het black-metal fans.
Absoluutquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je denkt dat het nog steeds gebeurd?
Nou, inderdaad. Is gewoon halal slachten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:30 schreef Barbusse het volgende:
Throat slit is niet hetzelfde als onthoofden.....
Doe normaal man. Alsof dit een vanzelfsprekendheid is. Als Moslim vind ik dit echt beledigend.quote:
Ik heb geen idee.quote:
In het midden-oosten wel. Een spoor van ruïnes.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:48 schreef Alektorophobia. het volgende:
Zover ik weet hebben ze nog niet eerder kerken aangevallen in Europa. Een nieuwe trend?
Inderdaad die sneden alleen in zichzelf...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Maar die staken gewoon kerken in brand, en maakten er foto's van, voor op hun albumcovers.
Ja, we kunnen beter oppassen! Iedereen weet tenslotte wat de gevolgen zijn als Moslims zich beledigd voelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe normaal man. Alsof dit een vanzelfsprekendheid is. Als Moslim vind ik dit echt beledigend.²
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad die sneden alleen in zichzelf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |