De argumenten zijn op. De wapens schieten niet uit zichzelf. Zwitserland zijn duizenden in omloop maar toch gebeurt zelden wat. Hetzelfde geldt voor Canada. Als mensen willen doden dan doen ze dat met keukengerei of een bestelbusje.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad, landmijnen doden geen mensen. Succes met je Bosnische wandeltochtje he. Doei zina.
Genoeg hakbarretjes die het westen verachten en compleet niks hebben met de gemiddelde autochtoon en die zelfs haten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als er hier een burgeroorlog uitbreekt (ik zou niet weten tussen wie trouwens), dan sta ik inderdaad met mijn bek vol tanden.
Nee, ik ben gewoon vermoeid van het reageren op randdebielen en -figuren. Ik heb mijzelf lang geleden al voorgehouden dat niet meer te doen op FOK!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:47 schreef George_Zina het volgende:
[..]
De argumenten zijn op. Als mensen willen doden dan doen ze dat met keukengerei of een bestelbusje.
neee die lui zeggen alleen goedemiddag tegen mijquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nooit ene daklozenkrant?
Ocharme..
Rot op, trollquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Nogmaals, geef gewoon even een quote waar ik iets mee kan. Je bent verdomme toch niet achterlijk dat ik het je drie keer moet vragen en uitleggen?
Dus nogmaals nogmaals :
Geef mij even een gepaste reactie die in de Bulgaarse kranten geplaatst kan worden na het uitbreken van de West-Europese Burgeroorlog (kutnaam trouwens, moeten we wel iets beters voor verzinnen). Maak er iets visionairs van.
Verder graag antwoord op de volgende vragen :
1. Wat is het eerste wat jij doet na het uitbreken van de EUrlog?
2. Indien je op de vlucht slaat, naar welk land vlucht je dan?
3. Waarom denk je dat Nederlanders wel het recht moeten hebben om naar andere landen te vluchten?
4. Wat vind je van je medelanders die laf vluchten in plaats van hun land opbouwen?
Graag in dezelfde volgorde beantwoorden. Indien ik tevreden ben met je antwoorden heb ik nog meer vragen voor je.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik woon sinds 1985 in A'dam en mij wordt nooit wat aangeboden, behalve dan 'gratis' Parool
Potdikkie, nog te traag met editenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
neee die lui zeggen alleen goedemiddag tegen mij
Wat gaat hier foutquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:47 schreef 24Fan het volgende:
[..]
( je bent pas een vrome moslim als je minstens 5 kinderen op de wereld zet, zo lijkt het )
Hoe verklaar je dat in Zwitserland en Canada nooit wat gebeurt? Beide landen zijn veel wapens in omloop.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon vermoeid van het reageren op randdebielen en -figuren. Ik heb mijzelf lang geleden al voorgehouden dat niet meer te doen op FOK!
Maar als jij voor jezelf de overwinning wilt binnenslepen dat mijn argumenten op zijn, dan mag je die overwinning gerust hebben. Doei he
sinds twee jaar bij z'n ouders ergens in Munchen, was de volledige quote dacht ik. Of dat betekent dat ie voordien niet bij z'n ouders woonde, of niet in Munchen, of ergens anders in Munchen of een combinatie van deze, I don't know.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu weer zijn hele leven in München ipv 2 jaar.
Ik kijk over een week wel weer eens, als ze er allemaal uit zijn.
sjezus, da's nog een kindquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:50 schreef aloa het volgende:
Dit schijnt de schutter te zijn.
[ afbeelding ]
Het zijn vooral die halve kinderen die 't probleem zijnquote:
Duidelijk gehersenspoeld door de islam. Z'n trui heeft ook iets weg van een mislukte IS-vlagquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:50 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Just a kid.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:50 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Een echte Germaanse Duitser. Dat zie je meteen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:50 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zijn het er drie maar ze noteren 2,5 omdat van eentje de helft al in de zandbak zit met zijn hart en ziel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het zijn vooral die halve kinderen die 't probleem zijn
Wat staat er in de link? Het motief al bekend? Verlangde hij naar Iran en deed hij daarom pang pang.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:51 schreef FANN het volgende:
Linkje staat al een tijdje in de OP voor wie het wil volgen...
http://www.tagesschau.de/(...)vestream1/index.html
In feite zijn er 3 kampen.quote:
De hele bevolking moet zo ongeveer islamitisch zijn wil het deel extremisten groot genoeg worden om een burgeroorlog te kunnen voeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:47 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Genoeg hakbarretjes die het westen verachten en compleet niks hebben met de gemiddelde autochtoon en die zelfs haten.
Als we maar genoeg van dat soort haatbaarden importeren en als er maar genoeg hier geboren worden ( je bent pas een vrome moslim als je minstens 5 kinderen op de wereld zet, zo lijkt het ), is een burgeroorlog sowieso in de maak. Ik denk niet dat we hier in het westen eerst ons laten afslachten als makke lammetjes, voordat dat gebeurt. Ik gok op nog een aantal grote aanslagen en dan is het gebeurt.
Als je het niet gelooft, dan ben je een weg-met-ons-multiculturalist. Ja, dat zal ze leren.quote:Maar dit zal er natuurlijk niet ingaan bij de weg-met-ons-multiculturalisten.
Waarom kijk je nu weer naar de Marokkanen, hmm? Ze hebben er allemaal een halfje toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het er drie maar ze noteren 2,5 omdat van eentje de helft al in de zandbak zit met zijn hart en ziel.
Bekeerlingenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom kijk je nu weer naar de Marokkanen, hmm? Ze hebben er allemaal een halfje toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |