Ja heel gek als je protesteren met RIEKEN in de hand niet beschaafd vindt idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Protesteren is niet beschaafd?
Oke gekkie.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:13 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:olg66 twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:06:38Opfer stammen aus München und Umgebung. 2 13-jährige, 3 14-jährige, ein 17-jähriges, ein 19-jähriges, ein 20-jähriges u. 45-jähriges Opfer. reageer retweet
Ik vind dat we de boel goed onder controle hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is weer eens een (s)links complot
Hoe vind jij dat eigenlijk? Dat iedereen hier zo kwaad spreekt over al die gevaarlijke moslims terwijl alle aanslagen in NL vooralsnog van Tristannetjes en Karstentjes vandaan komen?
Probleem met een islam kritisch protest is dat er dan gelijk van die NVU achtige idioten mee gaan lopen, en je ook nog eens in conflict komt met antifa figuren. Hoe beschaafd je het ook zou proberen.quote:
Ik denk niet lang meer. En dat weet de elite blijkbaar ook. Ik zie een beangstigende ontwikkeling. Na de aanslagen in Würzburg en Nice deed men ook al pogingen om dit af te doen als zijnde 'een verwarde man'. Dat feestje ging niet door omdat de politie later toch vondsten deed. Let maar op dit gaan we de komende jaren verder zien ontwikkelen en men zal meer en meer proberen om de zaak te bagatelliseren en waar dat mogelijk is zal men het in de schoenen van een 'depressieve eenling' schuiven.quote:
Dan moet het protest anders vorm gegeven worden. Genoeg misstanden binnen islamitisch Nederland om aan de kaak te stellen. De dwang binnen die religie lijkt me een mooie eerste. Zorg er maar eens voor dat die vrijheid van religie ook betekent dat je vrij van religie mag zijn. Emancipatie van de exmoslim.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:15 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Probleem met een islam kritisch protest is dat er dan gelijk van die NVU achtige idioten mee gaan lopen, en je ook nog eens in conflict komt met antifa figuren. Hoe beschaafd je het ook zou proberen.
ziet er niet uit als 18 idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
14 jaar, zou ik zeggen.
Oude foto misschien?
Daar kan je jezelf niet van distantiëren? Zo van 'Rot op, aan jullie heb ik een even grote hekel als aan moslims' ?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:15 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Probleem met een islam kritisch protest is dat er dan gelijk van die NVU achtige idioten mee gaan lopen, en je ook nog eens in conflict komt met antifa figuren. Hoe beschaafd je het ook zou proberen.
Word jij ook zo gek van al die (s)linkse complotten?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:17 schreef brojo het volgende:
Right, een Iraniër die opkeek naar BreivikEr is blijkbaar te weinig positief nieuws over moslims in het algemeen dus nu proberen ze het met een dekmantel.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:17 schreef brojo het volgende:
Right, een Iraniër die opkeek naar BreivikEr is blijkbaar te weinig positief nieuws over moslims in het algemeen dus nu proberen ze het met een dekmantel.
Was gepost om 4:18utwitter:Conflicts twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:18:31MORE: Attacker allegedly used image of Breivik as his profile photo on Whatsapp. reageer retweet
Nja, staat nu al op nu.nl dus blijkbaar grijpt de media dat aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]Was gepost om 4:18utwitter:Conflicts twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:18:31MORE: Attacker allegedly used image of Breivik as his profile photo on Whatsapp. reageer retweet
In hoeverre is dit juiste info dan?
Bovendien heeft iedereen zn mening al klaar want bang en vooral boos dus btje overbodig dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:17 schreef brojo het volgende:
Maar ik heb geen hekel aan moslims, ik ken ze ook niet allemaal ... Ik heb een hekel aan die conservatieve intolerante polariserende religie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar kan je jezelf niet van distantiëren? Zo van 'Rot op, aan jullie heb ik een even grote hekel als aan moslims' ?
Precies, maar de antifa gasten zullen erop duiken als het een extreem rechts protest is. En de NVU figuren denken dat ze medestanders hebben omdat er iets tegen de islam in het protest pamflet staat.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan moet het protest anders vorm gegeven worden. Genoeg misstanden binnen islamitisch Nederland om aan de kaak te stellen. De dwang binnen die religie lijkt me een mooie eerste. Zorg er maar eens voor dat die vrijheid van religie ook betekent dat je vrij van religie mag zijn. Emancipatie van de exmoslim.
Ja, als dit waar is dan eh is het toch een Breivikje dan. Alleen van Iraanse afkomst.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:22 schreef brojo het volgende:
[..]
Nja, staat nu al op nu.nl dus blijkbaar grijpt de media dat aan.
Ik bedoel geen ouderwets straatprotest, maar een opbouwende maatschappelijke discussie. Daarvoor zijn dan alleen wel een aantal zaken nodig. In dit geval minstens een paar exmoslims die de openbaarheid aan durven, maar nóg belangrijker is dat 'de massa' empathie heeft voor die mensen en niet zijn schouders ophaalt en 'niet mijn probleem' mompelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:25 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Precies, maar de antifa gasten zullen erop duiken als het een extreem rechts protest is. En de NVU figuren denken dat ze medestanders hebben omdat er iets tegen de islam in het protest pamflet staat.
In principe wel, de vraag is alleen of dat de motivatie voor de aanslag was.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als dit waar is dan eh is het toch een Breivikje dan. Alleen van Iraanse afkomst.
Half fok heeft daar interesse voor, gezien hoeveel topics er gevuld worden n.a.v dit soort shootings,quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Anders Breivik
Onderzoekers denken dat de schietpartij te maken heeft met het bloedbad dat de Noor Anders Breivik in 2011 aanrichtte. Dat was vrijdag precies vijf jaar geleden.
''Dat verband ligt voor de hand'', aldus het hoofd van de politie Hubertus Andrä. Uit eerste onderzoek blijkt dat de schutter onder meer belangstelling had voor schietpartijen zoals die op het eilandje Utøya.
We gaan compleet offtopic. Soms zie je die discussie wel ontstaan, maar ontaard in een zwart/wit discussie, erg jammer is dat. Er zijn toch erg veel mensen die volledig in de verdediging schieten als het om de islam gaat, en er weinig ruimte is voor debat.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:29 schreef Jigzoz het volgende:
Ik bedoel geen ouderwets straatprotest, maar een opbouwende maatschappelijke discussie. Daarvoor zijn dan alleen wel een aantal zaken nodig. In dit geval minstens een paar exmoslims die de openbaarheid aan durven, maar nóg belangrijker is dat 'de massa' empathie heeft voor die mensen en niet zijn schouders ophaalt en 'niet mijn probleem' mompelt.
ik zie het verband niet....quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Anders Breivik
Onderzoekers denken dat de schietpartij te maken heeft met het bloedbad dat de Noor Anders Breivik in 2011 aanrichtte. Dat was vrijdag precies vijf jaar geleden.
''Dat verband ligt voor de hand'', aldus het hoofd van de politie Hubertus Andrä. Uit eerste onderzoek blijkt dat de schutter onder meer belangstelling had voor schietpartijen zoals die op het eilandje Utøya.
Probleem is dan wel dat hij volgens een getuige die een moslima is op CNN gisteren tijdens het vuren 'Allah Akbar' riep. Hoe ik dat dan weer moet zien ivm. zijn vermoedelijk Breivik adoratie zie ik ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Anders Breivik
Goede bron.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Probleem is dan wel dat hij volgens een moslima op CNN gisteren tijdens het vuren 'Allah Akbar' riep. Hoe ik dat dan weer moet zien ivm. zijn vermoedelijk Breivik adoratie zie ik ook niet helemaal.
Zou ik ook roepen, gewoon om te trollenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Probleem is dan wel dat hij volgens een getuige die een moslima is op CNN gisteren tijdens het vuren 'Allah Akbar' riep. Hoe ik dat dan weer moet zien ivm. zijn vermoedelijk Breivik adoratie zie ik ook niet helemaal.
Haar relaas kwam op mij oprecht over (was te horen in de uitzending) maar goed, laten ze het maar verder uitzoeken.quote:
Op WoW was ie nogal eens het mikpunt van spot, het was dan ook een arrogante eikel eerste klas.quote:
Maar betekent dit dat deze knaap het gedachtegoed van Breivik neergelegd in dat manuscript van hem ook onderschrijft?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Anders Breivik
Wie weet... Ben benieuwd waar het allemaal naar toegaat. Als het op deze manier doorgaat met al die aanslagen etc. voorspel ik niet veel goeds...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen allochtonen, maar moslims bedoelt. En kritiek op de islam wordt langzamerhand steeds meer geaccepteerd en die kritiek gaat langzamerhand zorgen voor een niet te keren golf van secularisatie onder moslims.
Althans, dat is wat ik zie gebeuren.
dat was hij ook (understatement)quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, althans hij werd wel gezien als een vreemde snuiter.
ah jah.. bleek ook wel te kloppen ....quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, althans hij werd wel gezien als een vreemde snuiter.
Uiteindelijk heeft hij zich idd behoorlijk apart ontwikkeld. Idd understatement.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat was hij ook (understatement)
hij was ook geïnteresseerd in schietpartijen op scholen, daar zit meestal geen ideologie achter maar alleen haat tegen de rest van de wereldquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar betekent dit dat deze knaap het gedachtegoed van Breivik neergelegd in dat manuscript van hem ook onderschrijft?
En dus heeft-ie SPD-jongeren willen doodschieten in die MacDonalds?
Deze schrijver schreef er een interessant stukje over in het NRCquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:17 schreef brojo het volgende:
Pleur toch eens op man met je verbale diarree.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Zolang de westerse wereld geen goedwerkende anti-psychotica op de markt brengt blijf je dit soort dingen houden. Wat je helemaal woedend maakt is dat ze zoiets als op de plank hebben liggen. Maar eerst zoveel mogelijk geld willen verdienen aan de huidige anti-psychotica. Dus naast de wapenindustrie heeft ook de farmaceutische industrie bloed aan haar handen. Noem me sober, maar dit is een juiste constatering. Zoals ik ze wel vaker heb.
Welke medicijnen heb jij?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Zolang de westerse wereld geen goedwerkende anti-psychotica op de markt brengt blijf je dit soort dingen houden. Wat je helemaal woedend maakt is dat ze zoiets als op de plank hebben liggen. Maar eerst zoveel mogelijk geld willen verdienen aan de huidige anti-psychotica. Dus naast de wapenindustrie heeft ook de farmaceutische industrie bloed aan haar handen. Noem me sober, maar dit is een juiste constatering. Zoals ik ze wel vaker heb.
Neem het hem niet kwalijk: besnederlanders met grootheidswaanzin. Heeft niets te maken met cultuur en afkomst.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:41 schreef Klummie het volgende:
[..]
Pleur toch eens op man met je verbale diarree.
Die zal nu wel een wit voetje hebben gehaald bij onze rechtse medemensenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:43 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/artikel/211(...)n-banden-met-is.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |