gefeliciteerd namens Jimmy van het fok forumquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
waarom zou dat gek zijn? Kan de oude baas vast wel waarderen.
gefeliciteerd mopquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
heb een mooie plant gekocht voor opa (die was woensdag jarig)
het is een limoen taartquote:
nee toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
gefeliciteerd namens Jimmy van het fok forum
Nee niet gek inderdaad
dankjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:03 schreef Fok-it het volgende:
Gefeliciteerd Sof. Jonge opa heb je nog wel
Flink kortademig laatste tijd, lage bloeddruk, mja. Ze is 91, doet nog alles zelf, tot voor kort nog nooit pilletje genomenquote:
dankje schatquote:
pff 91 is ook flinke leeftijd, opzich niet zo gek dat je dan zulke ding krijgtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flink kortademig laatste tijd, lage bloeddruk, mja. Ze is 91, doet nog alles zelf, tot voor kort nog nooit pilletje genomenZe wil ook niks van thuiszorg weten enzo
Maar ja, wel op een punt gekomen dat dat handig gaat worden
Daarom, en na je 90ste volgens mij is dit weer echt een killerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff 91 is ook flinke leeftijd, opzich niet zo gek dat je dan zulke ding krijgt
god bless
zeker i nwest-europa met een chronisch gebrek aan (goede) aircoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom, en na je 90ste volgens mij is dit weer echt een killer
Kan het elk moment ook zomaar over zijn
heb je die slechte goedkope aircosquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik haat airco, word er altijd verkouden van
Dat kan nietquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik haat airco, word er altijd verkouden van
Enige airco die ik meemaak is eigenlijk in de autoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je die slechte goedkope aircos
Nee oke, door bacterien en mijn bagger immuunsysteem dan. Maar de airco's slaan me wel op de keel.quote:
Die heb ik nooitquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind gefeliciteerd met je .. altijd zo raar. Ook met iedereen een handje geven erbij op zo'n kringverjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |