Alles goed Krekje?quote:
die kant is leegquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb al de hele dag koppijn aan m'n linkerhersenhelft wtf
Gvdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders noemden hersenschudding een zandverstuiving, omdat er toch niets in zat.
lollige mensenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders noemden hersenschudding een zandverstuiving, omdat er toch niets in zat.
Ja zekerquote:
Welke strugglesprecies?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe is het met je werkstruggles afgelopen fokkie
Jawelquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke strugglesprecies?![]()
Kan me niet herinneren dat ik er op fok iets van had gezegd?
zijn je twee weken inwerken nu voorbij? Alles goed gegaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zekerHad wel even behoefte aan weekendje
Ohh, ja dat is al tijdje geledenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel
Je moest er steeds achteraan bellen blabla
Ja opzich is alles goed gegaan. Had liever gehad dat ik langer werd ingewerkt want systeem waarmee je werkt is enorm omslachtig, en begeleiding is best wel slecht maar ja. Vodafone wil dat trainees ook gewoon meteen de lijn op gaan omdat het druk is vooral. Dus nogal zooitjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zijn je twee weken inwerken nu voorbij? Alles goed gegaan?
Oohquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohh, ja dat is al tijdje geleden
Ben inmiddels alweer 2 weken aan het werk bij nieuwe baanWel 2 weken training, dat wel
Dankjequote:
Uhuquote:
wat?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nice. Gefeliciteerd.
Jaloers wel, ik zou dat ook wel willen.
Thanks. Moet je solliciteren he. Vooral outbound kijken ze niet heel erg naar leeftijd. Volgens mij is inbound wel vaak 18+ dusquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nice. Gefeliciteerd.
Jaloers wel, ik zou dat ook wel willen.
Callcentre is hellquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thanks. Moet je solliciteren he. Vooral outbound kijken ze niet heel erg naar leeftijd. Volgens mij is inbound wel vaak 18+ dus
Ligt eraan wat je moet doenquote:
quote:
Geld is niet alles thoughquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar was ik wel baas in. Dikke bonussen elke week
Maar verkopen is sowieso wel kutter dan klantenservice. Heb het 3 jaar volgehouden, komt je neus dan wel uitquote:
Als je met bejaarden aan de telefoon hangt zit je gebakken hoor, die lullen zo een uur vol over hun leven en de oorlogquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Mij zouden ze toch nooit aannemen, verbaal incapabel
Beetje 40-45 grappen maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je met bejaarden aan de telefoon hangt zit je gebakken hoor, die lullen zo een uur vol over hun leven en de oorlog
En dan daarna even de gasrekening controlerenquote:
Ohh, nou hopelijk kun je die klantjes wel fijn helpen! Kun je wel om hulp vragen enzo als je aan t werk bent? Eigen beschikbaarheid is chillahhquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja opzich is alles goed gegaan. Had liever gehad dat ik langer werd ingewerkt want systeem waarmee je werkt is enorm omslachtig, en begeleiding is best wel slecht maar ja. Vodafone wil dat trainees ook gewoon meteen de lijn op gaan omdat het druk is vooral. Dus nogal zooitjeMaargoed. al met al redelijk gegaan, heb natuurlijk al bel-ervaring dus dat scheelt. En vanaf volgende week rooster volgens m`n eigen beschikbaarheid.
Ja lopen coaches over de vloer, en als je iets wilt weten wat je zelf niet opgezocht krijgt dan moet je je hand dus opsteken, maar ja, als je klant in de wacht hebt en je ziet 5 handen die geholpen moeten worden is wel kutquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, nou hopelijk kun je die klantjes wel fijn helpen! Kun je wel om hulp vragen enzo als je aan t werk bent? Eigen beschikbaarheid is chillahh
Ik weet niet wat het verschil is. Maar ze zeggen wel altijd van 18+, HBOniveau ja..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thanks. Moet je solliciteren he. Vooral outbound kijken ze niet heel erg naar leeftijd. Volgens mij is inbound wel vaak 18+ dus
Niet doodgaanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:39 schreef JanCees het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor vanavond?
inbound is naar bedrijven, outbound is naar mensen die niet op je zitten te wachtenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het verschil is. Maar ze zeggen wel altijd van 18+, HBOniveau ja..
Outbound is verkoop. Inbound is klantenservice, helpdesk enzo. Ik ben op m`n 16de op outbound begonnen en ik had een collega, vriendin van m`n broertje die was 15 toen ze begon dus ze zijn daar best makkelijk inquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het verschil is. Maar ze zeggen wel altijd van 18+, HBOniveau ja..
ja, wachten is dan wel echt killing voor klantenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lopen coaches over de vloer, en als je iets wilt weten wat je zelf niet opgezocht krijgt dan moet je je hand dus opsteken, maar ja, als je klant in de wacht hebt en je ziet 5 handen die geholpen moeten worden is wel kutZeker als je boze mensjes aan de lijn hebt enzo
Ja ik zou graag inbound willen. Klantenservice van Bol.com/CoolBlue of een telecomprovider ofzo. Lijkt me echt tof om te doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Outbound is verkoop. Inbound is klantenservice, helpdesk enzo. Ik ben op m`n 16de op outbound begonnen en ik had een collega, vriendin van m`n broertje die was 15 toen ze begon dus ze zijn daar best makkelijk inMaar Inbound verwachten ze wat meer dus nemen ze niet elke 16-jarige scholier aan.
En hbo valt wel meeIkheb ook geen hbo dusja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |