abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 25 juli 2016 @ 08:37:22 #1
364681 over_hedge
pi_163992842

Downloads

Op dit moment wordt het afgeraden om je te registreren via de Pokemon Trainer Club/ID. Deze manier van inloggen is vele mate instabieler, gebruik dus Google.

Linkjes
Officiële Pokémon GO website
Pokémon GO op Reddit
Pokémon GO Snap op Reddit
Nederlandse Pokémon GO Facebook groep

Server status

Ieder team heeft een eigen topic
Team Mystic
Team Instinct
Team Valor

Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 25 juli 2016 @ 08:39:22 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163992854
Jubileumtopic! *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 25 juli 2016 @ 08:41:13 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163992873
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jubileumtopic! *O*
Juichen *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  FOK!fotograaf maandag 25 juli 2016 @ 08:50:37 #4
364681 over_hedge
pi_163992972
Ga sinds vandaag ga ik met de auto naar mijn werk. Dus dat is een heel stuk minder pokemon vangen voor mij. Aangezien 80% van wat ik speelde naar en van mijn werk was. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163992975
Ik kreeg gister een hele interessante vraag.. Is het nou beter om eerst bijvoorbeeld Magikarp power ups te geven en dan naar Gyarados te evolven? Of is het beter om Magikarp te evolven en dan pas power up te geven?

De reden dat ik dat vraag is omdat natuurlijk Magikarp power up geven minder kost dan Gyarados power up geven. En natuurlijk handig te weten voor andere Pokemon :P
pi_163993067
Ik heb ook even een vraagje
Als er een lure point is trekt dat de ene dag andere pokemons aan dan de andere dag?

Eigenlijk min of meer ook de vraag of elke keer dezelfde pokemons rondzwerven op dezelfde plek :@
  maandag 25 juli 2016 @ 09:02:51 #7
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163993079
Weet iemand hoe het zit met pokestops in het centrum van Utrecht? :7 Zitten ze daar dicht op elkaar?
  maandag 25 juli 2016 @ 09:03:30 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163993085
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 08:50 schreef Redbullkid het volgende:
Ik kreeg gister een hele interessante vraag.. Is het nou beter om eerst bijvoorbeeld Magikarp power ups te geven en dan naar Gyarados te evolven? Of is het beter om Magikarp te evolven en dan pas power up te geven?

De reden dat ik dat vraag is omdat natuurlijk Magikarp power up geven minder kost dan Gyarados power up geven. En natuurlijk handig te weten voor andere Pokemon :P
Magikarp gaat er per power up 3 cp omhoog. maal 10.5 omdat hij zoveel omhoog gaat als hij evolved is 31.5. Gyarados gaat er per power up 39 omhoog.

Hoe zich dat verhoudt tot het verschil in kosten, weet ik niet. Maar ik denk zomaar dat als Magikarp bijna aan zijn limiet zit de gyarados even duur is als ie bijna aan zijn limiet zit
Laffe huichelaar
pi_163993097
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Magikarp gaat er per power up 3 cp omhoog. maal 10.5 omdat hij zoveel omhoog gaat als hij evolved is 31.5. Gyarados gaat er per power up 39 omhoog.

Hoe zich dat verhoudt tot het verschil in kosten, weet ik niet. Maar ik denk zomaar dat als Magikarp bijna aan zijn limiet zit de gyarados even duur is als ie bijna aan zijn limiet zit
Dus Gyarados upgraden is beter :P, zelfde met alle andere Pokemon toch?
  maandag 25 juli 2016 @ 09:07:37 #10
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_163993116
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:04 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik hoor daar dus conflicterende berichten over. De een zegt dat je een Pokemon volledig moet versterken voordat je die evolved en de ander zegt weer het tegenovergestelde. Wie geeft me het juiste antwoord?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 25 juli 2016 @ 09:07:57 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163993119
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:04 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

https://rankedboost.com/pokemon-go/tier-list/

Bij twijfel kan je het hier zelf even narekenen. De multiplier bij een evolve staat hier http://m.imgur.com/gallery/CWMyC
Laffe huichelaar
  maandag 25 juli 2016 @ 09:09:26 #12
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163993132
Ik zie trouwens een wit vlak tussen de datum waarop je de pokemon hebt gevangen en de knop 'transfer'. Is dat bewust zo gedaan? komt er nog iets? is mijn spel buggy? Ik wil het weten :'(
pi_163993138
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:09 schreef Maraca het volgende:
Ik zie trouwens een wit vlak tussen de datum waarop je de pokemon hebt gevangen en de knop 'transfer'. Is dat bewust zo gedaan? komt er nog iets? is mijn spel buggy? Ik wil het weten :'(
Dat heeft iedereen :P Nutteloos idd, dat vakje.
  maandag 25 juli 2016 @ 09:10:18 #14
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_163993142
quote:
Daar stond de plaats waar ie gevangen is, maar sinds die voetstapjes het niet doen, doet dit het ook niet.
leef de leven
pi_163993143
quote:
daar stond eerst de locatie van waar je die specifieke pokemon gevangen had.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 25 juli 2016 @ 09:10:19 #16
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163993144
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik hoor daar dus conflicterende berichten over. De een zegt dat je een Pokemon volledig moet versterken voordat je die evolved en de ander zegt weer het tegenovergestelde. Wie geeft me het juiste antwoord?
De powerlimiet is gebaseerd op je level, dus je kan gyarados even ver upgraden als je een 10 cp magikarp doet als wanneer je een 150 cp magikarp doet. Natuurlijk is het wel wat efficienter toch die 150 co magikarp te vangen, maar puur theoretisch zeg maar. Voor het evolvel geldt een gemiddelde multiplier van 10.55 en de cpgains voor beiden staat hierboven. Per power up.

Alleen de kosten durf ik niet 100% zeker over te zijn
Laffe huichelaar
  maandag 25 juli 2016 @ 09:11:26 #17
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163993156
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:10 schreef RRuben het volgende:

[..]

Daar stond de plaats waar ie gevangen is, maar sinds die voetstapjes het niet doen, doet dit het ook niet.
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

daar stond eerst de locatie van waar je die specifieke pokemon gevangen had.
Aaah :D Duidelijk

Stomme was, gisteren dacht ik dus "goh, wat zou het leuk zijn om ook de locatie te zien waar je hem hebt gevangen" :')
  maandag 25 juli 2016 @ 09:14:25 #18
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_163993198
quote:
17s.gif Op zondag 24 juli 2016 16:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Combinatie van 2 parken in Eindhoven, een incense, veel Pokéstops en 1 plek waarbij constant 3 lures actief zijn.
Welke is de 2de park?
In het stadswandelpark zitten idd die 2 stops met lures. Lekker scoren.:P

Het Henri Dunantpark heeft ook redelijk wat stops en een Magmar spawn.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 25 juli 2016 @ 09:15:47 #19
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163993210
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:14 schreef victorinox het volgende:

[..]

Welke is de 2de park?
In het stadswandelpark zitten idd die 2 stops met lures. Lekker scoren.:P

Het Henri Dunantpark heeft ook redelijk wat stops en een Magmar spawn.
Genneperpark, rondom het zwembad en de ijsbaan enzo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_163993223
Dratinis van 2500 hier op de gyms :') damn
pi_163993248
Zaterdag echt een mooie dag gehad, eerst 2.5 uur gelopen samen met de hond.
Vervolgens had ik iets van 250 Pokeballs of zo, en heb ik met een maat van me met een vriestas met Desperado's en een baapje er bij op het gras in het park gelegen op een plekje gelegen waar je in bereik was van 3 Pokestops, waar constant 3 lures op stonden :')

Toen nog op verjaardag geweest en toen ik lam was om 04:00 nog mijn eerste Scyther gevangen (650CP maar helaas).

Zondag brak op de bank maar een lijstje met Evolves gemaakt en heb er iets van 55 kunnen doen, inclusief 8 nieuwe Pokemon, dus van level 19 naar 21 gegaan.

Net nog een gym gesniped, iemand van rood ging battlen, toen hij klaar was ging hij healen, dus ik in de tussentijd snel mijn Pokemon er in gekacheld :')
pi_163993262
Wow #50 ^O^
Werewolf
pi_163993272
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:19 schreef So_Surreal het volgende:
Vervolgens had ik iets van 250 Pokeballs of zo, en heb ik met een maat van me met een vriestas met Desperado's en een baapje er bij op het gras in het park gelegen op een plekje gelegen waar je in bereik was van 3 Pokestops, waar constant 3 lures op stonden :')

Toen nog op verjaardag geweest en toen ik lam was om 04:00 nog mijn eerste Scyther gevangen (650CP maar helaas).

Zondag brak op de bank maar een lijstje met Evolves gemaakt en heb er iets van 55 kunnen doen, inclusief 8 nieuwe Pokemon, dus van level 19 naar 21 gegaan.

Net nog een gym gesniped, iemand van rood ging battlen, toen hij klaar was ging hij healen, dus ik in de tussentijd snel mijn Pokemon er in gekacheld :')
Klinkt leuk ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163993342
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Volg je intuďtie van jou en je magikarp. Ik dacht mijn magikarp van 68cp te evolueren maar zodra magikarp dat doorkreeg begon hij als een gek te spartelen. De waterspetters die mijn gezicht raakten waren niet zomaar spetters. Ik wist meteen dat mijn magikarp mij liet weten dat hij er simpelweg gewoon nog niet klaar voor was.

Helaas heb ik geen geduld voor zwakke slome magikarps dus heb ik de professor erbij gehaald om hem te evolueren in een snoepje zodat hij toch nog van enig nut kon zijn voor mij. Zijn ziel zal meeleven in een magikarp die er wél klaar voor is.
pi_163993348
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt leuk ^O^
Ja het was erg gezellig !
We zitten ook in zo'n Whatsapp groep met allemaal mensen van team Instint uit onze woonplaats.
Dus wij stuurde een screenshot van die stops/lures in die groep, toen bleek 2 andere uit die groep daar ook te zitten :')
Er zaten ook iets van 40 man te chillen daar.

En verder kwam er een meisje alleen aanlopen, die ging ook gezellig bij een groepje zitten :) best wel een sociaal spel.
Dat gaat helemaal leuk worden als er straks getrade kan worden :P
pi_163993434
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:30 schreef So_Surreal het volgende:

En verder kwam er een meisje alleen aanlopen, die ging ook gezellig bij een groepje zitten :) best wel een sociaal spel.
Dat gaat helemaal leuk worden als er straks getrade kan worden :P
Ik sprak zaterdag op een feestje iemand die al best een tijdje vrijgezel is. Ik zei dat hij Pokémon Go moest gaan spelen en dan in de stad uitkijken naar leuke meiden die steeds op hun telefoon kijken en dan gewoon een praatje aan gaan :7 Dat werkt vast beter dan random vreemden aanspreken en niet weten waar je dan over moet beginnen of op datingsites gaan zitten en aan allemaal idiote verwachtingen moeten voldoen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163993488
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik sprak zaterdag op een feestje iemand die al best een tijdje vrijgezel is. Ik zei dat hij Pokémon Go moest gaan spelen en dan in de stad uitkijken naar leuke meiden die steeds op hun telefoon kijken en dan gewoon een praatje aan gaan :7 Dat werkt vast beter dan random vreemden aanspreken en niet weten waar je dan over moet beginnen of op datingsites gaan zitten en aan allemaal idiote verwachtingen moeten voldoen.
Nog best een goed idee :D
Had het er gisteren met mijn vriend over hoe een sociaal spel Pokemon Go is. Je ziet echt overal groepjes in het dorp nu.
En ook allemaal kinderen die uren buiten rondlopen/fietsen.
Ik zie alleen maar voordelen van dit spel :D
pi_163993524
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:45 schreef Sarabi het volgende:

Had het er gisteren met mijn vriend over hoe een sociaal spel Pokemon Go is. Je ziet echt overal groepjes in het dorp nu.
Ik rende gisteren met mijn neefje richting een Eevee en riepen heel enthousiast "hier hier!" toen we hem hadden gevonden (hij moest er nog 1 namelijk voor een evolve). Kwam een heel oude mevrouw naar ons toe of we Pokémon aan het spelen waren. En toen wilde ze er van alles over weten :D Ik heb al zoveel mensen gesproken in de afgelopen 10 dagen, echt heel erg leuk O+ Ik vrees alleen dat dit effect tijdelijk is tot we weer allemaal in ons individuele leventje verder gaan en mensen vooral niet zomaar aanspreken op straat.
  maandag 25 juli 2016 @ 09:50:11 #29
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163993527
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik sprak nog een ouder stel met hond aan in het park, dat ze vast moesten wennen aan alle drukte nu. Die man was zo positief O+ hij vond het prachtig om te zien hoe sociaal iedereen was en dat men nu tenminste buiten kwam enzo, en dat we in deze tijden blij moeten zijn dat zoiets simpels voor verbondenheid zorgt. Prachtig!
pi_163993541
Woow ik zit in de metro met pokemon go aan en ik kijk ff bij m'n eieren en opeens is m'n 10km ei foetsie. Kijk ik bij mijn pokemon, 1548 Snorlax :D *O*
pi_163993545
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:50 schreef Debsterr het volgende:

Ik sprak nog een ouder stel met hond aan in het park, dat ze vast moesten wennen aan alle drukte nu. Die man was zo positief O+ hij vond het prachtig om te zien hoe sociaal iedereen was en dat men nu tenminste buiten kwam enzo, en dat we in deze tijden blij moeten zijn dat zoiets simpels voor verbondenheid zorgt. Prachtig!
Zulke mensen snappen het tenminste *O* Je hebt ook van die knorpotten die het afschuwelijk vinden en een heel stom spel en dat we zombies zijn en zo. Omdat mensen buiten komen? Wandelen, fietsen en skeeleren? Omdat mensen samen lol hebben en met elkaar kletsen? En een spel zonder echt geweld (ze vallen hoogstens flauw in een gymbattle) doen itt al die bloederige games?

Ik zag ook al een krantenstuk van een journalist die hoopte dat al die nerds zich snel weer opsloten in hun zolderkamertjes. wtf?! Wat is dat voor iemand? Hoe kon zo iemand journalist worden?
pi_163993560
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:51 schreef Aure het volgende:
Woow ik zit in de metro met pokemon go aan en ik kijk ff bij m'n eieren en opeens is m'n 10km ei foetsie. Kijk ik bij mijn pokemon, 1548 Snorlax :D *O*
Woah, nice! Wat is je level?
  maandag 25 juli 2016 @ 09:53:06 #33
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163993562
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zulke mensen snappen het tenminste *O* Je hebt ook van die knorpotten die het afschuwelijk vinden en een heel stom spel en dat we zombies zijn en zo. Omdat mensen buiten komen? Wandelen, fietsen en skeeleren? Omdat mensen samen lol hebben en met elkaar kletsen? En een spel zonder echt geweld (ze vallen hoogstens flauw in een gymbattle) doen itt al die bloederige games?
Nou inderdaad, ik moest ze ook wat dingen laten zien want ze hoopten dan beide wel dat we ook af en toe stil stonden bij de omgeving. Vooral omdat zoveel kunstwerken enzo natuurlijk stops zijn. Nee hoor, doe maar mij zulke ouderen O+.
pi_163993574
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik rende gisteren met mijn neefje richting een Eevee en riepen heel enthousiast "hier hier!" toen we hem hadden gevonden (hij moest er nog 1 namelijk voor een evolve). Kwam een heel oude mevrouw naar ons toe of we Pokémon aan het spelen waren. En toen wilde ze er van alles over weten :D Ik heb al zoveel mensen gesproken in de afgelopen 10 dagen, echt heel erg leuk O+ Ik vrees alleen dat dit effect tijdelijk is tot we weer allemaal in ons individuele leventje verder gaan en mensen vooral niet zomaar aanspreken op straat.
Maar ik denk dat dit soort dingetjes toch blijvend bijdragen aan iemands beeld van "de anderen" ofzo. Zulke ervaringen blijven je wel bij O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163993585
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Woah, nice! Wat is je level?
21 :)
pi_163993592
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:55 schreef Aure het volgende:

21 :)
Ah, ik nog niet. Maar hoop dat vannacht ook te worden! (even een lucky egg en dan evolven als het rustig is op het werk)
pi_163993593
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 08:50 schreef Redbullkid het volgende:

Je ken mijn inziens altijd beter pas power up doen bij pokemon die niet meer kunnen evolueren. Je wilt niet je stardust gebruiken op een magicarp om er na evolve achter te komen dat hij de slechtste abilities heeft gekregen.

Dus altijd eerst evole, dan pokemon met de beste abilities kun je verder in investeren. Zo doe ik het althans.
pi_163993619
Dit soort streams vind ik zo sneu heh:

https://www.twitch.tv/syncedupp

De hele wereld over spoofen naar coordinaten waar alle zeldzame en sterke Pokemon zitten.
Snap echt niet dat Niantic dit niet bant :{
pi_163993651
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja nog best veel leuke meiden ook voorbij zien komen die het spelen :D
pi_163993675
Mooi om al die ervaringen te horen O+
Best wel bijzonder wat je nu ziet gebeuren inderdaad.
  maandag 25 juli 2016 @ 10:04:59 #41
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163993679
Dat je op het werk zit en Pikachu op je nearby raster hebt...
  maandag 25 juli 2016 @ 10:06:28 #42
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163993688
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:04 schreef Debsterr het volgende:
Toch maar even Pokevision gecheckt of het uberhaupt zin zou hebben om er naartoe te lopen :@.
pi_163993727
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Toch maar even Pokevision gecheckt of het uberhaupt zin zou hebben om er naartoe te lopen :@.
Hahaha dat doe ik ook altijd! Daardoor zaterdag toch nog even snel een dratini gevangen.
  FOK!fotograaf maandag 25 juli 2016 @ 10:11:26 #44
364681 over_hedge
pi_163993736
Hackers o|O
pi_163993808
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:04 schreef Debsterr het volgende:
Ach een lunchwandeling moet al kunnen toch? :D
  maandag 25 juli 2016 @ 10:18:16 #46
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163993823
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ach een lunchwandeling moet al kunnen toch? :D
Het is al erg zat dat ik hier constant de stops zit te hitten :P. En hij zat er op moment van checken nog maar 2 minuten helaas.
pi_163993851
Gisteren van lvl 7 naar lvl 9 gegaan en een heleboel (voor mij dan) nieuwe Pokémon gevangen *O*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_163993967
* OscarMopperkont gooit een lucky egg aan en gaat even evolven.
Komt er 31.000 cp bij :7

Level 13 -> 16
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  maandag 25 juli 2016 @ 10:38:43 #49
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_163994071
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:59 schreef So_Surreal het volgende:
Dit soort streams vind ik zo sneu heh:

https://www.twitch.tv/syncedupp

De hele wereld over spoofen naar coordinaten waar alle zeldzame en sterke Pokemon zitten.
Snap echt niet dat Niantic dit niet bant :{
Ik weet niet of Niantec zo makkelijk kan zien vanaf welk account het gebeurt..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_163994085
Waren de nieuwtjes over Pokemon Go van de Comic Con in San Diege van vannacht hier al gepost trouwens :o ?
  maandag 25 juli 2016 @ 10:41:04 #51
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163994109
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:39 schreef So_Surreal het volgende:
Waren de nieuwtjes over Pokemon Go van de Comic Con in San Diege van vannacht hier al gepost trouwens :o ?
Spill it!
pi_163994130
• De keuze van je team heeft iets te maken met de legendary Pokemon:

(Leuk voor in de OP):

• Eevee rename easteregg was confirmed, plus er werd gezegd dat er nog meer easter eggs zijn die nog niet ontdekt waren.
  Redactie Games maandag 25 juli 2016 @ 10:42:39 #53
181272 crew  Noppie2000
pi_163994135
quote:
There are easter eggs that nobody has found yet (!)
They’re planning ways to customize Pokestops
Pokemon Centers are coming
There will be more functionality added to gyms, though the specifics aren’t clear
Niantic says the game is at about 10% of what they want it to be
They’re still discussing breeding, but nothing concrete in the works yet
The legendary birds are tied to teams in some way, as the original designs implied
Yep, they know about the three-step glitch. Still no word. Grr.
It sounds like we can’t expect legendaries until after the game has been released on all regions, which makes sense
En bovenstaande team-leaders worden binnenkort de game ingepatchet en geven je advies e.d., nog niet helemaal duidelijk. Prioriteit van Niantic ligt vooralsnog op het stabiliseren van de servers en het fixen van bugs, daarna komt de nieuwe content.
  maandag 25 juli 2016 @ 10:42:53 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163994141
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Die klopt niet altijd. Ik had een Abra op mn keukentafel die niet op Pokevision te zien was.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_163994167
Haunter gevangen net in mijn slaapkamer. :) 434 CP, niet heel veel maar ben allang blij dat ik er een heb.
  maandag 25 juli 2016 @ 10:44:41 #56
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163994172
Ben vooral benieuwd naar die andere easter eggs, altijd leuke toevoegingen dat soort dingen.
  FOK!fotograaf maandag 25 juli 2016 @ 10:46:00 #57
364681 over_hedge
pi_163994198
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die klopt niet altijd. Ik had een Abra op mn keukentafel die niet op Pokevision te zien was.
Pokevision laat alleen pokemons zien die al gevangen zijn door iemand anders geloof ik. Zelf script draaien werkt beter.
  FOK!fotograaf maandag 25 juli 2016 @ 10:47:15 #58
364681 over_hedge
pi_163994218
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:42 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

En bovenstaande team-leaders worden binnenkort de game ingepatchet en geven je advies e.d., nog niet helemaal duidelijk. Prioriteit van Niantic ligt vooralsnog op het stabiliseren van de servers en het fixen van bugs, daarna komt de nieuwe content.
De reden om voor geel te kiezen was voor mij ook zapdos *O*
  maandag 25 juli 2016 @ 10:47:27 #59
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_163994223
Komt er ook nog een optie om van team te wisselen?
Leer spaties gebruiken!
pi_163994242
In 10 minuten een Rhyhorn, Manke, Vulpix, Nidoran en een Omanyte gevangen tijdens werk (Scheveningen) CP allemaal boven de 500
  Redactie Games maandag 25 juli 2016 @ 10:48:48 #61
181272 crew  Noppie2000
pi_163994244
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
Komt er ook nog een optie om van team te wisselen?
Ik gok van niet :P
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]

De reden om voor geel te kiezen was voor mij ook zapdos *O*
Ik hou van ijs-aanvallen, dus ik wilde graag Articuno. Mystic dus :7 Even ervanuitgaande dat de birds inderdaad overeen komen met je team :D
pi_163994297
Ik hoop echt dat ze die GPS spoofers gaan bannen.
Het liefst over een maand wanneer ze hoog level zijn en ze het allemaal voor niks gedaan hebben.
  FOK!fotograaf maandag 25 juli 2016 @ 10:54:50 #63
364681 over_hedge
pi_163994329
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:52 schreef So_Surreal het volgende:
Ik hoop echt dat ze die GPS spoofers gaan bannen.
Het liefst over een maand wanneer ze hoog level zijn en ze het allemaal voor niks gedaan hebben.
Waarom? Heb je er last van? :) Van de rest ben je ook beetje dom als je dat met je normale account doet
pi_163994356
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Waarom? Heb je er last van? :) Van de rest ben je ook beetje dom als je dat met je normale account doet
Tuurlijk, ik wil straks gewoon gyms gaan pakken met vrienden die allemaal het spel normaal spelen.
Dan is het toch niet leuk als zo'n gym helemaal vol staat met Snorlax en Dragonite van 5.000 CP van iemand die cheat ?
  maandag 25 juli 2016 @ 10:56:50 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163994357
Easter eggs easter eggs? Ik heb alleen Pidgey eggs! }:|
O nee, ik lieg. Had ook Pikachu O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
  maandag 25 juli 2016 @ 10:57:23 #66
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163994365
Gister een Charmeleon gespot. CP 14 :'(
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_163994392
Gister 2 van die moeders bij een 3 lure verzamelpunt.

2 kinderen rondrennen, zij spelen. Zeggen ze: "Ja we doen het alleen voor de kinderen hoor".

Ga je kijken, zijn ze level 23 :').

Jup alleen voor de kinderen :').

Ze hebben er zeker 3 uur gezeten en de kinderen hebben misschien 1x naar de telefoon gekeken :P
pi_163994412
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:56 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik wil straks gewoon gyms gaan pakken met vrienden die allemaal het spel normaal spelen.
Dan is het toch niet leuk als zo'n gym helemaal vol staat met Snorlax en Dragonite van 5.000 CP van iemand die cheat ?
Snorlax gaat maar tot 3300 ofzo dacht ik. Je hebt altijd wel mensen die de boel hacken of cheaten, dat hoort bij computergames.

Ik kan me er niet zo aan storen, heb er zelf geen last van. Hier in Enschede zijn echt duizenden spelers, maar over het algemeen zie ik geen extreem hoge Pokemon's in de gym's. Meestal rond de 1500 CP max
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 25 juli 2016 @ 11:01:53 #69
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163994450
Hier in Groningen is wel een persoon die op een gegeven moment in 5 of 6 gyms 2200+ pokemon had zitten. Maar of je dan direct een cheater bent? Was level 26..
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 25 juli 2016 @ 11:04:05 #70
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163994490
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:39 schreef So_Surreal het volgende:
Geen idee wel benieuwd. :P
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_163994544
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:46 schreef over_hedge het volgende:
Pokevision laat alleen pokemons zien die al gevangen zijn door iemand anders geloof ik. Zelf script draaien werkt beter.
Dit zou nog wel eens kunnen kloppen. Gister laat op de middag was mijn kaart propvol met Pokémon. Nu in de ochtend amper iets te vinden. Gisteren waren er natuurlijk veel meer mensen aan het zoeken dan vanmorgen! En daarbij zijn er regelmatig Pokémon niet zichtbaar, die wel nearby moeten zijn.
pi_163994572
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:01 schreef Divje het volgende:
Hier in Groningen is wel een persoon die op een gegeven moment in 5 of 6 gyms 2200+ pokemon had zitten. Maar of je dan direct een cheater bent? Was level 26..
Hoogste die ik tot nu toe gezien heb bij ons in de buurt was level 29 gisteravond.
Maar die zit bij ons in het team O+
  maandag 25 juli 2016 @ 11:09:01 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163994586
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:46 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik vind dit lastig te geloven. Via welk mechanisme wordt Pokevision geinformeerd dat iemand een Pokemon ergens heeft gevangen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_163994629
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:09 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik vind dit lastig te geloven. Via welk mechanisme wordt Pokevision geinformeerd dat iemand een Pokemon ergens heeft gevangen?
Dat is inderdaad ook wat ik me afvraag. Lijkt me heel sterk dat Pokévision informatie heeft over welke Pokémon wel of niet door spelers zijn gespot.
  FOK!fotograaf maandag 25 juli 2016 @ 11:11:03 #75
364681 over_hedge
pi_163994631
quote:

[..]

Weet ik het :P Ik ben geen IT er. Maar met dat eigen script zie je gewoon een stuk meer dan via pokevision dus zal best een kern van waarheid inzitten.
  maandag 25 juli 2016 @ 11:11:25 #76
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163994639
quote:

[..]

Kan ook helemaal niet.
  maandag 25 juli 2016 @ 11:13:20 #77
38496 Perrin
pi_163994671
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Weet ik het :P Ik ben geen IT er. Maar met dat eigen script zie je gewoon een stuk meer dan via pokevision dus zal best een kern van waarheid inzitten.
Daarom lijkt het me een ongefundeerd gerucht.

Wellicht lopen ze bij Pokévision niet goed alle plekjes in de buurt af? Of bewegen ze te snel door de wereld waardoor ze niet alle Pokemons vinden.. Lijkt me allemaal veel plausibeler dan dat iedere Pokemon Go installatie informatie over vangstlocaties aan de lui van Pokevision doorgeeft.
pi_163994729
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:13 schreef Perrin het volgende:

Wellicht lopen ze bij Pokévision niet goed alle plekjes in de buurt af? Of bewegen ze te snel door de wereld waardoor ze niet alle Pokemons vinden.. Lijkt me allemaal veel plausibeler dan dat iedere Pokemon Go installatie informatie over vangstlocaties aan de lui van Pokevision doorgeeft.
En toch heb ik nu amper iets op die kaart en gisteren was het in bepaalde buurten hier tjokvol.

Bijv op het sportpark verschijnt nu niets. Helemaal niets. En gisteren (sportdag) heel veel.
  FOK!fotograaf maandag 25 juli 2016 @ 11:17:11 #79
364681 over_hedge
pi_163994751
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:13 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik heb daar allemaal geen verstand van. Ik weet alleen dat het script een stuk beter werkt :)
  maandag 25 juli 2016 @ 11:24:55 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163994890
Pikachu *O* Pikachu *O* Pikachu *O*
pi_163995097
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:24 schreef Debsterr het volgende:
*O* *O* *O*
pi_163995106
quote:
:o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 25 juli 2016 @ 11:39:54 #83
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163995178
Kostte wel aardig wat ballen, maar /care.
  maandag 25 juli 2016 @ 11:43:23 #84
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_163995280
Zat laatst een Raichu nearby maar niet gevonden :'( :'(
leef de leven
  maandag 25 juli 2016 @ 11:45:52 #85
38496 Perrin
pi_163995347
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:43 schreef RRuben het volgende:
Zat laatst een Raichu nearby maar niet gevonden :'( :'(
Is ook lastig als je niet eens weet of je dichterbij komt.
pi_163995360
Weten jullie hoe dat werkt met updates, wanneer je niet via de store hebt gedownload?
pi_163995403
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weten jullie hoe dat werkt met updates, wanneer je niet via de store hebt gedownload?
bij android zag ik hem (bij de nl launch) direct bij mijn geďnstalleerde apps staan. de update daarna kwam ook gewoon automatisch binnen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 25 juli 2016 @ 11:50:41 #88
38496 Perrin
pi_163995445
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

bij android zag ik hem (bij de nl launch) direct bij mijn geďnstalleerde apps staan. de update daarna kwam ook gewoon automatisch binnen.
Hier ook idd.
  maandag 25 juli 2016 @ 11:51:18 #89
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163995456
quote:
Pikachu! O+
pi_163995467
Ah top, dank jullie :)
  maandag 25 juli 2016 @ 11:52:42 #91
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163995485
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

Pikachu! O+
Hoe blij je daar van kan worden he :D
  maandag 25 juli 2016 @ 11:54:03 #92
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163995518
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hoe blij je daar van kan worden he :D
Dat is het mooie aan dit spel O+
  maandag 25 juli 2016 @ 12:01:33 #93
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_163995670
Woensdag een Poke-date met het 6 jarige neefje van mijn vriend. Gaan we met zijn moeder de stad in om Pokemons te vangen :D _O-
pi_163995990
Ah ze doen er dus wel iets tegen :)

Google translate from Italian to English: Your account has been banned and applications for use of parts Third degree in position alters the actual player .

maandag 25 juli 2016 @ 12:19:14 #95
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163996020
In het zuiderpark stikt het van de pikachus.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:20:29 #96
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_163996035
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:45 schreef Perrin het volgende:

[..]

Is ook lastig als je niet eens weet of je dichterbij komt.
ja en sommige pokemon staan nooit op de radar maar komen wel tevoorschijn :')
leef de leven
pi_163996063
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
In het zuiderpark stikt het van de pikachus.
2x een flinke ronde gelopen en tot nu toe 0 tegengekomen.

Waar precies ga je heen dan?
pi_163996111
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Woensdag een Poke-date met het 6 jarige neefje van mijn vriend. Gaan we met zijn moeder de stad in om Pokemons te vangen :D _O-
Lief :D

Ik ga het straks aan mijn 55 jarige moeder leren :D
  maandag 25 juli 2016 @ 12:26:32 #99
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163996129
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:22 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Gisteren had ik 10 in een uur. De baan die door het park heen loopt volgen.

De baa
pi_163996139
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:26 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Gisteren had ik 10 in een uur.
Hmm, maar een keer proberen weer eens dan.

Gewoon het voetpad dan?

Als in, bij zuiderparkweg halte uitstappen en dan het voetpad volgen tot ahoy?
  maandag 25 juli 2016 @ 12:28:20 #101
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163996151
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:27 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Waar precies dan xD
De baan die door het park heen loopt volgen.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:29:24 #102
318361 Bienelientjee
pi_163996169
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lief :D

Ik ga het straks aan mijn 55 jarige moeder leren :D
Ja, voor mij is aankomende woensdag een vrije dag en dan kan ik ook weer wat meer Pokemon vangen en trainen :D Ben aan het opsparen voor een multi evolve XP moment met een lucky egg :D O+

Dus mijn antwoord was:
" Ja! Natuurlijk wil ik wel met je mee pokemon vangen Olliver" _O-

Alleen zo jammer van je batterij die letterlijk leeg loopt!
  maandag 25 juli 2016 @ 12:30:07 #103
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_163996182
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:22 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik 1 ronde en een stuk of 3 gevonden. Verder weinig spannends. Kijkduin was veel beter
Leer spaties gebruiken!
  maandag 25 juli 2016 @ 12:31:14 #104
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163996205
Zit ook steeds aan kabuto aan de Noordwal en veenkade. Heerlijk paar daagjes in den haag op vakantie :p
pi_163996251
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:29 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Alleen zo jammer van je batterij die letterlijk leeg loopt!
Ja, zit wel steeds meer aan een power bank te denken
  maandag 25 juli 2016 @ 12:35:11 #106
318361 Bienelientjee
pi_163996273
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, zit wel steeds meer aan een power bank te denken
Hier ook, maar vraag mij wel af hoelang ik pokemon wil blijven spelen om het daadwerkelijk een goede aankoop te maken :D (Helaas niet gewonnen met FOK!s wedstrijd :D )
pi_163996299
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:35 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Hier ook, maar vraag mij wel af hoelang ik pokemon wil blijven spelen om het daadwerkelijk een goede aankoop te maken :D (Helaas niet gewonnen met FOK!s wedstrijd :D )
Sowieso een goede aankoop voor vakantie, festivals, lange ritten etc. Een goede powerbank gaat jaren mee.
pi_163996328
wat maakt een powerbank een goede powerbank? Ik heb een tijdje een goedkope weggeef gehad, maar die deed dus helemaal niks.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:39:47 #109
318361 Bienelientjee
pi_163996331
Ja, als ik ook op Amaz kijk dan zie ik zoveel verschillende :D Welke is nou goed?
pi_163996357
Powerbank en batterij handelaren lachen zich ook de ziekte denk ik om deze hype :D
  maandag 25 juli 2016 @ 12:42:02 #111
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_163996360
Gewoon A-merk kiezen voor een powerbank.
Leer spaties gebruiken!
pi_163996387
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Powerbank en batterij handelaren lachen zich ook de ziekte denk ik om deze hype :D
Ja :D Die maken ineens heel wat meer omzet. Nou, mooi toch voor ze!
  maandag 25 juli 2016 @ 12:44:52 #113
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163996411
Pikachus zuiderpark, ingang nemen bij de Melis stokelaan.
pi_163996441
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:19 schreef So_Surreal het volgende:

Woow jij klinkt echt als een profspeler :)

Hoe maak je een lijstje met evolves? Moet je ze 1 voor 1 evolven of kan je dat zeg maar klaarzetten en in 1x doen?
pi_163996455
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
Pikachus zuiderpark, ingang nemen bij de Melis stokelaan.
Ohh.... Zuiderpark in Den Haag...
pi_163996493
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:46 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Hoe maak je een lijstje met evolves? Moet je ze 1 voor 1 evolven of kan je dat zeg maar klaarzetten en in 1x doen?
Wat ik doe is alles transferen wat er getransferd kan worden. Uitgezonderd het aantal pokemons dat ik kan evolven (de hoogsten dus ook). Dan een lucky egg gooien en dan alles evolven.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:49:50 #117
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163996506
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:46 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

http://pidgeycalc.com/

Pokemon selecteren en candies toevoegen. Klik op Add als je meer soorten hebt.
Dan krijg je advies wat te doen.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:51:17 #118
38496 Perrin
pi_163996532
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:20 schreef RRuben het volgende:

[..]

ja en sommige pokemon staan nooit op de radar maar komen wel tevoorschijn :')
Kan nog een spawn zijn die op dat moment plaats vindt..
pi_163996670
Golbat van 617cp ontglipte mij ;(
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  maandag 25 juli 2016 @ 12:58:04 #120
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_163996684
Lol heb gister 2 dragonites gevangen, ze spawnden 5 minuten na elkaar. Lucky as helllll
  roze maandag 25 juli 2016 @ 13:04:28 #121
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163996832
Mweh moet naar de dokter lopen, goed excuus om tussendoor Pokémon te spelen.
:+
Your beauty never ever scared me.
pi_163996993
Op de Eén of andere manier ontsnappen en vluchten alle Pokémon die ik probeer te vangen sinds vanmiddag :{
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 25 juli 2016 @ 13:13:01 #123
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163997008
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Op de Eén of andere manier ontsnappen en vluchten alle Pokémon die ik probeer te vangen sinds vanmiddag :{
Bij de 1e pokebal?
  maandag 25 juli 2016 @ 13:13:03 #124
365231 Fera
Fire & Blood
pi_163997010
Gisteren ging goed. Vulpix en Electabuzz gevangen. _O_
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 25 juli 2016 @ 13:13:07 #125
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163997014
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Softban. :) Kan je wel pokestops draaien?
pi_163997055
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:13 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Bij de 1e pokebal?
Ja.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_163997067
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Softban. :) Kan je wel pokestops draaien?
Ban? Zou niet weten waarvoor :{
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 25 juli 2016 @ 13:20:40 #128
318361 Bienelientjee
pi_163997208
Net even naar de kleine supermarkt, zag een evolve van squirtle in de buurt, helaas niet gevonden. Wel twee mensen die overduidelijk op zoek waren naar hem. (Allebei starend naar hun telefoon, heen en weer lopen, stoppen waar ik ook een pokemon zag op mijn telefoon)

Dus ik zo: " Good Luck!" En beiden lachen :D ^O^

Toch wel tof die kleine momentjes die je hebt met andere mensen!
pi_163997226
Heb 59 pokemon klaar staan voor evolutie, allemaal netjes gefavoriet zodat ik ze zonder opzoeken op volgorde van cp direct kan evolueren. :)
Hotapnyc
pi_163997239
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:21 schreef Cirilico het volgende:
Heb 59 pokemon klaar staan voor evolutie, allemaal netjes gefavoriet zodat ik ze zonder zoeken op volgorde van cp direct kan evolueren. :)
Je kan ook gewoon swiepen naar de volgende Pokemon en kijken of het vakje 'Evolueren' donkergekleurd is...
pi_163997257
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:21 schreef Vidura het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon swiepen naar de volgende Pokemon en kijken of het vakje 'Evolueren' donkergekleurd is...
Swipen = doorzoeken => kost tijd.
Hotapnyc
pi_163997280
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:22 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Swipen = doorzoeken => kost tijd.
Ook kan je je Pokemons sorteren op CP, HP, alfabet en nummer.
Ik denk dat Pokemons favorieten en ontfavorieten zelfs nog meer tijd kost.
pi_163997426
Ik heb nog geen Jigglypuff, net vond ik hem, 5x in m'n bal, 6e x rende ze weg :'(
compact en kleverig.
  maandag 25 juli 2016 @ 13:31:09 #134
38496 Perrin
pi_163997466
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:24 schreef Vidura het volgende:

[..]

Maar dat hoef je niet tijdens de duur van je Lucky Egg te doen :)
  maandag 25 juli 2016 @ 13:33:10 #135
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163997515
Net even van half 12 tot half 2 even Pokémon gespeeld.
Twee Pokémon in een gym gezet en bijna een Golduck gevangen.

Verder nu genoeg Staryu voor een Starmie *O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_163997547
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

ik vind t niet zo leuk om met lucky eggs te evolven :@ pokemons vangen vind ik dan weer ok :Y
compact en kleverig.
pi_163997553
Vanaf welk level/CP raden jullie aan om te beginnen met evolueren?
pi_163997567
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net even van half 12 tot half 2 even Pokémon gespeeld.
Twee Pokémon in een gym gezet en bijna een Golduck gevangen.

Verder nu genoeg Staryu voor een Starmie *O*
ik heb gisteren n golduck gevangen, en vandaag een oddish kunnen evalueren ^O^
compact en kleverig.
  maandag 25 juli 2016 @ 13:36:29 #139
268260 Dr.Mikey
pi_163997596
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:34 schreef Cikx het volgende:
Vanaf welk level/CP raden jullie aan om te beginnen met evolueren?
Verschillend als je hem echt wil gebruiken zo hoog mogelijk natuurlijk.
Ik heb een Growlith van rond de 800cp die heb ik Future Beast genoemd.

Maar als je nog geen Beedril hebt en je wil toch je Pokédex vol gewoon laag cp pakken.
R.I.P DTS.
pi_163997665
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Verschillend als je hem echt wil gebruiken zo hoog mogelijk natuurlijk.
Ik heb een Growlith van rond de 800cp die heb ik Future Beast genoemd.

Maar als je nog geen Beedril hebt en je wil toch je Pokédex vol gewoon laag cp pakken.
Ben nu level 9 en vraag me af of het handiger is om nu alles te laten evolueren zodat ik hoger level ben en sterkere pokémon tegenkom of blijven wachten totdat ik door het vangen alleen een hoog level ben, sterkere pokémon tegenkom en die dan laat evolueren.
pi_163997700
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:39 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ben nu level 9 en vraag me af of het handiger is om nu alles te laten evolueren zodat ik hoger level ben en sterkere pokémon tegenkom of blijven wachten totdat ik door het vangen alleen een hoog level ben, sterkere pokémon tegenkom en die dan laat evolueren.
Wanneer je rond de 50 evoluties kan doen moet je dat gewoon zsm doen. Want zoals je zegt, hoe hoger level je bent des te hoger de wilde pokemon zijn die je tegen komt.
pi_163997706
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:40 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Wanneer je rond de 50 evoluties kan doen moet je dat gewoon zsm doen. Want zoals je zegt, hoe hoger level je bent des te hoger de wilde pokemon zijn die je tegen komt.
Top, dankje!
  maandag 25 juli 2016 @ 13:42:03 #143
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_163997728
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:39 schreef Cikx het volgende:

[..]

In mijn optiek is het evolueren voor sterke pokemon pas boeiend als je daadwerkelijk sterk genoeg bent om gyms aan te pakken. Ik ben nu level 16 en begin nu langzamerhand sterker te worden, maar tegen gyms met 5 pokemon met 2000+ CP begin je niets..
Leer spaties gebruiken!
pi_163997806
Gyms met überhaupt 1 Pokemon met 2000+ CP moet ik nog tegenkomen. Hier zit het allemaal rond de 1000-1500 CP.
pi_163997813
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:41 schreef Cikx het volgende:

[..]

Top, dankje!
Ik moet er wel bijzeggen dat ik pokemon die je later als hoge CP pokemon zou willen hebben wel zou bewaren. Dus ga geen squirtles/charmanders/bulbasaurs/dratinis etc evolueren als ze onder de 350/400 cp zijn, dat is zonde van je candy. Maar pokemon die je waarschijnlijk toch niet gaat gebruiken kan je gerust evolueren (het liefst dus pidgeys/weedles/caterpies)
  maandag 25 juli 2016 @ 13:46:51 #146
268260 Dr.Mikey
pi_163997859
Ik heb mijn Hypno met Shadowball Lord Beerus genoemd en in een gym geflikkerd.
Die staat nu ergens te shinnen hopelijk nog voor 4 uur dan krijg ik coins.
R.I.P DTS.
  maandag 25 juli 2016 @ 13:49:13 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163997910
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:44 schreef Vidura het volgende:
Gyms met überhaupt 1 Pokemon met 2000+ CP moet ik nog tegenkomen. Hier zit het allemaal rond de 1000-1500 CP.
Maar zelfs dat haal ik heul kei enorm nog niet :'(
Mijn hoogste is pas zo'n 550.

Nou moet ik ook zeggen dat ik pas 1 avond echt er op uit ben geweest, en de rest maar gevangen heb van en naar locaties waar ik toch al heen moest. Maar met al wat ik nu heb krijg ik echt geen gym overgenomen :{

Binnenkort vakantie en dan zal ik eens wat rondjes gaan maken.
En me verdiepen in de gym; vechten en trainen. Want daar weet ik echt nog niets van hoe dat werkt. :@
L'Amour menaçant:
  maandag 25 juli 2016 @ 13:50:34 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163997938
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:40 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ja precies, ik evolueer nu eigenlijk voornamelijk nog voor de XP (Rattata's en Pidgeys) en om de pokedex vol te krijgen (bv Beedrill vanuit Weedle). Nog niet echt om te gaan strijden.
L'Amour menaçant:
pi_163997942
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar zelfs dat haal ik heul kei enorm nog niet :'(
Mijn hoogste is pas zo'n 550.

Nou moet ik ook zeggen dat ik pas 1 avond echt er op uit ben geweest, en de rest maar gevangen heb van en naar locaties waar ik toch al heen moest. Maar met al wat ik nu heb krijg ik echt geen gym overgenomen :{

Binnenkort vakantie en dan zal ik eens wat rondjes gaan maken.
En me verdiepen in de gym; vechten en trainen. Want daar weet ik echt nog niets van hoe dat werkt. :@
dat viel mij mee. Ik heb afgelopen weekend voor t eerst gyms veroverd met Pokemon van max 700cp, ging best gemakkelijk nog waar ik zat. Ook met hogere Pokemon.
compact en kleverig.
  maandag 25 juli 2016 @ 13:54:00 #150
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163998014
Even een headsup voor softbans. Deze krijg je niet alleen voor cheaten maar ook voor vrij simpele dingen. Niantic wil voorkomen dat mensen rijden en spelen in de auto. Grote afstanden afleggen kan dus ook als resultaat een soft ban hebben.
pi_163998018
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:44 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ik moet er wel bijzeggen dat ik pokemon die je later als hoge CP pokemon zou willen hebben wel zou bewaren. Dus ga geen squirtles/charmanders/bulbasaurs/dratinis etc evolueren als ze onder de 350/400 cp zijn, dat is zonde van je candy. Maar pokemon die je waarschijnlijk toch niet gaat gebruiken kan je gerust evolueren (het liefst dus pidgeys/weedles/caterpies)
Goede tip ja :) heb alleen toch niet genoeg candy voor dat soort pokémon. Inderdaad alleen weedles, rattata's en pideys.

Vraag me ook af of je de "evolueer een pokémon die je nog niet in je pokedex hebt xp-bonus" van 1000 bovenop je "evolueer een pokémon bonus" van 500 xp krijgt of vervangt die hem? Ben benieuwd of het meer oplevert om een pidgeotto in een pidgeot te laten evolueren die je nog niet hebt of 4 pidgeys in een pidgeotto.
  maandag 25 juli 2016 @ 13:54:32 #152
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163998031
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog geen Jigglypuff, net vond ik hem, 5x in m'n bal, 6e x rende ze weg :'(
:'( not cool! Jigglypuff *;
pi_163998041
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
Even een headsup voor softbans. Deze krijg je niet alleen voor cheaten maar ook voor vrij simpele dingen. Niantic wil voorkomen dat mensen rijden en spelen in de auto. Grote afstanden afleggen kan dus ook als resultaat een soft ban hebben.
Dus je mag niet spelen in de auto van Niantic?
  maandag 25 juli 2016 @ 13:57:47 #154
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_163998103
quote:
dus als bijrijder mag ik geen pokestops pakken? :')
pi_163998116
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:54 schreef Cikx het volgende:

[..]

Goede tip ja :) heb alleen toch niet genoeg candy voor dat soort pokémon. Inderdaad alleen weedles, rattata's en pideys.

Vraag me ook af of je de "evolueer een pokémon die je nog niet in je pokedex hebt xp-bonus" van 1000 bovenop je "evolueer een pokémon bonus" van 500 xp krijgt of vervangt die hem? Ben benieuwd of het meer oplevert om een pidgeotto in een pidgeot te laten evolueren die je nog niet hebt of 4 pidgeys in een pidgeotto.
Reken maar uit:
4x pidgey -> pidgeotto = 4x500 = 2000 exp
1 pidgeotto -> pidgeot = 1x500 + 500 nieuw in pokedex = 1000 exp
  maandag 25 juli 2016 @ 13:58:38 #156
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163998121
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:55 schreef Cikx het volgende:

[..]

Van wat ik heb begrepen in verscheidene posts, is niantic hier op tegen en delen ze dus ook softbans uit als jij met hoge snelheid over de snelweg rijd en speelt. Dat jij de bijrijder bent speelt niet mee. Ik vind het krom maar heb het al een paar keer gezien.
  maandag 25 juli 2016 @ 13:59:19 #157
194233 Friday12
Originele kloon
pi_163998142
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:58 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Van wat ik heb begrepen in verscheidene posts, is niantic hier op tegen en delen ze dus ook softbans uit als jij met hoge snelheid over de snelweg rijd en speelt. Dat jij de bijrijder bent speelt niet mee. Ik vind het krom maar heb het al een paar keer gezien.
Is gewoon triest :')
  maandag 25 juli 2016 @ 13:59:47 #158
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163998156
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

dus als bijrijder mag ik geen pokestops pakken? :')
Dat dus :') en in de bus en trein dus ook niet? :o
pi_163998160
quote:

[..]

Dan ban je ook direct de trein en alles, wat stom. :{w
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 25 juli 2016 @ 14:00:33 #160
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163998174
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:59 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Is weoon triest :')
Ik geef ze met de ''Im gonna sue you because im so stupid to do things a normal person wouldnt do'' letselschade rechtszaken in de USA best wel een punt :P
  maandag 25 juli 2016 @ 14:00:35 #161
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163998177
Lol, ik werd net level 20 maar zag niets in het scherm over wat ik ervoor kreeg. Dus ik ging in m'n tasje kijken... 2 lucky eggs, 2 lures, 2 of 3 incense, 20 ultra balls... en wellicht nog andere dingen maar die tellen dan op :P. Niiice.
pi_163998193
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:58 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Reken maar uit:
4x pidgey -> pidgeotto = 4x500 = 2000 exp
1 pidgeotto -> pidgeot = 1x500 + 500 nieuw in pokedex = 1000 exp
Oké duidelijk. :)

quote:

[..]

Beetje jammer, laatst nog als bijrijder wat pokéstops gepakt, omdat mijn pokéballs op waren. ;(
  maandag 25 juli 2016 @ 14:01:38 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163998209
Waar wat houdt een softban precies in?
  maandag 25 juli 2016 @ 14:01:59 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163998215
Ik snap wel dat Niantic dit wil ontmoedigen maar dan moeten ze dit op zijn minst communiceren als je het spel spelt tijdens hogere snelheid. Pop-up met waarschuwing ofzo.
  maandag 25 juli 2016 @ 14:02:15 #165
194233 Friday12
Originele kloon
pi_163998224
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:01 schreef Maraca het volgende:
Waar wat houdt een softban precies in?
voor 10 min-x aantal uur kan je niets meer in het spel
  maandag 25 juli 2016 @ 14:02:57 #166
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163998237
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:01 schreef Debsterr het volgende:
Ik snap wel dat Niantic dit wil ontmoedigen maar dan moeten ze dit op zijn minst communiceren als je het spel spelt tijdens hogere snelheid. Pop-up met waarschuwing ofzo.
Ik weet niet of je ermee weg komt in Amerika, maar misschien iets erbij van "eigen risico", "we zijn niet aansprakelijk voor letsel" en "blabla"
  maandag 25 juli 2016 @ 14:03:44 #167
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163998256
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik weet niet of je ermee weg komt in Amerika, maar misschien iets erbij van "eigen risico", "we zijn niet aansprakelijk voor letsel" en "blabla"
Ik gebruik vaak Waze als navigatie en die komt gewoon met een pop-up waarop je moet aangeven passagier te zijn. Dan hebben ze het in ieder geval onder je aandacht gebracht, toch :P?
  maandag 25 juli 2016 @ 14:04:19 #168
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163998270
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:03 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik gebruik vaak Waze als navigatie en die komt gewoon met een pop-up waarop je moet aangeven passagier te zijn. Dan hebben ze het in ieder geval onder je aandacht gebracht, toch :P?
:Y dat zou ik prima en goed vinden. Maar bannen? :')
  maandag 25 juli 2016 @ 14:04:55 #169
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163998278
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:04 schreef Maraca het volgende:

[..]

:Y dat zou ik prima en goed vinden. Maar bannen? :')
Vind ik ook te ver gaan inderdaad.
  maandag 25 juli 2016 @ 14:05:52 #170
268260 Dr.Mikey
pi_163998301
quote:

[..]

Wat een bullshit hou die betutteling maar lekker in Murrica. :{w
R.I.P DTS.
pi_163998335
Ik heb net een scyther gevangen. Die naam he... ;)
  maandag 25 juli 2016 @ 14:08:57 #172
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163998356
270 magicarp candy. :'( Duurt lang..
  maandag 25 juli 2016 @ 14:09:13 #173
194233 Friday12
Originele kloon
pi_163998366
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb er alweer 200 :@
pi_163998390
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:55 schreef Cikx het volgende:

[..]

Alleen in je eigen auto. :p
pi_163998395
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
297 hier. nog 26 te gaan!
Al vond ik van het weekend ineens een wilde Gyarados, maar die heeft kut aanvallen en is daarom slap :(
  maandag 25 juli 2016 @ 14:12:01 #176
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163998420
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:10 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

297 hier. nog 26 te gaan!
Al vond ik van het weekend ineens een wilde Gyarados, maar die heeft kut aanvallen en is daarom slap :(
Jaloers maken vindt je leuk hč
  maandag 25 juli 2016 @ 14:29:06 #177
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_163998806
Tot 50 kilometer per uur kan je gewoon spelen hoor, daarboven krijg je een softban/speedlock.

Is ook tegen spoofers, anders kunnen die hun bots met 200 kilometer per uur langs alle pokestops sturen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 25 juli 2016 @ 14:30:06 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163998830
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat viel mij mee. Ik heb afgelopen weekend voor t eerst gyms veroverd met Pokemon van max 700cp, ging best gemakkelijk nog waar ik zat. Ook met hogere Pokemon.
Hier zitten er allemaal van 1000+ :{
Daar hoef ik niet eens aan te beginnen met 500cp pokemon toch?
L'Amour menaçant:
pi_163998847
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:29 schreef Rabieluh het volgende:
Tot 50 kilometer per uur kan je gewoon spelen hoor, daarboven krijg je een softban/speedlock.

Is ook tegen spoofers, anders kunnen die hun bots met 200 kilometer per uur langs alle pokestops sturen.
Blijf het raar vinden. Wat als ik in de trein zit en op elk station even inlog om de pokestop te pakken? Dan ben ik toch ook elke keer met 130 km per uur verplaatst?
  maandag 25 juli 2016 @ 14:31:20 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163998866
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:30 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Blijf het raar vinden. Wat als ik in de trein zit en op elk station even inlog om de pokestop te pakken? Dan ben ik toch ook elke keer met 130 km per uur verplaatst?
Precies. Ik heb gisteren ook in de trein gespeeld. Niks veiligheidsrisico of bot :{w
Bewijs maar dat ik in de auto zat! :P
L'Amour menaçant:
  maandag 25 juli 2016 @ 14:31:36 #181
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_163998872
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:30 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Vermoedelijk is de detectie iets ingewikkelder dan 'hij rijdt te snel'

Bij Ingress was het ook geen probleem om portals te hacken vanuit de trein bijv.
  maandag 25 juli 2016 @ 14:34:40 #182
12172 Rabieluh
pi_163998925
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vermoedelijk is de detectie iets ingewikkelder dan 'hij rijdt te snel'

Bij Ingress was het ook geen probleem om portals te hacken vanuit de trein bijv.
Vooral als je bij binnenkomst station snel hackte en de trein een tijdje bleef staan. Vaak kon je bij het volgende station alweer spelen.

Zo niet dan ziet het spel de afstand tussen de ene actie en de andere actie en de tijd ertussen en ziet een gemiddelde snelheid van 100 kmh.
  maandag 25 juli 2016 @ 14:36:18 #183
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_163998956
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:34 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Vooral als je bij binnenkomst station snel hackte en de trein een tijdje bleef staan. Vaak kon je bij het volgende station alweer spelen.

Zo niet dan ziet het spel de afstand tussen de ene actie en de andere actie en de tijd ertussen en ziet een gemiddelde snelheid van 100 kmh.
Ik heb nog nooit in de gaten gehad dat ik een softban kreeg (als ik die al kreeg).
Even wat portals hacken op den bosch CS dan Utrecht CS en daarna op Holendrecht door naar de Metro en vanuit de Metro nog een paar stops meepakken. Ging allemaal goed.
  maandag 25 juli 2016 @ 14:39:02 #184
12172 Rabieluh
pi_163999007
  maandag 25 juli 2016 @ 14:45:54 #185
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163999105
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:39 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Van welk spel is dit? Ingress?
  maandag 25 juli 2016 @ 14:47:13 #186
12172 Rabieluh
pi_163999118
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Van welk spel is dit? Ingress?
Yep. Ik heb het idee dat de speedlock van pokemongo iets milder staat afgesteld.
pi_163999270
??? CP Beedrill in huis. Al mijn 6 ballen gegooid, maar helaas niet kunnen vangen. :(
  maandag 25 juli 2016 @ 14:55:54 #188
323401 Kijkertje
met filter
pi_163999284
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_163999359
Ik krijg al tijden geen 10km eggs meer, heb nu 39 eieren uitgebroed, maar de laatste circa 25 waren allemaal max 5km ei. En ook nog allemaal crap wat er uit komt, alleen de candy is enigszins handig soms :')
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 25 juli 2016 @ 15:08:26 #190
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163999566
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik krijg al tijden geen 10km eggs meer, heb nu 39 eieren uitgebroed, maar de laatste circa 25 waren allemaal max 5km ei. En ook nog allemaal crap wat er uit komt, alleen de candy is enigszins handig soms :')
Joh, ik heb nog überhaupt geen 10 km eieren gehad :P.
pi_163999691
Zelfs de 10 kilometers geven me crap. Heb al 10 Mr Mime en 7 Pinsir gehad -_-
pi_163999692
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Joh, ik heb nog überhaupt geen 10 km eieren gehad :P.
Ik ook niet, level 20 inmiddels :(
  maandag 25 juli 2016 @ 15:13:43 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163999704
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:13 schreef Redbullkid het volgende:
:')_
pi_163999740
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:13 schreef Redbullkid het volgende:
Aardig wat afgelopen dan
pi_163999831
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:15 schreef Cikx het volgende:

[..]

Aardig wat afgelopen dan
Ja precies 200km :P. Wel een Lapras eergister. Mocht gvd wel tijd worden :P.

Wel 90% met fiets gedaan denk ik
  maandag 25 juli 2016 @ 15:28:10 #196
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164000041
Net een snorlax gevangen, 1160CP met Hyper Beam :D
pi_164000251
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net een snorlax gevangen, 1160CP met Hyper Beam :D
Body slam beter ;) maar netjes!
pi_164000319
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:24 schreef Vidura het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dit dus! Ik zet een lucky egg in en in die dertig minuten kan ik max 60 pokemon evolueren. Heb geen tijd om dan te swipen en te zoeken.

Favorieten kost inderdaad veel tijd evenals het inventariseren, maar dat doe ik in mijn 'eigen tijd'. :)
quote:
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:29 schreef Rabieluh het volgende:

Good to know! Als bijrijder hanteer ik elke keer beide telefoons tegelijk, in elke hand. Pokestops oogsten en pokemon vangen. :D
Hotapnyc
  maandag 25 juli 2016 @ 15:40:27 #199
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164000337
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik heb er alweer 200 :@
357 hier :D

Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_164000435
Ik ben nu n 10km ei aan t uitbroeden en ik heb er nog een in m'n rugzak ^O^
compact en kleverig.
pi_164000467
Magicarp heb ik 27 Candy van :+
compact en kleverig.
pi_164000479
Vandaag ook begonnen. Best leuk spel :)
PSN: MisterHandy-NL
  maandag 25 juli 2016 @ 15:49:03 #203
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164000572
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:40 schreef Onnoman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ga je alweer voor de 2e?
  maandag 25 juli 2016 @ 15:49:44 #204
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164000590
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:49 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ga je alweer voor de 2e?
hoezo alweer? :)
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 25 juli 2016 @ 15:51:59 #205
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164000650
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:49 schreef Onnoman het volgende:

[..]

hoezo alweer? :)
Bedoel meer ga je voor de tweede gary of is het je eerste
  maandag 25 juli 2016 @ 15:52:33 #206
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164000668
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:51 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Bedoel meer ga je voor de tweede gary of is het je eerste
eertste :7
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 25 juli 2016 @ 15:53:22 #207
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164000690
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:52 schreef Onnoman het volgende:

[..]

eertste :7
Nice succes :D

Ik moet nog steeds ermee naar een gym lopen :') maar ben er te lui voor
pi_164000718
Eindelijk eens iets goeds uit een 5km ei, een lickitung!
  maandag 25 juli 2016 @ 15:56:18 #209
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164000765
dit is mijn lijstje :D

(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_164000780
Mijn hypno van 777 cp zit al de halve dag in n gym :') had verwacht dat ie er gelijk uit zou liggen :D
compact en kleverig.
pi_164000886
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:56 schreef Onnoman het volgende:
dit is mijn lijstje :D

[ afbeelding ]
Haha wel een Butterfree maar geen Metapod :D
pi_164001022
Ben nu net level 16 geworden en ik heb voor straks mijn eerste evolutie wave klaarstaan, ik heb ruim 70 evoluties klaarstaan. O+ Hoop dat ik flink wat XP kan harken om te levellen.
pi_164001062
quote:
4s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:08 schreef Quantic het volgende:
Ben nu net level 16 geworden en ik heb voor straks mijn eerste evolutie wave klaarstaan, ik heb ruim 70 evoluties klaarstaan. O+ Hoop dat ik flink wat XP kan harken om te levellen.
dat wordt wel krap volgens mij om 70 pokemon te evoluere in een half uur. Waarschijnlijk zal je 2 lucky eggs nodig hebben.
pi_164001112
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:10 schreef colastroop het volgende:

[..]

dat wordt wel krap volgens mij om 70 pokemon te evoluere in een half uur. Waarschijnlijk zal je 2 lucky eggs nodig hebben.
Ja gaat inderdaad krap worden, maar liever teveel klaar staan dan te weinig. Heb nog 3 lucky eggs dus wat ik niet afkrijg kan ik gebruiken voor de volgende keer. :) Ik hoop snel wat hoge CP Pokemon tegen te komen zodat ik ook iets kan levellen dat gym waardig is. :)
  maandag 25 juli 2016 @ 16:13:21 #215
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164001120
quote:

[..]

Max is 62 pokemons in een half uur tijd. Dan moet je geluk hebben dat de animatie van evolutie incidenteel te vroeg stopt.
pi_164001154
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:13 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Max is 62 pokemons in een half uur tijd. Dan moet je geluk hebben dat de animatie van evolutie incidenteel te vroeg stopt.
Dus ook niet ondertussen wat pokemon vangen als je ook bij een lure zit. Die verleiding zou ik niet kunnen weerstaan haha
pi_164001168
quote:

[..]

Denk dat het misschien wel kan eigenlijk. Ik zat gister op 60 maar heb enorm zitten kutten tussendoor. 5 extra evoluties had ik zeker nog kunnen doen, misschien wel 10. Maar dan had ik ze allemaal favoriet moeten maken. Nu heb ik teveel tussendoor zitten scrollen en soms even snel kijken op hoeveel xp ik zat en de kat wilde ook nog een paar minuten aandacht :')
pi_164001172
Is er ergens een lijstje met welke Pokemon je een andere Pokemon makkelijk kan verslaan?
pi_164001244
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:15 schreef isax het volgende:
Is er ergens een lijstje met welke Pokemon je een andere Pokemon makkelijk kan verslaan?
Vuur verslaat water, etc etc
pi_164001246
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:15 schreef isax het volgende:
staat in het pokemon go faq topic
pi_164001293
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:20 schreef videonatic het volgende:

[..]

Vuur verslaat water, etc etc
Ik weet maar wil lijstje :(
pi_164001297

Deze gozer heeft 74 evoluties gedaan in een half uur.
pi_164001300
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:20 schreef colastroop het volgende:

[..]

staat in het pokemon go faq topic
Veel dank.
pi_164001301
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:40 schreef Onnoman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd waar ik in Enschede zo veel van die vissen kan vinden. Ik kom er nooit één tegen :)
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 25 juli 2016 @ 16:25:14 #225
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_164001337
Hoe zeldzaam is Porygon? Hij spawnde net bij mijn werk voor de deur samen met een Geodude.

Ik had ze allebei nog niet. :D
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  maandag 25 juli 2016 @ 16:26:08 #226
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164001358
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:23 schreef isax het volgende:

[..]

Ik weet maar wil lijstje :(
Had je vroeger maar de spellen moeten spelen, dan was het algemene kennis :6
  maandag 25 juli 2016 @ 16:28:13 #227
268260 Dr.Mikey
pi_164001400
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:23 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd waar ik in Enschede zo veel van die vissen kan vinden. Ik kom er nooit één tegen :)
Welk team ben je?
R.I.P DTS.
  maandag 25 juli 2016 @ 16:29:01 #228
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164001412
lvl 24 *O* nu moet ik al die pidgeotto's verwijderen _O-
  maandag 25 juli 2016 @ 16:29:37 #229
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_164001433
WTF, Dratini's in overvloed ineens op kantoor.
Volgens mij wisselen die spawns ook.
pi_164001460
Nu net mn 60 evoluties gedaan. Tijd was om toen ik klaar was, dus weet niet zeker hoeveel ik binnen half uur gedaan heb, maar wrs tussen de 55 en de 60. Nieuwe evoluties kosten meer tijd ook, omdat de nieuwe pokemon geregistreerd worden eerst.

Ben level 16 naar level 19 gegaan.

Volgens mij helemaal niet de ballen e.d. van level 17 en 18 gekregen.
Hotapnyc
pi_164001489
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Had je vroeger maar de spellen moeten spelen, dan was het algemene kennis :6
Skeet ik speel al sinds rood O+
#nerd4evah

Ik ga alleen proberen iets te verslaan dat veel sterker is dan mij :')
  maandag 25 juli 2016 @ 16:32:01 #232
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164001500
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:31 schreef isax het volgende:

[..]

Skeet ik speel al sinds rood O+
#nerd4evah

Ik ga alleen proberen iets te verslaan dat veel sterker is dan mij :')
Welke Pokemon wil je verslaan? :)
pi_164001575
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Welk team ben je?
Team Valor, ik speel meestal bij het volkspark in de buurt en soms stadion (vanwege werk). En jij?
٩๏̯͡๏)۶
pi_164001642
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:25 schreef HostiHawaii het volgende:
Hoe zeldzaam is Porygon? Hij spawnde net bij mijn werk voor de deur samen met een Geodude.

Ik had ze allebei nog niet. :D
Ik had er vd week eentje.maarja laag cp want ik was zelf net lvl6
pi_164001655
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

Welke Pokemon wil je verslaan? :)

Heb alleen zelf niets spannends in de aanbieding. Pidgeot van 400 is mijn parel :')
Dacht veel pokemons te vangen op vakantie maar er zitten er geen :D
  maandag 25 juli 2016 @ 16:42:39 #236
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_164001755
Eindelijk Squirtle evolven _O_
  maandag 25 juli 2016 @ 16:43:13 #237
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164001763
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:37 schreef isax het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb alleen zelf niets spannends in de aanbieding. Pidgeot van 400 is mijn parel :')
Dacht veel pokemons te vangen op vakantie maar er zitten er geen :D
Hmm.. zou zeggen dat je een water pokemon nodig hebt
pi_164001772
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Horsea van 10 :D
  maandag 25 juli 2016 @ 16:45:20 #239
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164001791
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:44 schreef isax het volgende:

[..]

Horsea van 10 :D
_O- erm.. hij moet wel iets sterker zijn :D
  maandag 25 juli 2016 @ 16:46:36 #240
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164001812
Omg.. Jigglypuff nearby!! :D Maar waar? :'(
  maandag 25 juli 2016 @ 16:46:53 #241
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164001816
In mijn woonkamer dus _O-
pi_164001840
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O- erm.. hij moet wel iets sterker zijn :D
Het was dikke fail in ieder geval.
  maandag 25 juli 2016 @ 16:55:01 #243
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164001957
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Eindelijk Squirtle evolven _O_
^O^ w/
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 25 juli 2016 @ 16:55:04 #244
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_164001958
Als er een Dratini in de buurt is dan probeer ik die zo snel mogelijk te vangen.. net was er ook weer 1 maar hij rende deze keer weg ;( Ik heb al 10 candies van de 100 *O*
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  maandag 25 juli 2016 @ 16:55:25 #245
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164001964
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:46 schreef Maraca het volgende:
Omg.. Jigglypuff nearby!! :D Maar waar? :'(
in mijn slaapkamer *;
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 25 juli 2016 @ 16:57:57 #246
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_164002003
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:55 schreef Onnoman het volgende:

[..]

^O^ w/
903CP Wartortle met 97% IV. not bad.
  maandag 25 juli 2016 @ 16:59:46 #247
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164002037
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:55 schreef Onnoman het volgende:

[..]

in mijn slaapkamer *;
Smooth
  maandag 25 juli 2016 @ 17:01:38 #248
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164002066
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Smooth
geen pokeball geschoten is altijd mis ;)
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 25 juli 2016 @ 17:02:23 #249
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164002079
Boh, Mr. Mime uit mijn 10km bal _O_

63 cp :')
pi_164002093
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Tegen een elecro? Goede tip man..
  maandag 25 juli 2016 @ 17:03:58 #251
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164002117
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Tegen een elecro? Goede tip man..
Oh kut ja _O- sorry, grondtype moet je hebben
pi_164002119
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:02 schreef Maraca het volgende:

Waarschijnlijk wel perfecte IV's dan :o
pi_164002164
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:02 schreef Maraca het volgende:

Ben er nog altijd van overtuigd dat dat geen Pokemon is.
  maandag 25 juli 2016 @ 17:07:16 #254
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164002173
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:04 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel perfecte IV's dan :o
Dat is nog 1 grote black box voor mij :P
pi_164002199
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:07 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat is nog 1 grote black box voor mij :P
Gewoon hier de stats invullen en klikken op Find IV's:

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator

Dan krijg je een % (percentage) te zien, die moet zo dicht mogelijk bij 100% zijn.
  maandag 25 juli 2016 @ 17:13:10 #256
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164002250
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:09 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Dan krijg je een % (percentage) te zien, die moet zo dicht mogelijk bij 100% zijn.
0 possible IV combinations found. :?
  maandag 25 juli 2016 @ 17:13:26 #257
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164002255
quote:

[..]

Let wel goed op die meter, die CP arc is nogal breed qua numbers.
pi_164002262
10km ei is uitgekomen. Ik denk wtf, gewoon n evee?
Maar er zaten zoveel Candy bij dat ik n Jolteon en n Flareon kon maken *O*
M'n Flareon is 1117, gelijk m'n hoogste *O* dus toch wel blij met Evee :@
compact en kleverig.
  maandag 25 juli 2016 @ 17:13:53 #259
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164002265
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:13 schreef Maraca het volgende:

[..]

0 possible IV combinations found. :?
quote:

[..]

Oh hij heeft een ander.
Gebruik deze :D
https://thesilphroad.com/research
pi_164002267
Ik ben nu level 14.....
Is het slim om 500 cp Pokemon nu te evalueren?
Of kan ik beter wachten tot ik level 20 ben?

Is het zo dat een cp die bv 1200 kan worden nu bijvoorbeeld maar 1000 wordt omdat ik nog een te laag level heb?

Of geldt dat alleen bij het vangen? :)
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
  maandag 25 juli 2016 @ 17:14:28 #261
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164002274
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:13 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

[..]

Oh hij heeft een ander.
Gebruik deze :D
https://thesilphroad.com/research
Had een foutje gemaakt. Krijg nu wel een waslijst en schommelt tussen de 75-80% :)
  maandag 25 juli 2016 @ 17:16:51 #262
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164002302
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:14 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Ik ben nu level 14.....

Is het zo dat een cp die bv 1200 kan worden nu bijvoorbeeld maar 1000 wordt omdat ik nog een te laag level heb?

Je kan niet hoger dan je lvl ook bij evolutie
  maandag 25 juli 2016 @ 17:17:12 #263
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164002305
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:14 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Ik ben nu level 14.....

Als je hem gaat evalueren moet je wel eerst de ''Invite for an evaluation'' knopje indrukken. Goed verhaal op papier zetten op welke punten hij wel en niet aan voldoet.
pi_164002316
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:16 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Je kan niet hoger dan je lvl ook bij evolutie
Dus door nu te evalueren "verspeel" ik dus misschien Pokemon die als ik een paar levels wacht, beter zouden kunnen worden?
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
  maandag 25 juli 2016 @ 17:18:05 #265
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164002318
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:17 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Als je hem gaat evalueren moet je wel eerst de ''Invite for an evaluation'' knopje indrukken. Goed verhaal op papier zetten op welke punten hij wel en niet aan voldoet.
_O-
pi_164002349
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nice *O*
pi_164002373
quote:
Nice. :D
Hotapnyc
  maandag 25 juli 2016 @ 17:22:54 #268
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164002378
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:17 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:

[..]

Dus door nu te evalueren "verspeel" ik dus misschien Pokemon die als ik een paar levels wacht, beter zouden kunnen worden?
Ik weet niet max per pokemon per lvl :P

Maar als je bv gyms wil aanvallen is het wel handig om gewoon een sterke pokemon te hebben

quote:
_O_
  maandag 25 juli 2016 @ 17:23:44 #269
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164002391
quote:
Tof *O*
pi_164002415
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:17 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

:D veel gemaakte fout in dit topic
pi_164002542
quote:
Hoe heb je je evee genoemd?
  maandag 25 juli 2016 @ 17:33:13 #272
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_164002543
wtf kan niet inloggen met mijn pokemon go account
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 25 juli 2016 @ 17:37:54 #273
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_164002618
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:33 schreef pmponer het volgende:
wtf kan niet inloggen met mijn pokemon go account
Kan kloppen, servers hebben het weer moeilijk.
  maandag 25 juli 2016 @ 17:37:54 #274
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164002619
Mr mime 660 cp uit mn 10 km ei :')
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  maandag 25 juli 2016 @ 17:38:24 #275
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164002627
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:37 schreef Fopje het volgende:
Mr mime 660 cp uit mn 10 km ei :')
Ruilen? :+
  maandag 25 juli 2016 @ 17:38:37 #276
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164002630
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ruilen? :+
Is goed :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  maandag 25 juli 2016 @ 17:39:13 #277
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164002647
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:38 schreef Fopje het volgende:

[..]

Is goed :P
*O*

* Maraca pakt kabeltje
pi_164002657
Vanmorgen een Hypno gevangen, wel 40 pokeballs voor nodig :')
  maandag 25 juli 2016 @ 17:40:55 #279
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164002677
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:39 schreef Houtenbeen het volgende:
cp en jouw lvl? Ik heb echt bijna nooit zoveel balls nodig
  maandag 25 juli 2016 @ 17:41:23 #280
436595 Sked
Zonnestraal
pi_164002683
quote:
Wow wat _O-
  maandag 25 juli 2016 @ 17:42:50 #281
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_164002704
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:23 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Aan de zijkanten van het Van Heekpark :s)
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_164002715
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]

cp en jouw lvl? Ik heb echt bijna nooit zoveel balls nodig
Toen nog level 11 en CP was ???, uiteindelijk 415.
12 keer uit de bal gebroken.
En veel ballen waaide te ver naar rechts.
pi_164002721
Mezelf zojuist voor gek verklaard door 2km eerder de bus uit te stappen.
Kom ik na 50 meter een Tentacruel tegen van 1100. Totally worth it. :D
pi_164002729
quote:
Het lijkt random maar heel soms zit er wel eens eentje tussen, vooral de wat sterke typen waar je kunt blijven gooien inderdaad. Tot 15 ben ik wel eens gekomen, 40 is me nog niet gelukt. :')
  maandag 25 juli 2016 @ 17:45:26 #285
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_164002739
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:44 schreef Doevelaer het volgende:
Dacht gisteren goed te doen door een extra lange wandeling te maken langs water enzo. Tot blarens toe was het! Maar het viel vies tegen. Na bijna tien kilometer lopen eigenlijk alleen maar crap gevonden en drie nieuwe pokemons, waaronder weliswaar een Squirtle uit een ei.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 25 juli 2016 @ 17:45:53 #286
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164002744
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Toen nog level 11 en CP was ???, uiteindelijk 415.
12 keer uit de bal gebroken.
En veel ballen waaide te ver naar rechts.
Zelfs met cp op ??? nog nooit zoveel ballen gebruikt... En als ze waaien dan moet je gewoon alleen curveballs gooien
  maandag 25 juli 2016 @ 17:46:34 #287
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_164002752
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:44 schreef Doevelaer het volgende:
Nice!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 25 juli 2016 @ 17:46:35 #288
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_164002753
Tip voor de vakantieganger onder ons: Bergen aan Zee, bij het zeeaquarium. 4 pokestops op een rij en de meest zeldzame pokemons om de 5 minuten.
  maandag 25 juli 2016 @ 17:46:41 #289
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_164002754
hoe gooi je een goede curveball, die van mij gaan er dan soms ver naast.
Drop you like an ill, bad habit
pi_164002755
Lucky Egg evolutie tijd :D
  maandag 25 juli 2016 @ 17:47:13 #291
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164002760
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:46 schreef Vermecelli het volgende:
Lucky Egg evolutie tijd :D
Succes! *O*
  maandag 25 juli 2016 @ 17:47:34 #292
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_164002763
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:45 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Zelfs met cp op ??? nog nooit zoveel ballen gebruikt... En als ze waaien dan moet je gewoon alleen curveballs gooien
Die heb ik nog nooit bewust gegooid eigk.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 25 juli 2016 @ 17:47:55 #293
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164002767
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:46 schreef Mishu het volgende:
Tip voor de vakantieganger onder ons: Bergen aan Zee, bij het zeeaquarium. 4 pokestops op een rij en de meest zeldzame pokemons om de 5 minuten.
Dit had ik ook al gehoord van een maatje _O-

Bergen aan Zee is echt een gekke plek :P
pi_164002805
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:33 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Hoe heb je je evee genoemd?
pyro en sparky ;)
compact en kleverig.
  maandag 25 juli 2016 @ 17:51:01 #295
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164002808
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

pyro en sparky ;)
Geen Rainer? ;(
pi_164002832
Geen Rainer omdat m'n dochter die al een heeft :+
compact en kleverig.
  maandag 25 juli 2016 @ 17:58:43 #297
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164002931
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:25 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

:D veel gemaakte fout in dit topic
Schijnt de autocorrect te zijn.
pi_164003391
Net eindelijk een Pikachu uit mijn ei :D

Vanmiddag even een rondje door de stad gelopen(Arnhem) daar stikt het van de pokestops.

Is het trouwens slim om je lucky egg al in te zetten bij level 9, of kan ik hem beter nog even bewaren?
pi_164003412
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 18:22 schreef Max23 het volgende:
Net eindelijk een Pikachu uit mijn ei :D

Vanmiddag even een rondje door de stad gelopen(Arnhem) daar stikt het van de pokestops.

Is het trouwens slim om je lucky egg al in te zetten bij level 9, of kan ik hem beter nog even bewaren?
Als je 50 evoluties hebt klaar staan kun je hem gebruiken
pi_164003448
Zijn er hier meer mensen die geen lucky eggs gebruiken om snel te levellen? :@
compact en kleverig.
pi_164003504
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er hier meer mensen die geen lucky eggs gebruiken om snel te levellen? :@
Mwah. Ik heb het wel één keer gedaan maar vond er geen kut aan. Dus weet niet of ik het nog een keer zou doen.
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')