abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163951677
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Protesteren is niet beschaafd?

Oke gekkie.
Ja heel gek als je protesteren met RIEKEN in de hand niet beschaafd vindt idd.
pi_163951680
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kan een oude foto zijn he
kan....

ziet er nog erg ''jongensachtig'' uit, dat wel...
pi_163951689
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:13 schreef Ryan3 het volgende:
olg66 twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:06:38 Opfer stammen aus München und Umgebung. 2 13-jährige, 3 14-jährige, ein 17-jähriges, ein 19-jähriges, ein 20-jähriges u. 45-jähriges Opfer. reageer retweet
-O- Damn.....
  zaterdag 23 juli 2016 @ 13:13:49 #154
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_163951694
quote:

[..]

Het is weer eens een (s)links complot :N

Hoe vind jij dat eigenlijk? Dat iedereen hier zo kwaad spreekt over al die gevaarlijke moslims terwijl alle aanslagen in NL vooralsnog van Tristannetjes en Karstentjes vandaan komen?
Ik vind dat we de boel goed onder controle hebben.
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
pi_163951734
quote:
Protesteren is niet beschaafd?

Oke gekkie.
Probleem met een islam kritisch protest is dat er dan gelijk van die NVU achtige idioten mee gaan lopen, en je ook nog eens in conflict komt met antifa figuren. Hoe beschaafd je het ook zou proberen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163951790
Right, een Iraniër die opkeek naar Breivik :') Er is blijkbaar te weinig positief nieuws over moslims in het algemeen dus nu proberen ze het met een dekmantel.
pi_163951796
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 12:24 schreef Dven het volgende:

Hoe lang pikt het volk dit nog denk je?
Ik denk niet lang meer. En dat weet de elite blijkbaar ook. Ik zie een beangstigende ontwikkeling. Na de aanslagen in Würzburg en Nice deed men ook al pogingen om dit af te doen als zijnde 'een verwarde man'. Dat feestje ging niet door omdat de politie later toch vondsten deed. Let maar op dit gaan we de komende jaren verder zien ontwikkelen en men zal meer en meer proberen om de zaak te bagatelliseren en waar dat mogelijk is zal men het in de schoenen van een 'depressieve eenling' schuiven.
Als er geen getuigen bij zijn, zijn slechts weinig mensen in staat tot goede daden.<br />-Seneca-
pi_163951800
pi_163951808
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:15 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Probleem met een islam kritisch protest is dat er dan gelijk van die NVU achtige idioten mee gaan lopen, en je ook nog eens in conflict komt met antifa figuren. Hoe beschaafd je het ook zou proberen.
Dan moet het protest anders vorm gegeven worden. Genoeg misstanden binnen islamitisch Nederland om aan de kaak te stellen. De dwang binnen die religie lijkt me een mooie eerste. Zorg er maar eens voor dat die vrijheid van religie ook betekent dat je vrij van religie mag zijn. Emancipatie van de exmoslim.
pi_163951817
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:18 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar, zou ik zeggen.
Oude foto misschien?
I´m back.
pi_163951854
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

14 jaar, zou ik zeggen.
Oude foto misschien?
ziet er niet uit als 18 idd.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 13:20:29 #162
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163951865
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:15 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Daar kan je jezelf niet van distantiëren? Zo van 'Rot op, aan jullie heb ik een even grote hekel als aan moslims' ? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 23 juli 2016 @ 13:20:49 #163
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163951880
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:17 schreef brojo het volgende:
Right, een Iraniër die opkeek naar Breivik :') Er is blijkbaar te weinig positief nieuws over moslims in het algemeen dus nu proberen ze het met een dekmantel.
Word jij ook zo gek van al die (s)linkse complotten?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_163951892
quote:
Conflicts twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:18:31 MORE: Attacker allegedly used image of Breivik as his profile photo on Whatsapp. reageer retweet
Was gepost om 4:18u
In hoeverre is dit juiste info dan?
I´m back.
pi_163951947
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Conflicts twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:18:31 MORE: Attacker allegedly used image of Breivik as his profile photo on Whatsapp. reageer retweet
Was gepost om 4:18u
In hoeverre is dit juiste info dan?
Nja, staat nu al op nu.nl dus blijkbaar grijpt de media dat aan.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 13:23:27 #166
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_163951988
quote:
Bovendien heeft iedereen zn mening al klaar want bang en vooral boos dus btje overbodig dit.
wooblabalurg
pi_163951989
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar kan je jezelf niet van distantiëren? Zo van 'Rot op, aan jullie heb ik een even grote hekel als aan moslims' ? :D
Maar ik heb geen hekel aan moslims, ik ken ze ook niet allemaal ... Ik heb een hekel aan die conservatieve intolerante polariserende religie.
pi_163952073
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan moet het protest anders vorm gegeven worden. Genoeg misstanden binnen islamitisch Nederland om aan de kaak te stellen. De dwang binnen die religie lijkt me een mooie eerste. Zorg er maar eens voor dat die vrijheid van religie ook betekent dat je vrij van religie mag zijn. Emancipatie van de exmoslim.
Precies, maar de antifa gasten zullen erop duiken als het een extreem rechts protest is. En de NVU figuren denken dat ze medestanders hebben omdat er iets tegen de islam in het protest pamflet staat.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 13:27:19 #169
117098 Hathor
Effe niet
pi_163952125
Geobsedeerd door Amerikaanse schietpartijen lees ik net, een soort copycat dus.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_163952145
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:22 schreef brojo het volgende:

[..]

Nja, staat nu al op nu.nl dus blijkbaar grijpt de media dat aan.
Ja, als dit waar is dan eh is het toch een Breivikje dan. Alleen van Iraanse afkomst.
I´m back.
pi_163952174
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:25 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Precies, maar de antifa gasten zullen erop duiken als het een extreem rechts protest is. En de NVU figuren denken dat ze medestanders hebben omdat er iets tegen de islam in het protest pamflet staat.
Ik bedoel geen ouderwets straatprotest, maar een opbouwende maatschappelijke discussie. Daarvoor zijn dan alleen wel een aantal zaken nodig. In dit geval minstens een paar exmoslims die de openbaarheid aan durven, maar nóg belangrijker is dat 'de massa' empathie heeft voor die mensen en niet zijn schouders ophaalt en 'niet mijn probleem' mompelt.
pi_163952195
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, als dit waar is dan eh is het toch een Breivikje dan. Alleen van Iraanse afkomst.
In principe wel, de vraag is alleen of dat de motivatie voor de aanslag was.
pi_163952258
Anders Breivik
Onderzoekers denken dat de schietpartij te maken heeft met het bloedbad dat de Noor Anders Breivik in 2011 aanrichtte. Dat was vrijdag precies vijf jaar geleden.

''Dat verband ligt voor de hand'', aldus het hoofd van de politie Hubertus Andrä. Uit eerste onderzoek blijkt dat de schutter onder meer belangstelling had voor schietpartijen zoals die op het eilandje Utøya.
pi_163952289
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Anders Breivik
Onderzoekers denken dat de schietpartij te maken heeft met het bloedbad dat de Noor Anders Breivik in 2011 aanrichtte. Dat was vrijdag precies vijf jaar geleden.

''Dat verband ligt voor de hand'', aldus het hoofd van de politie Hubertus Andrä. Uit eerste onderzoek blijkt dat de schutter onder meer belangstelling had voor schietpartijen zoals die op het eilandje Utøya.
Half fok heeft daar interesse voor, gezien hoeveel topics er gevuld worden n.a.v dit soort shootings, :')
pi_163952306
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:29 schreef Jigzoz het volgende:
Ik bedoel geen ouderwets straatprotest, maar een opbouwende maatschappelijke discussie. Daarvoor zijn dan alleen wel een aantal zaken nodig. In dit geval minstens een paar exmoslims die de openbaarheid aan durven, maar nóg belangrijker is dat 'de massa' empathie heeft voor die mensen en niet zijn schouders ophaalt en 'niet mijn probleem' mompelt.
We gaan compleet offtopic. Soms zie je die discussie wel ontstaan, maar ontaard in een zwart/wit discussie, erg jammer is dat. Er zijn toch erg veel mensen die volledig in de verdediging schieten als het om de islam gaat, en er weinig ruimte is voor debat.

Ik merk dat zelf hier op fok, mensen luisteren slecht naar mijn argumentatie, maar zien het gelijk als moslims pesten (maar dat schijnt ook te komen omdat ik me zo ontzettend slecht uitdruk :P).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')