o haha dat heb ik ook met eten. Ook met muziek. Dan dat 90% 2 artiesten zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Wel een beetje treurig dat ongeveer 75% van de maaltijden die ik het afgelopen jaar heb gegeten eieren in tomatensaus, bonenstoofpot, of linzensoep waren.
Variatie is echt niet mijn sterkste punt.
Welke twee artiesten?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:42 schreef Drug het volgende:
[..]
o haha dat heb ik ook met eten. Ook met muziek. Dan dat 90% 2 artiesten zijn
ik vind het gewoon grappig dat je daar zelf geen behoefte aan hebtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Wel een beetje treurig dat ongeveer 75% van de maaltijden die ik het afgelopen jaar heb gegeten eieren in tomatensaus, bonenstoofpot, of linzensoep waren.
Variatie is echt niet mijn sterkste punt.
Als ik bij anderen ben krijg ik meestal al dingen die ik normaal niet eet voorgeschoteld, dan vind ik het juist wel comfy om als ik thuis ben gewoon mijn linzensoepje te kunnen nemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het gewoon grappig dat je daar zelf geen behoefte aan hebt![]()
maar ja, gelukkig is het wel gezond
Ik kan niet zo goed inschatten of dat leuk is of net iets te druk. Maar van wat ik me kan herinneren zou het wel leuk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kaneel en Lokje, denk je dat zoiets leuk is aan die muur boven mn bank? Ik weet niet goed wat ik met die ruimte moet
Ik zie niet echt goed wat het nou is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kaneel en Lokje, denk je dat zoiets leuk is aan die muur boven mn bank? Ik weet niet goed wat ik met die ruimte moet
ooooh, je houdt er écht niet van?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik bij anderen ben krijg ik meestal al dingen die ik normaal niet eet voorgeschoteld, dan vind ik het juist wel comfy om als ik thuis ben gewoon mijn linzensoepje te kunnen nemen.
En af en toe probeer ik wel iets nieuws, maar dat is maar af en toe.
[..]
Ik kan niet zo goed inschatten of dat leuk is of net iets te druk. Maar van wat ik me kan herinneren zou het wel leuk kunnen zijn.
je ziet het helemaal correctquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie niet echt goed wat het nou is.
Lijken wel allemaal kaarten.
Denk dat het qua contrast best leuk is. En het zijn kleine dingen, dus je kunt wat schuiven zodat je het mooier kunt maken voor jezelf.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooooh, je houdt er écht niet van?ik dacht dat het meer gemak was oid
en af en toe, ja nouja wel goed dat je dat probeert toch. Zou fijn zijn als je nog een gerecht aan je lijstje zou toe kunnen voegen
Ja, ik vraag me ook af of het te druk is... Ik denk dat ik het gewoon ga proberen, het is best cheap. En anders verhuis ik het naar de slaapkamer. Ik weet het namelijk gewoon écht niet
![]()
[..]
je ziet het helemaal correct
Nee ik hou er wel echt van hoor, kan van bijna al het eten echt wel genieten, maar van die uit dat lijstje gewoon het allermeest.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooooh, je houdt er écht niet van?ik dacht dat het meer gemak was oid
en af en toe, ja nouja wel goed dat je dat probeert toch. Zou fijn zijn als je nog een gerecht aan je lijstje zou toe kunnen voegen
Ja, ik vraag me ook af of het te druk is... Ik denk dat ik het gewoon ga proberen, het is best cheap. En anders verhuis ik het naar de slaapkamer. Ik weet het namelijk gewoon écht niet
![]()
[..]
ja precies, dat schuiven en aanpassen trekt me hierin juist aanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat het qua contrast best leuk is. En het zijn kleine dingen, dus je kunt wat schuiven zodat je het mooier kunt maken voor jezelf.
oooooooohquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik hou er wel echt van hoor, kan van bijna al het eten echt wel genieten, maar van die uit dat lijstje gewoon het allermeest.
Als het niet duur is, gewoon proberen. Misschien hoef je je daarna wel nooit meer druk te maken over je muur.
ja, denk geen één man.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:41 schreef deadprez het volgende:
misschien bedoelde hij gwn het sterrenbeeld
heequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |