Livestreamquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:53 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Wat staat er in de link? Het motief al bekend? Verlangde hij naar Iran en deed hij daarom pang pang.
Nooit in de Damstraat geweest, beetje op het einde? Hasjiesj, hasjiesj, fluisteren een ieder dan toe.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik woon sinds 1985 in A'dam en mij wordt nooit wat aangeboden, behalve dan 'gratis' Parool
Ik heb het niet alleen over de medelanders, maar vooral ook over de autochtonen die dit allemaal zien gebeuren. Complete steden en wijken die niet meer Nederlands zijn, allochtone criminaliteit die relatief gezien de pan uit rijst en per slot van rekening de telkens frequenter voorkomende aanslagen uit dezelfde bevolkingsgroepen. Ik hoor om me heen alleen maar negativiteit over de allochtonenproblematiek. En nee, dat zijn niet alleen maar pvv'ers. Wanneer is het genoeg, wanneer doen we hier wat aan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De hele bevolking moet zo ongeveer islamitisch zijn wil het deel extremisten groot genoeg worden om een burgeroorlog te kunnen voeren.
[..]
Als je het niet gelooft, dan ben je een weg-met-ons-multiculturalist. Ja, dat zal ze leren.
Ik zeg altijd 'gezondheid' terug.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nooit in de Damstraat geweest, beetje op het einde? Hasjiesj, hasjiesj, fluisteren een ieder dan toe.
Alle moslims zullen uiteraard sowieso wel voor haar stemmen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Merkel
Het kan toch niet anders of die partij wordt enorm zwaar afgestraft in komende verkiezingen
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:50 schreef aloa het volgende:
Dit schijnt de schutter te zijn.
[ afbeelding ]
Een Iraniër fan van Breivik? Het wordt steeds gekker.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:06 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]zover heen zijn dat je tot dit soort daden in staat bent...
En dat alles omdat ie geen stage kon krijgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:06 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]zover heen zijn dat je tot dit soort daden in staat bent...
Waarom pak je samen met je hardwerkende medeburgers de rieken niet om op straat te gaan protesteren tegen al deze islamterreur?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:59 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over de medelanders, maar vooral ook over de autochtonen die dit allemaal zien gebeuren. Complete steden en wijken die niet meer Nederlands zijn, allochtone criminaliteit die relatief gezien de pan uit rijst en per slot van rekening de telkens frequenter voorkomende aanslagen uit dezelfde bevolkingsgroepen. Ik hoor om me heen alleen maar negativiteit over de allochtonenproblematiek. En nee, dat zijn niet alleen maar pvv'ers. Wanneer is het genoeg, wanneer doen we hier wat aan?
Omdat ze daar, in tegenstellking tot de nederturken, een vergunning voor moet hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom pak je samen met je hardwerkende medeburgers de rieken niet om op straat te gaan protesteren tegen al deze islamterreur?
Zal mijn anekdote maar niet vertellen toen ik dit voor het eerst meemaakte.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'gezondheid' terug.
Ik denk dat je geen allochtonen, maar moslims bedoelt. En kritiek op de islam wordt langzamerhand steeds meer geaccepteerd en die kritiek gaat langzamerhand zorgen voor een niet te keren golf van secularisatie onder moslims.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:59 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over de medelanders, maar vooral ook over de autochtonen die dit allemaal zien gebeuren. Complete steden en wijken die niet meer Nederlands zijn, allochtone criminaliteit die relatief gezien de pan uit rijst en per slot van rekening de telkens frequenter voorkomende aanslagen uit dezelfde bevolkingsgroepen. Ik hoor om me heen alleen maar negativiteit over de allochtonenproblematiek. En nee, dat zijn niet alleen maar pvv'ers. Wanneer is het genoeg, wanneer doen we hier wat aan?
? Waar zeg ik dat dan? Ik heb het gewoon erover in algemene zin.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
Een Iraniër fan van Breivik? Het wordt steeds gekker.
Omdat wij zijn beschaafd en ontwikkeld zijn. Iemand moet het goede voorbeeld geven.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom pak je samen met je hardwerkende medeburgers de rieken niet om op straat te gaan protesteren tegen al deze islamterreur?
Het is weer eens een (s)links complotquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat ze daar, in tegenstellking tot de nederturken, een vergunning voor moet hebben.
Protesteren is niet beschaafd?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:10 schreef Elzies het volgende:
[..]
Omdat wij zijn beschaafd en ontwikkeld zijn. Iemand moet het goede voorbeeld geven.
Ik help het je zo hopen, alleen ik zie de verandering totaal niet. En zolang kinderen nog steeds naar conservatief religieus onderwijs gaan zal het niet snel veranderen, imo. Maar dit is compleet OT.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:10 schreef Jigzoz het volgende:
Ik denk dat je geen allochtonen, maar moslims bedoelt. En kritiek op de islam wordt langzamerhand steeds meer geaccepteerd en die kritiek gaat langzamerhand zorgen voor een niet te keren golf van secularisatie onder moslims.
Althans, dat is wat ik zie gebeuren.
twitter:olg66 twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:06:38Opfer stammen aus München und Umgebung. 2 13-jährige, 3 14-jährige, ein 17-jähriges, ein 19-jähriges, ein 20-jähriges u. 45-jähriges Opfer. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |