ohquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie een hechte vriendschap ontstaan tussen JC en Jimmy
Fantastisch wat een forum met je kan doenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie een hechte vriendschap ontstaan tussen JC en Jimmy
Het is wachten op de eerste GRTD-babyquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fantastisch wat een forum met je kan doen
ja zekerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aiiiii. Soms zeer vervelend kleine kinderen.
Knappe FOKsters mogen een Dm doenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste GRTD-baby
Ik denk van Pax en AB.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste GRTD-baby
Krijgen we dit weerquote:
Wat moet dat kind in een identiteitscrisis komenquote:
Whehehehe arme Paxquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet dat kind in een identiteitscrisis komen
Moeder van Jimmy is een lieve vrouw.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee z'n moeder post nu via dat account
Oh wist ik nie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nog steeds ban en ook geen zin in.
Alleen Insoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, hier hebben mensen tenminste nog seks.
Grtd en klb zijn even mongolisch denk dat het meer eraan ligt bij welke mongolen je het meest geaccepteerd voelt.quote:
grtd sc is meer voor de blankenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Grtd en klb zijn even mongolisch denk dat het meer eraan ligt bij welke mongolen je het meest geaccepteerd voelt.
KLB is toch wereldvreemder, en veel meer een kliekje autisten dan dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Grtd en klb zijn even mongolisch denk dat het meer eraan ligt bij welke mongolen je het meest geaccepteerd voelt.
wiequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Posten hier toch ook wat bruinmenschen
Browniequote:
Lol okequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
KLB is toch wereldvreemder, en veel meer een kliekje autisten dan dit.
Gelukkig dat jullie gesprekken altijd de diepte in gaan danquote:
je hier druk om makenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Users als Zeer en Hoink, kom op zegDat is wel echt het schuim der aarde.
Wie is de volgende grtder die naar klb komt?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig dat jullie gesprekken altijd de diepte in gaan dan
Ja kan boeit verder nie zo veel negeer gwn mensen als ik ze truly mongolen vindquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Users als Zeer en Hoink, kom op zegDat is wel echt het schuim der aarde.
Ik zou niet weten wat ik er te zoeken heb dus ik pasquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Wie is de volgende grtder die naar klb komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |