SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Straks fixen ze de voetjes, werken de servers weer nietquote:Op zondag 24 juli 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
Wel chill dat de servers eindelijk goed lijken te werken. Althans nog nergens last van gehad dit weekend.
De enige Pokemon die mij is ontsnaptquote:Op zondag 24 juli 2016 14:18 schreef Lastpost het volgende:
1244CP Poliwrath gevonden en kunnen vangen.
Idem hier.. al snap ik ook nog niet helemaal dat gym gebeuren...quote:Op zondag 24 juli 2016 14:19 schreef Mrmime het volgende:
Ponyta uit mijn ei gekomen, leuk! Ben nu level 10 maar ben nog lang niet sterk genoeg voor de gyms hier in de buurt
Tisdat?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:47 schreef Luppie0110 het volgende:
Pokevision. Wordt wel echt valsspelen zo.
Helemaal mee eens hoor, alleen commercieel is het veel interessanter om het anders te doen. Met Pokemon Go is er een enorme playerbase ontstaan die op deze manier warm gemaakt kan worden om (ook) een 3DS + SuMo te kopen.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Logischer is als Gen II eerst volgt. Iets wat ik toejuich.
Heel eerlijk gezegd vind ik dat hele gym gebeuren een gigantische aanfluiting. Volgens mij moet het ook niet de bedoeling zijn dat je op internet moet opzoeken hoe dat hele systeem werkt.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idem hier.. al snap ik ook nog niet helemaal dat gym gebeuren...
Vind het tot nu toe leuker om verschillende pokemons te vangen
Altijd ff 30 s wachten met het resetten van de app. Sinds ik dat doe ben ik niks meer kwijt geraakt (frozen pokeball glitch enzo).quote:Op zondag 24 juli 2016 14:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Shit!
Mijn eerste 5 km ei stond op uitkomen, blijft de app hangen.
Nou mooi dat ei nergens meer te vinden. Ook geen enkele Pokemon die er uitgekomen zou kunnen zijn.
Iemand een idee of, en hoe het terug te halen kan zijn?
Tot ze die shit fixen zie ik het niet als cheatenquote:Op zondag 24 juli 2016 14:47 schreef Luppie0110 het volgende:
Ja. Of je gaat nu gewoon als een kip zonder kop 3km in de rondte lopen omdat een core element van de game uitgezet is.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:48 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Kun je zien waar alle Pokemon zitten en voor hoelang.
Volgens Pokevision zat er een Gyrados in de straat. Volgens de app zelf was er niets in de buurt. Werkt Pokevision nou wel echt of niet?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:47 schreef Luppie0110 het volgende:
nice! 2x vuur pokemonquote:Op zondag 24 juli 2016 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Net een paar uur buiten gespeeld en aardig wat (nieuwe) gevangen. O.a. Charmander en Ponyta.
Tussen een verzorgingstehuis en het zwembad inquote:Op zondag 24 juli 2016 14:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nice! 2x vuur pokemonwat voor soort plek was je
Geen idee. Ik gebruik het niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens Pokevision zat er een Gyrados in de straat. Volgens de app zelf was er niets in de buurt. Werkt Pokevision nou wel echt of niet?
quote:Op zondag 24 juli 2016 15:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tussen een verzorgingstehuis en het zwembad in
Je zal 'm maar per ongeluk weggooien!quote:Op zondag 24 juli 2016 15:02 schreef koffiepot het volgende:
Echt he, dat prullenbakje achter een Lucky egg.
Ja dat dusquote:Op zondag 24 juli 2016 14:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tot ze die shit fixen zie ik het niet als cheaten
Als stapjes werken wil ik best wel achter pokemon aanlopen
HOE. IK HEB DIT NODIG.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:19 schreef RRuben het volgende:
Nog een tip: Je kan een screen pinnen op je mobiel. Zo kan je Pokemon Go pinnen en dan kan ie niet per ongeluk afsluiten in je broek
Verder, maakt de plaats waar een pokemon staat in nearby uit? Had een pokemon op plaats 9 staan, en toen ging ie naar plaats 1 maar niet tegen gekomen
Wat voor locatie was het?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:26 schreef Badr_Harry het volgende:
Zojuist een charizard gevangen, 30 ulltra balls gegooid en uiteindelijk met een gewonen pokeball gevangen
Dat is wel mooi ja, als je het slim speelt kaap je zo een vrijgekomen gym wegquote:Op zondag 24 juli 2016 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Net wel moeten lachen, ik had een gym overgenomen met mijn vriendin, komen er 2 meisjes van een jaar of 15 aan, ze vroegen al "Team blauw?" dus wij, nee .. rood. Alsof er meteen rivaliteit was![]()
Op een gegeven moment hadden ze ons verslagen, maar ze gingen natuurlijk hun sterkste Pokemon healen om die in de gym te zetten, waardoor wij tijd hadden om onze Pokemon opnieuw in de nu grijze/lege gym te plaatsen.. opeens hoorde je zo "What the fuck?![]()
"
CP/HP?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:26 schreef Badr_Harry het volgende:
Zojuist een charizard gevangen, 30 ulltra balls gegooid en uiteindelijk met een gewonen pokeball gevangen
Ja, ik doe dat zelf ook steeds, je sterkste inzetten en dan moet je hem healen.. in die tussentijd kun je (als je aanwezig bent als andere partij) gewoon de gym inpikkenquote:Op zondag 24 juli 2016 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel mooi ja, als je het slim speelt kaap je zo een vrijgekomen gym weg
nice wel dan is die nog te vangen.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:39 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Ben zelf 21, cp van de charizard was maar 174
Verschilt per mobiel denk ik. Bij mij als ik naar dat overzichtje ga van alle openstaande apps en dan op de punaise klikquote:
HTC, dit heb ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:46 schreef RRuben het volgende:
[..]
Verschilt per mobiel denk ik. Bij mij als ik naar dat overzichtje ga van alle openstaande apps en dan op de punaise klik( die punaise staat dan op de meest recente app.)
Zal wel sterven van de poliwags, psyducks en magikarpsquote:Op zondag 24 juli 2016 15:59 schreef Unites het volgende:
Straks even naar de kust. Ben benieuwd of daar écht daadwerkelijk speciale water-Pokémon tevoorschijn komen.
Oh dat is wel jammer danquote:Op zondag 24 juli 2016 15:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
HTC, dit heb ik niet.Sowieso kan ik niet van scherm wisselen (ook niet naar overzicht), zonder dat heel pokemon opnieuw op moet starten.
waar in de stad, natuur?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:01 schreef Debsterr het volgende:
Net geteld.. 70 stuks gevangen in zo'n 3 uur
Santos?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:38 schreef Maraca het volgende:
Heb straks een etentje in Scheveningen. Misschien dat ik wat eerder gawaterpokemon ftw
Helaas niet, ik ga burgers eten in Delft. Maar Santos is wel goddelijk, dus das een goeie keusquote:
Combinatie van 2 parken in Eindhoven, een incense, veel Pokéstops en 1 plek waarbij constant 3 lures actief zijn.quote:
Ik ga niet naar Santosquote:Op zondag 24 juli 2016 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helaas niet, ik ga burgers eten in Delft. Maar Santos is wel goddelijk, dus das een goeie keus
Sinds het begin van het spelquote:Op zondag 24 juli 2016 17:01 schreef Fylax het volgende:
huh sinds wanneer krijgnje 3 candy bij het vangen?
quote:Op zondag 24 juli 2016 16:55 schreef Noorseviking het volgende:
Leuk verhaal. In the middel of nowhere zonder pokestops. Kom ik twee gasten tegen die ook op zoektocht zijn.. In het vizier een wartortle en een magmar. Beide mis ik en vluchten. Ik hang even met hun rond en wat denk je? Er is weer een magmar!. Dit keer een CP ???? Ik heb nog twee great balls over en mis. Uit pure wanhoop koop ik 20 pokeballs met mijn coins.
Uit alles vloog de Magmar er uit met gemak. 1 van de twee vraagt : gebruik jij nooit je curve?
Nog 6 laatste pokeballs en ik laat ''Ronald'' 1 van de jongens het proberen met een curve.
En ja hoor als alle hoop verloren lijkt. Haalt hij de Magmar van 1245 CP binnen.
Vanaf nu heet mijn Magmar dus ook Ronald
Hoe gooi je met een curve danquote:Op zondag 24 juli 2016 16:55 schreef Noorseviking het volgende:
Leuk verhaal. In the middel of nowhere zonder pokestops. Kom ik twee gasten tegen die ook op zoektocht zijn.. In het vizier een wartortle en een magmar. Beide mis ik en vluchten. Ik hang even met hun rond en wat denk je? Er is weer een magmar!. Dit keer een CP ???? Ik heb nog twee great balls over en mis. Uit pure wanhoop koop ik 20 pokeballs met mijn coins.
Uit alles vloog de Magmar er uit met gemak. 1 van de twee vraagt : gebruik jij nooit je curve?
Nog 6 laatste pokeballs en ik laat ''Ronald'' 1 van de jongens het proberen met een curve.
En ja hoor als alle hoop verloren lijkt. Haalt hij de Magmar van 1245 CP binnen.
Vanaf nu heet mijn Magmar dus ook Ronald
De pokeball ingedrukt blijven houden terwijl je cirkeltjes maakt op je smartphone en dan zie je vanzelf cirkels ontstaan die aanduiden dat je met een curve gaat gooien.quote:
Dat ronddraaiende gedoe maar dan ook nog is in een boog. Het is mij niet gelukt maar deze uberheld Ronald dus wel!quote:
Niet voor gevechten. Dragon breath kan je minstens 2x gebruiken ipv steel wingquote:
dat is hetzelfdequote:Op zondag 24 juli 2016 17:21 schreef KingRadler het volgende:
wat is een blender ik geef Pokemon altijd aan de Prof.
Dit ja ik smijt mijn ballen zoals Roberto Carlos zijn vrije trappen namquote:Op zondag 24 juli 2016 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een curve moet je zien als en vrije trap bij voetbal.
Over het muurtje gooien en je raakt.
Als kakkie had ik hier toch een Pierre verwacht.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit ja ik smijt mijn ballen zoals Roberto Carlos zijn vrije trappen nam
Je kan wel raden hoe ik mijn ballen erin schietquote:Op zondag 24 juli 2016 17:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit ja ik smijt mijn ballen zoals Roberto Carlos zijn vrije trappen nam
Vergelijkbaar met www.ingress.com/intel dus. Alleen was dat wel direct bij launch beschikbaar.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
Leuk feitje over Pokévision. Het idee is oorspronkelijk afkomstig van Niantic en een dergelijke map zou beschikbaar zijn vlak na de launch. De server problemen hebben dit idee in de ijskast gezet. Om nu te gaan beweren dat Pokévision keihard cheaten is dan ook hypocriet.
nav deze comicquote:Op zondag 24 juli 2016 17:21 schreef KingRadler het volgende:
wat is een blender ik geef Pokemon altijd aan de Prof.
Wat was je cp voor evolvequote:Op zondag 24 juli 2016 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Mijn Eevie genaamd Pyro is een Flareon van cp1323 gewordenmijn sterkste tot nu toe
Hoeft niet, gewoon veel langs het water lopen als dat er is.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow heb een magikarp gevonden die 400 candy nodig heeft om te evolven. Dat duurt wel eventjes![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2016 17:49 schreef 0108daniel het volgende:
Jup, Pokemons die aan de professor worden gegeven worden inderdaad bruut afgeslacht.
Maar daarvoor krijg je wel 1 candy, dus iedereen blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |