hoezo gebruik jij opeens een engels woord er tussenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja kan boeit verder nie zo veel negeer gwn mensen als ik ze truly mongolen vind
Is hip en edgyquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo gebruik jij opeens een engels woord er tussen
Ja dat doe ik nu ook maar.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja kan boeit verder nie zo veel negeer gwn mensen als ik ze truly mongolen vind
Gohquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
interesting (engels voor interessant)
Ahahquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
interesting (engels voor interessant)
ik was gewoon bij de zomerfeesten met een vriendinquote:
Wat onhandig. Maakte hij het wel goed met jequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
Wel een debiel die een gat in mij panty brandde met z'n peuk
Oh klonk alsof je goed geneukt was.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was gewoon bij de zomerfeesten met een vriendin
Voor iemand die zich graag alleen bezig houdt met de intellectuele facetten des levens maak je je wel erg druk om internetgebruikers moet ik zeggenquote:
Ja Noelquote:
Ik maak af en toe een uitstapje naar low culture.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor iemand die zich graag alleen bezig houdt met de intellectuele facetten des levens maak je je wel erg druk om internetgebruikers moet ik zeggen
Hij postte toestraks gwn hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja Noel
[..]
Ik maak af en toe een uitstapje naar low culture.
Wil je niet met kanker schelden, Inso? Dankjewel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
hij heeft niet eens ban kanker wat een faal
bepaal jij nietquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wil je niet met kanker schelden, Inso? Dankjewel.
Niet strafbaarquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wrm nie met kanker schelden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
kanker is toch de juiste spelling?quote:
ik keek hem daarna boos aan en hij keek alleen van: eigen schuld, I don't care.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat onhandig. Maakte hij het wel goed met je
Vervelend voor je Sof.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik keek hem daarna boos aan en hij keek alleen van: eigen schuld, I don't care.
Deed wel pijn en er zat een lelijke ladder in bah
nee jammerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh klonk alsof je goed geneukt was.
Beetje onbeschaafd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar wrom mogen mensen niet met kanker schelden
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik keek hem daarna boos aan en hij keek alleen van: eigen schuld, I don't care.
Deed wel pijn en er zat een lelijke ladder in bah
zou jij wel sorry zeggen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |