Alles goed Krekje?quote:
die kant is leegquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb al de hele dag koppijn aan m'n linkerhersenhelft wtf
Gvdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders noemden hersenschudding een zandverstuiving, omdat er toch niets in zat.
lollige mensenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders noemden hersenschudding een zandverstuiving, omdat er toch niets in zat.
Ja zekerquote:
Welke strugglesprecies?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe is het met je werkstruggles afgelopen fokkie
Jawelquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke strugglesprecies?![]()
Kan me niet herinneren dat ik er op fok iets van had gezegd?
zijn je twee weken inwerken nu voorbij? Alles goed gegaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zekerHad wel even behoefte aan weekendje
Ohh, ja dat is al tijdje geledenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel
Je moest er steeds achteraan bellen blabla
Ja opzich is alles goed gegaan. Had liever gehad dat ik langer werd ingewerkt want systeem waarmee je werkt is enorm omslachtig, en begeleiding is best wel slecht maar ja. Vodafone wil dat trainees ook gewoon meteen de lijn op gaan omdat het druk is vooral. Dus nogal zooitjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zijn je twee weken inwerken nu voorbij? Alles goed gegaan?
Oohquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohh, ja dat is al tijdje geleden
Ben inmiddels alweer 2 weken aan het werk bij nieuwe baanWel 2 weken training, dat wel
Dankjequote:
Uhuquote:
wat?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nice. Gefeliciteerd.
Jaloers wel, ik zou dat ook wel willen.
Thanks. Moet je solliciteren he. Vooral outbound kijken ze niet heel erg naar leeftijd. Volgens mij is inbound wel vaak 18+ dusquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nice. Gefeliciteerd.
Jaloers wel, ik zou dat ook wel willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |