ohquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie een hechte vriendschap ontstaan tussen JC en Jimmy
Fantastisch wat een forum met je kan doenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie een hechte vriendschap ontstaan tussen JC en Jimmy
Het is wachten op de eerste GRTD-babyquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fantastisch wat een forum met je kan doen
ja zekerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aiiiii. Soms zeer vervelend kleine kinderen.
Knappe FOKsters mogen een Dm doenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste GRTD-baby
Ik denk van Pax en AB.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste GRTD-baby
Krijgen we dit weerquote:
Wat moet dat kind in een identiteitscrisis komenquote:
Whehehehe arme Paxquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet dat kind in een identiteitscrisis komen
Moeder van Jimmy is een lieve vrouw.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee z'n moeder post nu via dat account
Oh wist ik nie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nog steeds ban en ook geen zin in.
Alleen Insoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, hier hebben mensen tenminste nog seks.
Grtd en klb zijn even mongolisch denk dat het meer eraan ligt bij welke mongolen je het meest geaccepteerd voelt.quote:
grtd sc is meer voor de blankenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Grtd en klb zijn even mongolisch denk dat het meer eraan ligt bij welke mongolen je het meest geaccepteerd voelt.
KLB is toch wereldvreemder, en veel meer een kliekje autisten dan dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Grtd en klb zijn even mongolisch denk dat het meer eraan ligt bij welke mongolen je het meest geaccepteerd voelt.
wiequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Posten hier toch ook wat bruinmenschen
Browniequote:
Lol okequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
KLB is toch wereldvreemder, en veel meer een kliekje autisten dan dit.
Gelukkig dat jullie gesprekken altijd de diepte in gaan danquote:
je hier druk om makenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Users als Zeer en Hoink, kom op zegDat is wel echt het schuim der aarde.
Wie is de volgende grtder die naar klb komt?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig dat jullie gesprekken altijd de diepte in gaan dan
Ja kan boeit verder nie zo veel negeer gwn mensen als ik ze truly mongolen vindquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Users als Zeer en Hoink, kom op zegDat is wel echt het schuim der aarde.
Ik zou niet weten wat ik er te zoeken heb dus ik pasquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Wie is de volgende grtder die naar klb komt?
hoezo gebruik jij opeens een engels woord er tussenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja kan boeit verder nie zo veel negeer gwn mensen als ik ze truly mongolen vind
Is hip en edgyquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo gebruik jij opeens een engels woord er tussen
Ja dat doe ik nu ook maar.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja kan boeit verder nie zo veel negeer gwn mensen als ik ze truly mongolen vind
Gohquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
interesting (engels voor interessant)
Ahahquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
interesting (engels voor interessant)
ik was gewoon bij de zomerfeesten met een vriendinquote:
Wat onhandig. Maakte hij het wel goed met jequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
Wel een debiel die een gat in mij panty brandde met z'n peuk
Oh klonk alsof je goed geneukt was.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was gewoon bij de zomerfeesten met een vriendin
Voor iemand die zich graag alleen bezig houdt met de intellectuele facetten des levens maak je je wel erg druk om internetgebruikers moet ik zeggenquote:
Ja Noelquote:
Ik maak af en toe een uitstapje naar low culture.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor iemand die zich graag alleen bezig houdt met de intellectuele facetten des levens maak je je wel erg druk om internetgebruikers moet ik zeggen
Hij postte toestraks gwn hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja Noel
[..]
Ik maak af en toe een uitstapje naar low culture.
Wil je niet met kanker schelden, Inso? Dankjewel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
hij heeft niet eens ban kanker wat een faal
bepaal jij nietquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wil je niet met kanker schelden, Inso? Dankjewel.
Niet strafbaarquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wrm nie met kanker schelden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
kanker is toch de juiste spelling?quote:
ik keek hem daarna boos aan en hij keek alleen van: eigen schuld, I don't care.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat onhandig. Maakte hij het wel goed met je
Vervelend voor je Sof.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik keek hem daarna boos aan en hij keek alleen van: eigen schuld, I don't care.
Deed wel pijn en er zat een lelijke ladder in bah
nee jammerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh klonk alsof je goed geneukt was.
Beetje onbeschaafd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar wrom mogen mensen niet met kanker schelden
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik keek hem daarna boos aan en hij keek alleen van: eigen schuld, I don't care.
Deed wel pijn en er zat een lelijke ladder in bah
zou jij wel sorry zeggen?quote:
Nee, dat is gewoon waar.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoezo onbeschaafd
Koelies stinkend noemen nie dn ;s
is dat een soort retry32quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Koelie die hier wel eens post maar 80% van de tijd heeft ie ban
Nee, ga maar eens aan een koelie ruiken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:34 schreef Crip het volgende:
[..]
das subjectief net zoals het onbeschaafd vinden om met kanker te schelden.
Is subjectiefquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ga maar eens aan een koelie ruiken.
lol kankergrappigquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg is waar, zou je nu weleens moeten weten Cripje.
Wat voor taartquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:38 schreef supersof het volgende:
Straks lekker taart eten bij opa en oma
Zo comfy.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:38 schreef supersof het volgende:
Ja wat probeer je te illustreren met dat plaatje? Schattig jongetje wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chinees met stuk staal in z'n oog.
lekker hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:38 schreef supersof het volgende:
De leegheid van het bestaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja wat probeer je te illustreren met dat plaatje? Schattig jongetje wel.
weet ik nog niet. Sowieso is er wel een appeltaart. Ik zal het je nog laten wetenquote:
Lekker hoor. En top.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik nog niet. Sowieso is er wel een appeltaart. Ik zal het je nog laten weten
heb een mooie plant gekocht voor opa (die was woensdag jarig)quote:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
heb een mooie plant gekocht voor opa (die was woensdag jarig)
bij mijne altijd wel appeltaart en dan nog een of twee andere soortenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker hoor. En top.
Mijn oma haalt al jaren hetzelfde gebak. Dus bij verjaardagen etc eet ik bijna altijd hetzelfde gebakje.
dankje, 78 is ie nuquote:
Dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
bij mijne altijd wel appeltaart en dan nog een of twee andere soorten
is dat niet gekquote:
Nee man lolquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Werken is boring. Heb je nog met je vriend?
goed zoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ish klopt, niet meer zo veel als eerst tho
gefeliciteerd namens Jimmy van het fok forumquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
waarom zou dat gek zijn? Kan de oude baas vast wel waarderen.
gefeliciteerd mopquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
heb een mooie plant gekocht voor opa (die was woensdag jarig)
het is een limoen taartquote:
nee toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
gefeliciteerd namens Jimmy van het fok forum
Nee niet gek inderdaad
dankjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:03 schreef Fok-it het volgende:
Gefeliciteerd Sof. Jonge opa heb je nog wel
Flink kortademig laatste tijd, lage bloeddruk, mja. Ze is 91, doet nog alles zelf, tot voor kort nog nooit pilletje genomenquote:
dankje schatquote:
pff 91 is ook flinke leeftijd, opzich niet zo gek dat je dan zulke ding krijgtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flink kortademig laatste tijd, lage bloeddruk, mja. Ze is 91, doet nog alles zelf, tot voor kort nog nooit pilletje genomenZe wil ook niks van thuiszorg weten enzo
Maar ja, wel op een punt gekomen dat dat handig gaat worden
Daarom, en na je 90ste volgens mij is dit weer echt een killerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff 91 is ook flinke leeftijd, opzich niet zo gek dat je dan zulke ding krijgt
god bless
zeker i nwest-europa met een chronisch gebrek aan (goede) aircoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom, en na je 90ste volgens mij is dit weer echt een killer
Kan het elk moment ook zomaar over zijn
heb je die slechte goedkope aircosquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik haat airco, word er altijd verkouden van
Dat kan nietquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik haat airco, word er altijd verkouden van
Enige airco die ik meemaak is eigenlijk in de autoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je die slechte goedkope aircos
Nee oke, door bacterien en mijn bagger immuunsysteem dan. Maar de airco's slaan me wel op de keel.quote:
Die heb ik nooitquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind gefeliciteerd met je .. altijd zo raar. Ook met iedereen een handje geven erbij op zo'n kringverjaardag
hier zijn familie verjaardagen gewoon vrouwen in de keuken en mannen aan de drankquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
familie verjaardagen hè maar daar kom ik nooit meer tegenwoordig
Kringverjaardagenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind gefeliciteerd met je .. altijd zo raar. Ook met iedereen een handje geven erbij op zo'n kringverjaardag
ik moet een Poolse huwenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier zijn familie verjaardagen gewoon vrouwen in de keuken en mannen aan de drank
Net middagdutje gedaan, dus lekker.quote:
lekkerr, waarom doe je nu nog dutjes dan? Dacht dat je daar van af wilde?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net middagdutje gedaan, dus lekker.
Twijfel of ik nog even naar de winkel ga voor wat lekkers.
Ach, het is de eerste in 2 weken ofzo. Dat kan wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lekkerr, waarom doe je nu nog dutjes dan? Dacht dat je daar van af wilde?
Ik doe nog maar 2x in de week boodschappen
ja alles kan, als je het zelf maar prettig vindquote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is de eerste in 2 weken ofzo. Dat kan wel.
Ik lag gewoon een youtube ding te kijken en viel daarbij in slaap.
Lekker. Wel handig met autotje natuurlijk.
Maak je dan van te voren planning wat je wilt eten?
Zoveel geld altijdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja alles kan, als je het zelf maar prettig vind![]()
Auto heeft grote beurt gehad, 600 euro pffffff godvertering![]()
en ja weet wel dat dat normaal is, maar was eerste keer alles
En ja dat doe ik, maar dat deed ik sowieso al. Want door werk en school enzo wil ik niet als ik klaar ben nog tijd moeten benutten aan moeten bedenken wat ik ga eten en daarvoor nog boodschappen doen. Dat vind ik gewoon echt zonde van mn tijd
Ja, maar dat is gewoon wennen en doorzetten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel geld altijd
Ik vind het moeilijk om van te voren te denken wat ik wil weten en me daar aan houden.
Ik kan dat gewoon niet.
Je hebt wel gelijk natuurlijk, is zonde van de tijd.
Ik ga morgen dit eten:quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon wennen en doorzetten.
Vroegah thuis at je ook wat de pot schaft, en het scheelt gewoon veel geld om niet zo vaak meer boodschappen te doen. Ja i kben er blij mee, moest er wel aan wennen maarja, ook weer gewoon discipline
als het maar lekker isquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga morgen dit eten:
http://www.jamieoliver.co(...)#gG6RK0T9yqzVW6bH.97
Ziet er niet uit
Hahahah ik ook, en wil dar ook geen tijd aan verspillen om het goed te leren dus doe altijd met folie.quote:
Ik probeer het soms en dan worden het per ongeluk een soort scrambled eggs.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahah ik ook, en wil dar ook geen tijd aan verspillen om het goed te leren dus doe altijd met folie.
Jij dan?
oh, dat is wel even heel andersquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer het soms en dan worden het per ongeluk een soort scrambled eggs.
en dan afgieten? heb je dan niet vooral waterig ei?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ze gaan altijd kapot en dan roer ik het er maar gewoon door. :$
Ik doe het pocheren niet echt in water maar in tomatensaus. Dus eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit, ei is ei.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan afgieten? heb je dan niet vooral waterig ei?
oooh oke, ja met water maakt wel uitquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe het pocheren niet echt in water maar in tomatensaus. Dus eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit, ei is ei.
Ja, met water wordt het dan een knoeiboel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oooh oke, ja met water maakt wel uitwant dat blijft er dan aan hangen als je kleine stukjes hebt weet je wel
![]()
maar in tomatensaus, klinkt wel lekker
o haha dat heb ik ook met eten. Ook met muziek. Dan dat 90% 2 artiesten zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Wel een beetje treurig dat ongeveer 75% van de maaltijden die ik het afgelopen jaar heb gegeten eieren in tomatensaus, bonenstoofpot, of linzensoep waren.
Variatie is echt niet mijn sterkste punt.
Welke twee artiesten?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:42 schreef Drug het volgende:
[..]
o haha dat heb ik ook met eten. Ook met muziek. Dan dat 90% 2 artiesten zijn
ik vind het gewoon grappig dat je daar zelf geen behoefte aan hebtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Wel een beetje treurig dat ongeveer 75% van de maaltijden die ik het afgelopen jaar heb gegeten eieren in tomatensaus, bonenstoofpot, of linzensoep waren.
Variatie is echt niet mijn sterkste punt.
Als ik bij anderen ben krijg ik meestal al dingen die ik normaal niet eet voorgeschoteld, dan vind ik het juist wel comfy om als ik thuis ben gewoon mijn linzensoepje te kunnen nemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het gewoon grappig dat je daar zelf geen behoefte aan hebt![]()
maar ja, gelukkig is het wel gezond
Ik kan niet zo goed inschatten of dat leuk is of net iets te druk. Maar van wat ik me kan herinneren zou het wel leuk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kaneel en Lokje, denk je dat zoiets leuk is aan die muur boven mn bank? Ik weet niet goed wat ik met die ruimte moet
Ik zie niet echt goed wat het nou is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kaneel en Lokje, denk je dat zoiets leuk is aan die muur boven mn bank? Ik weet niet goed wat ik met die ruimte moet
ooooh, je houdt er écht niet van?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik bij anderen ben krijg ik meestal al dingen die ik normaal niet eet voorgeschoteld, dan vind ik het juist wel comfy om als ik thuis ben gewoon mijn linzensoepje te kunnen nemen.
En af en toe probeer ik wel iets nieuws, maar dat is maar af en toe.
[..]
Ik kan niet zo goed inschatten of dat leuk is of net iets te druk. Maar van wat ik me kan herinneren zou het wel leuk kunnen zijn.
je ziet het helemaal correctquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie niet echt goed wat het nou is.
Lijken wel allemaal kaarten.
Denk dat het qua contrast best leuk is. En het zijn kleine dingen, dus je kunt wat schuiven zodat je het mooier kunt maken voor jezelf.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooooh, je houdt er écht niet van?ik dacht dat het meer gemak was oid
en af en toe, ja nouja wel goed dat je dat probeert toch. Zou fijn zijn als je nog een gerecht aan je lijstje zou toe kunnen voegen
Ja, ik vraag me ook af of het te druk is... Ik denk dat ik het gewoon ga proberen, het is best cheap. En anders verhuis ik het naar de slaapkamer. Ik weet het namelijk gewoon écht niet
![]()
[..]
je ziet het helemaal correct
Nee ik hou er wel echt van hoor, kan van bijna al het eten echt wel genieten, maar van die uit dat lijstje gewoon het allermeest.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooooh, je houdt er écht niet van?ik dacht dat het meer gemak was oid
en af en toe, ja nouja wel goed dat je dat probeert toch. Zou fijn zijn als je nog een gerecht aan je lijstje zou toe kunnen voegen
Ja, ik vraag me ook af of het te druk is... Ik denk dat ik het gewoon ga proberen, het is best cheap. En anders verhuis ik het naar de slaapkamer. Ik weet het namelijk gewoon écht niet
![]()
[..]
ja precies, dat schuiven en aanpassen trekt me hierin juist aanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat het qua contrast best leuk is. En het zijn kleine dingen, dus je kunt wat schuiven zodat je het mooier kunt maken voor jezelf.
oooooooohquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik hou er wel echt van hoor, kan van bijna al het eten echt wel genieten, maar van die uit dat lijstje gewoon het allermeest.
Als het niet duur is, gewoon proberen. Misschien hoef je je daarna wel nooit meer druk te maken over je muur.
ja, denk geen één man.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:41 schreef deadprez het volgende:
misschien bedoelde hij gwn het sterrenbeeld
heequote:
hoaxquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Plottwist, dp blijkt werk te hebben.
goed hoorquote:
Of een paar cm smokkelen in je dickpicsquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moet ik photoshop gaan leren. Kan ik fakes maken
Als je het afzet tegen KLB SC is het de hemel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed hoor
bevalt het een beetje in deze sc
hahahquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je het afzet tegen KLB SC is het de hemel.
cancerteringquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:48 schreef Crack_ het volgende:
is wat hoor, met klb sc en grtd sc tering
Ook geen slecht idee.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of een paar cm smokkelen in je dickpics
ja, is echt bijna hetzelfde op echt 5 users na oidquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Klb sc en grtd sc is 1 grote inteelt
Tering is nederlandsquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tering is nederlands
Cancertuberculosis wordtr het dan
Ik doelde op het sterrenbeeldquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tering is nederlands
Cancertuberculosis wordtr het dan
gewoon lekker in klb blijvenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoefde hier van Sof ook niet meer te komen
Alles goed Krekje?quote:
die kant is leegquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb al de hele dag koppijn aan m'n linkerhersenhelft wtf
Gvdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders noemden hersenschudding een zandverstuiving, omdat er toch niets in zat.
lollige mensenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders noemden hersenschudding een zandverstuiving, omdat er toch niets in zat.
Ja zekerquote:
Welke strugglesprecies?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe is het met je werkstruggles afgelopen fokkie
Jawelquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke strugglesprecies?![]()
Kan me niet herinneren dat ik er op fok iets van had gezegd?
zijn je twee weken inwerken nu voorbij? Alles goed gegaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zekerHad wel even behoefte aan weekendje
Ohh, ja dat is al tijdje geledenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel
Je moest er steeds achteraan bellen blabla
Ja opzich is alles goed gegaan. Had liever gehad dat ik langer werd ingewerkt want systeem waarmee je werkt is enorm omslachtig, en begeleiding is best wel slecht maar ja. Vodafone wil dat trainees ook gewoon meteen de lijn op gaan omdat het druk is vooral. Dus nogal zooitjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zijn je twee weken inwerken nu voorbij? Alles goed gegaan?
Oohquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohh, ja dat is al tijdje geleden
Ben inmiddels alweer 2 weken aan het werk bij nieuwe baanWel 2 weken training, dat wel
Dankjequote:
Uhuquote:
wat?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nice. Gefeliciteerd.
Jaloers wel, ik zou dat ook wel willen.
Thanks. Moet je solliciteren he. Vooral outbound kijken ze niet heel erg naar leeftijd. Volgens mij is inbound wel vaak 18+ dusquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nice. Gefeliciteerd.
Jaloers wel, ik zou dat ook wel willen.
Callcentre is hellquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thanks. Moet je solliciteren he. Vooral outbound kijken ze niet heel erg naar leeftijd. Volgens mij is inbound wel vaak 18+ dus
Ligt eraan wat je moet doenquote:
quote:
Geld is niet alles thoughquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar was ik wel baas in. Dikke bonussen elke week
Maar verkopen is sowieso wel kutter dan klantenservice. Heb het 3 jaar volgehouden, komt je neus dan wel uitquote:
Als je met bejaarden aan de telefoon hangt zit je gebakken hoor, die lullen zo een uur vol over hun leven en de oorlogquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Mij zouden ze toch nooit aannemen, verbaal incapabel
Beetje 40-45 grappen maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je met bejaarden aan de telefoon hangt zit je gebakken hoor, die lullen zo een uur vol over hun leven en de oorlog
En dan daarna even de gasrekening controlerenquote:
Ohh, nou hopelijk kun je die klantjes wel fijn helpen! Kun je wel om hulp vragen enzo als je aan t werk bent? Eigen beschikbaarheid is chillahhquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja opzich is alles goed gegaan. Had liever gehad dat ik langer werd ingewerkt want systeem waarmee je werkt is enorm omslachtig, en begeleiding is best wel slecht maar ja. Vodafone wil dat trainees ook gewoon meteen de lijn op gaan omdat het druk is vooral. Dus nogal zooitjeMaargoed. al met al redelijk gegaan, heb natuurlijk al bel-ervaring dus dat scheelt. En vanaf volgende week rooster volgens m`n eigen beschikbaarheid.
Ja lopen coaches over de vloer, en als je iets wilt weten wat je zelf niet opgezocht krijgt dan moet je je hand dus opsteken, maar ja, als je klant in de wacht hebt en je ziet 5 handen die geholpen moeten worden is wel kutquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, nou hopelijk kun je die klantjes wel fijn helpen! Kun je wel om hulp vragen enzo als je aan t werk bent? Eigen beschikbaarheid is chillahh
Ik weet niet wat het verschil is. Maar ze zeggen wel altijd van 18+, HBOniveau ja..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thanks. Moet je solliciteren he. Vooral outbound kijken ze niet heel erg naar leeftijd. Volgens mij is inbound wel vaak 18+ dus
Niet doodgaanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:39 schreef JanCees het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor vanavond?
inbound is naar bedrijven, outbound is naar mensen die niet op je zitten te wachtenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het verschil is. Maar ze zeggen wel altijd van 18+, HBOniveau ja..
Outbound is verkoop. Inbound is klantenservice, helpdesk enzo. Ik ben op m`n 16de op outbound begonnen en ik had een collega, vriendin van m`n broertje die was 15 toen ze begon dus ze zijn daar best makkelijk inquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het verschil is. Maar ze zeggen wel altijd van 18+, HBOniveau ja..
ja, wachten is dan wel echt killing voor klantenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lopen coaches over de vloer, en als je iets wilt weten wat je zelf niet opgezocht krijgt dan moet je je hand dus opsteken, maar ja, als je klant in de wacht hebt en je ziet 5 handen die geholpen moeten worden is wel kutZeker als je boze mensjes aan de lijn hebt enzo
Ja ik zou graag inbound willen. Klantenservice van Bol.com/CoolBlue of een telecomprovider ofzo. Lijkt me echt tof om te doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Outbound is verkoop. Inbound is klantenservice, helpdesk enzo. Ik ben op m`n 16de op outbound begonnen en ik had een collega, vriendin van m`n broertje die was 15 toen ze begon dus ze zijn daar best makkelijk inMaar Inbound verwachten ze wat meer dus nemen ze niet elke 16-jarige scholier aan.
En hbo valt wel meeIkheb ook geen hbo dusja
picsquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:41 schreef JanCees het volgende:
Straks KEIHARD kannen in het café en daarna nog DANSVLOERTJE murderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |