Kijk ook eens wat er gebeurt in bijna elk islamitisch land. Daar zie je nog genoeg daden elke dag.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
1,5 miljard mensen afrekenen en beledigen op de daden van 232 man en een visstick. Lijkt me behoorlijk vochtig en onredelijk.²
concurrentie. "Jij bent van een ander geloof waar ik niets mee heb, dan moet je maar dood."quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar vreemde locatie voor een IS aanslag....
Dat gebeurt dan ook niet na één of twee incidenten. Dat jij de andere kant op kijkt, dat is pas onredelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
1,5 miljard mensen afrekenen en beledigen op de daden van 232 man en een visstick. Lijkt me behoorlijk vochtig en onredelijk.²
want alle moslims beschuldigen / doden alle christenen? Je maakt een beetje z'n punt voor hem.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Miljarden? Zullen we het op 1,5 miljard houden. En denk je dat die 2,2 miljard christenen niet beledigd zijn na deze aanslag en al die moordpartijen in midden Oosten?
is die 28.000 uit de lucht gegrepen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn de laatste 15 jaar al meer dan 28000 dodelijke aanslagen geweest in de naam van Islam. En dan nog de gefaalde. En de geplande. En heel ISIS bij elkaar. Zijn meer dan 232 man en een visstick.
'Ik wil de moslims in Frankrijk en Nederland, tevens in de rest van het vrije westen niet ontgrieven, maar ik schat de mogelijkheid tot een kans dat het bij benadering een percentage van de wereldbevolking is, dat zich moslim noemt of genoemd wil worden, wel degelijk hoger in dan de kans dat het misschien geen deelgenoot is van de in potentie vredelievende godsdienst, die aan de basis het goede in de wereld wil propaganderen, maar stelselmatig, door een miniscule groep doerrakken dusdanig in de gruwelijke bloedige schijnwerpers wordt gezet dat een hele groep godsdienst-vriendelijke vredelievende medeburgers er door vooroordelen ten opzichte van deze welwillende groep door wordt op aangekeken.'quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar waarom zou je daar miljarden Moslims voor moeten beledigen die hier niks mee te maken hebben?²
Maar tegelijkertijd heeft IS er zelf een hekel aan om 'Daesh' genoemd te worden en staat er volgens mij een forse straf op om dat woord daar te gebruiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:58 schreef schmebulock het volgende:
[..]
Daesh is de arabische naam voor IS.
En niet alle Nazis waren slecht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
want alle moslims beschuldigen / doden alle christenen? Je maakt een beetje z'n punt voor hem.
Afrekenen op de hele kutsfeer in ons westen ja, en terecht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
is die 28.000 uit de lucht gegrepen?
Daar reken ik ze niet op af. Waar ik ze wel op af reken is hun intolerante en gewelddadige religie/cultuur/ideologie. Dat is de bron van alle ellende. En vissticks hebben hier niks mee te maken. Die krijgen altijd de schuld maar zijn onschuldig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
kom ook eens met de bodycount in de naam van democratie brengen. Doe es, toeeeeeee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn de laatste 15 jaar al meer dan 28000 dodelijke aanslagen geweest in de naam van Islam. En dan nog de gefaalde. En de geplande. En heel ISIS bij elkaar. Zijn meer dan 232 man en een visstick.
Waarom moet een gewone man ergens vanuit gaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:02 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Hoezo afrekenen? De kans is tegenwoordig nou eenmaal vrij groot dat er een moslim verantwoordelijk is voor dit soort barbarij. Je kunt er beter maar vanuit gaan en sporadisch blijkt dan later dat het anders ligt.
Ik zie 1,5 miljard Moslims netjes hun tuin bijhouden, een wolkje melk brengen naar de buurvrouw, zich inzetten voor de buurt, lekkere baklava verdelen onder medeleerlingen, los gereedschap als een waterpas, vijl en handboormachine uitlenen wanneer het gevraagd wordt door Herman de overbuurman. Dat zijn de dingen die ik zie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat gebeurt dan ook niet na één of twee incidenten. Dat jij de andere kant op kijkt, dat is pas onredelijk
Door middel van aanslagen? 0.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
kom ook eens met de bodycount in de naam van democratie brengen. Doe es, toeeeeeee.
je hebt wel een ongezonde obsessie voor nazis moet ik zeggen. Bij ieder poging probeer je ze in een beter daglicht te plaatsen.quote:
Lust je thee?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie 1,5 miljard Moslims netjes hun tuin bijhouden, een wolkje melk brengen naar de buurvrouw, zich inzetten voor de buurt, lekkere baklava verdelen onder medeleerlingen, los gereedschap als een waterpas, vijl en handboormachine uitlenen wanneer het gevraagd wordt door Herman de overbuurman. Dat zijn de dingen die ik zie.²
Vind ik ook. Slechte keuze als je als doel hebt zoveel mogelijk slachtoffers maken. Maar dat hoeft natuurlijk niet altijd het doel te zijn. Misschien was het doel in dit geval om de priester en andere belangrijke kerkmensen om te brengen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar vreemde locatie voor een IS aanslag....
Is dit bedoeld als relativering of zo?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
kom ook eens met de bodycount in de naam van democratie brengen. Doe es, toeeeeeee.
Haha jij wacht eerst tot er officiële berichten naar buiten komen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom moet een gewone man ergens vanuit gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |